Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

странен проблем с фарове и ел. стъкла


joro_kem

Recommended Posts

момци, преди малко забелязах следното: при вдигане на което и да е предно стъкло, независимо с кой бутон (задните са с врътки), към края на хода на стъклото, точно когато се усеща съпротивлението на уплътнението, силата на светлините отслабва и след това се възстановява. нещо като леко примигване се получава. същото е и като натисна някой бутон в посока нагоре, дори и при вдигнати стъкла. някой да е имал подобен проблем? каляската е О1 1.9 tdi combi tour, 2008.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам го същият проблем.

Според приятели с които съм обсъждал проблема е замасяването- някъде по връзките.

При мен се появи (или поне тогава го забелязах), след смяна на съединител.

Другото което се "появи"- понякога при палене, въртя ключа и все едно някой маха клемата на акумулатора и пак я закача. Тоест, тръгва да върти но първоначално прицъква, всичко спира да свети както и да върти и след секунда все едно нищо не е било и пали....

За съжаление не ми остава време да се разровя по жиците и да търся проблема, поради тази причина съсипах два акумулатора.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря, колега! съединител не съм сменял, ще огледам клемите на акумулатора и кабела на масата към купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след смяната на съединитела по скоро е, че този "велик и можещ майстор" (в кавичики защото не ми беше затегнал окачването и други неща...), може да е забравил или незатегнал, или нещо си по връзките на масата.

Но само предположения, не съм решил проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравей колега. Имах същата октавия като твоята,само беше седан и година на производство от 2006 г. Купух я чисто нова от ЕТ и от първият ден ми направи впечатление това примигване на светлините. На мен ми се струваше, че все едно има и спад в напрежението защото на мен и светлините в таблото ми за секунда светеха по-слабо и плафона с осветлението в купето премигваше за секунда. В ЕТ казаха, че било нормално и повече никога не ги питах. Колата си мина за 12 години 260К км и не прояви никакви проблеми с електрониката - та явно си е било наистина нормално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.09.2020 г. at 22:05, joro_kem написа:

Е, моята е на 12 г. и 206 000, явно имат проблем с инсталацията.

 

Момко, нормално е .

В края на хода се повишава 3-4 пъти консумацията на ток на моторчето. Съответно се получава лек спад в напрежението на цялата система. Примерно от 14 волта пада на 13,5 . Отразява се в плафона и другите консуматори. Стъклата нямат крайни изключватели , а спирането на моторчето става чрез следене на консумацията. Като стане много по-голяма тогава се спира захранването от съответния блок.

 

За успокоение при О2 има същия ефект .? ... от нова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.