Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Разход на 1,9тди


maxrpm

Recommended Posts

Мен ми е добре всичко . Пускам си климатика и си бича айляк , ако ще и 16 да е , излизам от колата и казвам догоре. Въздушен и горивен филтър ще сменим, като му дойде времето. Пак не мисля че разхода ще е различен. Още от малък си знам .... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    28

  • Izolini

    9

  • fabia 1234

    8

  • ID A

    7

Най-много писали в темата

Преди 2 часа, ID A написа:

 Ами чети! И ръководства на български има. 1 и 2 памет се нулират при запълване на кой да е от броячите, чрез бутона и само за 1ва памет - два часа след гасене на двигателя.

10,7 среден е добре.

Иво, 10,7 е зверски много, това е дизел все пак. Купето му е по-леко от на комбито, а аз разход над 8 ако видя, значи нещо не е наред. Първа идея - дебитомер. Доста спадна разхода на един приятел след като го смени, а и вървежа се подобри! Моя е над 6 на втората памет и не съм доволен, а рядко се забивам в центъра... 

 

За скоростите няма да споря с теб Саше. Супер дразнещо е да ми тресе и да пиля феродото и притискателя по 5-6 секунди докато засили и тръгне гладко. На мен даже първата ми е "дълга", все пак не е като на ЗиЛ, първата се ползва само като е натоварен и тръгвам по баир, иначе от втора, но те са и къси скоростите на тази машина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видим, тръгва на втора, с климатик на макс, газта е смачкана на макс (т'ва е спортен автомобил, к'во знаете вии), до последно е газ, после рязко на спирачката, при спиране директно се бие съединител, както и на всеки завой, понижаване предавки при спиране е понятие от друга галактика, оборотите са все в или малко под лютеницата и още и още.....

Даже нисък ми се вижда разхода му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пичове, вие се писахте големи авто инструктори , миналата седмица ми казвахте как да карам, тая седмица как да тръгвам, другата освен някой да ми звънне , да ми каже сутрин в кои крачол да си го слагам ... :) Хайде да поспрем малко с коментарчетата кой как е** жена си. ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, ID A написа:

Да видим, тръгва на втора, с климатик на макс, газта е смачкана на макс (т'ва е спортен автомобил, к'во знаете вии), до последно е газ, после рязко на спирачката, при спиране директно се бие съединител, както и на всеки завой, понижаване предавки при спиране е понятие от друга галактика, оборотите са все в или малко под лютеницата и още и още.....

Даже нисък ми се вижда разхода му.

Ивчо, явно често си се возил при Сашо. Респект, имаш ТОПКИ!

 

Преди 1 час, maxrpm написа:

Абе пичове, вие се писахте големи авто инструктори , миналата седмица ми казвахте как да карам, тая седмица как да тръгвам, другата освен някой да ми звънне , да ми каже сутрин в кои крачол да си го слагам ... :) Хайде да поспрем малко с коментарчетата кой как е** жена си. ;)

Саше, ако така и eбeш, трябва да ти отворим нова тема за обучение. С картинки. На втора се тръгва с Камаз, папуняк такъв!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата Октави 1, 1.9 в продължение на около 90-100К, по бележки от зареждания, главно в София -90% от километрите - 6.9/100.

А пък ми стана интересно, дали мога да стигна твоите показания за разхода. Пробата от днес показа 11.5/100 за 5 километра каране. Маршрута - от Красна поляна - НАГОРЕ по Гешов с мръсна газ - педала до долу, десен на бул. България НАГОРЕ пак с педала до долу чак до Беловодски път, естествено със спиране на всеки един светофар по пътя. Нямаше много движение и беше идеален момент да видя разход в града с педала на ламарината.

Та, при теб има нещо, за да дава такъв разход. Щом и забива колата - намери проблема и ще плащаш поне 1/3 по-малко като застанеш на колонката да пълниш.

Колкото до изключването без съединител - принципно никога не е проблем. Пробвай след първа да превключваш без съединител около 2000 оборота. За потеглянето на 2-а предавка (на равно или на долу) - никакви грижи няма. Наистина е къса и само за потегляне, но въпреки т'ва е добре да си я ползваш (по принцип).

Виж, за т'ва в кой крачол да си го слагаш - не мога да дам съвет. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, zloQQ написа:

Пробата от днес показа 11.5/100 за 5 километра каране.

Нали това ви казвам, че за него разход 10 е нормален.

 

Сашо, за..и въздушния, смени си горивния! Че той сигурно е от завода.

Edit: Разхода няма да падне нито от въздушния, нито от горивния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, ID A написа:

Нали това ви казвам, че за него разход 10 е нормален.

 

Сашо, за..и въздушния, смени си горивния! Че той сигурно е от завода.

10...е ок, макар и да ми се вижда повечко, лично на мен. Аз по-скоро визирах онзи разход от 15+

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, той беше в центъра на обяд. Пък и не разбрах разликата между 1ва и 2ра памет. Иначе 90км смесено в Събота, успях да направя 6,8. В общи линии с тази тема , ми стана абсолютно ясно , че дизела харчи точно колкото и бензина. Всичко останало си е мит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1ва помни още 2 часа след като изгасиш двигателя и се нулира, 2ра не се влияе и не се губи като изгасиш двигателя. Иначе са едно и също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 верно си е ОК.

Аз отивам да се гръмна, забравете ме.

1,9 тди с разход 10

Бензинка 1.4, със 250 кила в нея и пълен резервоар (50 литра грубо), вчера в адските задръствания  и жегите, от Манастирски ливади - Изток до Сухата река и обратно - вкъщи, автошолата на щерката, вкъщи - от 16:00 до 18:00 часа, колата по борд даде разход, сОс зор, 8.3/100. Бензина е 95 от Круиз.

Все пак 10 години седях зад 1.9 тди двигател, на Октавия 1, дето е тон и половина железо празна, знам за кво иде реч, никога не видях цифрата 7.хх в квадратчето за средния разход. В най-лошия случай е било 6.5/100.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвременните бензин + турбо дава доста приличен разход и почти могат да се равнят с аналогичните дизели. Ама надали това е на Сашко проблема ;) Сашето сравнява разхода на бензин с ускорение 0-100 за 14+ секунди с този на дизел правещ 0-100 за около 11! Малко сравняваме ябълки и дини ;) 

Иначе бас ловя, че на Сашото с колицата ще сваля градския му разход под 7 без да правя задръстване ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, PRR написа:

Съвременните бензин + турбо дава доста приличен разход и почти могат да се равнят с аналогичните дизели. Ама надали това е на Сашко проблема ;) Сашето сравнява разхода на бензин с ускорение 0-100 за 14+ секунди с този на дизел правещ 0-100 за около 11! Малко сравняваме ябълки и дини ;) 

Иначе бас ловя, че на Сашото с колицата ще сваля градския му разход под 7 без да правя задръстване ;) 

Под 6, щото 7/100 дава моя Хафтомат. Фабия 1,9 sdi мога да я карам по улиците с ограничение 50 само на съединител (и с Румстър 1,6 TDI  става), а като на Сашо TDI-то още по-яко.

Ама Ивчо @ID A е направил верен разбор на карането на Сашко: "Нямам пари за накладки, ама ще ги дам за татуси и двоен разход на нафта, щото съм ..." (Тук форума ми наложи страшна рестрикция и ме заплаши с доживотен банан за нецензурен език.)

 

Едит: И за климатик ще даде, само не и за нещо важно за пътното поведение на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да си направим едно състезание. Определяме един маршрут, определяме часовия диапазон, някакво време за цялото трасе и в отделни дни със Сашо, като пътник, го въртим. Най-ниския разход по борд печели потупване по гърба. Стига Сашо да е съгласен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, ID A написа:

Ами да си направим едно състезание. Определяме един маршрут, определяме часовия диапазон, някакво време за цялото трасе и в отделни дни със Сашо, като пътник, го въртим. Най-ниския разход по борд печели потупване по гърба. Стига Сашо да е съгласен.

 

Аз предлагам при същите условия, но печели този, който накара Сашо да слезе пръв от колата, в която се вози.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, ама вие си сипвате нафтата, климатика на макс и да не се пипа !

А иначе ицето е прав , климатика е много важен , откакто работи , го ползвам в 90% от времето, като през останалото пуша и хвърлям цигарата на половина , защото ми е жега. Татуировките също са много важна част от целите на здравомислещия човек, колата утре някой ще я блъсне , защото не я бил видял и цялото ти усилие е чао чао, а кредита в банката си върви ... ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам какви разходи докарвате за нормални и приемливи за 1.9TDI, аз на Шкодата за 90к км не бях виждал такова нещо, повече от 7-8 не си спомням...

 

На старото Санта фе беше около 10ката, а сега “новото“ е малко под 2 тона и почти 200 коня, 2.2, и го стабилизирам на около 8-9л смесен разход, като не карам в задръствания изобщо... Плашим се... :)

 

Бургас - София с 90-100км/ч, около 5 часа каране, преди няколко дни, 6.2 разход ми даде гарсониерата...умрях от нерви с тая скорост цял ден...

 

Разходите ми са с климатик непрекъснато.

 

За 1.9TDI около и над 10ка разход... Плаче ми се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, Izolini написа:

Саше, с климатика на макс ще ти настинат яйчниците, после к'о пра'им?

После ще си го пусна да ми духа на краченцата и ще се кефя, малко да се разхладят и те. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, maxrpm написа:

После ще си го пусна да ми духа на краченцата и ще се кефя, малко да се разхладят и те. :)

Поне си дебелокож идЕот и те обичаме 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.