Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Formula 1 - сезон 2021


PRR

Recommended Posts

О, в същност (колкото и да ми и неприятно да го призная) Касапина от Красна поляна е 100% прав. Саждьо много елегантно "изправи" завоя достатъчно, за да не остане място за другата кола. И просто го наведе супер елегантно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

докато има толкова много пари във формулата ще има подобни изпълнения(както и такива недоразумения като мацепин).  решението би било просто: да не се кара на такива фалшиви писти.  визирам всички направени от тоя охлюв Тилке, последните 25 години (с изключение на Сепанг).  да, наказанието на Макс беше правилно и ДА, Хамилтън напусна пистата 29 пъти на един и същи завой. според мен просто ако имаше чакъл след бордюра нямаше да са толкова смели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, да, за Мецепин си много прав. Ама тате дава половината пари на отбора ...

И съм абЦолютно съгласен, че чакъла е правилния подход. Шибни в хикана чакъл, пък да видим колко често ще влизат. Ама не било сейфти. Ами да не би да е сейфти в Монако? Или карат в трасето или да излитат да косят тревата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Хамилтън стъпи в мокрото със сухи гуми и беше наказан за грешката си.

Ръсел настъпи със сухи гуми на мократа маркировка и беше пътник.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, PRR написа:

Хамилтън стъпи в мокрото със сухи гуми и беше наказан за грешката си.

Колкото и да не го понасям - адски нетипично. Даже първо реших, че някой го подпря и му помогна. 

 

преди 5 минути, PRR написа:

Ръсел настъпи със сухи гуми на мократа маркировка и беше пътник.

То си пролича още по звука на повторението, но падна голямо философстване от коментаторите кой "мръднал". Ама пък и Жорко реши да се прави на "мАж".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не харесвам Хамилътин, ама яко ги ошамари.

Верстапен кара без грешка и се възползва от издънката на Хамилтън.

Норис ... респект за пазенето на гумите и нервите.

Льоклер кара прилично и със Сайнц показаха, че от Ферари са свършили не лоша работа.

Фетел и Алонсо са пълно разочарование.

Ботас ... без коментар.

А малкия Шуми "кърти" ... в буквалния смисъл на думата :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този грозен ореол спасява поне трети пилот от сигурна смърт. Перез ме изненада, колко много грешки направи. Въобще като цяло ме изненадаха старите кучета, как правеха грешка след грешка. Явно са се поразглезили на Тилке-вите писти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Условията бяха тежки и, за пръв път от доста години, състезанието реално се проведе на дъжд. Е, поне първата му част де. Съответно почти всики направиха една или друга издънка. Всъщност май Норис беше единствен в 10ката, който не се разходи в чакъла ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, обяснете ми, че така и не разбрах, как Хамилтън беше аут, даже беше изписано на тв, пък после, след старта от бокса се появи осми ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е бил аут, успя да се върне на пистата след удара. Не съм забелязал, но ако е било изписано, било е грешка. Осми, защото след удара се върна на пистата на тази позиция, не след рестарта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, baijoro написа:

Абе, обяснете ми, че така и не разбрах, как Хамилтън беше аут, даже беше изписано на тв, пък после, след старта от бокса се появи осми ?

След като се разходи в чакъла и се опита да вземе на абордаж гумената преграда режисьора обяви "out". Преди години това щеше да е факт, но в хибридната ера дори да загасне двигателя ел. мотора се ползва за стартиране на двигателя, а и от доста години задната скорост е факт. Ползвайки тези две екстри Хамилтън се върна на пистата и, за пореден път, извади късмет, че прекратиха състезанието губейки само 6 места. Според правилата по време на червен флаг е разрешено да му сменят носа на колата и при рестартирането на състезанието си беше с напълно възстановен автомобил. 

 

Накратко - за пореден път извади късмет, дори в моментите в които греши. Както е казал народа - роди ме мамо с късмет, пък ме хвръли на смет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-абсурдно от наказанието на Кими след вчерашното състезание, не бях виждал. Чеко го наказаха, защото си върна позицията зад сейфти кара, Кими защото не си я върна. Нито отборите, нито пилотите знаят как да тълкуват това подобие на правилник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално са прави. Според правилата няма право да изпреварва и трябваше да си остане на позицията на която се върна. Не ме кефи, че го направиха, но е по правилата.

От друга страна, движението в обратна на движението посока е строго забранено, дори на заден ход ... Но, очевидно, се приема, че 5 метра не са проблем. Би било адски тъпо да отнемат точките на Хамилтън, но пък би било по правилата. Ама не е им стиска.

 

Хубавата новина - шампионата е интересен. Лошата новина - Хамилтън + Мерц са пак е с класи отгоре :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Нищо ново в състезанието. Ботас не изненада и пак е трети. Хамилтън също и спечели. Макс се напъна, но малко попрекали и изпусна бонус точката. Фераритата се движат малко над средата на колоната, а в дъното Мацепин рацепва. А, забравих, малкия Шуми направи първото си изпреварване във Ф1 (Мацепин не го бройм)...
А меките гуми трябва да ги сложат на колата на шефа на Пирели и да го накажат да се мъчи с тях. Няма такава излагация! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сега мога да ви кажа - Манго осем кратен шампион , а Слона прилича на Алфа 156 .. каква беше мантрата "сасипаха я тая формула!" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ... Хамилтън направи поредното показно. Ботас си изигра втората цигулка, Верстапен се напъна, но не успях. Льклер надскочи себе си за пореден път. Хубава борба между Алонсо и Фетел ... извън точките ;) 

И, понеже така и така не харесвам нито Хамилтън нито Верстапен, да си го кажа - за мен поведението на Верстапен в първия завой беше извън допустимото, но евала на Хамилтън, че не рискува състезанието в първия завой. Малката пъпка рано или късно ще си намери майстора ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, Пепи, това се превърна в балет - не може да си променяш посоката, не може да си пазиш позицията, ако капне дъжд на пистата излиза Слона, ако на пистата има парчета - пак, щото повечето от тия момчета не могат да карат истински, а само сменят настройките от бутоните. Ще се изкажа като дон Чичи - преди какви битки имаше на пистата... а какви пилоти!

И този път Ботас не се подложи толкова явно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да питам какво показа мангала ?.. че няма кой да прави тактиката в движение на Швепса .. тамън му бяха заголили дупето на черньо , ам явно нямаше кой да са пресегне за вазелинЯ :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, колкото и да не ми допада тази тотална доминация - стратегията е съществена част от победата. Едно време, когато ти беше почти млад, Шумахер биеше и със стратегия на смени и дозареждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе така е , ама да ти вземат по 1.5 сек. на обиколка и да разчиташ на боговоете на гумите ми се струва доста тъпо (и зле режисирано) .. гледах вчера електрокарите и шок - наказват състезател , че рекуперирал повече в една обиколка .. гледам днес наказват друг , че спрял 5 санта пред линията - шок и ужасТ.. и боядисаха Слона червен !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предупреждението на Рикардо, когато се опита да откачи Сайнц(май беше) от слипстрийма, ми дойде малко в повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Izolini написа:

Ех, Пепи, това се превърна в балет - не може да си променяш посоката, не може да си пазиш позицията, ако капне дъжд на пистата излиза Слона, ако на пистата има парчета - пак, щото повечето от тия момчета не могат да карат истински, а само сменят настройките от бутоните. Ще се изкажа като дон Чичи - преди какви битки имаше на пистата... а какви пилоти!

И този път Ботас не се подложи толкова явно.

Disclaimer: не харесвам нито единия, нито другия ;)

 

Ице, шаренето ляво-дясно в съвременната формула е близко до опит за убийство. Тия коли спират и завиват благодарение на аеродинамичното притискане, а то отива в кофата, като се завреш в д-то на предния. Не случайно от 2022 има сериозни промени в тази посока.

За дъжда съм съгласен. Но пък и кога е имало формула в Малайзия? И кой кретен измисли да се прави състезание между 3 и 5 след обяд, когато се изсипва тропическия дъжд? Само питам, че съм го преживявал това удоволствие на живо и с 50 не може да се кара по магистралата, ама карай... Та пак "ту-партс".

Иначе "едно време" беше 50/50 пилот/кола, сега е 90/10 кола/пилот. Видяхме какво стана като смениха Луис само за един кръг и как "опашкар" за една бройка да вземе победа (ама да не зачекваме и тая тема, че ...).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.