Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с палене


Мартоо

Recommended Posts

Здравейте колеги, регистрирах се преди малко и се нуждая от всички възможни идеи за проблем с октавия 2 , bkd мотор 140к.с. автомат, дизел, 2007 година. От близо месец съм в сервиз, бих казал доста сериозни хора и с добра репутация, но не успяват да открият проблема. Отидох за проблем  със сутрешното палене а имено не всеки път като запаля работи равномерно, но и има случай когато пали и гасне и при следващо стартиране няма и помен от тези симптоми, има случаи когато седя на светофар и гасне на директна.

Сменени филтри всички, смяна на дюзи и въртене на местата на моите , сменени пръстени и болтове на тях, сменени кабели на дюзите, спукана беше главата и е заварена и обслужена, чисто нови хидравлични повдигачи, няма никакви наранявания на валовете, проба с друг компютър на автомобила, проверка на бутала и сегменти  и още куп други неща, но едно и също всеки път.

Когат стартира мотора тресе доста сериозно и при вдигане на оборотите до 1200 и с продължителност 5-7 минути няма  никакви тресения и работи перфектно, и както се пусне газта записва грешка че първи цилиндър не работи. Почистени са всмукателни колектори и егр и турбо пътища!

Вече нямат за момента идеи.

Ще се радвам ако някой е имал подобен проблем и сподели или насочи към нещо, което се пропуска!

Доста неща изчетох в форумите и при доста случаи при нещата изброени от мен са се оправяли! 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на коляновия вал (датчик на Хол) дали сте сменили? Симптомите с проблема в паленето и неработещ цилиндър са баш такива... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.10.2020 г. at 8:44, zloQQ написа:

Датчика на коляновия вал (датчик на Хол) дали сте сменили? Симптомите с проблема в паленето и неработещ цилиндър са баш такива... 

Здравей, за датчика не знам дали е сменян, но със сигурност смениха цялата мисля алуминиева планка със семеринга на коляновия вал / не знам точното наименование и се съмняваха в това / 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика също е опция да се погледне. Помпата, както е написал Пепино определено е възможен вариант. За проба, може да оставиш капачката отворена за вечерта и да видиш как пали на следващия ден :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е проверен, звънях!

А каква е връзката на помпата, че в ниските обороти да не работи само първи цилиндър, не ме разбирайте погрешно но не трябва ли да прехвърля примерно и на друг цилиндър? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.