Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

OffRoad Car


Моджо

Recommended Posts

А, твърдо. Не. Даже са се загледах по Соренто. 

Реших с размера да не правя компромис. Ма май ще се наложи с бензина да направя. Има много Жипки, но повечето са дизели. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сорентото е доста кекаво, внимавай там много! Уж е като хюндаите, но се оказа доста по-проблемно. 

Идеята на колегата по-горе за ленд роувър не е изобщо лоша. Там трябва да се внимава с купетата, склонни са към ръждясване, и хъбовете им също трябва да се гледат. Повечето са механични, но има и екземпляри без хъбове (блокажи), а ленд роувър без блокажи е  просто една по-висока кола :) Иначе и дискавърито, и дифендъра са прекрасни, аз също много ги заглеждах навремето, даже все още са ми в таргет листа. А бензиновите с тези големи мотори също са приятни, аз съм карал за малко Range Rover 4.0 lлитра V8 мотора, доста добре се представяше, а и с всичките му кожи и климатроници си беше доста приятно шофиране. Но от марката трябва да се избягва модела Freelander - доста трошлива 4х4 система, почти няма общо с другите ленд роувъри, а и вече много рядко може да се намери такава с работещо 4х4, последно точно преди пандемията обикалях по обяви за такъв, и положението беше "леле майко"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чаво е прав за Субару Форестър. Трибеката е с ниска цена, щото толкова струва, докато Форестъра е желязна машина, само дето е много лаком.

Има една, която определено е извън бюджета, а освен това ЕЖК казват, че е много чуплива. Аз обаче имам такава служебна, купена преди година и половина, тогава беше на 6 години и още не съм плакал пред сервиза. Много приятен танк. Става въпрос за Нисан Патфайндър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Нещо такова ли ленд роувърче ?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21591956864290079&slink=fx7i06

 

Патфайндъра ми харесва, ама и те са над бюджета. А трибеката е с ниска цена ама тая у Враца. Иначе подминават 10 бона.

И нещо усещам как от 4-5000 се качвам леко леко нагоре :))) Не е добре тая работа.

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Моджо написа:

И нещо усещам как от 4-5000 се качвам леко леко нагоре :))) Не е добре тая работа.

 

Точно за това и аз се отказах накрая, когато бях тръгнал да правя същото преди 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Моджо написа:

Нещо такова ли ленд роувърче ?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21591956864290079&slink=fx7i06

Точно - този е втора генерация, с по-добрият мотор TD5. Ако ще го гледаш внимателно огледай праговете и гредата под задната врата - загниват под пластмасовите лайсни и другото е шасито - огледай да няма дълбоко проникнали ръжди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Натам върви :)) Ама аз не бързам за никъде.

Ще ида да погледна това

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21591903638769390&slink=fx9or8

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не ти ли грабва окото ментето на Исузу/Фронтера, което е на трета позиция в резултатите от търсенето ти? Този дефорсиран двигател на Исузу е доста здрав и тъпако устойчив. Само дето с тези 92 коня ще се возиш бавно и славно. И като с всяко китайско менте - не трябва да катастрофираш, че после те вадят от вътре с лъжица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъ-ъъ..коя е тая трета позиция ? Тръгвам да гледам Теракана. Софийския майстор каза, че са здрави. Другия каза, че помпата е Лукас и не е ок като цяло корейска пръчка.. Аз ся на кой да вярваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убу де, ще чета.

Докладвам.

Двигател - запали от раз. Изпуши при палене и това беше. Повече пушек нема вкл и като  я палих и гасих аз няколко пъти. двигателя работи равномерно, няма шумове,  турбото не се чува. Ръмжи си като дизел :)) Форсирах я докъм 3500 оборота в движение - ми форсира си се, върви си, няма проблем. 

Няма шумове при движение от окачване, дифове, раздатки и прочие. Двойното работи, бързи/бавни работят.

Волана има голям ход, ма мое си е така . но според майстора рейката е тръгнала и  треа се рециклира /това по телефона/. Като има ход, не луфт. Пълен ляв, десен..върти се леко, нищо не трака и не клопа.

Вътре е доста запазна като за дърта бангия. Седалките са много добре, пластмасите нямат никъде надрано, но си личи че вече не са първа младост. Иначе тракащи , скърцащи пласмасти няма.

Копчета, чарколяци - всичко работи ,даже има и климатик.

Легах под нея няма криви греди, няма следи от удари - каквито кори имаше са си по местата и не са одрани.

Съединителя е добре, скоростите влизат без никакви засечки.

Вози добре, само кат дигнеш по-висока скорост си се люлее буквално като Сетра та сигурно си иска свикване.

Скачах и по дупки - освен че дрънкат разни работи в огромния багажник други шумове няма.

Вънка е запазана също, няма одрано по боята, няма следи от камъчета по броните. И да има са дребни.

За вървене - като за 2.2 тона кола си върви, ко и е ..набира кат шкодата - достатъчно ми е.

В общи линии нещото си струва, като ще го сваля /предполагам/ до към 3700. 4000 със сигурност.

Има регистрация, има ГО и КАСКО.

Гумите са за смяна - имат грайфер , но са си автомобилни и са старички.

Ся сичко не съ,м гледал, просто я покарах 3-4 километра. Као човеко каза че ако искам няма проблем да я караме където искам да я гледат майстори

Бе замислил съм се доста сериозно да си я зема и то  най-вече защото тая кола не е джамбазка. Човеко дето я продава е учител. Даде ми к;лючовете да ходя къде си искам с нея. Нито м и я е хвалил нито се е возил с мене нито нищо. На ти ключа карай си я, гледай си я - оправяй се.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи добре на описание, звучи добре и на оглед. Имай предвид, че това, което пише за Теракан в темата от фолксваген форума, е вярно - 4х4 системата им не е никак лоша, здрави са. Двигателя не е страшен за поддръжка, реално всички дизелови двигатели, независимо на каква кола, са склонни към пукане на глави. Нямам личен допир с делфи системата, на Санта фе-то ми беше Бош, по спомен делфи беше по-капризна, нямахе стендове за дюзите, или нещо такова. Но това беше преди 7-8 години. 

Голям плюс е съвестимостта с Паджеро. Още предният джип на Хюндай - Галопер, си беше копие на Паджеро 1. Много грозна, но надеждна и проходима джипка. Подобно е и положението с Теракана. Той пък не е чаак толкова грозен, на мен даже ми е симпатичен, особено фейслифта, но това си е индивидуално. 

Виждал съм го в гората, но не съм го карал. Справя се прилично добре. Изгледал съм и много клипове - също се справя прилично добре. Много по-добре от Санта Фе, а със Санта Фе аз си ходех навсякъде, без проблеми. 

Хюндаите от тези години са много добри. Независимо кой модел, просто марката има желание да дърпа напред, и го прави много успешно. След 4 хюндая в семейството и 4 на приятели, мога да го потвърдя този факт. 

С люшкането при висока скорост се свиква - при повечето джипове е така. За сравнение мога да дам Черокито - онова е направо като лодка, на мен даже ми идва леко неприятно колко се клати това Чероки. Както казах, не съм се качвал да карам Теракан, но пък съм карал Паджеро, и предполагам е доста идентично, а там не е страшно положението. Все пак е висока джипка, не е създадена да се кара със 170, да речем, не че не може :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се возил в инкасов Теракан със 160, определено усещането е, че всеки момент ще отлепи и отлети. Съединителя с маховика и смяната е 3 хиляди. Гледал съм го на фактура. Горивната система е делфи, прецакват се помпа и дюзи. Ако разгледаш по-скъпите теракани, ще видиш, че при доста се споменават като рециклирани или сменени. 

 

Бих ти препоръчал това https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21586180147140609 ако не е изгнило. 

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, и аз четох за Делфи-то че пускало стружки с всички последици от това. Обаче е и много на късмет. Има Теракани по 300 000 и нагоре и нищо - помпи, дюзи -всичко ок. Има и таквиа дет на 100 000 рециклират. С моя късмет знам ко ша ми се падне :)) Иначе рециклаж 4 дюзи около 1000 лв за помпата не знам ма и там е толкова някъде сигурно. И следващите хххх км не би трябвало да има проблем. Ся дали ми се дават още ххх лв не знам :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел, нормално :) По някое време ще се обади и турбото, вероятно и помпата... все весели неща, въпроса е кога напред във времето ще стане. Въпрос на късмет, гаранция няма, и то при всички марки и двигатели. Аз заради такива забавления реших, че дизел вече и на картинка не искам да виждам, затова вече карам бензинов джип

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, първоначалните параметри са да е бензинов мАтор. Ма почти няма. Но, както казах, аз не бързам за никъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.