Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Фабия-загуба на антифриз


steve123

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Карам Шкода Фабия 1.4, 86к.с. Всяка сутрин на студен двигател доливам антифриз по средата и след като я карам го губи до другата сутрин е под минимум. Доливам 200-250гр. но никъде не виждам течове по земята. В покой не губи антифриз. Някой може ли да помогне каква може да е причината за този проблем и как да се справя с него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и глава да е. Мехури в казанчето има ли?  Тест за газове. Или е пукнато някъде - радиатор, маркучи, снадки. Изпарява се като е горещо, следи няма. Като е спряла няма налягане, студена е-не капе. С някакъв оцветител би трябвало да се хване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мехури няма но виждам че има антифриз под всмукателния колектор по тръбите. От Шкода казаха че може да е топлообменика или охладителя или един тънък маркуч от радиатора и минава под колекторите. Възможно ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ има и парното е идеално, но има една мизизма като на прегоряло като загрее колата но за малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Имах същият проблем. 1во губеше по малко,но след това направо не можех да и смогна да наливам вода да се прибера.1вият майстор ми каза гарнитура трябва да се сменя и аз я бях  отписал отвсякъде. Минаха 5 6 дена викам яя питай баш майстор и се оказа че е ВОДНА ПОМПА. И така до ден днешен без никакви проблеми, освен че ми се спука радиатора но взех втора ръка за 40лв и си го смених като пич на пътя без грам да разбирам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Карах Сузуки Витара,която имаше същия проблем.Теч нямаше от никъде, губеше антифриз.Когато отвориш предния капак мирише на антифриз. Проблема се оказа следния .Всеки двигател има кръгли метални капачки на самия двигател,против спукване при замръзване на охладителната течност.С течение на годините са корозирали и направили микро дупки. При студен двигател не минава охладителна течност, но като загрее двигателя ,от налягането в охладителната система течността минава през тях и се изпарява,без да капе. Разбрах го,когато в един момент загря и се наложи смяна на гарнитура на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.