Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Много трудно обръща на газ


Recommended Posts

Здравейте ! Колата ми е Октавия 2 , 2011 FL , 1.6 с фабрична газ Landi Renzo .От известно време прехвърлянето на газ е адски трудно , на моменти невъзможно . Закарах я на газаджия който я прочете и според него проблема идвал от ламбда сондата която е преди катализатора . Същата може би е аут и не подава нужната информация към компа за да мине колата на газ . И понеже е доста скъпа ,ако някой го е "играл " тоя филм нека сподели !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледахте ли температурата на изпарителя ?.. обикновенно , когато датчика умре , не обръща .

После идва въпроса - колата нормално ли зарява , губи ли антифриз и т.н. свързани с изправността на охладителната система. Ламбда сондата мисля , че ти е последна грижа.

На входа на рейката с МАП сензор ли е , и работи ли?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано (Редактирано)

Аз само споделям диагнозата на газаджията . Изпарителя е нов на няколко месеца . Пипал съм го топъл е . Колата губеше антифриз от тройния фланец който е с датчик най долу на радиатора . Сменен е вече . Иначе загрява добре . А къде е тази сонда нямам идея .

Редактирано от cucun4oto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Алекси Георгиев

За да мине на газ не се ли иска определена температура от порядъка на 20°-30°

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Алекси Георгиев написа:

За да мине на газ не се ли иска определена температура от порядъка на 20°-30°

Окикновено 40°C, но за икономия на бензин, някои настройват на 30 или по-малко градуси, но май не е здравословно за изпарителя и мембраните. Щом колата си загрява добре, значи проблема не е в охладителната система. Аз също си мисля за температурен датчик на изпарителя. Въпреки че е нов, може да е дефектен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен 🙂. Оказа се запекъл клапан на изпарителя .А изпарителя е на 4 месеца . При газаджията преди мен имаше един човечец със Субаро с абсолютно същите оплаквания .Майстора сподели , че последните два месеца това било доста често срещано като проблем .Всичко идвало от мръсна газ .Почистиха го и колата заспа . Внимавайте къде зареждате , макар че аз зареждах само на Лукойл, сега ще пробвам някъде другаде !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение къде зареждаш - едни лайна са. Аз зареждам предимно на Лукойл, нямам проблеми засега. Доста приятели се сблъскаха с твоя проблем, едни зареждали на ОМВ други на Шел, трети на Еко... все тая - лайната са навсякъде:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Алекси Георгиев
Преди 18 часа, ghost_rider написа:

Окикновено 40°C

 

Така де, това имах предвид, защото по-нагоре стана въпрос за ламбда сондите, а те не виждам каква роля играят във въпросния случай. 

При мен настройката на ГИ е на 30°

Освен това, години наред зареждам и аз на Лукойл (и тези и предишни коли) и до момента не съм имал проблеми. 

Радвам се че колегата си е решил проблема бързо и лесно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.