Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

t_stan

Акумулатор за октавия 2 fl

Recommended Posts

t_stan

Здравейте,какъв акумулатор да купя октавия 2 FL TDI VRS 2012г. Оригиналният е 61ah навсякъде излиза да е над 74 ач .Въпросът ми е дали да вземе пак същият или по мощен или AGM 60 AH примерно ако сложа по добър вариант ще е?Не търся ефтино а наи добрият вариант за колата! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Passi

Няма как от завода да е излязла с такъв акумулатор според мен.Сигурен ли си,че това 61 са Ah ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
t_stan

Да сигорен съм по табелката в багажника пак излиза ,че е 61ач

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
t_stan

IMG_8587.jpg J0N = батерия 330 A (61 Ah)

Редактирано от t_stan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodafen

сложи си стандартен по спомен влиза 74 Ah varta,exide,moll 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
t_stan

Дали няма да има проблем със зареждането със по-големият акумулатор?Динамото е 140А мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodafen

не моята алтернатора е 90A и съм с 74 ah първият който сложих изкара 8 години 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Наистина излизат с 61. Няма грижа да сложиш 74. AGM-a не знам, дали не е излишна набутвация. И дали не трябва друг алтернатор за такъв тип акумулатори. Някой по запознат ми е да сподели ако знае

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
t_stan

Мисля да сложа Varta 74 или 77 ач ,но ще се наложи да търся друг кожух или кутия за акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mishelle

Алтернатора ти има предостатъчно запас от мощност и за по-големия акумулатор. Избери колко Ah да бъде според това какъв размер искаш да сложиш в коша. Зарядното ми устройство има отделна програма за зареждане на AGM акумулатор. Незнам дали това има отношение и дали изисква по-различно зареждане от страна на алтернатор/електроника в автомобила. Акумулаторите основно са 3 вида - стандартен (като твоя), EFB и AGM. EFB и AGM са предвидени за автомобили със Старт-Стоп система и издържат на по-големи натоварвания / брой стартирания. EFB е по-нисък клас, съпоставено с AGM. EFB може да бъде заменен с AGM, но ако фабрично колата е с AGM, не е препоръчително той да се замени с EFB. Предвид експолатационните показатели на EFB и AGM акумулаторите, цената им е доста висока и не е оправдано, дори да може, да сложиш такъв тип акумулатор. Разликата в парите няма да е изгодно пропорционална на разликата в срока на експлоатация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
t_stan

Благодаря за отговорите,днес подмених старият акумулатора със VARTA SILVER DYNAMIC 12V 74AH.Сега ще му търся кутия или кожух,че така неми харесва как стои.Някой ако има за продаване да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.