Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Простотията българска или тема за чесане на пръсти.


Recommended Posts

До @joro-120L - ТИ уж четеш тази Тема, но май не ме разбра. Приеми, че всичко, което ТИ написах по-горе, е в кавички. Категорично не мисля, че на някой, на който му се плаща Заплата, трябва да му се казва постоянно какво да прави. Егати - мен никой не ме е търпял, всеки Ден да ми казва прави това и това, така и така. Един, два, пет пъти - ОК. После съм уволнен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • Отговори 992
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    168

  • tuningmania

    156

  • ID A

    104

  • The Best Forman

    97

Най-много писали в темата

Popular Posts

За простотията Българска мисля че няма да ни стигнат нито редовете, нито страниците тук във форума нито където и да е в интернет пространството. Простотията Българска се роди когато Българивът се

Ихааааааааа !!! Бетер парламент сте , колеги ! Четох, четох и …, вече знам какви ще са резултатите от предстоящите избори, уви ! Както и причините, поради които „избирателите“ ще гласув

преди 27 минути, tuningmania написа:

До @joro-120L - ТИ уж четеш тази Тема, но май не ме разбра. Приеми, че всичко, което ТИ написах по-горе, е в кавички.

 

Да бе, 32 стр. ще помня кой какво е написал, но някои неща се набиват. Кой както ги разбира. И въпросът ми не беше към теб.

Ако искаш нещо да ми казваш - ще ми говориш в прав текст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кой те уволнява? Шефът.

А кой е шефът? Този, който ти плаща заплатата.

След като ти плащаш заплати на онея горе, то ти си шефа - давай, уволнявай. Или ще ги чакаш сами да се сетят и да напуснат? 

Ми няма да го направят - плащаш им, крадат те, клатят си краката по цял ден, всеки ден ти искат все повече, а ти им плащаш и си мълчиш. Райско местенце са си намерили, да не са изперкали че да се махнат доброволно.

@joro-120Lкато цяло дискусията беше, не че е нужна промяна, а от къде трябва да започне. Според мен - докато населението не е народ, а рая няма да има положителна промяна. Според Миро пък трябва властимащите да се осъзнаят и те да променят нещата в положителна посока (не само за тях). 

Народът има няколко инструмента, с които да влияе на властта - като изключим изборите (за сега там нещата е ясно как стават), остават няколко не съвсем законни метода (преврат, граждански неподчинения и подобни) и след това е натискът правителството да върши работата, за която е назначено. Него натиск е най-просто и законно да се извършва с помощта на сигнали - затрупай съответните служби, тормози ги да си вършат работата, сезирай по-високи инстанции и постепенно ще разклатиш цялото дърво. 

Естествено всеки има право на мнение и гледна точка. Ако ти, Миро или някой друг има по-разумно решение - споделете.

Нъл знайш - в спорът се ражда истината 😃

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не говори, че требе за ръчкаш някой през сигнали, за да си върши работата. Обаче, на запад, в белите страни, доста се разчита на обществото да подава сигнали на които се реагира! Тук, целта е същата. Столична община ми е да има, примерно, 25 екипа за реакция по дадени сигнали и сигурно има и на щат хора, които обикалят и оглеждат. Е, тея хора са ненужна тежест в бюджета! Има ли общество, което да подава сигнали, защо са ти "съгледвачи"? Т'ва не е "ръчкане" на СО да върши за т'ва, за което им се плаща. Жалко, че така го приемаш. Не за друго, ама у странство се случва точно т'ва - подават се сигнали. Еле пà сега, когато има Интернет :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, Logrus написа:

Естествено всеки има право на мнение и гледна точка. Ако ти, Миро или някой друг има по-разумно решение - споделете.

 

Имам решение. Не по-разумно, но го смятам за единствено. Не е за публично достояние.

п.п. В крайна сметка е почти невъзможно осъществимо. И причината е пак в матреала.

Народа не е единен. Обречен е на неуспех. Това се вижда и в тази тема, в която пишат няколко човека.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @PRR - Ето малко примери, колко е Зле България:

1. Корупция. Наравно СМЕ с други Държави, но ТЕ са с повече Население: Натисни Точно Тук;

2. Най-лоша Държава, където да се Роди Човек: Натисни Точно Тук;

3. Медийна грамотност: Натисни Точно Тук;

4. Тук е даже две в едно: Най-голямо доплащане "Out Of Pocket" за Здравеопазване и въпреки това най-ниска продължитвлност на Живот: Натисни Точно Тук;

5. Свобода на словото: Натисни Точно Тук;

6. Най-висока Смъртност: Натисни Точно Тук;

7. Дигитализация: Натисни Точно Тук;

8. Разходи за Храна: Натисни Точно Тук;

9. Стандарт на покупателна способност: Натисни Точно Тук;

10. Неравенство: Натисни Точно Тук.

 

Разни неща, като "Всеки трети не може да си отоплява достатъчно жилището" май влизат към Бедността, за която ТИ каза, че знаеш..

 

До @Logrus - Аз съм от почти редовно ходещите по протести - тоест, не съм от мълчащите си. За съжаление обаче, има много Хора, които или ги е страх от нещо или са приели, че всичко е безнадеждно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.03.2021 г. at 7:58, PRR написа:

..., ама на, нямаме си петрол, нямаме си газ, нямаме си метали, то какво ли си имаме ;) ... 

  

Преди 13 часа, joro-120L написа:

Пепи /PRR/, понеже си много активен в тази тема, хората ти зададоха доста въпроси, но отговаряш на които ти отърва. Питат те за златото на Бг., ти говориш за железа.

Имам чувството, че си се возил в джипа на Бойко Борисов.

Жоре, никъде не са ме питали за златото, а аз повдигнах въпроса за металите в горния пост. А колегата @sauberпрекрасно отговори защо находищата са отдадени на концесия. 

И, за да не кажеш, че пак не отговарям на въпроса - не съм чел договора за да кажа дали е изгодна за България или не концесията, но предвид огромните инвестиции, техника и знания, които са необходими за започването на всякаква минна дейност се съмнявам в България да има ресурсите за да разработим сами находището.

Ако има други въпроси на които не съм отговорил ще се радвам да ми ги посочиш.

И, Жоре, не съм се возил в джипа на Борисов, нито имам желание да се возя в него ;) 

 

Преди 12 часа, ID A написа:

@PRR Не си наясно въобще. Въглища, води, слънце, вятър, био са местни. На газ са топлофикационните. Кондезационните са на въглища.

Ядреното гориво го получаваме/хме срещу износ на уранови руди. 

Ивчо, радвам се че във форума си имаме най-знаещия в твое лице, ама се фокусирай на темата и извади от картинката АЕЦ-а (нали сме самодостатъчни и няма да внасяме), извади всичко на газ и мазут и сметни колко производство на ток ще ни остане. Ще настане голямо самозадоволяване, нали ;) 

 

Преди 9 часа, tuningmania написа:

До @PRR - Ето малко примери, колко е Зле България:

1. Корупция. Наравно СМЕ с други Държави, но ТЕ са с повече Население: Натисни Точно Тук
==> 69то място, не 1во

2. Най-лоша Държава, където да се Роди Човек: Натисни Точно Тук;

"Супер" достоверна информация от Andy Wells, Freelance Writer, Andy Wells is a freelance writer at Yahoo News UK.

Избирай си източници зад които стои някаква организация, а не са свободни електрони! Това ти го писах още преди да споделиш тая драсканица. 

3. Медийна грамотност: Натисни Точно Тук;

==>30/35, т.е. пак не сме първи. Освен това индекса показва колко потребителите умеят да си избират източниците и доколко вярват на бгмама.цом ... 

4. Тук е даже две в едно: Най-голямо доплащане "Out Of Pocket" за Здравеопазване и въпреки това най-ниска продължитвлност на Живот: Натисни Точно Тук;

==> Тук си прав за продължителността на живот, но не видях никъде за доплащането. 

5. Свобода на словото: Натисни Точно Тук;

==> 111/180, т.е. пак не сме първи

6. Най-висока Смъртност: Натисни Точно Тук;

==> Същото като точка 4, ама го слагаш два пъти за по-сигурно, нали?

7. Дигитализация: Натисни Точно Тук;

==> Силно съм изненадан, но приемам фактите.

8. Разходи за Храна: Натисни Точно Тук;

==>36/40, т.е. пак не е първо, ... независимо доколко може да се вярва на източника.

9. Стандарт на покупателна способност: Натисни Точно Тук;

==>Добре, трето попадение

10. Неравенство: Натисни Точно Тук.

==> Пак не сме първи

 

3 от 10. Това ли са "всички" класации? 

 

И, понеже съм наясно какво следва - не сме цъфнали, определено има какво да подобряваме, но отчетете и направено, не фокуса да е само върху негативите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @PRR - Изброй няколко положителни неща, които са направени и са така направени, че да могат да се дадът за пример в Европа. Казвам Европа, защото аз искам да се сравнявам с нея а не с Конго..

 

П.П.

Май няма смисъл.. Чета на коя класация - какво не ТИ е харесало. ТИ определено се радваш, че СМЕ 111 а не 112 а мен ме е яд, че не СМЕ 110. Зарежи..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tuningmaniaчак неща за пример пред Европа ми е трудно, да не кажа невъзможно. Но мога да ти дам примери за неща, които са направени и които са важни за мен. София има околовръстен път, а не селски път, както беше преди 10 години (естествено косури могат да се намерят). До Бургас стигаш по магистрала, а не по селски пътища (да, има участъци с проблеми). Покупателната способност и доходите последните години са се повишили (е, може и повече). Въпреки пандемията голяма част от бизнеса остана отворен или по-малко засегнат отколкото голяма част от държавите в ЕС. 

 

Иначе си прав - хубаво е да се целим в топ 3, а защо не и в първото място на положителните класации, но това не става за ден или два. Става с труд, постоянство и фокус към постигнатите резултата, а не към провалите. Не знам как по-ясно да го напиша.

 

PS: Относно "ТИ определено се радваш, че СМЕ 111 а не 112 а мен ме е яд, че не СМЕ 110" - не си прав. Аз се радвам, че сме били 115 и сме се изкачили на 111, а ти мрънкаш че не сме скочили на 1во ;) Аз се интересувам от тенденцията, ти следиш отделни картинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, tuningmania написа:

До @PRR - Изброй няколко положителни неща, които са направени и са така направени, че да могат да се дадът за пример в Европа. Казвам Европа, защото аз искам да се сравнявам с нея а не с Конго..

 

П.П.

Май няма смисъл.. Чета на коя класация - какво не ТИ е харесало. ТИ определено се радваш, че СМЕ 111 а не 112 а мен ме е яд, че не СМЕ 110. Зарежи..

 

1. Данъците ни държат значително по-ниски нива от тези в Европа. Цифра инвеститори си отварят минимум офиси в България поради тази причина. Лично аз съм довел 2.

2. ВД ни е нищожен % от БВП спрямо Европа. Въпреки това имаме стабилна икономика. 

3. Мога да пусна жена ми да се прибира по тъмно в центъра на София, без да се притеснявам за сигурността й. Нещо, с което малко места в Европа могат да се похвалят.

4. Никой не ми ограничава правата и свободите под претекст "за общото благо".

 

Последните две са най-важните.

 

Относно класацията, аре моля ти се. Коя медия в България не може да пише каквото си иска? Тая класация на каква база е правена? Интересувал ли си се?

Нима няма медии целия спектър у нас?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пак ще ме наречете черноглед , ама карах по сръбски , унгарски , австрийски , даже на един участък от хитлерова магистрала .. е нема нищо общо с наще първокласни пътища с аварийна лента.

Сега по ред на номерата - пуснахме 200 км. първокласен път до Бургас и асфалта му се набръка като на баба циците .. пуснахме южната дъга , асфалта и го отнесе първия дъжд .. пуснахме северната дъга , мостовете и пропаднаха и се нацепиха като на баба петите .. пуснахме някакъв първокласен път към Гърция , срутиха му се тунелите .. ремонтирани пътища ги отнесоха свлачища .. чакам с нетърпение да видя колко ще изкара четири годишния ремонт на тунелите на "АМ" Хемус .. мога да продължавам още , ама няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, факт, че много от нещата не са с качеството, което се очаква. Отбележи - пиша "повечето", а не "някои"! Но за да има качество първо трябва да се направи и от направеното да се научат грешките. Знам, че ще напишеш "ама те на запад вече знаят", ама е редно да отчетем и регионалните особености. България е на едно от първите места в Европа по брой преминавания на границата от 0 градуса. Това означава, че имаме едни от най-лошите метерологични условия когато става дума за пътищата. Което не следва да е оправдание, но е нещо, което трябва да се има предвид.

 

@tuningmania, сетих се за нещо в което сме на 2ро място в Европа - ограничението на скоростта на магистрала. Изключвайки части от Германия в които липсва ограничение, навсякъде другаде е максимум 130, а на не малко места дори 120 ;) 

 

PS: @The Best Forman аз пък 2019та пообиколих Италия и, изключвайки магистралите, първокласните им пътища не са много по-добре от Българските, дори на места са си доста трагични, да не кажа опасни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропусна участъка Чирпан-Стара Загора , където беше 90 км/ч :)

Кладенци има много и в повечето има вода , но това не може да ме убеди колко си прав и колко сме напред ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, The Best Forman написа:

Сега пак ще ме наречете черноглед , ама карах по сръбски , унгарски , австрийски , даже на един участък от хитлерова магистрала .. е нема нищо общо с наще първокласни пътища с аварийна лента.

Сега по ред на номерата - пуснахме 200 км. първокласен път до Бургас и асфалта му се набръка като на баба циците .. пуснахме южната дъга , асфалта и го отнесе първия дъжд .. пуснахме северната дъга , мостовете и пропаднаха и се нацепиха като на баба петите .. пуснахме някакъв първокласен път към Гърция , срутиха му се тунелите .. ремонтирани пътища ги отнесоха свлачища .. чакам с нетърпение да видя колко ще изкара четири годишния ремонт на тунелите на "АМ" Хемус .. мога да продължавам още , ама няма смисъл.

 

Би ли ми цитирал пътните такси, винетките и данъците, които се плащат за сръбските, унгарските и австрийските магистрали? Мерси!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, sauber написа:

 

1. Данъците ни държат значително по-ниски нива от тези в Европа. Цифра инвеститори си отварят минимум офиси в България поради тази причина. Лично аз съм довел 2.

2. ВД ни е нищожен % от БВП спрямо Европа. Въпреки това имаме стабилна икономика. 

3. Мога да пусна жена ми да се прибира по тъмно в центъра на София, без да се притеснявам за сигурността й. Нещо, с което малко места в Европа могат да се похвалят.

4. Никой не ми ограничава правата и свободите под претекст "за общото благо".

 

Последните две са най-важните.

 

Относно класацията, аре моля ти се. Коя медия в България не може да пише каквото си иска? Тая класация на каква база е правена? Интересувал ли си се?

Нима няма медии целия спектър у нас?

 

Да добавя - и сме най-добрия/бърз интернет... Верно, не е кой знае к'во, ам все пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @PRR - А как си обясняваш тази разрешена скорост? Пътищата ни са по-добри и/или Автопарка ни е по-добър и/или подготовката на Шофьорите и/или друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятал съм , че към 10 Е са таксите за близо 800 км. в Сърбия , в Австрия и Унгария са по 7Е седмичните винетки .. данъците не съм им гледал , защото не съм мислил да живея там , а и не ме интересува .. аз си гледам наща кочинка , а тя е голяма .. ако почнем да им гледаме данъците , ще стигнем и до заплатите и ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, tuningmania написа:

До @PRR - А как си обясняваш тази разрешена скорост? Пътищата ни са по-добри и/или Автопарка ни е по-добър и/или подготовката на Шофьорите и/или друго?

Конспирация бе, браааат - лоши пътища + калпави коли + кофти шофЕри + висока скорост = по-висока смъртност, съответно по-малко доживели до пенсионна възраст, които да са в тежест на държавата, защото както Баце кАзА: Пенсионерите са лош генетичен материал.

Конспирация, казвам ти, вервай ми 😂

 

М/у другото като достъпност до медицински "услуги" не сме зле, стоматологичните "услуги" у нас са на доста високо ниво (и доста по-ниска цена), медицинското образование също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, PRR написа:

Ивчо, радвам се че във форума си имаме най-знаещия в твое лице, ама се фокусирай на темата и извади от картинката АЕЦ-а (нали сме самодостатъчни и няма да внасяме), извади всичко на газ и мазут и сметни колко производство на ток ще ни остане. Ще настане голямо самозадоволяване, нали ;) 

Никога никъде не съм казвал, че съм най-знаещия. Просто работя в тази област и знам на порядъци повече от тебе 😉.  Даже в момента съм достигнал такова ниво, че с всяко ново научено ми изникват все повече въпроси и понякога се питам, знам ли нещо въобще. Въпреки че, в мен се кълнат доста хора и чакат мнение и/или решение от мен и ми правят само четки.

А иначе точно върху темата съм се фокусирал. Топлофикациите са на газ, към 6% и АЕЦа към 32% и заводските 3%, като при тях това е отпадъчна топлина и не е много ясно с какво е свързана. Малко знаеш, но към април единия блок ще го изключат, защото лятото общия товар пада с около 2000 MW. На мазут никой не работи. Използва се за разпалване на въглищни централи, но и там се обмисля минаване на газ или вече директно е минато, заради замърсяването. А и мазута идва от Лукойл.

 

 

Никой не отрича, че се направи доста покрай ЕС. Но много неща се и осраха. Преди време ми попадна на вилата един вестник май от 2018, докато разпалвах камината и гледам статия в която Румяна Бъчварова, тогавашен МВР министър обяснява как са готови с нови л.к. с електронен подпис. Всичко е една забита бюрокрация и няма отпушване. Лошото е, че трябва смяна на системата, а не на играчите!

Редактирано от ID A
публикува се преди да свърша с писането
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, tuningmania написа:

До @PRR - А как си обясняваш тази разрешена скорост? Пътищата ни са по-добри и/или Автопарка ни е по-добър и/или подготовката на Шофьорите и/или друго?

Коментирам факта, не причината за него ;) Ти поиска примери, давам ти. 

За да не получа обвинение за липса на отговори - не си го обяснявам. Смятам, че ограничението, предвид автопарка, състояниеот на магистралите и възможностите на средно статистическия шофьор, трябва да е 130km/h. Но пък знам и каква вълна хейт ще се изсипе, ако се въведе.

 

преди 9 минути, The Best Forman написа:

Смятал съм , че към 10 Е са таксите за близо 800 км. в Сърбия , в Австрия и Унгария са по 7Е седмичните винетки .. данъците не съм им гледал , защото не съм мислил да живея там , а и не ме интересува .. аз си гледам наща кочинка , а тя е голяма .. ако почнем да им гледаме данъците , ще стигнем и до заплатите и ....

Гена, обнови си инфото ;)

Австрия няма 7 седмична винетка. Има 10 дневна (това е от поне 10 години) с цена 9.5Е (до преди повече от 2 години беше 7.5). 

Сърбите също си вдигнаха таксите, но дори едно отиване и връщане ти струва 20Е или почти половината годишна винетка в България.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, ID A написа:

Никога никъде не съм казвал, че съм най-знаещия. Просто работя в тази област и знам на порядъци повече от тебе 😉.  Даже в момента съ достигнал такова ниво,

Че точно върху темата съм се фокусирал.

 

И, освен, че пак споделяш колко много знаеш, отговори ли ми на конкретното питане в часта която си цитирал? За един прЕател питам ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорих, ти. Даже в описанието за причина за промяната съм посочил защо.

 

За твоя приятел казвам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @sauber - Не гледай на Данъците като просто сума. Обърни внимание на съотношението дадени Пари за Данък и получени насреща стоки и/или услуги. Фрапираща е разликата и не в полза на България. Какви Инвестиции СМЕ привлекли? Шивашки Цехове със Заплати по 600 Лева. Хипермаркети с по 800 Лева? Заводи, които освен Сградата и Работниците за смешни Заплати, всичко останало са си внесли отвън? От Една Година, Здрави Хора (тоест без Доказана Диагноза), им се забранява да Работят, даже имаше момент и да се движат? На това ли казваш никой и нищо не забранява? Мда, прав си. То по тази логика и минаването на червен светофар е разрешено, но струва дадена сума Пари и някакъв брой контролни точки. И свобода на медийте има - просто отговорните Хора не се явяват пред медии. Така, де. Има свобода. Никой не може да им каже къде да ходят :)

 

До @PRR - При Платени Пътища, нямаше ли някакво изискване, да има Безплатен Обходен Маршрут, който да не е по-дълъг от еди колко си процента?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, tuningmania написа:

До @sauber - Не гледай на Данъците като просто сума. Обърни внимание на съотношението дадени Пари за Данък и получени насреща стоки и/или услуги. Фрапираща е разликата и не в полза на България. Какви Инвестиции СМЕ привлекли? Шивашки Цехове със Заплати по 600 Лева. Хипермаркети с по 800 Лева? Заводи, които освен Сградата и Работниците за смешни Заплати, всичко останало са си внесли отвън? От Една Година, Здрави Хора (тоест без Доказана Диагноза), им се забранява да Работят, даже имаше момент и да се движат? На това ли казваш никой и нищо не забранява? Мда, прав си. То по тази логика и минаването на червен светофар е разрешено, но струва дадена сума Пари и някакъв брой контролни точки. И свобода на медийте има - просто отговорните Хора не се явяват пред медии. Така, де. Има свобода. Никой не може да им каже къде да ходят :)

 

До @PRR - При Платени Пътища, нямаше ли някакво изискване, да има Безплатен Обходен Маршрут, който да не е по-дълъг от еди колко си процента?

 

Данъците не са проста сума. Данъците са процент от нещо или ставка върху нещо. 10% корпоративен данък е една десета от 1000 лв. и пак е една десета от 400 000 лв. За това, което плащаме, получаваме много повече от това, за което плащат и получават в Европа. Ама МНОГО. Кеф ти за пътища, кеф ти за здравеоопазване.

Отностно инвестициите, привлекли сме доста производства, развойни центрове, а за IT сектора пък въобще да не отварям дума. Да не мислиш, че IT компаниите са тук, защото имаме най-много и най-добрите кодъри? Не, най-много и най-добрите са в Калифорния. Върви сравни данъците им с нашите. Същото важи и за производствата.

Макар че наблюденията ми са, че пишеш само празни приказки и никога нищо конкретно, бих искал да ми посочиш шивашка фабрика, в която се взимат 600 лв. за пълен работен месец. Също искам да ми посочиш и хипермаркет, в който се взимат 800.

И като говоря за правата и свободите на граждани, нямам предвид правата и свободите на карантинираните, а по принцип. Щото covid преди една година нямаше и дай Боже след още една ще няма. Ама преди Covid в колко държави в Европа можеше свободно да притежаваш оръжие на пример? И това е само един пример!

" И свобода на медийте има - просто отговорните Хора не се явяват пред медии. Така, де. Има свобода. Никой не може да им каже къде да ходят " Това какво точно общо има със свободата на медиите?

 

Хайде, давай, обясни конкретно и ред по ред.

 

 

 

преди 37 минути, The Best Forman написа:

Смятал съм , че към 10 Е са таксите за близо 800 км. в Сърбия , в Австрия и Унгария са по 7Е седмичните винетки .. данъците не съм им гледал , защото не съм мислил да живея там , а и не ме интересува .. аз си гледам наща кочинка , а тя е голяма .. ако почнем да им гледаме данъците , ще стигнем и до заплатите и ....

 

Почти никъде в Европа няма такова животно като седмична винетка, има "десетка" за десет дни. В Австрия десетката е 10 EUR. Ама... Повечето тунели си ги плащаш допълнително, нали... да има!

В България плащаш 45 EUR, за 365 дни в годината и никой никъде за нищо не те кара да плащаш.

 

 

Нямам търпение да дойде мига, в който в България ще набичат същите данъци като в Европа. Тогава тия, дето сега мрънкат, че няма пътища, болници и прочие, ще мрънкат, че "Квото като има, като не ни остават пари за нищо друго".

 

 

 

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, PRR написа:

  ... извади от картинката АЕЦ-а (нали сме самодостатъчни и няма да внасяме), извади всичко на газ и мазут и сметни колко производство на ток ще ни остане. ... 

 

преди 36 минути, ID A написа:

.... Топлофикациите са на газ, към 6% и АЕЦа към 32% и заводските 3%, като при тях това е отпадъчна топлина и не е много ясно с какво е свързана. Малко знаеш, но към април единия блок ще го изключат, защото лятото общия товар пада с около 2000 MW. На мазут никой не работи. Използва се за разпалване на въглищни централи, но и там се обмисля минаване на газ или вече директно е минато, заради замърсяването. А и мазута идва от Лукойл.

Та колко производство остава? Отговор няма.  

 

преди 17 минути, tuningmania написа:

До @PRR - При Платени Пътища, нямаше ли някакво изискване, да има Безплатен Обходен Маршрут, който да не е по-дълъг от еди колко си процента?

Изискване за обходен маршрут има, за "еди колко си процента" няма ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • Mishelle locked this тема
  • Mishelle unlocked this тема

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.