Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с мощноста на Шкода Октавиа Скаут


Stanislav Nikolov

Recommended Posts

Здравейте ,искам да попитам какъв може да е проблема със загубата на мощност .При Октавия Скаут Скаут 2010 ,1.8TSI мотор.Беше ми се случило в доста горещ ден,при изкачване и слизане по стръмни наклони ,нормална пътна настилка(не офроуд ).Колата не можеше да качи повече от2000 оборота и нямаше никаква мощност на която и да е предавка.Не ми се появиха никакви лампи на таблото .Температурата на маслото беше 119 градуса по целзий.След  окло 3/4 дена карах по магистарла на пуснат климатик с не повече от 110/120 км/ч и забелязах ме имам бял пушек излизащ от ауспоховата система на автомобила.Спрях климатика и свалих скороста веднага ,пак нямах светнали контролни лампи на таблото,за възникнал проблем.Забелязах че като потеглям ,от мястото на което съм я паркирал има малки мазни петна.Сменях ,ангренажна верига,масла и консумативи преди няколко месеца.Доливам редовно по литър масло масло на ,1000изминати километра.Защотото зная ,че обича да си посръбва масалце .Въпроса ми е каква може да е причината за тези проблеми и най-вече ,турбото ли издава багажа?Благодаря предварително .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 1 литър масло на 1000км. направо не е нужно да сменяш масло. Турбината може и да заминава и тя - не е невъзможно, но разхода на масло ясно показва типичния проблем на този двигател. Трябва си ремонт, който е от порядъка на 4-5.000. Имаше тема тук някъде, придружена със снимки. Потърси темата - ще ти е полезно да я прочетеш. Може и да греша, но ако искаш да си я караш и в бъдеще колата - възможно най-скоро я вкарвай в сервиз, предвид маслото, което доливаш и проблема с липсата на мощност. Изглежда като да сдава багажа. Може да се разминеш с по-лек ремонт, но отшагането във времето може да доведе до по-високи финансови загуби. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 8.06.2020 г. at 0:45, zloQQ написа:

С 1 литър масло на 1000км. направо не е нужно да сменяш масло. Турбината може и да заминава и тя - не е невъзможно, но разхода на масло ясно показва типичния проблем на този двигател. Трябва си ремонт, който е от порядъка на 4-5.000. Имаше тема тук някъде, придружена със снимки. Потърси темата - ще ти е полезно да я прочетеш. Може и да греша, но ако искаш да си я караш и в бъдеще колата - възможно най-скоро я вкарвай в сервиз, предвид маслото, което доливаш и проблема с липсата на мощност. Изглежда като да сдава багажа. Може да се разминеш с по-лек ремонт, но отшагането във времето може да доведе до по-високи финансови загуби. Успех!

Благодаря ,за мнението.И аз така си мислих ,че на там е тръгнало .Повече ме притеснява ,ако се направи този ремонт .Дали в бъдеще ще се върне същия проблем или след ремонта ще се спрат тези проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за кой проблем става дума, но ако е за загубата на мощност, това което сега се е счупило, ако се счупи пак то ще се върне. Ако е за буталата и маслото, едва ли, стига да е сглобено правилно обратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Stanislav Nikolov написа:

Благодаря ,за мнението.И аз така си мислих ,че на там е тръгнало .Повече ме притеснява ,ако се направи този ремонт .Дали в бъдеще ще се върне същия проблем или след ремонта ще се спрат тези проблеми.

 

След ремонта няма проблем. Не е малка сумата, но при читав ремонт с подходящите бутала и сегменти ще се радваш на колата от сърце! Потърси темата ако не си я намерил. Мисля, че колега беше описал всичко от-до. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, zloQQ написа:

 

След ремонта няма проблем. Не е малка сумата, но при читав ремонт с подходящите бутала и сегменти ще се радваш на колата от сърце! Потърси темата ако не си я намерил. Мисля, че колега беше описал всичко от-до. Успех!

Мерси,много.Колата ми ена сърце,само дано да намеря читави майстори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето доста информация, която, надявам се да ти е от полза. Хубаво е ако решиш да споделиш нещата про теб в темата или да направиш нова - за твоят кола конкретно. След ремонта ще е песен и гарантирано удоволствие да шофираш автомобила. Имаше един подобен Скаут, направен в Гърция над 300 коня. Та, ако решиш, след ремонта, може и да се засили. Не до 300+, но пак ще разтегли усмивка на лицето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
На 23.06.2020 г. at 18:23, zloQQ написа:

Ето доста информация, която, надявам се да ти е от полза. Хубаво е ако решиш да споделиш нещата про теб в темата или да направиш нова - за твоят кола конкретно. След ремонта ще е песен и гарантирано удоволствие да шофираш автомобила. Имаше един подобен Скаут, направен в Гърция над 300 коня. Та, ако решиш, след ремонта, може и да се засили. Не до 300+, но пак ще разтегли усмивка на лицето :)

Благодаря ти много за полезната информация.Дано всичко приключи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Stanislav Nikolov написа:

Благодаря ти много за полезната информация.Дано всичко приключи добре.

Здравейте а не е ли по- удачно да сменя целия мотор ,с по-старата генерация (1-ва в случая)или с 3-та .Защото само 2-та е проблемна.И въпроса ми е мога ли да присадя 2л TSI с код BLR или това си е просто лудост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Stanislav Nikolov написа:

Здравейте а не е ли по- удачно да сменя целия мотор ,с по-старата генерация (1-ва в случая)или с 3-та .Защото само 2-та е проблемна.И въпроса ми е мога ли да присадя 2л TSI с код BLR или това си е просто лудост.

За моженето .. може, но струва много и трябва да намериш кой да ти го направи читаво, документалния момент е съвсем отделен въпрос.

Хората слагат и 2.5 TSI, 4x4 заедно с DQ500 на тази платформа. 

BLR е FSI мотор, атмосферен. Смяната на мотор води до много други неизвестни , кодирания на модули, съвместимости и тн. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също смятам, че смяна на мотор може много бързо да се превърне в кошмар. На един голф5 едва му намерихме съвместим АБС модул, а за цял двигател с всичката му електроника - не ми се мисли. Със сигурност може да стане, но не съм сигурен, че ще е по-евтино от 3-4 хил. за смяна на бутала на твоя.

Вече ако си ентусиаст с пари и нерви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 9.07.2020 г. at 21:14, Onewithforce написа:

За моженето .. може, но струва много и трябва да намериш кой да ти го направи читаво, документалния момент е съвсем отделен въпрос.

Хората слагат и 2.5 TSI, 4x4 заедно с DQ500 на тази платформа. 

BLR е FSI мотор, атмосферен. Смяната на мотор води до много други неизвестни , кодирания на модули, съвместимости и тн. 

Значи ,главоболията са в пъти повече ,от колкото плюсовете .И смяната на буталата е песен в сравнение ,със смяна на двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.