Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпроси отностно О3 2.0 TDI DSG преди покупка


fr1nklyn

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

Надявам се скоро да ви стана колега. От известно време си търся О3 с 2.0 184ТДИ мотор и DSG. 
Днес бях на оглед където харесах такава 2016г 4х4 вариант на 105к км в гаранция все още. И имам няколко въпроса, които ме вълнуват и ще съм ви много благодаря да ми разясните:

1/ Кутията е много хубава, но ми се струва, че като съм с ниска скорост и я настъпя до долу, рита рязко като връща 1 или 2 предавки. Ако ускорявам плавно или потгеля плавно, няма подобно ритане. Усеща се все едно съм върнал от 5-та на 3-та на ръчна скоростна кутия и съм отпуснал съединителя рязко. Предполагам е нормално да се усеща подобно ритане, защото все пак връща предавка и при дизела е голям въртящия момент?

2/ С малкия дисплей е на таблото и няма навигация, а SmartLink-a е заключен. Четох тук, че е възможно срещу ~300лв да се активира SL-ka в Еуратек, за да мога да си свържа поне телефона и да си пусна навигацията от него.

3/ Няма камера за задно виждане и ми се иска да сложа, за да не я направи хечбек жената... Има ли такава опция за ретрофит и горе-долу каква цена би струвала тя?

4/ Пак тук четох, че водната помпа е проблемна до 2016г, но не знам дали тази спада към проблемните или не. Предполагам ще я покарам, ако я взема и ще сменя ангренажа, водната помпа и ролко, ремъци. Дано обаче издържи до 120к, когато смятам да го направя това. Май е обслужвана на 25-30к км, което не ми допада много, но с новите изисквания е ок предполагам. На 120к трябва и кутията да се обслужи, а и халдекса, защото знам че той е на всеки 60к км. Спирачна течност също ще сменя така и така съм започнал. Нещо дали изпускам и за каква цена говорим за всичко това на 120к км? 2500-3000лв в официален представител и 2000лв в някой от форумните сервизи или не са ми правилни сметките?

5/ Нещо друго за което да гледам?

 

Благодаря за отговороте предварително! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! По точка 1, възможно е да има усещане за “ритане”, особено ако сваля две предавки. Като цяло, DSG-то се чувства в свои води, когато е с бензинов двигател. Но и с дизела става. Точка 2 - правилно си прочел. Може да е малко повече пари, но става. Точка 3 - пак може. @JORDITO ще се включи надявам се и ще каже, какви са опциите. Дори може да смениш цялата медия с него ако решиш, че имаш желание. Той с т’ва се занимава и безброй хора са доволни. Точка 4 - задължително я смени, да не те предаде в неподходящ момент. За останалото - добре си се подготвил/прочел. Успех с покупката и чакаме да се похвалиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я гледам и в Еуратек преди евентуаланата покупка. Ще ги попитам и дали не се вижда по VIN, дали водната помпа не в от “стария” вариант, който е проблемен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питаш дали е сменяна вече. За медията - смартлинк е вече 460 лв активиране в Еуратек, но зависи с коя медия си. Същото важи и за камерата. 

Вземи я първо, после ще го умуваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Добре, взех колата :) Няма информация за сменяна водна помпа. Като цяло няма информация за нищо сменяно освен маслото на двигателя.

 

Медията е Bolero. Всъщност не е толкова малка, с каквото впечатление бях останал. Ще си активирам SmartLink със сигурност в някакъв момент, само да я обслужа първо.

 

А ако реша да слагам камера, в Еуратек ли трябва да го направя или мога при @JORDITO? Останах с не много добро впечатление от Еуратек Варна... Но пък предполагам, че ще падне гаранцията, която е уж още 1 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еуратек - 1000 лв с труда за камерата. За друго ми пиши на лично съобщение.

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, JORDITO написа:

Еуратек - 1000 лв с труда за камерата. За друго ми пиши на лично съобщение.

Супер благодаря! :) Да пооправя другите неща и ще ти пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизният интервал за ремъци, ролки и водна помпа би трябвало да е 150 хил. км., а аз не се и съмнявал, че Еуратек са попропуснали сервизни акции. Още повече, такива които отнемат повече от това да ти сипнат един дизел софтуер за 10 мин. Аз също така не бих бил и 100% сигурен за нищо друго, което се прави на затворени врати. Така, че ти препоръчвам да идеш и да си смениш разните му нещица, дори и по ДСГ. Даже маслото бих сменил, дори да пише, че са го сменили вчера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, ma_in написа:

Сервизният интервал за ремъци, ролки и водна помпа би трябвало да е 150 хил. км., а аз не се и съмнявал, че Еуратек са попропуснали сервизни акции. Още повече, такива които отнемат повече от това да ти сипнат един дизел софтуер за 10 мин. Аз също така не бих бил и 100% сигурен за нищо друго, което се прави на затворени врати. Така, че ти препоръчвам да идеш и да си смениш разните му нещица, дори и по ДСГ. Даже маслото бих сменил, дори да пише, че са го сменили вчера.

 

Казаха, че ремъци ролки и т.н. се сменяли на 201хил.км, но аз мисля да пооправя това онова и да ги сменя в скоро време. Просто доста разходи излезнаха покрай колата. Иначе си записах час при Евгени да смени маслата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава, по-скоро бих изчакал със смяната им и бих сменил само водната помпа. Оригиналните чарколяци обикновенно са ок, като изключим тези от сервизните акции, пък никога не знаеш на каква греда ще попаднеш в родните ни търговци. Така, че моята препоръка е да си изчакаш интервала на другите неща по двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъците май наистина бяха на около 200К. Имаш и още едно условие за тях, както и про маслата и прочее - години! Мисля, че някъде се споменаваше период от 5 години, но трябва да потърсиш инфо. За всичко по медията - Жорката е твоя човек! Честито за придобивката и чакаме да се похвалиш със снимки и може да направиш собствена тема - посветена на автомобила :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, пише че ремъците се сменят на стандартно на 210 хил.км., а за "прашни" страни, където нашата не е спомената - на 120 хил. км.

 

Ако не сълзи помпата, няма да я пипам. Тръгнели да вдига температура, включвам партното и гася, като се нормализира температурата. После в Еуратек, че уж е гаранционна до Юли 2021-а. Ако бяха по-адекватни, сигурно щях да си я правя и в дилъра...

 

Да, само да пооправя това онова, като номера, застраховник и т.н. и ще направя тема. 

 

BTW вече знам какво първо ще пипам - модул, който да помни последния избор на Start/Stop Системата, която никога няма да включвам :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.