Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Hyundai


Recommended Posts

За този Veloster незнам. Ама SantaFe-тата освен, че са красиви, ами и го крадат в последно време яко. Предполагам, ако все още не са го направили, застрахователите ще вдигнат премията, както се случи с BMW например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Видях едно-две на живо и мога да кажа, че е страхотна наживо :) На снимки е ужасна... Обаче, бяла с черни елементи, без хром и с червените стопове е убиец :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, shaft написа:

Видях едно-две на живо

Преди месец и аз видях една, много набързо я снимах я и я пуснах на приятели с въпроса "какво е това?!", защото ми допадна, макар да я мернах в насрещното, разминавайки се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно е, ама е готино :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То да беше Фар,ама е само дневни светлини.

Фаровете са в бронята?.

Отвратителен дизайн.

След Санта Фе 3-та генерация,тея копаят дъното.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама е адски тъпо да завреш фаровете долу, а да вдигнеш дневните горе! Противоречи на всякаква логика и е инженерна идиотия. Вместо да увеличиш осветеността на пътя я намаляваш. Ама, както вече писах, може проблема да е в мен ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизайнера сигурно се е вдъхновявал на някой тир паркинг,тях ги шарят така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии на тези пичове дизайните им ги правят в Х'америката :) Така че... от Санта Фе 3-та генерация всички дизайни се правят от студиото в Irvine, California. Като погледнем към американските модели - огромна предна решетка с много-много хром и множество супер малки фарчета - няма много какво ново да измислят :) 

 

По принцип тази кола няма основни фарове, защото разчита на всички светодиоди отпред. Може да се каже, че тези в бронята са "основни", защото се включват само вечер при нужда, но и другите започват да светят по-силно. 

 

 

Доста добре осветяват пътя, в интерес на истината, дори да са малко по-ниско долу. :) Мен лично много почват да ме дразнят тенденциите фаровете да стават просто една черта и това е. И при американските модели може да се види - огромна решетка и супер малко фарче горе високото. При нас има доста американски модели и тенденциите са фаровете да стават все по-малки.

 

Санта фе 4 фейслифт (от края на миналата година) е същия грозник отпред, даже малко по-грозен: 

image.thumb.png.b9a10cfdfa1c0980326469ee91236dd9.png

 

Като цяло доста елегантна и страхотна колица от премиум сегмента, но отпред изглежда като американски камион.

 

Бъкана е с екстри, извънземна е, но с тая муцуна е много странна:

 

Страшно много ми харесва интериора вътре, особено централната конзола с подлакътника - всичко е на една ръка разстояние и не трябва да си държиш ръката във въздуха, за да "нацелиш" някое копче... подпираш си лакътя и всичко е на една ръка разстояние. Уникално удобно е, всяко нещо е направено супер добре вътре, но отвън, особено отпред....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и таблета "плеснат" в последния момент :( Не искам да съм хейтър, ама това е безумица! Да не говорим, че така и така има "телевизор" на мястото на арматурното табло и това второто става излишно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, PRR написа:

... и таблета "плеснат" в последния момент :( Не искам да съм хейтър, ама това е безумица! Да не говорим, че така и така има "телевизор" на мястото на арматурното табло и това второто става излишно. 

 

Абсолютно дразнещо, да... и мен много ме дразнят тия глупави решения с таблетите, но... явно за известно време така ще е... :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, PRR написа:

... и таблета "плеснат" в последния момент :( Не искам да съм хейтър, ама това е безумица! Да не говорим, че така и така има "телевизор" на мястото на арматурното табло и това второто става излишно. 

 

Преди 2 часа, shaft написа:

 

Абсолютно дразнещо, да... и мен много ме дразнят тия глупави решения с таблетите, но... явно за известно време така ще е... :( 

 

Напоследък всички правят интериорния дизайн така. Просто нещо, което е боднато там, а не е част от линията на таблото. А дори не ми се мисли какво е да трябва да минеш през 3 менюта за да си пуснеш топлото на гъза! И гласовото управление не ми хвалете, днес се развиках на телефона "хей, гъско", при което се включи асистента и ме попита какво искам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Не знам защо, но нищо не ме грабва в тази кола визуално. Като техника и материали може да е топ, но като дизайн е трагична. Все едно гледам филм за бъдещето сниман 1992 със Сандра Бълок и Силвестър Сталоун :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, stanley написа:

нищо не ме грабва в тази кола визуално

Не е и необходимо ;) Едни харесват едно, други друго :) Аз пък не харесвам Уруса на Ламборгини. Повече харесвам продукта на Хюндай, отколкото този на Ламбо. За да го кажа това обаче, взимам предвид много фактори, които ме карат да очаквам от Ламбо да направят много по-добра визия на автомобила си. Не казвам, че харесвам този Хюндай повече от Уруса! Говоря на ниво продукт от даден производител. От Хюндай не съм очаквал толкова сполучлив и интересен дизайн, т.е. тук съм приятно изненадан. А от Ламбо очаквах много повече от това, което представлява визуално Урус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже има ли някаква функционална причина арките за гуми на някои СУВ -ове да са ръбати? Мисля че първи въведоха това недоразумение от Гранд Чероки, сега вече Тойота и Хюндай. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, stanley написа:

Някой може ли да ми каже има ли някаква функционална причина арките за гуми на някои СУВ -ове да са ръбати? Мисля че първи въведоха това недоразумение от Гранд Чероки, сега вече Тойота и Хюндай. 

 

Мен лично това решение ме дразни доста... грозновато ми седи, но тук са го направили скосено някак и е малко по-красиво от на Кодияк, например. Идеята е да се намали шумът от въздушния поток... Огромните арки, които са обли и кухи създават голям шум при по-високи скорости. Затова ги правят "квадратни" и с отвори... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.04.2021 г. at 21:49, Stucata написа:

Аз пък не харесвам Уруса на Ламборгини. Повече харесвам продукта на Хюндай, отколкото този на Ламбо.

Да не си се надишал с лепило в канцеларията ве???.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, igeorgiev82 написа:

Да не си се надишал с лепило

Не сравнявам дизайна на двата СУВ-а. Гледам ги на ниво продукт от дадена марка. Много по-впечатлен съм от СУВ-а на Хьонде (защото не очаквам да се справят толкова добре корейците), отколкото от СУВ-а на Ламбо (защото очаквам доста повече от талянците). 

 

п.с. купувам новия Х6М пред Уруса ;)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.