Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пръскалки на челното стъкло.


The Best Forman

Recommended Posts

Ще може ли да помоля да си огледате тръбичката за пръскалките на челното стъкло за влажни участъци на извивката при дясната панта?

Не знам дали съм "късметлия" да уцеля дефектна тръбичка или е някаква болежка , но от известно време наблюдавам влажен участък с миризма на течност за чистачки , инак пръскалките си работят.

Самия участък е около 2 см. в областта на извивката .. течността до сега не е замръзвала.

 

IMG_20201014_132845.thumb.jpg.a2e74db1bbd9a2dd57348a5df933b64b.jpg

За това място става дума .. беше сухо и като стиснах малко тиксото и започна да капе (буквално).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, узряла е вече Фабията! Т'ва, червеното...май ще да ѝ е първият цикъл ;)

Са вече може да ти народи следващото поколение Шкодички! Ама ще е нужен някой за съвкупление...нали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при моята няма теч там. Но пък аз съм го вързал със кабелни превръзки поради счупване на фабричната скоба. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и моето е сухо , когато не съм ги ползвал и не мога да разбера дали се мокри от стичащата се вода или наистина пропуска , а схемата е голяма като го гледах , защото е обвито и с гофрирана тръба и тиксо .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чакай го да засъхне и църкай ;)) Много внимание за дреболии мен ако ме питаш. То ще си каже ;)

Аз ползвам рядко пръскалото, а капак отварям ..миии никога, освен ако не треа си долея течност, което е 2 пъти в годината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Проблема е решен!

Този теч го гледам от почти 5 години и е все едно и също - затвориш капака - не тече , отвориш го - тече. Оказа се , че на завоя , където минава от рога към пантата маркучето е спукано на 50%. Лесен ремонт - йок , защото тръбичката е тънко найлоново гофре с формовани краища при помпата и при разклонението за двете пръскалки. Върви бандажирано в кабелния сноп на десния рог , качва се под чистачките и се отделя с кабела за сензора за АБС на предно дясно колело. За монтаж в завода сигурно е удобно , но за ремонт е абсурдно.

Решението - 3 м. специализирана тръбичка издържаща на температура и налягане , разглобяване на цялата система , оразмеряване на новите тръбички и сглобяване. За целта свалих преден десен подкалник , отрязах остатъка от спуканата оригинална тръбичка , след като сглобих системата в капака , бандажирах донякъде тръбичката и я прекарах (зад пантата на капакака има малка пролука) до пространството в подкалника и от там по рога и зад фара до помпата.

Особеното е , че уволних фабричните държачи на тръбичката за пантата , защото пречупваше тръбичкта , а и по новия път няма нужда от тях.

Незнайно защо , въпреки че внимавах да не разменя дюзите , след ремонта пръскаха ниско , но се регулират за секунди :)

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.