Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първи впечатления от Superb 3 L&K 2020, 2.0 TDI 190, 4x4 DSG


Recommended Posts

Привет на всички колеги от форума!

Малко повече от седмица след новата ми придобивка, реших да споделя първите си впечатления след 1341 км.

Като новак при Шкода, дизелите и DSG, ще ми трябва още известно време да пренастроя 30 годишни опит и навици. До сега съм имал само бензинови автомобили с ръчни скорости, като предишният беше с турбо. Нов съм и със задвижването 4х4. Свиквам още и с габаритите на колата. Първата ми кола беше Ауди 100 така, че имам опит с големите лимузини, но след това смених 3 коли от С сегмента и сега съм много внимателен при маневриране и провирането в тесните места.

Тук е мястото да благодаря на колегите, които също са споделили своите впечатления от Супърб 3 и които ми бяха много полезни при изборът на колата!

Надявам се също така, моята тема да е от полза на бъдещите собственици на Супърб 3 ФЛ.

Тук искам да изразя моите благодарности и комплименти към Всички служители на Плевенският дилър Бохемия екип авто, за кооперативността отзивчивостта и професионализма! Поздрави Момчета!

Какво да кажа за колата?!

Към момента на пазара няма по-добро предложение за тази цена, като екстри, комбинация от двигател и задвижване, и не на последно място, запазване на стойността във времето и ликвидност на вторичният пазар! Без да споменаваме за просторът в салона, изчистеният и елегантен интериорен дизайн и симпли клевер практичността, които са уникални при Супърб.

Колата я избрах от наличните, промоционални, като първоначално бях капарирал Л&К само на предно в състезателно синьо, но благодарение на темите от форума и съветите от колеги, които карат 3.0 TDI Quattro, реших да сменя с 4х4. В сайта имаше една в лава блу, но когато проверихме се оказа, че вече е продадена. Бяха останали бяла, сребриста и 2 в червено кадифе. Старата ми Астра беше сребриста и ми беше омръзнал като цвят. В шоурума имаха лунно бяла и помолих да я изкарат на слънце да я видя, но не ме грабна. И така остана червеното кадифе като вариант. Бях виждал цветът в движение и на един паркинг и много го харесвах, но ме притесняваше, че е много крещящ. Но когато видях колата на живо, макар и със защитните фолия, направо ахнах.

В този цвят, колата е като произведение на изкуството! Сами можете да се убедите от снимките. А и страхотно се връзва с хромът на Л&К и светлият салон.

Към стандартното оборудване на Л&К, в колата са добавени:

Виртуален кокпит, виртуален педал, навигация Амундсен и блутут с безжично зареждане.

Аз поръчах допълнителни аксесоари:

Секретни болтове с капачки, симпли клевър гърловина на казанчето за чистачките, спортни педали, кошче за предната врата, четка за сняг, предни и задни калобрани и спойлерче за задната врата. Като последното подчертава потенциалът на колата, без да отнема от елегантността на Л&К дизайна.

Като цяло, на дизайн и цвят колата е уникално красива а малките аксесоари допълват практичността и.

И така, първите ми впечатления са:

Двигател:

190 дизелови кончета са напълно достатъчни, в комбинация с DSG кутията да изстрелят колата като ракета при по сериозно сръчкване на газта, без да стигам до кикдаун.

Малко дразни времето за срботване на кутията и ако не свали 2 предавки до 1700- 1800 оборота се усеща леко турбо дупката. Но сигурен съм, че с още малко практика, ще свикна със забавянията и с малко предварение и по-прецизно дозиране на газта ще мога да карам кутията да сваля необходимият брой предавки.

Разходът е доста под това което очаквах за 1.7 тона кола с 4х4 и автоматична кутия.

На практика, при аналогично темпо гори по-малко от предишната ми кола - Астра бензин 1.4 турбо.

В първото пътуване при двупосочно преминаване през Беклемето и общо 450 км ми даде 5,7 на 100км.

При втория трип на 400 км с 40 км градско в София и динамично темпо 140 - 160 км/ч по магистралата ми даде 6,5/100км. Астрата щеше да е с литър отгоре.

Вярно, че още разработвам колата и много внимавам колата да не ходи над 2500 оборота. То и кутията я държи постоянно около 2000 оборота. Само при някои изпреварвания, когато я сръчкам по необходимост и падне с 2 предавки стигаше за малко до 4000 оборота за по няколко секунди. Но след излизането от ситуацията веднага я охлабвам и тя пак пада на около 2000 об.

Сравнен с бензиновите мотори, дизелът идва малко по-шумен. И тук е момента да спомена впечатленията си за обезумяването. На Астрата ми бях инсталирал  Саунд куолити система с вибро и шумо изолация на подът, вратите и багажника, общо около 50кг.

Комплименти и поздрави към Стоил, с когото по онова време бяхме колеги и той ми беше ментор на проекта за Астрата ??.

Което доста беше изнежило ушите ми и когато се качих на Супърба ми се струва недостатъчно обезшумен за класът и нивото на оборудване. Чуват се удари от окачването при преминаване през неравности, шум от гумите и доста осезаемо двигателя при по-високи натоварвания. Чува се и леко свистене от уплътненията на вратите при скорости над 140 км/ч.

Може и да съм много взискателен, но това е обективно впечатление, на база предишен опит.

Окачване:

Въпреки мекото окачване, осезателно се усеща наличието на 18" джанти и по-ниско профилни гуми, най-вече от ударите на окчването и шумът от гумите, които повече се чуват, отколкото усещат. Дори на нормал окачването е прекалено валяжно и има склонност да се залюлява. А на комфорт е направо като лодка, прекалено се залюлява и поскача по спящи полицаи и по-груби неравности. Поне това е моето усещане. Да на спорт, проблемът се решава, но и дискомфорта се увеличава и не можеш да караш постоянно на спорт.

Функционалност:

За сега бележките които имам по функционирането на системите са:

Ужасно ме дразни, че не може да се присвои режим на окачването към ключ. И всеки път трябва да преключваш режимите. Та се принуждавам да карам на нормал.

Друг дразнещ момент е, че копчето за отваряне на задната врата работи само на отваряне и ако отвориш, трябва да излизаш да затвориш отвън.

Матричните фарове в режим на автомагистрала оставят прекалено тъмна зоната отляво пред колата и откровено не ми стигаше осветеност точно където трябва да минава колата. Ако има нещо в тази част на платното, ще се види прекалено късно. Затова при липса на насрещен трафик принудително включвах дългите.

Иначе на нормалните пътища работят перфектно. Малко дразни и, че в населените места постоянно минава на къси. И пак трябва принудително да се ръчкат дългите.

Регенерации на ДПФа усетих на 3 пъти, като след изгасяване на мотора вентилаторите виеха на високи обороти. Надявам се да му разгадая алгоритъмът и да го усещам в движение, за да не го прекъсвам.

Вече имам и първа рекламация. На третия ден се появи вертикална червена линия на дисплея. Явно е фабрично. При загрят салон, след престой на слънце се появява, когато салона се охлади почти изчезва. Сега чакам да доставят нов, ще го сменят по гаранция. Някой ако е имал подобен проблем, да сподели.

Нещо не се разбирам и с виртуалният педал на багажника. Когато го пробвам, винаги работи! Когато ми трябва на паркинга на супермаркета, ме прави на *** ???.

Лостчето на адаптивния темпомат също ми е нелогично, но се надявам, че ще му свикна.

Това е за сега, надявам се, че постът ми ще от полза на други колеги, които обсъждат покупка на този прекрасен автомобил, който въпреки обективно изброените забележки е без конкуренция на българският пазар в момента.

Като натрупам още опит ще споделям.

Поздрави!

IMG_20200718_171432-1152x648.jpg

IMG_20200718_170941-1152x648.jpg

IMG_20200718_171326-1152x648.jpg

IMG_20200718_171023-1152x648.jpg

IMG_20200715_183412-1152x648.jpg

IMG_20200715_183340-1152x648.jpg

IMG_20200715_183402-1152x648.jpg

IMG_20200715_174503-1152x648.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честит L&K! Безаварийно да го ползвате и да Ви слуша!

Мисля, че отварянето на багажника с копчето се "лекува" и става да се затваря също. Някъде съм чел, може би да е било в английския форум - бришкода.

Режима на окачването за съжаление във фейслифта не остава на избрания при загасяне на автомобила.

ДПФ-а не може да го усетиш в движение. На място - да. Вдига оборотите на празен ход, не сработва старт-стоп системата при спирания в града и, както си забелязал - перките работят след загасяне. В движение - може да го гледаш/следиш за регенерация с помощта на ВТ/Wi-Fi букса пъхната в OBD. ВТ вариант става за андроид телефони, докато Apple бачкат само през Wi-Fi.

Фаровете може да идеш в представителство да ги вдигнат леко - правят го, но трябва да ги ръчкаш :)

От снимките виждам, че колата има (лично за мен) едно недоразумение. Черни колани в светлия салон! Никак не ми се връзват! На предишната ми Октавия 1 L&K (2000 година), коланите си бяха в цвета на салона - в бежово. Защо са я поръчали с черни - нямам идея. 

Безаварийно шофиране още веднъж! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за поздрава и съветите колега! Ще питам за фаровете, като ме повикат за смяна на дисплея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Обд и китайски боклуци съм против. На Астрата си набих един блутут и като почнаха едни сривове в напрежението. Добре, че го усетих веднага по плафона и не можа да убие някой модул. Тука въобще няма да пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А старт-стопа го изключвам веднага след като запаля. Много се престарава и ми гаси двигателя още докато намалям по кръстовищата. И ако светне зелено, трябва да чакам да запали, вместо да се изтегля нормално с подаване на газ. Така, че трудно ще се ориентирам по него. Но благодаря за информацията.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега и с пожелание за много безаварийни километри!!!

 

По отношение на затварянето на багажника - факт, че е дразнещо , че не можеш да я затвориш докато седиш вътре , но някъде бях чел, че причината е поради факта, че нямаш пълна видимост от колата какво/кой е отзад (например дете може да си сложи ръцете на прага) и от съображения за сигурност са го деактивирали......но все пак няма нужда да излизаш от колата - може и да си го открил вече сам, но като задържиш от дистанционното на колата копчето на багажника и вратата се затваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Привет отново, след 3800 км и натрупан още малко опит с автомобилът, мога да споделя и новите си впечатления.

DSG кутията промени алгоритмите на смяна на предавките след по- динамично шофиране през последните 1000 км, но не мога да кажа, че е към по-добро. Вдигна точките на превключване към по-високи предавки на около 2700 об/мин. И понижи точките на превключване към ниски на около 1500 об/мин. Това на моменти е добре, но в повечето случаи или излишно бучи на високи обороти, или мъчи двигателя на високи предавки с ниски обороти. Та на места дори спорт режима не помага и минавам на ръчно превключване, за да избера подходящата предавка, като и тук има недостатъци в алгоритмите. При повишаване на оборотите над 3000-3500, минава на по-горна предавка. Но при погрешно включване на по-ниска предавка, няма защита и оборотите на двигателя скачат опасно. Супер тъпо!

И най-тъпото, въобще не задържа на 1-ва предавка, още при 1000-1100 оборота минава на 2-ра и първа се включва само при фул-стоп. При едно излизане от подземен паркинг тръгна да мъчи двигателя на 2-ра. Дори минаване на ръчен и принудително включване на 1-ва не помогна, та спрях на средата на естакадата, минах на ръчен, 1-ва и измъчих съединения с тръгване по много голям наклон ???.

Окачването или е прекалено меко на нормал и комфорт, или е прекалено втвърдено на спорт. Според мен на нормал трябва да е една идея по-твърдо. Освен това много шумно поема всички неравности. 

Абе колата си плаче за шумо и вибро изолация на пода и арките. Вече ми се върти нещо като идея.

Относно кутията направо си е наложителна софтуерна оптимизация на алгоритмите за всички режими, но това ще доведе до отпадането на гаранцията и не стои на дневен ред към момента.

Една от най-приятните характеристики на автомобила е разходът на гориво средно 6,5 - 6,6 л/100 км. Само на климатик.

За човек карал само бензинови коли до сега, такъв разход, получен без много да си променям стилът на шофиране, направо ме удивлява.

Относно динамиката на колата - напълно е достатъчна за безпроблемни изпреварвания при всякакви пътни ситуации. Винаги може и още да се иска, но мен напълно ме устройва.

Относно дисплеят на мултимедията, смениха я за 10-15 минути и за сега нямам никакви оплаквания.

Появиха се някакви глухи потропвания в интериора от дясно, но не мога точно да ги локализирам от шофьорско място. Трябва някой да се вози от дясно, за да го слуша.

Коженият салон го защитих с лосион за кожа на Сонакс. За съжаление уби миризмата на нова кожа, но доста добре подхрани кожата, без да я прави хлъзгава. Само след месец на шофьорската седалка започна да се забелязва много леко захабяване, което лосиона изчисти. Иначе остава приятен аромат като на плажно масло, без да се натрапва. Като го избирах, сравних с Търтел Вакс техният лосион за кожен салон е леко кафеникав и имаше миризма на някаква химия. Това ме притесняваше, да не остане отенък върху цвета на кожата а и по-натрапчивата миризма също наклони към Сонакс.

Фаровете още не съм ги пипал и на магистрален режим още ми тъмнеят отпред в ляво.

Имах и първо лъжливо сработване на системата за предотвратяване на сблъсък. По завоите от Смолян към Пловдив на десен завой пред мен излезе джип и аз движейки се към завоя имаше място да се разминем, но системата реши, че се движа към него и на 10 метра преди завоя, ми наби брутално спирачките и ме спря на 3 метра преди точката на завиване. Добре, че отзад нямаше някой, чийто крак да е на газта. Щеше да ме направи комби, че и в джипът щеше да ме навре, Абе от толкоз "сигурност" щях да стана за кола ?. Та имайте едно на ум с електронните помощници!

Ами за сега това е най-яркото от впечатленията ми.

Следва продължение...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

С ревюто на колегата съм напълно съгласен.Аз карам супърб тди 190 кс лк 4х4.Вече съм на 28000 км.Моята е до фейсова.Мен ме дразни основно слабата шумоизолация и мудния педал на газта.Четох по форумите ,че това с педала на газта може да се промени софтуерно.Дали това може да стане в Еуратек, срещу заплащане разбира се.Аз нямам проблем с виртуалния педал досега.На 1000 км имах проблем с датчика за мъртвата зона-неправилно монтиран датчик/оправен по гаранция/На 22500 ми смениха задните дискове и накладки по гаранция.На 22500 ми оптимизираха скоростната кутия по повод на ритане при преминаване от 4 на 3 скорост само при рязко натискане на спирачката.1000 км след това нямах проблеми.След тези 1000 км нещата се върнаха.Не съм ходил до сервиза пак, но при първа възможност ще го направя.Разходът наистина е доста добър 6,0 до 7.0 в зависимост от карането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията ако ви дразни, че се прави на много умна - ресет през известно време:

1. Контакт

2. Газта на кикдаун за 30сек.

3. Махате крака от газта

4. Палите

Честито, кутията е с "фабрични настройки".

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте отново колеги, благодаря за интереса и коментарите към темата!

Вече съм на 7500 км и от 3 седмици карам с всесезонни гуми Гудиър Вектор 4 Сезона ген 3 и днес реших да споделя още от натрупаните впечатления.

Първо, гумите са уникални, поне на мокро и сухо в диапазона от 3° до 25 °С. Колата утихна и много омекна при преминаване през неравности и особено по-стари и груби асфатови повърхности. Въпреки, че основно карам на Комфорт, типичните нискочестотен шум и грохот от окачването драстично намаляха при преминаване през бабуни, напукани и неравни участъци от пътя.

При температури под 10° на сухо и мокро, сцеплението на гумите доста превишава това на летните Пирели Чинтурато П7 с които дойде колата.

 От 10 до 20° сцеплението е аналогично на летните. При над 20° (където летите вече са в свои води) вече започва да се чувства по-малко сцепление в завоите. Ефектът е като да караш със зимни гуми на топло, колата започва да "плува" върху по-високите и меки блокчетата на грайфера.  Но, въпреки това сцеплението и устойчивостта са по-добри от чисто зимни гуми (сравнението е базирано на опита от предишните ми коли и зимни гуми Гудиър, Континентал, Клебер, Семперит и др. , Но и с по-малки  размери на гумите 205, 215 и тегло на колите 1200-1400 кг).

След една пълна година ще може да се даде обективно мнение за перформънса и стареенето на гумите при всички пътни условия.

При тази кола реших да си спестя сезонните упражнения, поддържането на 2 комплекта гуми и джанти и загубите от продаването им на половин цена в ОЛХ, след като колата вече е продадена.

При вземането на решение везните наклониха: 

1.Промяната на климата и намалените снежни дни през последните 10-15 години.

2.Наличието на 4х4, което ще помага при движение по сняг.

3.Значителното подобряване в характеристиките на последните поколения всесезонни гуми. Дори консерваторите от Континнентал изкараха такъв модел и той се справя доста добре с разнообразните изисквания на топло, студено, сухо, мокро и зимно. Изчетох и много ревюта в подкрепа на казаното.

4.Впечатления от приятели и познати, които вече карат всесезонки. Тяхната обртна връзка също е в подкрепа на всесезонните гуми.

За сега толкова за гумите. Ще видим как ще се държат при зимно и лятно каране и ще дам още информация.

Относно колата:

След 5-6 посещение при Бохемия за фаровете, що годе съм доволен. Може още малко да се прецизира настройката, но ако още им досаждам има опасност да ми разлепят снимката с Х навсякъде из комплекса ???.

С кутията още не се разбирам, можеби защото живея на 15 км от града и тя докато се настройва за градското, аз вече съм на извънградско и обратно.

Може би стилът ми на каране е много динамичен и не се вписва в масовия, по който са разработени алгоритмите.

Не знам, но в 30-40% от градските ситуации и в 15-20% от извънградските, кутията реагира мудно и неадекватно.

Ако не е гарцията веднага ще прежаля 2-3 хилки за ремап на кутията. Освен, че ми убива удоволствието от колата, на моменти ме поставя в критични ситуации а и откровено издевателства над двигателя на моменти.

Можеби ако имаше бутони на волана, за да мога своевременно да и подсказвам какво следва. Ама като е конфигурирана колата без тях. В Сеат дигиталното табло и перата на волана са серийни във високите нива.

Срамота за българските "маркетолози" от ЕТ да спестят 300 и нещо лева. Също и да не сложат тикчета в конфигуратора на опции, които са безплатни за ЛК. Като например трафик асиста, който поради неадекватност е пропуснат и сега имам нещо наречено Щау асистент, който следи и спира сам с трафика, но не тръгва сам.

Също и емърдженси асиста. Който би трабвало да спре колата ако няма реация на шофьора. А сега просто ти изписква и изключва лейн асиста. И какво, ако ти е прилошало или си задрямал - направо те оствя да се бухнеш край пътя. Файда, че си заплатил в цената всичкия хардуер и дефакто го имаш, но не се възползваш от него. А ако направиш опит да го активираш - аааа... гаранцията пада!

Защото на дилърите не им се занимава и дори срещу заплащане не предлагат препрограмиране, което го описват по някои форуми.

Така, дилърите те облъчват, че в ЛК са включени всички асистиращи системи, ама ако не си конфигурираш колата сам, напрактика ги нямаш всичките!!!

Или бутоните за преместване на пасажерската седалка горе до подлакътника. Безплатно в конфигуратора за ЛК, но този който поръчвал се е чесъл дето не го сърби. И когато возиш някой който няма опит с ел седалки рискуваш да ти изтръгне някой от бутоните за регулиране на седалката, докато му обясниш как точно става. Или с майка ми направо трябва да спра, да отида от нейната страна и сам да и регулирам седалката, зщото тя се притеснява нещо да не повреди. Направо малоумно!!!

Дано някой от ЕТ чете от време на време темите и поне за бъдещите клиенти нещо да се подобри!

Не е логично да рекламираш и продаваш кола топ ниво, натоварена ценово и физически с всичкия хардуер, но без всички функционалности, защото на тоя дето е запълвал квотите за България му е било все едно какво ще получи клиента, важното е да му се "земат" парите.

Той поста доста се проточи, така е като се сещам веднъж на 3 месеца да пиша. Та се насъбраха много впечатления за споделяне.

Накрая да вмъкна и два нови "проблема", на които се натъкнах:

1. Една сутрин изкарвам от гаража и няколко капки масло на пода. Ходих при Бохемия и там ме успокоиха, че са прекалили в завода с консервиращата смазка и поради топлина от турбото и даунпайпа се разтопила и прокапала покрай кората. Даже симки ми показаха. А и наистина вечерта като паркирах в гаража, колата беше зачпочнала регенерация на ДПФа и ветилаторите виеха. От тогава като я усетя вечер, я карам още 10-15 км, но не я оставям в гаража да се доохлажда.

2. Още преди споменах за притракване, което се чува от дясно. С времето се засили и онзи ден като ходих да купя адблу, возих едно от мочетата отзад и хвана, че тракането е от дясната ключалка на задната облегалка. Имало акция и ми навиха по един слой велурена лента на куките от двете страни и сега всичко е тихо.

Иначе колата доставя удоволствие с ускоренията и ластиците които прави (важи за случаите когато кутията реагира адекватно, когато се зачуди после рита неадекватно).

Продължавам да твърдя, че няма равна на пазара по съотношение цена/перформънс/екстри. Иначе дизайнът на естериора и интериора са въпрос на вкус. А на мен много ми хареасват.

За сега толкова, след още някой месец ще ъпдейтвам пак!

Редактирано от Ned 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за остойното ревю! Изключително е полезна информацията и преките впечатления!

Направо се чудя, как може да не са активирани функции в топ нивото на флагмена на марката? Това според мен са някакви "евтини" търговски трикове, за които не е помислено, че вгорчават живота на клиента броил един чувал пари!

Относно гумите имам един въпрос? 

Понеже и при мен е доста шума от гуми и окачване и го отдавам за сега само на шумоизолацията на купето(Камик, 1.5)

Смятате ли, че ако закупя гуми с по нисък индекс и шума ще намалее? Каква марка бихте ми препоръчали?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, със сигурност по тихите и меки гуми веднага се отразяват положително на шумът в купето, при всяка кола.

Но, не очаквайте да стане тихо като в Ролс, в него има 130 кг шумоизолация ?.

На предната ми кола Астра J, която е горе-долу от класа на Камика, слагах саунд куолити система и направих вибро и шумо изолация на пода, багажника и вратите. Вкарах над 40 кг изолация. Там вече ефектът беше осезаем. Не съм мерил, но по "експертна" оценка смъкнах шума при движение с 3-4 ДБ. Подът се усещаше като "бетониран". Но ударите от окачването останаха. За тях трябваше и арките на подкалниците да се направят. Но след работата по салона толкова ми дотегна и така я карах 2 години. Ако ти я правят ще ти струва много. На мен ми струва почти 1000 лв само вибро-шумо изолацията с мой труд. Ако бях отишъл в Тояга например, поне още толкова за труда щяха да ми вземат. Така, че ако искаш по-тиха кола, това е пътят.

Аз толкова се бях разглезил, че като взех Супърба ми идваше много шумен. А тя колата си е много тиха за класа си и за заводско изпълнение. Все пак заради екологията се гони и ниско тегло а и цена. Ако ти кажат още 2 хил. лв и 0.5л/100км, колко ще са хората готови да платят?! Пък и такава изолация на ковейра никой няма да я направи.

Сега, като отвикнах от Астрата по-малко ми прави впечатление шумът в Супърба. Но мисля по въпроса за шумо и вибро изолация и по него. 

Относно гумите, първо няма как да ти препоръчам защото не си посочил какви искаш, зимни, летни, какъв ти е бюджета и т.н. Има един сайт tyrereviews.co.uk там са събрани ревюта и тестове на повечето авторитетни списания и организации. По категории, летни, зимни, всесезонни и т.н. Ако говориш и четеш на английски сайта е безценен. Освен това, един и същ модел има различни нива на шум при различните размери на гумите.

Аз лично когато избирам винаги слагам нивата на шума на първо място от критериите за избор. Даже и при добра шумоизолация тихите гуми пак се усещат.

Надявам се, че съм ти дал полезна информация.

Редактирано от Ned 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.