Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нагар по капачката и разход на масло Октавия 1 2.0 115


gsav

Recommended Posts

Здравейте! От скоро съм собственик на Шкода Октавия 1, 2000 година, 2.0 115 АQY с газов инжекцион. Смених маслото на 25.06. От тогава досега съм минал около 6 хиляди километра без проблем, но за съжаление при поглед на пръчката на маслото гледам, че има масло малко след минимума, след рязък завой за момент ми светна и лампата на маслото. Погледнах капачката и видях, че има доста нагар по нея, при възможност ще прикача снимка. Маслото е Мобил 1 10W40, полусинтетика. Споделете ми вариантите от най-лекия до най-тежкия и какво да очаквам :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, този мотор AQY с това е известен. Кофти гумички, кофти сегменти...  Основния ремонт също не е дългосрочна и перспективна опция. Ако колата не е подложена на някакъв сериозен пробег - не хвърляй пари, време и нерви на вятъра.
Гледам, че си от Враца ?

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, Алекси Георгиев написа:

За съжаление, този мотор AQY с това е известен. Кофти гумички, кофти сегменти...  Основния ремонт също не е дългосрочна и перспективна опция. Ако колата не е подложена на някакъв сериозен пробег - не хвърляй пари, време и нерви на вятъра.
Гледам, че си от Враца ?

 

Да, колега, съграждани сме, пиши на лично да измислим нещо ?. Иначе е сериозен е проблега, около 30-40 хилки на година. 

Редактирано от gsav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е - двама мои познати с AQY са стигали точно до същите километри (5-6к) докато им светне маслото. Едната шкода й правиха основен ремонт в Бистрец, а на Бората - в Диомо. И двете знам че се разработваха по устав дет се вика, но и двете и сега си горят масло стабилно. 

Казвам ти ги тия неща, защото съм с преки наблюдения, освен хорското мнение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Не се притеснявай доливай, карай и следи маслото след 5-6кк,най-много 500-700млл да отидат до 10000км.,което е нормално.

Редактирано от Peev64
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да напиша ,че при тази ситуация е задължително да се почисти картера и цедката на маслоприемника на маслената помпа.Цедката е много ситна и при нередовна смяна  на маслото от предишен собственик верояно е задръстена яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги .Аз също имам проблем с маслото но нивото намалява само когато вдигна над 3400 оборота иначе не го пипа изобщо.Двигатела е 1.8Т комби и нне дава да го пипнеш,като оса е–дано не му е уруки.Карах я на майстора който по принцип ми я подържа,сваля турбото да го види и каза че е като ново.Така и не разбрахме от къде идва проблема.Един таксиджия каза че брат му имал същия проблем и сменял някакви уплътнения и клапан но така и не разбрах кои.Някой има ли информация за такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.