Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Recommended Posts

2021 RS7 Sport back, 4.0 V8, 600hp, 800n.m. Една от най-бруталните на вид коли на пазара :D

 

 

...и 2021 RS 6 avant 

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поста ми е актуален както за тази тема, така и за темата за Mercedes. Ама ще пиша тук. Имам познат, който до скоро караше последната S-класа на Mercedes. Напомпана до бруралност, AMG, дисковете му бяха по-големи от моите 18-ки джанти, едни златисти яки спирачни апарати, custom интериор... Абе топ на топа. Като седнах в нея и млъкнах. Защото такава красота и изпипаност на живо не бях виждал. Та пича дойде преди месец, видяхме се, оглеждам се за S-класа - няма. Но виждам едно разкошно Audi S8, отново с оптики, тунинги-мунинги. На въпроса ми защо смени уникалната S-класа с това Audi, човека ми каза - искам динамичен автомобил с по-добро пътно поведение. И започна да ми обяснява, че S-класата има малко повече лукс и е малко по-комфортна от Audi-то. Ускорение и динамика не й липсват, но големия минус идвал когато караш агресивно по завои, примерно планински път, или караш грубянската на шосе и магистрала. Каза, че там, където S-класата ще загуби сцепление и ще тръгне с вратите напред, S8-цата била като залепнала за пътя. Между другото сега се сещам за един друг пич, който заради сходни заключения смени своята S-класа със 7-ма серия на BMW - твърдеше, че има повече обратна информация от пътя към BMW-то, отколкото към Mecedes-а.

 

То е ясно, че в белите страни мястото на собственик на такива коли е отзад. Ясно е, че България е една от малкото страни, в които човек си купува подбна кола, за да си я кара сам. Но като заключение излиза, че комфорта и спокойствието са на страната на Mercedes, динамичното управление - на страната на Audi. Който има парички за някоя от тези коли, да започва да мисли коя да си вземе :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено - когато си с Мерцедес ти не бързаш за никъде, защото теб те чакат и не ти е нужно да караш агресивно :) 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови и наточени аудита не съм карал, със сигурност са по-добре. Карал съм обаче А6 и оуроуд около 2010г и това са най-неприятните коли за каране, в които съм се качвал. Воланът супер безчувствен, въобще не знаеш какво правят предните гуми. А пък недозавиването им си е легендарно, то и какво да се очаква от такъв двутонен кораб. 
Може и смешно да ви звучи, но О1 ми е много по-приятна за каране. 🙂

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да направя сравнение само между това, което съм карал - A8L 4,2 от 2008 г. и S550 4matic 2012 г.

  1. Несравними като размер - Мерцедеса спрямо Аудито е като Фабия към Октавия.
  2. Мерцедеса върви повече, вози по-комфортно, седалките са по-удобни, по-тих е, изобщо целия вътре е по-благородно скроен. Въпреки много по-бързото ускорение вътре няма такъв "натиск" в гърба, просто комфорта е на първо място.
  3. Аудито, макар и дълга база, е създаден да удовлетвори магарето зад волана. Имам пълна информация от спирачки, колела и път. В момента в който седнех да карам и ендорфините започваха да бликат. В Мерцедеса се чувствам синтетично, волана няма никакво съпротивление каквото и да правиш, в завой не я усещам изобщо къде е, взима ли го или ще го изправя - все едно въртя волана на вдигната на крик кола.

 

Преди 1 час, shaft написа:

Естествено - когато си с Мерцедес ти не бързаш за никъде, защото теб те чакат и не ти е нужно да караш агресивно :) 

 

Върви си Зайо Байо през гората и изведнъж чува:
- Помооощ! Помоощ!
Поглежда и какво да види - коня паднал в една дупка…
- Моля те, извади ме оттук, не мога да изляза! - казал коня.
- Нямаш проблеми, брато. - казал Зайо и отишъл, запалил Мерцедеса, върнал се, хвърлил едно въже на коня и го изтеглил от дупката.
На следващия ден, както си препускал през гората, коня чул:
- Помоощ!
Погледнал и в същата дупка бил паднал Зайо…
- Моля те конче, извади ме… аз вчера как ти помогнах!
- Нямаш ядове! - казал коня и си подал к*ра в дупката.
- Хвани се за х*я ми! - речено сторено, хванал се Зайо за "оная работа" на коня и бил спасен!
Каква е поуката? Ако ти е голям к*ра, не ти трябва Мерцедес

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Izolini написа:

...

Върви си Зайо Байо през гората и изведнъж чува:
- Помооощ! Помоощ!
Поглежда и какво да види - коня паднал в една дупка…
- Моля те, извади ме оттук, не мога да изляза! - казал коня.
- Нямаш проблеми, брато. - казал Зайо и отишъл, запалил Мерцедеса, върнал се, хвърлил едно въже на коня и го изтеглил от дупката.
На следващия ден, както си препускал през гората, коня чул:
- Помоощ!
Погледнал и в същата дупка бил паднал Зайо…
- Моля те конче, извади ме… аз вчера как ти помогнах!
- Нямаш ядове! - казал коня и си подал к*ра в дупката.
- Хвани се за х*я ми! - речено сторено, хванал се Зайо за "оная работа" на коня и бил спасен!
Каква е поуката? Ако ти е голям к*ра, не ти трябва Мерцедес

 

Т'ва определено става дума за Мустанг, едва ли е за кобилата на Ферари :D:D:D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

 

Случайно днес се замечтах по един паркиран на "жълтите павета" екземпляр :)

1613253036_IMG_20210208_1255432.thumb.jpg.bfc3fc139204ca5e854991c21173e10d.jpg1937658748_IMG_20210208_1318072.thumb.jpg.881d71875f49799be839248b3b513fa1.jpg1777591494_IMG_20210208_1318002.thumb.jpg.f81fa5fc3bad140a66c53edcaa750c19.jpg1466965466_IMG_20210208_1255592.thumb.jpg.8fb626705ad1137e8a24a75d3a7ac1b4.jpg1967308641_IMG_20210208_1255502.thumb.jpg.a49c2c7b4eaec015712b25f9d1a8f5f3.jpg

 

Хайде и една лилава, ако в сиво не ви кефи ;)

347376911_IMG_20210208_1746162.thumb.jpg.01f12326e6a42e9b3f1fe92d2c2c0bd6.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги са ми били интересни спортните коНбита ... като спортен слон са ми :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ханс взима жената и заедно отиват до баварското село, където за ваканцията са оставили двете си деца. Товарят ги обратно за Берлин, като пръсват багажаника от лютеница, компоти, колелата на децата и 3 куфара...И ЕБАВА М@ЙКИ НА АУТОБАНА. Това е историята за слона ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че... в този случай Ханс е Гошо или Ванчо от Горно Уйно, който си е купил слона по съмнителен начин, и го е регистрирал в Германия-та, защото по-добре да плаща там данъци - тука се крадат от такива като него :) Примерно.

 

Иначе дизайнът ми харесва :) Хубава прахосмукачка.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, Stucata написа:

Махнете го този слон/прахосмукачка. Шкода форевър! 

 

Ааа... не се знае, не се знае :D:D:D Моооже една такава "прахопищялка" за Събота и Неделя, до селския събор да се изкарва, защо не :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен автомобил. Бих го карал с кеф, стига да мога да си го позволя. И то точно в комби версията. Шкода е практичния избор, но ако човек разполага с повечко пари за кола, практичността често отива на заден план. Всъщност като гледам как се качват лека полека цените на Шкода, незнам след няколко години как ще бъде. Е, няма да са като на RS6, но... Онзи ден се заиграх с конфигуратора. Октавия 4 РС във вариант 4х4, дизел (бензина е само на предно) излезе близо 80 000 лв. За тези пари може да се вземе нелош екземпляр на 1-2 години от друга марка.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда... Нов Супърб 4х4 излиза към 90к с някои екстра, а гол кат .... на скромните 80к :( Шкода вече не е народен автомобил.

 

Относно спортното комби ... абе ако ще е спортно да е спортно. Комбито е за кротки семейни разходки. Което не пречи да е 300+ коня де :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.01.2021 г. at 18:50, axel написа:

Нови и наточени аудита не съм карал, със сигурност са по-добре. Карал съм обаче А6 и оуроуд около 2010г и това са най-неприятните коли за каране, в които съм се качвал. Воланът супер безчувствен, въобще не знаеш какво правят предните гуми. А пък недозавиването им си е легендарно, то и какво да се очаква от такъв двутонен кораб. 
Може и смешно да ви звучи, но О1 ми е много по-приятна за каране. 🙂

 

 

Това, което пишеш важи за кажи речи всички тарги с ел. хидравлика. Нещо тотално безумно е и за мен. Но за съжаление на малко хора им пука за това и марките няма да си мръднат пръста да направят нещо по въпорса. Преди време едни пичове в М-кар ми бяха казали, че БМВ тръгват в посока обратно към хидравличните рейки, защото потребителите на тупалките се оплаквали точно от това. Ама дали са тръгнали, дали нещо е станало, не знам.

 

Преди 9 часа, PRR написа:

Мда... Нов Супърб 4х4 излиза към 90к с някои екстра, а гол кат .... на скромните 80к :( Шкода вече не е народен автомобил.

 

 

За съжаление грешиш. Все още е народен автомобил. Защо преди Супърб тупалка беше около 45К. Сега е 90К. Но също преди Пасерати тупалка беше 65К, сега е 110К. То важи за всички марки. Един приятел си беше купил Инсигния ОПЦ около 2010г., беше 52-53К. Сега сигурно е 95К.

 

 

По темата - Ауди А7 е най-якият автомобил за мен. Имах такъв (не последният естествено), разкарах го, защото беше финансова черна дупка за пари, а аз го карах около 10К на година. Последното още не мога да му възприема задника, но аз съм така със всички коли - Трябва ми около година за да ми хареса новата визия :) Иначе фаца, стойка, багажник и комфорт е топ. Не е Супърб, не е толкова мислено за хората отзад, ама при положение, че возиш само дете на задните (примерно) - who cares. Но истината е, че тримата големи - Ауди, Мерц, БМВ вече са само за хора с доходи 20К и отгоре. Когато говорим за извънгаранционни коли де... Щото за Ауди (и не само за Ауди) на 5г. да изкочи ремонт за 4000-5000 лв. не е проблем, даже по-скоро е в реда на нещата. А такива ремонти стават все по-чести, с периодичното пренакичване със системи, светлини и кво ли не. Познат си беше разпрал седалката на Sка 2017г. (не знам как), оправиха му я без проблем - 8500 лв. и 14 дни...

 

p.s. - Все пак, ако нямам финансови задръжки и ми се кара бегачка, няма да е Ауди РС. Ще бъде някое Порше. Че да се видя У кола :D

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, sauber написа:

За съжаление грешиш. Все още е народен автомобил. Защо преди Супърб тупалка беше около 45К. Сега е 90К. Но също преди Пасерати тупалка беше 65К, сега е 110К. То важи за всички марки. Един приятел си беше купил Инсигния ОПЦ около 2010г., беше 52-53К. Сега сигурно е 95К.

 

Не че е от значение, но кога Сюпърб "ТУПАЛКА" е бил 45000 /четиридесет и пет/ хиляди ?!? 🤔

 

Щото моят, 2010 г. по фактура е 98000 /деветдесет и осем хиляди/ !!! 😲

 

А за сегашният, когато го конфигурирах с всички екстри налични в моя, плюс разбира се някои нови, които обаче са част от цели пакети на оборудване и вървят в комплект с исканите от мен, тотала удари 107000 /сто и седем хиляди/ без малко !!!

 

Със същите екстри плюс още три-четири, новият Пасат чукна 116000 /сто и шестнадесет/ хиляди !  

 

Е, за толкова пари, определено бих взел Пасата !

 

Да не говорим, че има други алтернативи, доста по-смислени или желани !

 

Друг е въпросът, че няма земна сила която да ме накара да дам парите за едно апартаментче, за гниещи и главоломно обезценяващи се ламарини...   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Боре написа:

 

Не че е от значение, но кога Сюпърб "ТУПАЛКА" е бил 45000 /четиридесет и пет/ хиляди ?!? 🤔

 

 

Друг е въпросът, че няма земна сила която да ме накара да дам парите за едно апартаментче, за гниещи и главоломно обезценяващи се ламарини...   

 

На първото - Говоря малко на изуст. Едно време, в средата на първото десетилетие от тоя век, взех книжка. И тогава съм цъкал по конфигураторите средните класове коли (Вектра, Супърб, Пасат, други глупости) и ми е останало това грубо число в главата. Може 50, 55 да е било. Но пак беше значително по-малко от сега. Цъкал съм ги от интерес, щото към оня момент нямах 1 стинка и за кафе :D

 

За второто - ДА. Още повече в България, София, където хора с коли по 60-70К не могат просто да си оставят колата "е тука" за 3 дена, щото може и да не я намерят.

 

п.с. - В момента имат топ апартаментчета на Папоморово по 20К евро :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...
Преди 2 часа, Stucata написа:

"Оставям това тук" 😍

1614438668865.thumb.jpg.fed01393339ff7c39aa0abf25dd53451.jpg

Днес го видях в движение. Прилично се мести! 😎

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, SKODA 105 RS написа:

Прилично се мести!

ТАМ е истината ☠️💣🥇😎1614452891393.thumb.jpg.a1a9f2d405178a4cd319b24ce5cb3492.jpg

 

...а я да видим кво става ся на първа:

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.02.2021 г. at 22:35, Stucata написа:

Малко на ток - "S" версията с 3 електромотора

Евала на българина! Не спи, а пазарува, че веднага S-ката :)

IMG-7018312916c06e5b3e0b87cd388cf3ac-V.thumb.jpg.631d03cb3e7006301fdbf71f8f421d0e.jpg

IMG-19f00e7304bc7ba749652ff303f63c7d-V.thumb.jpg.f93979eb1ad1255dd6fc8a608152cbc4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.