Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тресене и загуба на мощност a3 8p


protech

Recommended Posts

Здравейте, пускам темата тук понеже няма раздел vag, ако модераторите преценят че не е за тук да я преместят или изтрият. Имам проблем с 8P 170hp BMN, дадох газ до 4хил оборота и като върнах газта колата почна да прекъсва, като е на място направо се тресе, в движение също не може да се кара тресе много. Като я изцедя в движение имам чувството че при по-високи обороти тресенето намаля/спира. На диагностика не записва никакви грешки. Първото съмнение беше за прескочил зъб. Колага беше в сервиз и след презацепване и центровка на валовете проблема остава. Ще се радвам на мнения от какво може да е и препоръки за евентуален майстор за София. 

П. С. След презацепването имам минати стотина километра, проблема не се влошава. На първа скорост не се усеща толкова много, на втора и трета при ниски обороти се усеща силно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси Пепи @Pepino тук. Може да е полезен със съвет най-малко, стига да имаш време да го изчакаш. Успех!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, zloQQ написа:

Потърси Пепи @Pepino тук. Може да е полезен със съвет най-малко, стига да имаш време да го изчакаш. Успех!

 

Писах му във вайбър, да се надявам че ще отговори. Благодаря за съвета

Редактирано от protech
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

На мен ми намирисва на хардуерен проблем .. мерихте ли компресия ?

 

Не е мерена компресия все още, предполагам от там трябва да се тръгне. Капака долу и да се види за криви повдигачи, после компресия, накрая клапани.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, sauber написа:

"The early Siemens piezo injectors on the 170 had a fault, and would just fail causing the engine to cut out"

Ако умре дюза не би ли трябвало да запише грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, Pepino написа:

Какви са стойностите на дюзите? Проверете ги и в движение. 

И четирите дават корекции над 2.5, в движение не са проверявани, какви стойности трябва да дават

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, Pepino написа:

Колкото са по-близо до 0, толкова е по-добре. Тези корекции са много зле. 

Да, за на място ми е ясно че трябва да са около 0, преди да стане проблема бяха в перфектно състояние, даваха около 0.1 корекция. Имах предвид в движение какво трябва да показват понеже ме посъветва да ги видя в движение. Иначе не мисля че има шанс и 4те дюзи да са умрели едновременно, и то точно в момент на даване на газ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не мога да кача клип ту как се клати мотора, имам чувството че един цилиндър го няма, на това ми напомня. Иначе пък ми е много интересно как 4те дюзи дават отклонения от веднъж, доста хора ми казват че е възможно да е от крив повдигач или клапан... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият чест проблем за този мотор, който се намира в нета е за ранни дюзи на Сименс. После и Пепино, който това си работи ти казва, че показателите са мега зле. То не е невъзможно проблема да е другаде, ама чисто математически...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, sauber написа:

Първият чест проблем за този мотор, който се намира в нета е за ранни дюзи на Сименс. После и Пепино, който това си работи ти казва, че показателите са мега зле. То не е невъзможно проблема да е другаде, ама чисто математически...

Да знам че ранните пиезо дюзи са проблемни, но възможно ли е и 4-те дюзи да умрат в един момент. Варианта е и двете да са умрели а другите две да правят корекция заради тях, но пак и две ми се вижда странно да спрат едновременно. Търсих теми със снимки понеже видях че капака на клапаните се сваля лесно, мога да го сваля и да огледам, но така на око предполагам че не може да се разбере много. Мога да размърдам буксите на дюзите, да видя за видими проблеми по кабелите и четох мнения за криви повдигачи че се виждат на око. Не че ми пречи да бърникам под капака но ми трябват малко насоки. Другия вариант е да я карам при някой, но в момента с тази криза ако излезе някой скъп ремонт няма да мога да си го позволя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

в този сервиз доста им разбират на VAG групата, ако искаш пробвай. Успех и дано намерите проблема скоро.

 

https://www.google.com/maps/place/SPEED+Service/@42.6542846,23.331153,17z/data=!4m10!1m2!2m1!1sspeed+sevice+sofia!3m6!1s0x40aa85fd3806576f:0xa03ce1a56fc7a3e8!8m2!3d42.6542807!4d23.3333417!9m1!1b1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте отново. Колата стоя 2 месеца в един сервиз и още е с неустановен проблем. Моля Ви препоръчайте ми някой който разбира и ще може да установи проблема. Благодаря предварително!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трансексперт. Не знам дали ще могат да ти установят проблема (най-вероятно ще могат), но мога да ти гарантирам, че няма да те мотат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.