Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Укрепване на дистроник


fr1nklyn

Recommended Posts

Здравейте,

 

Някой правил ли е подобно интервенция? На Аудитата доста се крадат и защо не и на Шкодите. Съответно при кражба застрахователите не винаги признават щетата...

 

В няколко сервиза предлагат услугата срещу ~500лв, като слагат някаква метална планка, която затруднява кражбата му.

 

Някой праивл ли го е сам или имате ли впечатления от някой конкретен сервиз?

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не спира никого. При АУДИ са два и даже имат опция, ако се откраднат да се обявят в Порше и там няма да ги монтират на друг автомобил. Наскоро бях чел за случай с укрепени и все пак задигнати без никакви усилия.

Мисля си, че това го правят собствениците на дадена марка, като започнат да търсят на черно дадена част, а тя лесно се сваля. То не бяха екута на Мерцедеси, парктроници, на БМВ Х5 огледалата, мултимедии, фарове на Кайени, Туареги...  И в един момент става лудница на пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на Шкода крадат и не признават щетата! Липсва часта и общо взето - няма как да се случи да платят. Има до колкото знам как да се укрепи - звънни на @bega4kata - мисля, че може да помогне. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Укрепи го защото така ще се "застраховаш" от бързите кражби (някъде паркирана през деня). Ако я спираш нощем пред някой блок, винаги могат да ти го цапнат. Но винаги е добра идея да им е трудно. Застрахователите не признават дистроници от няколко години вече, защото видяха голям зор с Аудитата. Все пак не ти пречи да звъннеш на някой от двата нормални застрахователя (Дженерали и Алианц) и да ги питаш как е при тях.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @fr1nklyn - Крадът ги и при "Skoda". Така трябва да се укрепи, че да не може да се свали, без да се счупи самият той и всичко около него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, явно и на Skoda трябва да се прави "укрепление", та да може да се счупят части и при евентуална кражба да се покрие щетата.

 

@bega4kata e чак във Варна до колкото знам, а аз съм от София. Но ще му пиша/звънна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Das auto укрепват на Ауди, като се хвалят, че имат разни сертификати от застрахователите. Най - вероятно, ще могат и на Шкода. Друг е въпроса каква е цената при тях. Имат клипове в канала им в YOU TUBE.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия са... По-добре никой да не стъпва там. Във VW форума има 40 страници тема за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, ivanstoyanovvvv написа:

Das auto укрепват на Ауди, като се хвалят, че имат разни сертификати от застрахователите. Най - вероятно, ще могат и на Шкода. Друг е въпроса каква е цената при тях. Имат клипове в канала им в YOU TUBE.

Тези сигурно имаи  сертификат и за говорене на небивалици.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Passi написа:

Тези сигурно имаи  сертификат и за говорене на небивалици.?

И мен говорителчето  им много ме дразни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JORDITO Помислих си го, но не исках да съм груб и да го казвам :D

Никой ли не си е правил тази интервенция на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега знам само за един случай на Супърб за откраднат дистроник. Нов е 1000 лв., не като при Ауди 10 000 лв. Не мисля,че ще е атрактивна плячка за крадците.

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 2 часа, JORDITO написа:

Досега знам само за един случай на Супърб за откраднат дистроник. Нов е 1000 лв., не като при Ауди 10 000 лв. Не мисля,че ще е атрактивна плячка за крадците.

 

 

Интересно ми е дали има разлика за 9000 лв. в двата компонента, ако въобще има някаква :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При АУди са два и са разположени ниско в бронята на мястото за фаровете за мъгла. Даже и приличат на такива, но боядисани в черно. При Шкода е един, в зависимост от годината, първите са долу централно, после заемат центъра на предната решетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това отлично знам, но предвид функцията му (в общи линии прост радар), не вярвам, че има нещо за 9000 лв. 1000 звучи справедливо, но 9000... В крайна сметка и функцията му е страшна проста: доплер-> елементарно изчисление на върнатият сигнал->команда към ел. дросела какво да прави. Работи в две измерения. Дори една система за самостоятелно паркиране реално е по-сложно нещо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АСС командва и спирачките. Само простия темпомат командва газта. А разлика със сигурност има. Дори и при Шкода радарите са два модела до 160 и 210. Предполагам при Ауди е още по-чуствителен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.