Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вибрации на празен ход


В.Харизанов

Recommended Posts

Здравейте колеги! Отдавна не съм писал, но вече е време да се допитам и до други мнения за проблем с който не мога да се справя. Двигателя е 1,9 TDI AGR код на мотора. От доста време имам вибрации на двигателя САМО на празен ход, като че ли работи като на 3 цилиндъра или някой тампон е пред разпадане (не мога да го обясня по друг начин). В момента когато подам съвсем малко газ (да кажем, че на празен ход оборотите са 800, аз вдигам на 900) и всичко изчезва, двигателя започва да работи култивирано и както трябва. Вибрациите пак казвам са само на празен ход, не значение дали колата е в покой или в движение изключа от скорост. Не се влияе от температурата (нито на околната среда, нито на двигателя) - постоянно го прави без значение дали е загряла или е студена. Сменил съм тампона на който му викат "кокала", макар че не беше видимо за смяна (просто защото знам, че той обира по-голяма част от вибрациите). Другите тампони ми казват, че са наред (2-3 пъти като ходя до сервиза, винаги ги гледат и ми казват, че са в час). Сменил съм и дюзите (можело да има някоя запушена) и ГНП-то (можело да отделя някаква си стружка) защото ми говореха, че от това може да е - ефект нулев. Вибрациите са толкова осезаеми, че се усещат и от пътниците в колата, не само от мен - придават се по цялото купе (усещат се по волана, скоростния лост и т.н) Понякога като започне на да вибрира продължава 3-4 секунди и се успокоява и започва мотора да работи нормално, друг път тресе по 1 минута в покой и не се успокоява - просто не мога да се сетя какво трябва да се смени, че да накара колата на празен ход да работи така, както трябва, а не да тресе като някой 3 цилиндров мотор. Давайте мнения, пък да видим до къде ще го докараме. Благодаря Ви предварително!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я закачиш на компютър колко оборота показва.Казваш ,че е на 800.Аз имам същата шкода моята показва 903об/м.Да не би да са ти ниски оборотите на празен ход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.05.2020 г. at 14:42, Nasko_79 написа:

Като я закачиш на компютър колко оборота показва.Казваш ,че е на 800.Аз имам същата шкода моята показва 903об/м.Да не би да са ти ниски оборотите на празен ход

Имах предвид примерно, не че наистина са 800, давах за пример минималната разлика от празен ход и след минимално подаване на газ, че всичко се нормализира. Питал съм дали компютърно може да се завиши празния ход на двигателя, но ми отговориха, че не можело на моята кола (до колко е истина обаче - не знам).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Привет привет. При мен го имаше същия проблем и се оказа демпфера. Когато колата работи на място натисни съединителя ако изчезнат вибрациите значи сигурно е от него. Успех. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Димитър Димитров написа:

Привет привет. При мен го имаше същия проблем и се оказа демпфера. Когато колата работи на място натисни съединителя ако изчезнат вибрациите значи сигурно е от него. Успех. 

Ти си с друг мотор. AGR не е с демпферен махових. 

Относно оборотите, нормалните на празен ход наистина са 900 за дизела (поне от това поколение, което познавам). Ако не е от оборотите, моето предположение е тампон на двигателя (десен), този големия откъм ремъците. Колкото и да ти твърдят, че е здрав, може да е скъсан или най-малко доста омекнал. Все пак в сервиза едва ли са го сваляли, за да са сигурни, че е здрав. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.08.2020 г. at 21:53, ghost_rider написа:

Ти си с друг мотор. AGR не е с демпферен махових. 

 

Как да не е с демпфер.Със демпферен маховик си е тоя мотор.Имам същия двигател и съм сменял съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е вярно това, което съм чел във VW форума, първите бройки (Golf 4, Octavia 1 и братовчедите им) с такъв мотор са с твърд маховик, в последствие ги оборудват с демоферен, така че не може да се твърди на 100% какъв е. Независимо от това, аз бих потърсил проблема ма друго място, особено ако съединителя е в добро здраве. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно си чел, но в последстие, все още живите AGR са основно с твърд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай като включваш/изключваш съединителя на място и в движение.

При добър съединител не трябва да има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.