Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой горивен филтър за този двигател на О2?


Recommended Posts

Здравейте!  Реших да сменям сам горивня филтър на Октавията. Отивам в магазин и казвам марка, модел и т.н. и по номер на рама гледахме, но излизат 3 варианта на филтрите и не знам кой да взема. Ако се познава по двигател - ето така изглежда мръсен ( също не знам точно кой е BJB, BKC, BXE или BLS). Моля за съвет кой точно е моя филтър. Иначе да го вадя и да ходя с него до магазин с разглобени части не искам.

5720B1BA-B2D5-4A43-91F2-186879992F80.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е същия. Кутията на горивния филтър е с тънките тръбички. Самият филтър е с малката дупка . Два са филтрите за този мотор. Единият е с голям отвор , другият с малък. Твоя е малката дупка. Мисля, че е първата снимка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Доста се рових и освен да се определят от самото метално тяло за филтъра не виждам друго. Затова и пише сигурно под снимката Housing ....  Но ако има маркировка за модела е отзад и не го виждам. Външно тялото за филтъра прилича на 3С0 127 400С. Или поне капака - май без сваляне и сравняване на място няма да мина.

Редактирано от pafka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята беше с мотор BXE като този на снимката ( BKC  e същия)  по година и номер на рама излизат 2 модела и взех грешния. Извадих го, видях кой е и го смених за жалост не мога да намеря фактурата.

Редактирано от Penata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес го разглобих и извадих филтър на Мап PU 825 x - с него в магазина и взех нов. Всичко точно, докото не си изпуснах вложката за гедорето и не го завих .... и не си намерих и накрайника. Обиколих наоколо за нова вложка, но намерих от тези шестограми торкс Г-образните. Добре ще стягам и той се изплъзна долу, но поне го виждах долу на кората. Въргаляне по земята и освобождаване единия край на кората - взех торкса. Стегнах колкото можах. Няколко пъти на контакт да напълни филтъра и запали. Дотук добре, форсирах два три пъти да чуя как се държи - изгасих. Ставам и гледам целия филтър в нафта и капе - протекъл от уплътнението. Пак развих и равномерно завих внимателно да не изпусна ключа. Този път си помогнах с клещи да затегна болтчетата с надеждата да не тече. Толкова псувах заради един тъп филтър. Накрая тръгнах и не течеше. Но така и не си намерих вложката за гедорето - от къде да търся такава сега - Т20? Общо взето това ми бяха неволите с филтъра - а елемента зависи от модела на металната кутия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти го поглеждай няколко дена, да не протече, че такава беля може да ти направи.... Не го ли усетиш и потече ли нафта от него и стигне ли върху ремъците на дълъг път, може и ангренаж да скъса ако не спреш навреме...

Зависи до къде стигне течащата от него  нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.