Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Простотията българска или тема за чесане на пръсти.


Recommended Posts

До @PRR - Новия внос Автомобили идват тук на по няколко стотин хиляди Километра и няма хлоп - няма троп а като се подвижат малко по Българските Пътища и всичко се разбива. Поне това така ли е или и легендите не са това, което са? Сетих се още нещо (любим за мен въпрос) - защо, според ТЕБ, в България няма Осъден на Затвор Висш Управляващ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • Отговори 992
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    168

  • tuningmania

    156

  • ID A

    104

  • The Best Forman

    97

Най-много писали в темата

Popular Posts

За простотията Българска мисля че няма да ни стигнат нито редовете, нито страниците тук във форума нито където и да е в интернет пространството. Простотията Българска се роди когато Българивът се

Ихааааааааа !!! Бетер парламент сте , колеги ! Четох, четох и …, вече знам какви ще са резултатите от предстоящите избори, уви ! Както и причините, поради които „избирателите“ ще гласув

Пепи, за много неща не си прав. За енергетиката те приземих, искаш ли и за пътищата?

 

Вижте, че се прави нещо, прави се. Но факта, че на избори избираме по-малкото зло е достатъчно красноречив. Аз смятам, че без постоянен натиск отдолу, т.е ние хората, да започнем да изискваме да се върши работата и да търсим отговорност, нищо няма да стане. Под отговорност нямам предвид скалъпени протести с цел стани да седна. В момента сме разединени и ни цакат отвсякъде. Системата е тотална кочина и трябва промяна. Няма как от Европа да ни пляскат през ръцете непрекъснато и ние още да не се усещаме.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, The Best Forman написа:

Боре , не знам ти къде ще го водиш , но аз мисля да го заведа до травматологията ако не се извини в най-скоро време :)

Получаваш единствено комбинация от три пръста с преобладаващ среден заради "отнесения асфалт", хейтър такъв!

Още повече, че обвиняваш строителите на пътя за десетилетия изцепки по склоновете на Бояна и Драгалевци - липса на канализация, отводняване, растителност която да задържа водата. И в един момент когато водния стълб напояване от дъждове/топене превиши "х" от горе тръгва една страшна вълна и се излива на първото равно място. Мога да ти го обясня и на прост, разбираем за теб език - ти ако забравиш да ползваш слюносмукател и пациента се задави, той ли е виновен или ти? Игнорирай факта, че явно пациента има тежки ментални увреждания, щом не е избягал с викове още когато те е видял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправдания , оправдания , оправдания .. някъде бях чел , че ако направиш грешка , от която се поучиш , не е грешка , а трупане на опит , за съжаление това не важи за конкретния случай , както и за всички останали .. а този най-изпъкналия си го заври .. ти знаеш къде :)

 

П.П. Кой направи шанцата за ски скокове на платното на Гешов в посока Сердика ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, tuningmania написа:

До @sauber - Получаваме Пътища и Здравеопазване ли? Кои Държави в Европа имат по-лоши Пътища от Българските и кои имат по-лошо Здравеопазване? Какви инвестиции ТЕ гонят? За 2020 Година в България са дошли около €370 Милиона. За същия период в Сърбия - €1.6 Милиарда. 600 Лева беше Месечната Заплатата в Шивашкия Цех на Фирма "ALC", които шиеха автомобилни кожени салони за "BMW" и "Mini" до Село Мусачево. Имах Роднина, която Работеше там. Слава Богу - избяга. Тулупа Награди "ALC" за не помня какъв си голям Инвеститор. Фарс за зрителите на "Босфор ТВ". След като започна Работа Цеха, се разбра каква е цялата схема. Да - схема е. Не се очудвай прекалено. Фирма "ALC", по някакви Евро-Програми, е получавала помощ в размер 50% от Заплатата, плюс Пътните Разходи, защото Работниците се транспортираха с рейсове, за където е осигурила Работни места в беден район или нещо такова. Когато Евро-Програмата свърши, цеха изчезна. Това са 90% от инвестицийте в България. Магазина, в който Приятелка на мой Приятел получаваше 800 Лева Месечна Заплата е "LIDL", в Град София. И то точно като се въртяха едни интересни реклами, за упоменати високи Заплати. Единици са били Хората, които Физически са имали силите, да изпълнят нормите, за да вземат рекламираната Заплата. Само Мъже, които след няколко Месеца бягали. Какви права и свободи? Питам ТЕ директно, дали Здрави Хора са спирани да Работят? За Болните - ОК, нека се Лекуват Вкъщи. С Оръжието нещо не ТЕ разбрах. Как така свободно? А за медиите не ми се говори каква гнус е. Гледам някакви предизборни дебати - не, че има значение какво ще кажат. Аз моя избор съм го направил вече, но ей така, да се убедя що за медии са. До сега Управляващите не са имали нито един неудобен събеседник. Случайност?

 

1. По отношение на пътищата ти е отговорил и PRR. Също така, пак питам, в коя друга страна плащаш общо около 300 лв. за автомобила си (данък и винетка) и получаваш толкова насреща? Никъде.

2. По отношение на здравеоопазване... Извинявай, ти последната една година спиш ли или кво? Здравните системи в Европа не се сринаха, те направо се вкопаха. Имаш ли представа какви са здравните осигуровки на запад и какво получаваш срещу тях? Респективно обратното? По назад в темата съм го давал като пример. Къде другаде в Европа можеш да си запазиш преглед при доцент или професор, това да ти струва стотина лева и да се случи в рамките на дни? Никъде.

3. По отношение на инвестициите в България, първо реши да дадеш 2020г. за пример, което е несериозно предвид пандемията и второ, пишеш абсолютно неверни данни. Ето ти информация от АНТИ правителствена медия - https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/ikonomika/2021/01/19/4165085_chujdite_investicii_v_bulgariia_sa_840_mln_evro_kum/ . Към НОЕМВРИ са били 850 млн. евро.

4. ALC е единичен случай и можеш да прочетеш от същата медия защо - https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/01/19/3377048_alc_prekratiava_proizvodstvoto_na_avtomobilni/ . Също така мога да те запозная с председателя на Аутомотив клъстъра, който е и директор на Вистеон. Да ти обясни какви заплати се взимат в бранша.

5. Това, което пишеш за Лидл е откровенна лъжа. Там пък мога да те запозная с head HR-a, с която съм работил докато беше още в Каменица. В Лидъл касиерките получават нетно около 1000 лв. + другни дребни бенефити.

6. Относно медиите, би ли ми обяснил щом не са свободни, как така има такива, които са про-правителствени и такива, които са анти-правителствени? Ти асимилираш ли дефиницията "свободен"? Мога ли сега да направя youtube канал и да започна да правя интервюта, репортажи и разследвания свободно? Ми мога, да, доста хора го правят. Някой пречи ли им? Ами не, не им пречи.

 

п.с. - По темите горе, само да ти кажа нещо за научният метод. И ще ти кажа за научният, защото медицината, икономиката, финансите и прочие са все научки. Та в научният метод, личният пример, впечатления и заключения нямат абсолютно никакво значение. Те трябва да бъдат доказани за да са фактическа истина. Към момента са единствено и само твое мнение, лична истина. И не са нищо друго.

 

Започвам да бъда любопитен за теб. За житието ти, битието ти, с какво се занимаваш, през какво си минал. Щото мненията ти и примерите, които даваш от началото са супер неконкретни, неадекватни и изпълнени с неистини, ама то има и регрес...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, ID A написа:

Пепи, за много неща не си прав. За енергетиката те приземих, искаш ли и за пътищата?

 

Вижте, че се прави нещо, прави се. Но факта, че на избори избираме по-малкото зло е достатъчно красноречив. Аз смятам, че без постоянен натиск отдолу, т.е ние хората, да започнем да изискваме да се върши работата и да търсим отговорност, нищо няма да стане. Под отговорност нямам предвид скалъпени протести с цел стани да седна. В момента сме разединени и ни цакат отвсякъде. Системата е тотална кочина и трябва промяна. Няма как от Европа да ни пляскат през ръцете непрекъснато и ние още да не се усещаме.

Иво, кого приземи?!?! Написах ти 7000+MW пик при налични/инсталирани 6500MW МАКС! Да не говорим, че това са чисто теоритични 6500, ако няма аварии, няма планови ремонти и т.н. и т.н. И ти си напълно наясно с това, нали? Както и с това, че като "набримчиш" ТЕЦ-овете на въглища след седмица, максимум две резерва въглища ще свърши, а производството не може да насмогне на консумацията и ще трябва да спрат? С оглед на всичко това си напълно наясно, че не сме енергийно независими. Ама целта ти е да спориш и да докажеш на себе си, че си прав или че си по-прав от друг, в случая мен ;). Затова #ignore по темата  ;) 

 

Във втората си част си написал горе-долу това, което му пиша на Миро последните 10 страници, т.е. на едно мнение сме 🍻

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, tuningmania написа:

Магазина, в който Приятелка на мой Приятел получаваше 800 Лева Месечна Заплата е "LIDL", в Град София. И то точно като се въртяха едни интересни реклами, за упоменати високи Заплати. Единици са били Хората, които Физически са имали силите, да изпълнят нормите, за да вземат рекламираната Заплата. Само Мъже, които след няколко Месеца бягали. 

 

преди 33 минути, sauber написа:

5. Това, което пишеш за Лидл е откровенна лъжа. Там пък мога да те запозная с head HR-a, с която съм работил докато беше още в Каменица. В Лидъл касиерките получават нетно около 1000 лв. + другни дребни бенефити.

О, и аз познавам като примера на Миро - жената на мой приятел получава там 800 преди данъци и осигуровки. Само дето работи на 4 часа. Въпрос на избор.

Много ми е интересно това за издържливостта физически и бягането - пазарувам редовно в Лидъл, в 2 магазина. Ами там хората са несменяеми от както е отворен магазина. Има само две момичета, които ги местят по новоотворените магазини за да подкарат работата, явно са много добри.

 

Преди 13 часа, tuningmania написа:

Какви права и свободи? Питам ТЕ директно, дали Здрави Хора са спирани да Работят? За Болните - ОК, нека се Лекуват Вкъщи. 

А у ония прогнилите мечтани западни страни дали не затвориха напълно всичко? А тук Алибаба обяснява как ще съди държавата, а Даскалицата обещава че и при най-малкото оправяне на ситуацията ще отвори заведенията. Направо пОскам сълза!

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тебе те приземих! Докара си някакво число, като удобно извади част от възобновяемите преди това. Товарът е динамичен. Дневно се клати с около 2000 MW. Колкото и да се напъваш няма да станеш прав! Дори и тези 6500 са някакви пикови стойности. Да се обаждаш за електропроизводството е все едно аз да ти обяснявам за работата на gsm мрежите. 

 

преди 45 минути, sauber написа:

1. По отношение на пътищата ти е отговорил и PRR. Също така, пак питам, в коя друга страна плащаш общо около 300 лв. за автомобила си (данък и винетка) и получаваш толкова насреща? Никъде.

Въобще не си прав! Данък платих тия дни, 360 лв само за колата, ГО пак тия дни 320 ( без малуси и с намаление заради каско и застраховка на местата, общо към 1230), винетката ми изтича на април, но там е 98 лв.  Това хич не е малко. В щатите плащат по-малко за същото. Гледах как строят участъка на СОП Младост - Цариградско шосе. Ами осраха го. Пак е на вълни и дори и износващия слой да положат няма да се оправи. А трябваше да пуснат един грейдър да изравнява пластовет преди валиране. Ама важното беше бързо да се изпълнят работите, че да им платят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, ID A написа:

Въобще не си прав! Данък платих тия дни, 360 лв само за колата, ГО пак тия дни 320 ( без малуси и с намаление заради каско и застраховка на местата, общо към 1230), винетката ми изтича на април, но там е 98 лв.  Това хич не е малко. В щатите плащат по-малко за същото. Гледах как строят участъка на СОП Младост - Цариградско шосе. Ами осраха го. Пак е на вълни и дори и износващия слой да положат няма да се оправи. А трябваше да пуснат един грейдър да изравнява пластовет преди валиране. Ама важното беше бързо да се изпълнят работите, че да им платят.

 

Аз също плащам 300 лева данък и към 400 ГО, но:

1. Не са много автомобилите, които плащат толкова

2. ГОто няма никакво отношение към пътищата.

 

В САЩ специално, недай боже да направи нарушение, дори и нещо от сорта на 20 мили над ограничението, застраховката ти отива на + 500 % автоматично. Фашизъм, който тук за щастие не е наличен.

Факт е, че средностатистически плащаме около 300 лв. на година за пътища (данък + винетка) и смятам, че получаваме много за цената. За зимнотото почистване да не говорим. Не съм видял по-добро зимно почистване от това в България.

 

Нека незабравяме, че тук терените и атмосферните условия не са баш идеални...

 

П.с. -  В САЩ има още няколко фактора. Първо, там пътищата съвсем не са цветя и рози. И второ, голяма част от интерстейтите им се водят обекти със стратегическо значение за армията (те и заради това са построени) и ще ги поддържат без значение дали има трафик и плащащи данъци.

 

П.с.2 - А това, че на места се правят баси свинщините и има какво да се желае, няма спор.

За мен нещо, което СПЕШНО трябва да започне да се интегрира, е система за тапи по всички пътища с ограничение 80 кмч. и нагоре.

Така както има в Германия, Австрия, Словения и Хърватска. С увеличаването на трафика по магистралите, тапите са все по-често явление. Отделно се случват и при лошо време и инциденти. И изведнъж си излизаш на магистралата от лек завой със 120кмч. (20 под ограничението) и ХОП, 100 метра пред теб всички спрели. Честита ситуация!

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, Izolini написа:

...

Много ми е интересно това за издържливостта физически и бягането - пазарувам редовно в Лидъл, в 2 магазина.

....

 

А у ония прогнилите мечтани западни страни дали не затвориха напълно всичко? А тук Алибаба обяснява как ще съди държавата, а Даскалицата обещава че и при най-малкото оправяне на ситуацията ще отвори заведенията. Направо пОскам сълза!

 

В един Лидъл попаднах на човек, когото обучаваха. Инструкциите бяха в стил "Подреждаш тук, когато приключиш отиваш там, след това чистиш, после проверяваш и подреждаш, а като те извикат на каса си почиваш". В тази връзка съм склонен да вярвам, че натоварването не е малко, но пък в крайна сметка кой работодател иска да плаща много за малко работа? 

 

А прогнилите държави не само затвориха всичко, а въведоха и вечерен час! В това отношение в България локдаун до момента имаше само един, другите бяха само ограничения. Ясно е, че определени бизнеси са много губещи, но уви, няма как. По-важното е, че болшинството все още работят.

 

преди 25 минути, ID A написа:

Тебе те приземих!

Така да бъде, гУсин инжинер :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, PRR написа:

Признавам, че в Австрия, Швейцария и Франция не помня да съм имал проблеми по първокласните пътища. Но пък и основно избирах туристически маршрути ;) 

 

Чета между редовете, че имаш някакви съмнения за швейцарските пътища?

Пепи, смятай, че всички пътища там са туристически. Т.е. перфектни. Второкласни, третокласни и т.н. И в нивите имат асфалтирани пътища. Няма никаква база за сравнение, като пътна инфраструктора. Не знам защо тази държава е някаква база за сравнение с нашата.

За информация само - Годишна винетка 40 CHF

 

Швейцария е един добър пример, към който да се стремим. Няма лошо. Дано за идните поколения да го достигнем.

И, като говорим за пътища, мога да ви кажа от първо лице, че наистина се прави нещо по въпроса.

Работата ми е свързана с пътуване из целия пловдивски окръг. Няма селце, където да не съм стъпил. Знам всяка дупка и завой.

Виждам ги промените. Преасфалтират се участъци. В селата се подменят тротоари, асфалтира се. Разбира се, не кипят масови ремонти. Има още како да се желае. Работата е много и ще иска години. Всичко това не е пипано откакто е направено по Татово време.

Не казвам, че като има пътища, хората по селата - отдалечените, са цъфнали и вързали...някои живеят все още в средновековието, обезлюдени са, изоставени къщи, които падат, тъжна гледка. Не искам да вземам отношение по този въпрос. Акцента ми е за пътищата и че се прави нещо, което одобрявам.

 

п.п. А за простотията - Хората направили чисто нов асфалт между селата, трактори орат в нивите, после излизат с калните гуми от нивите и следва огромни буци кал по настилката, високи колкото да ти счупят бронята, после завали, тези буци се размекват, колите ги раснасят и става тънък филм от кал в продължение на километри по новата настилка, колата ти става на задник, па може и да се хлъзне, което е по-лошото и т.н. Е това ме вбесява! А в правилника до колкото си спомням пише, че гумите трябва да се мият в такива случаи. В Швейцария няма кал по асфалта. Вали дъжд, а колата не се цапа. Като току що измита е.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, точно защото не съм видял проблем съм го написал! Защото едно е да го видиш лично, друго е да напишеш "Ама те там на запад ..." ... гледайки телевизия и/или разчитащи на писания в социалните медии или махленски разговори!

 

В тази връзка - има райони на Италия, най-вече до Швейцарската граница, където пътищата са перфектни. Ама слез към Неапол и ...

 

И да, това ми е тезата - нещата се подобряват. За съжаление не с тези темпове с които искаме. 

 

PS: Поне за мен, Швейцария не е пример. Всичко е толкова подредено, толкова изчистено и с толкова правила и ограничения, че след само 5 дни се чувствах смазан. Това е проверено нееднократно. Но това съм аз, на друг може и да му хареса. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, PRR написа:

В тази връзка - има райони на Италия, най-вече до Швейцарската граница, където пътищата са перфектни. Ама слез към Неапол и ...

 

Щото имат швейцарско влияние, манталитет или де да знам.. Италианската част на Швейцария, където живеят италианци също няма нищо общо с Италия. По принцип, колкото слизаш по-на юг географски, нещата стават по-зле.

 

преди 16 минути, PRR написа:

 Поне за мен, Швейцария не е пример. Всичко е толкова подредено, толкова изчистено и с толкова правила и ограничения, че след само 5 дни се чувствах смазан.....

 

иииии много яки глоби за всичко! Е това требе да стане тук.

 

Да много са стриктни, чак спекани. На вързано куче леб не могат да дадат. Една крушка не мое да си смени. За всичко се вика майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, тук малко се разминаваме. Според мен неоправдано високите глоби не са решение. Решение е да има събираемост над 90%. И да важат за всички. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, PRR написа:

Жоре, тук малко се разминаваме. Според мен неоправдано високите глоби не са решение. Решение е да има събираемост над 90%. И да важат за всички. 

 

 Абе ти малките глоби можеш да си ги плащаш всеки месец или седмица, без да ти товарят бюджета и да не ти пука и да продължаваш да си правиш нарушенията. Бълха те ухапала. Я да ти треснат някоя яка глоба пък да видим следващия път дали няма да си помислиш. Глобата трябва да има възпитаващ ефект.

Да не казвам, че на българина му трябва диктатура и вилата все да му е на врата, за да се оправи, ама много загрубява работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BTW, Швейцария намазва от това, че има само годишна винетка. За два часа да минеш, плащаш за година.

А иначе тая държава няма как да бъде давана за пример за каквото и да е било. Първо в нея се наливат много пари и второ, Швейцария е като столица на света. Маса международни организации са базирани там.

 

А по отношение на глобите, освен, че трябва да има добра събираемост, може би е редно да се въведе финландската схема. Всяка глоба е % от дохода ти. Едно е на мен да ми напишат за 300 лв. за нарушение Х, друго е на бай Пенчо от Каспичан, който получава 800лв. заплата. Не е нито справедливо, нито ефективно.

Естествено това е свързано с вадене на всичко живо от сивият сектор. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе съсипаха я тая държава.😂 Кажете нещо за доходите,че гледам има хора дето им се струва,че много получавт за данъците и таксите дето плащат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, joro-120L написа:

Абе ти малките глоби можеш да си ги плащаш всеки месец или седмица, без да ти товарят бюджета и да не ти пука и да продължаваш да си правиш нарушенията. Бълха те ухапала. Я да ти треснат някоя яка глоба пък да видим следващия път дали няма да си помислиш. Глобата трябва да има възпитаващ ефект.

Да не казвам, че на българина му трябва диктатура и вилата все да му е на врата, за да се оправи, ама много загрубява работата.

И си прав и не си. Колкото и да получаваш, факта, че всеки месец плащаш боли. Освен това, освен плащането има и точкуване, т.е. ще платиш веднъж, ще платиш дваж и на третия ще се качиш и на трупчета.

И за вилата си колкото прав, толкова и не :) Но наистина загрубява раЛтата и по-добре да не я зачесваме и тая тема :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и това с точките е ... странна история. Отнемат се уж както е по закон, ама не винаги.

Лично на мен са ми връчвали наказателно постановление, в което пишеше, че ми отнемат 9 точки, а след това пишеше "оставащи точки 30". Може би съм имал някакво олихвяване (или бонус) и са ми се натрупали още 9 😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щот сме все шофери тук и си мислим само за тези глоби. Има и други глоби или трябва да има.

Щом не щете диктатура - глоби за всичко. За замърсяване, за хвърлен фас, хартийка, изхвърляне на боклуци на нерегламентирани места, нарушаване на обществения ред и друго квот се сетите.

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, ID A написа:

Точките са 39, ако не са на почивка.

Прав си. Аз забравих да уточня, че имах отнети и преди това.

 

преди 5 минути, joro-120L написа:

Щот сме все шофери тук и си мислим само за тези глоби. Има и други глоби или трябва да има.

Щом не щете диктатура - глоби за всичко. За замърсяване, за хвърлен фас, хартийка, изхвърляне на боклуци на нерагламентирани места, нарушаване на обществения ред и друго квот се сетите.

Аз съм за, само да видим кой ще глобява глобяващите и как да ги накараме да си вършат съвестно работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, че те ги има. Друг е въпроса, че няма кой да ги налага. Как си представяш една жена от инспектората на Пловдив да глоби някой за хвърлен фас? Нали веднага ще си изяде боя. В другите страни, за всичко това следи полицията. Я пробвай да налетиш на полицай.

Трябва да се смени системата. Не сме в соц времената, че да има другарски съд, тогава защо разчитаме на някакво възпитание или срам в офиса. А реално маса неща са така, само дето вече я няма онази невидима ръка, че да въведе ред.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, ID A написа:

Жоро, че те ги има. Друг е въпроса, че няма кой да ги налага. Как си представяш една жена от инспектората на Пловдив да глоби някой за хвърлен фас? Нали веднага ще си изяде боя. В другите страни, за всичко това следи полицията. Я пробвай да налетиш на полицай.

Трябва да се смени системата. Не сме в соц времената, че да има другарски съд, тогава защо разчитаме на някакво възпитание или срам в офиса. А реално маса неща са така, само дето вече я няма онази невидима ръка, че да въведе ред.

 

Еми какво искате тогава? Свободия? Диктатура? Смъртно наказание? Лагери в Белене? Крумови закони?

Не ви ли е ясно под шапките, че няма оправия тука. Ние не сме дорасли за демокрация.

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Logrus написа:

Прав си. Аз забравих да уточня, че имах отнети и преди това.

Зависи колко преди това.

 

Преди 1 час, joro-120L написа:

Не ви ли е ясно под шапките, че няма оправия тука. Ние не сме дорасли за демокрация.

Държавите, дорасли до демокрация, са минали през тоталитаризма и го обожават. Шваби, швейцарци, шведи, финландци, датчани и прочие северни изроди. А, британците също. При всички тях и сега е тоталитаризъм, но самоналожен.

Всичкото югоизток сме "сиеста", "маняна", eбaл съм го, на тия ли ще им работим". Ние обожаваме подхода на тоягата и моркова. Даже предпочитаме тоягата, бал съм го в моркова, и сам мога да си купя.

А, също и да ни ръководи "един от нас", което в общия случай е правешко/банкянско сиво превъзходно говедо, с манталитет на незавършен 4ти клас. Тия, умните и красивите с истинско образование и солидна кариера, са боклуци.

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • Mishelle locked this тема
  • Mishelle unlocked this тема

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.