Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Марта > [ŠKODA 130L]


roodnb

Recommended Posts

Забелязвам някаква закономерност, започна ли да пиша в някоя тема, всички замлъкват! 

Спокойно завърших мойта работа по колата, можете да си коментирате спокойно вече!

 

За завършак почистих пода от долната му страна и го изпръсках с "шегрен"

104591755_1792868627519693_5473802065626163803_n.jpg.7d18b3ed9aaf2149793489ced375b955.jpg104636636_2705318666379064_8515897811598931959_n.jpg.4630b5e94f4c398290026dd0a5063e46.jpg

След това боядисах в цвят...

104657223_1391126134406434_581087190676804084_n.thumb.jpg.44aa3591da548124c43b2a15f24a0895.jpg

104777499_296555095083153_6038380939456197944_n.jpg.dbd9a2daa655ffdde4ee4a6bd9952595.jpg

 

Още когато Данчо ми докара колата, след като и раздавах малко шутове пред нас, забелязах че работи на доста високи обороти около 1800 2000.

Преди да му я върна с готов под , го попитах ква е причината... той обаче не беше забелязвал подобно нещо, за това свалих карбуратора за да го почистя. Оказа се освен, че беше доста мърляв, беше блокирала леко отсворена 2 рата клапа. Раздвижих почистих и сглобих обратно колата. 

 

Вчера данчо си я взе и започва да си играе с интериора.              

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 178
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • roodnb

    67

  • joro-120L

    22

  • malkiq

    17

  • __smirnoff__

    16

След като патрик събуди малко раздела , да разкажа и аз малко за Марта.


Днес е Вторник.
Взех Марта от Малкия в Събота и ако трябва да съм честен , няколко дни си мислех какво точно да напиша в тази тема.

Ще започна със следното .
Искам да изкажа най-искренни благодарности към @malkiq по известен като Коцето. Заради хора като него съм част от този клуб и заради хора като него до някъде правя това , което правя.Този човек беше една от причините да се зарибя по старите Шкоди. Нищо,че когато започнах да се увличам не бяхме близки. Този човек е и причината да имам тази кола. Този човек направи нещо за мен и за нея , което не всеки би се навил да направи. Във време , в което си има едно кило неща на главата , намери време и ми я направи.
Коце , благодаря ти братле , благодаря ,че ми помагаш и че ми търпиш тъпите въпросо . Отново ще благодаря и на @__smirnoff__ и на @SKODA 105 RS защото и те са в този чат :D
Като последно пак ще кажа , че заради такава хора се гордея ,че съм част от този Клуб!

Така взех колата в събота , и в неделя от обяд започнах работа по нея.
Първото , което направих ,бе да разглобя изцяло 130-ковото табло. Оказа се ( малко ме е яд ,че не снимах ) ,че всъщност то е една метална ламарина , на която се завинтва самото , духалките и всчки други гумени елементи ( или там от какъвто материял са ) . Та разглобих сичко , започна едно търкане , миене , е ... какви неща паднаха ....
След което сглобих и монтирах. Централната пластмаса която е зад врътките за аварийките ,ще бъде освежена и ще я монтирам утре. На някой места , ламарината беше избеляла я пръснах с черен спрей за да се освежи , както и централната декоративна ламарина ( тази около пепелника и ръчките за парното ) .В следващия коментар ще кача снимки , защото са ми на телефона.
Днес махнах всички уплътнения на вратите и сложих , тези които са от 130-ката , защото изглеждат доста по-здрави и се надявам това да реши проблема с течовете , или поне се надявам.

Монтирах и километража днес , но не го снимах. Оказа се ,че  бензиномера не работеше , та го смених и него.

Утре продължавам със пране на мокета , купуване на кече , свалил съм корите и ще ги освежа и тях. Идеята е Събота с нея да ходя до Дупница на Ретро Парада :)

Пожелайте ми успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.06.2020 г. at 8:43, malkiq написа:

Забелязвам някаква закономерност, започна ли да пиша в някоя тема, всички замлъкват! 

Абе няма такива неща :) Аз си чета с интерес всяка нова публикация и си признавам - много се кефя. Нямам възможност да си взема такъв автомобил и да го направя обаче. Поне за сега. За т’ва си мета кротко и чакам @Mishelle да пусне възможност за “лайкове” в темите и мненията, както беше обещал, че ще провери може ли, за да видиш, че липсата на коментари не значи липса на интерес!

?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.06.2020 г. at 8:43, malkiq написа:

Забелязвам някаква закономерност, започна ли да пиша в някоя тема, всички замлъкват!

 

Ми, кат не мога да ти намеря кусури, за кво да пиша.

 

п.п. То па само хвалби омръзва. Ще полетиш в облаците.:P

Стараеш се много. До перфекционизъм. По-добре се справяш от бат Данчо, който прави Шкодата на Боре.

Трябваше и неговата да я подготвиш така. Особено вътре. Но не е късно. Като си я вземете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата сава кукла! Браво на всички замесени!

Следя темата с интерес и в тази връзка, продължавайте смело да ни ъпдейтвате по прогреса.

 

Данчо, стичкам палци да я събереш в срок и очакваме снимки от Ретро Парада ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.06.2020 г. at 10:51, joro-120L написа:

 

Ми, кат не мога да ти намеря кусури, за кво да пиша.

 

п.п. То па само хвалби омръзва. Ще полетиш в облаците.:P

Стараеш се много. До перфекционизъм. По-добре се справяш от бат Данчо, който прави Шкодата на Боре.

Трябваше и неговата да я подготвиш така. Особено вътре. Но не е късно. Като си я вземете

 

Жоре, не дей така бре човек !

Ще ми докараш аритмия !

Що ми палиш фитилите, да отида в Събота с един репатрак и да си прибера Бореслава ?!?

Той Батката, ако за няколко месеца ще се справи по-зле от Малкия за една седмица, за какво изобщо я оставих ?!?

 

П.С. Вече започнах да дишам трудно ! Ще ходя на лекар !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от много време следя само задномоторните раздели, така че...да се преБРоя и аз.

Успех със 130-ката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията :)

Та както Патрик отбеляза , задномоторковия раздел бая се пораздвижи и се радвам ,че съм част от това раздвижване :)

И така да караме по същество.
Имах една седмица след като взех колата от Малкия до Ретро Парада в Дупница.
Нямаше как да сглобя всичко както исках , просто защото физически не ми остана време, но пък се постарах и бяхме тамън 3 Шкоди за късмет на парада.


Да направя един кратък брифинг , щото нали е модерно :)

1.Таблото както видяхте по-горе бе монтирано.
2. Пластмасата , която се намира зад врътките за аварийките бе пръсната чисто черна засега. Защо засега , защото имам подготвен шаблон , който да го лепна за да пръсна с бял спрей Шкода 130 с оригиналния шрифт.

3. Воланът беше измит старателно , защото от тая мода едновремешната да се облепват воланите в изолирбанд , беше останало лепилото.
4. Монтирах си вече правилната табла с лампичките и оборотомера както си му е реда :). Естесвено цялото табло беше подложено на щателно измиване

5. Мокетът бе изпран по аналогичен начин като на Ярослава. За нещастие не сколасах да взека кече , което ще се случи допълнително.
 

105859513_10158322641274137_3433385363386577838_n.jpg.5316168a5a4f1212870390dee4117b8e.jpg

 

IMG_7524.thumb.JPG.7992679f001debce8b4f7a4269f6be3a.JPG

 

6. След което , 4-те седалки бяха съблечени и изпрани. За нещастие обаче от годините , след прането в пералнята конците се пораздърпаха , но нямаше как.
    Добре ,че не ги занесох на автомивка , защото с водоструйката щяха да им видят съвсем сметката.
7. Смених и маслото , свещите и филтрите. Като за масло малко се поглезихме , и сипахме Бардал 15w40 :)

8. Смених на преден ляв мигач стъклото, защото старото беше много матирало.

 

IMG_7540.thumb.JPG.e714ea2f988e03aa8fe9beec314fd2ed.JPG

 

IMG_7548.thumb.JPG.9e3e022a60cf5d4b4e56e826fdc49c95.JPG
 

9. На шофьорската врата (за сега само на нея , защото не ми стигна времето ) сложих 130-ковата кора , както и добавката джоб за вещи.
За въпросния джоб , първо го свалих от кората ( има 2 нита ) , свалих го защото и кората беше изметнала малко , а и защото не прилепваше плътно.
Измих кората ( същото чака и другите 3 кори :) )  както си му е реда , измих старателно фугичките по релефа , накрая лъснах с препарат за кожа.
Освен това , корите пръснах черни отзад , не че някой ще ги види , но малко или много да ги защитя  ако попадне вода по тях.
Добавката , пръснах с черен спрей за да я освежа , не ми хареса как стана , та ще го направя пак. И накрая я закачих с винтове , които и тях пръснах черни за да не си личат. Много исках винтовете да са със сферична глава а не със фаска ( дано се изразявам правилно )

 

Лявата е готова , дясната още не , идеята е да се види разликата.

IMG_7539.thumb.JPG.395ab52224c998c2677db04c8fe56f11.JPG

 

IMG_7538.thumb.JPG.8786a632ff2a87d003af5a35b4221e79.JPG


Така , в Петък сменяйки маслото качихме колата на подемник и имах възможността най-после да я огелдам отдолу.
Искам да забелижите , как по пода , който бе направен от Малкия , няма и помен от ръжда.
По предницата също ръжда няма , Отзад обаче има , не е гнило , повърхностна е. Но ме дразни и плана е живот и здраве , когато се качва 130-ковия мотор и 5-степенната кутия , цялата тази ръжда да бъде изчистена , после обработено с ръждопреобразовател , грунд и боя. Но като цяло смея да кажа ,че купето е много добро състояние предид годините.

IMG_7525.thumb.JPG.c7086aa40c6a779d2155ed2addfdac1c.JPG

 

IMG_7531.thumb.JPG.6b4359211db1bd950b04ba1877380a5c.JPG

 

IMG_7532.thumb.JPG.0d089e3a9dc391594823763e61368ec4.JPG

 

IMG_7526.thumb.JPG.c26756f59094286d153e9c147b580809.JPG

 

IMG_7536.thumb.JPG.597da7f30357562f6a264ead70e9dcc0.JPG

 

 

и сега отзад

 

IMG_7527.thumb.JPG.49fbb45be8403049745e4c7f67d9c993.JPG

 

IMG_7528.thumb.JPG.a4bc0f22c21103bc9d5d2ca37598f5cf.JPG

 

IMG_7529.thumb.JPG.8977043ecdca61c515c5ef09359d5471.JPG

 

IMG_7530.thumb.JPG.add5ea5fc222c66650cd23db8c1f60cc.JPG

 

IMG_7533.thumb.JPG.9732030fe3ac55914d931bd03fb24eca.JPG

 

IMG_7534.thumb.JPG.0025f24f10e62ef164e5d03633df41fa.JPG

 

IMG_7535.thumb.JPG.e1642fb74995ac59334d7a05f7f575f9.JPG

 



И като за последно вчера измих и монтирах добавките на вратите , като отново всички болчета бяха изшкурени и пръснати в черно

 

IMG_7560.thumb.JPG.6cfca484dd4379d61bb5275201958e4b.JPG

 

IMG_7563.thumb.JPG.7a3ee1308c596c57cd5044548b9eee52.JPG

 

IMG_7562.thumb.JPG.cfd5eaacacc37385b4f555f91eb89d57.JPG

 

IMG_7561.thumb.JPG.359b765922b2eb7d3b60c84a94def75a.JPG

 

Към момента това е развитието по колата. Следват още мнооооого неща , малки и големи , които трябва да се направят и ще се направят идните дни/седмици/месеци

Но може да сте спокойни подробни ъпдейти като този ще има :)

Поздрави на всички :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Данчо, проектът напредва много добре!

Отметнал си доста работа, за малко време.

Сигурен съм, че всичко ще стане както трябва, защото определено не ти липсват желание, време и възможности. 
А с помощта и съветите на Малкия,  Патрик и останалите “задномоторкаджии”, няма как да не стане !
Пожелавам ти, работата по Марта все така да ти спори и да не преставаш да ни правиш съпричастни !

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една забележка от менIMG_7538.JPG.6fa1b1a29dafa037e580fc7288b30423.thumb.jpeg.603da378d4c4b893afe9a09279559a22.jpeg

 

Следващия път, пробвай леко да завиеш винтовете в дъската или картон. Така ще ти е по-лесно да боядисаш главите и крайният резултат ще е по-добър!

 

За останалите неща, поздрави и успех занапред! ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Боре написа:

Браво Данчо, проектът напредва много добре!

Отметнал си доста работа, за малко време.

Сигурен съм, че всичко ще стане както трябва, защото определено не ти липсват желание, време и възможности. 
А с помощта и съветите на Малкия,  Патрик и останалите “задномоторкаджии”, няма как да не стане !
Пожелавам ти, работата по Марта все така да ти спори и да не преставаш да ни правиш съпричастни !

 

 

 

Боре , той ако не беше Малкия , само щяхме да четем раздела ? много благодаря за пожеланията и живот и здраве скоро да ги съберем дъртите на мегданя да се разтъпчат ,

 

Патрик , note taken , не се бях замислял за това , а си е пиниз , който е хубаво да се знае :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, mRt написа:

Набираш все по-сериозна скорост. 

 

Тва са пълни глупости!!! В неделя го чаках по баирите. Скорост ще набира следващия сезон с новия мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина супер резултати за норматив!

Относно седалките - ще предложа още един вариант по който могат да се освежат. Аз скоро също си почистих основно целия интериор на първата 120ка и към седалките подходих с препарат за тапицерия и микрофъбърна кърпа. Правих го без да събличам тапицерията от седалките само ги извадих от купето. Препарата беше Pulimax на Ma-Fra ако някой се интересува, но и с всеки друг би станало. Метода - пръскам от препарата по седалката като си разделям седалката на лицевата част (на която се сяда) на 4/5 секциикаи за работа, не пръскам цялата на веднъж. Разтърквам с някаква четка аз използвах мека четка за зъби за да мога да стигна и най трудно достъпните места, но може да се ползва и по голяма стига да не е много твърда. Движенията са по линиите и шевовете на тапицерията. Кръгови движения както и напречни не са препоръчителни. С четката търсим да надигнем мръсотията без да късаме и раздърпваме конците на тапицерията, но разбира се зависи и колко са изпечени от времвто и от слънцето. След което забърсвам с микрофибъра по няколко пъти докато спре да остава мизерия по кърпата. Същото повтарям по кожените части. Седалките след това не са мокри и им трябват няколко минутки да изсъхнат напълно.

 

Състоянието на седалките преди почистването:20181003_123318.thumb.jpg.8c534cc89205e4a3e24799c9f0760a73.jpg

След:

20200428_190625.thumb.jpg.cf296bafa2e0437438374abdad485503.jpg

 

Преди:20181003_123323.thumb.jpg.8f633e448b7bc2e77c0b248cd6d094ef.jpg

След:20200428_181153.thumb.jpg.362938b83f7e2f0d828a682b6fb6838b.jpg

 

На предните седалки нямам добри снимки за да се покаже резултата.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Днес беше ползотворен ден и Марта най-после се сдоби с безконтактно запалване.

В 2 часа Гената @The Best Forman дойде пред нас , тъкмо беше спряло да вали и се захванахме с работа. Много съм му благодарен за помоща , тъй като аз съм много скаран с тоците и прочие. Беше ми казал какво да купя , набавих всичко нужно , бубина , делко и комутатор и ги монтирахме. Докато той се занимваше с тоците , аз се борих с предния мост на 130-ката , който е вчее що годе разглобен , но все още има доста. Идеята е като го разглобя целия , да иде на пясък , боя, нови амортесьори , обслужване на спирачни апарати и разни други неща. След което направо да сваля на Марта нейния и да кача този.

Борбата обаче е безмилостна ,защото ръждата е навсякъде ?
 

Както Патрик отбеляза , правим делко от преден мост ???

 

26F2E137-5D47-4D2B-A2D6-A3680D056F07.thumb.jpeg.29616b83fa639bec4eef7181f153f009.jpeg

 

191939BA-070B-4486-B170-9A1333EEC524.thumb.jpeg.eaa8143bcebf68f8cbe2abeb49572374.jpeg

 

като естесвено сложихме и нови кабели :)

 

59C359E8-B58E-45B6-9035-EB7E58F729C1.thumb.jpeg.11fac6308caeec348d5b4d08e57a9780.jpeg
 

и накрая и направих една разходка и я щракнах от балкона на дядо ми 

 

5F05D041-9167-44B4-B2CB-DC23B3986B06.thumb.jpeg.ee3669c286112a4f20854e85cc060fc8.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като сложиш 130 мотора, трябва да сложиш и пружините на центробежния регулатор от 130 делкото и да уеднаквиш разстоянията , там където се закачат пружините , като при 130 делкото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Неделя е ! Ден да ъпдейтнем малко темата.

От известно време не бях писал нищо , защото не съм имал доволно време да бачкам по Марта. Все правех нещо но по-малко.
И макар ,че все още съм до никъде , ще напиша какво се готви за Марта.
Последвах съвета на Момчил относно спирачките , и реших да подменя абсолютно цялата спирачна система.
За целта започнах да купувам части. Ето с какви нови части съм се снабдил към момента.
Освен това ще минаваме на 4-бутални предни апарати , който свалих от 130-ката.

1. Нови задни барабани.
2. Нови предни дисковео
3. Нови 2 броя тройници за спирачните тръбички и нов 1 брой четворник.
4. Нови тръбички
5.Нова помпа.
6.Цял ремонтен комплект буталца , О пръстени и маншончета за 4-буталните апарати.

7. Нови накладки.
8. Нови буталца за задните спирачки + пружинките.
9.Нови задни накладки.

10. Нови маркучи предни и задни.

Какво следва:
Поради мащаба на ремонта , няма как да си позволя колата да я закарам в някой сервиз да виси на подемника , от друга страна нямам стойки на които да седи колата докато се сервизира преден мост , та за това плана е следния :
От 130-ковия преден мост , който най-накрая разглобих с помоща на хилади майки , бормашина , флекс , кози крак и скобите за пружините на Гената,  свалих предните шенкели. Тях ще мина на пасък и ще сглобя всеки 1 както си му е реда със нови семеринги , лагери , новите дискове и освежените главини, заедно и с нови шенкелни болтове и тампони , на тях ще са монтирани и спирачните апарати , които от своя страна и те ще бъдат пясъкоструени и поцинковаини.
След това , дирекнто се качва Марта на подемника свалят се едните от носачите и се слагат отремонтираните.
Също така минах с телена четка и ръждопреубразовател супортите за 4-буталните и ги пръснах тях , както и задните барабани с черен високотемпературен спрей.

 

До тук с спирачките .
Сега другото , НАЙ-ПОСЛЕ , след хиляди перипети си взех фланците за джантите. Оригинални фланците бях 2х30мм и 2х40 мм и понеже с тях джантите стърчаха прекалено много , ги струговахме и сега едните са 220 мм а другите 300 мм . Съответно днес 3 часа , си играх да качвам-свалям от крика и да въртя гумите за да видя как ми харесва най-много. Джантите са 7дж и ми се иска да има лек стреч на гумата. Като размери имам на една джанта 175/55/15 а на друга 195/50.Много ми се искаше да намеря гума 185/45 но такъв размер няма никъде по магазините , нито 2-ра ръка.
В крайна сметка се спрях на 175/55/15 и утре отивам да закарам джантите да ги изправят и после да сложим гумите. Надявам се да ми стигне времето да и отрежем пружините до срещата на Орлова Скала , но наистина не знам дали ще успея.
Ето и няколк снмичиц,и за да не е съвсем постен този и без това дълъг пост.

 

1.Фланци

IMG_7684.thumb.JPG.cccb5b27b5ad3f71500eee8f56c48cfe.JPG

 

2. Предни 175/55/15, задни 195/55

IMG_7744.thumb.JPG.00ae77a556ce06f2ae8aa1c5da309ff7.JPG

 

3. Предни 195/15 задни 175. Тук вече се вижда ,че с предните 195 малко става като трактор , което не ми харесва

IMG_7752.thumb.JPG.f7ebfeb52da3f6b0372182947b4f34cf.JPG

 

4. 2броя Шенкели ( мръсни ма поне здрави )

IMG_7758.thumb.JPG.3bf563239a68446b45b63b24d29c6668.JPG

 

5.АпаратитУ

IMG_7759.thumb.JPG.9517cadab675e3c7ee588f9fbb6613a4.JPG

 

6. И е в тоя ъгъл се събират почти всички нови части изброени по-горе :). Като събера всичко че ги подредя и снимам всите :D

IMG_7760.thumb.JPG.5f0182b79b17ff2c0e77193a6eaf7676.JPG


Поздрави на всички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за ентусиазма, Данчо! Ще ме надминете задномоторните фенове. Това може само да ме радва.:) Така се прави. И дребните неща. Аз моите ги пропуснах.

Няма ли да слагаш задното окачване от 130ката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 59 минути, joro-120L написа:

Поздравления за ентусиазма, Данчо! Ще ме надминете задномоторните фенове. Това може само да ме радва.:) Така се прави. И дребните неща. Аз моите ги пропуснах.

Няма ли да слагаш задното окачване от 130ката?

Задното 130-ково окачване ще бъде монтирано в друга клубна шкода :) тва беше уговорката още в началото когато я взех 130-ката. Иначе и марта ще си има 5-та скорост живот и здраве , но пак ще е момкра 5-та :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, roodnb написа:

Задното 130-ково окачване ще бъде монтирано в друга клубна шкода :)

 

Видях на последната снимка какви барабани си подготвил, та да питам. ;)

Желая успех. Няма нищо лошо и в мокрото окачване. Сега, като сложиш нови задни накладки и спирачни цилиндри ще го забравиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Гледам последно време цялото внимание е насочено към Биляна,  и с право има защо , но нека спеделя малко ъпдейти и по баба ви Марта.
.
В общи линии по колата не са се случвали някакви кой знае какви механични промени.
Даже реално са само 2 неща но до някаква степен важни.

Преди около месец , една хубава събота се вдигнах и се паркирах пред @malkiq . Целта на занятието беше да разкараме гадния изпарител на газовата , заедно с "разпънката , която го държеше. Другото нещо , бе да върна акумулатора на оригиланото му място , което пак Коцето се постара да възстанови.
И така , купих си от Симеоново два нови кабела за + и маса , минах пред Коце , махнах акумулатъра и ламаринената кутия , в която седеше и се откри малко грозна гледка:
IMG_8208.thumb.JPG.3386478db63f5bc0c8bcd8c11ae3180b.JPG

минахме го с една телена четка , назамхме го с " Мляко от Еднорог " след което го пръснахме с грунд. Има две мн малки дупчици , но така ще останат.
IMG_8211.thumb.JPG.6cdbf3affd93c1a1bbec407d14dd8644.JPG

След което Коце се погъзи малко да развие кабела от стартера , защото аз нещо не успях да се справя ..
IMG_8209.thumb.JPG.6cea4f930f147140ebd67974b2f02122.JPG

иии нов кабел

IMG_8210.thumb.JPG.f8f9686d85dc0821b00fb4ebea2cd456.JPG

След като приключихме с акумулатора , аз се заех , откачих тръбите , разкарах изпарителя и разпънката . Тук извадих късмет , защото този , който го беше слагал

така беше нарязал оригиналните тръви да ги превърже с едни тройници .....
Та изкарах късмет , защото не се наложи аз да правя магии а оригиналните тръби имала малко резерва и успях да ги вържа към тръбите на двигатела.
И накрая :
има изпарител и акумулатор
IMG_8217.thumb.JPG.ca39f267613c150ee1175a2ecf2b6f4a.JPG

IMG_8213.thumb.JPG.083c1cf34a4479a009439db2d8bedf6d.JPG

Няма ни изпарител , ни акумулатор.

IMG_8216.thumb.JPG.04927c1318fd3fddbfb6039a35a26dec.JPG

И последна снимка с боклуците , които изкарах.

IMG_8215.thumb.JPG.a13f77c8c4a48e814e4c23f6ca92fcfe.JPG

Те бяха най-церемониялно изхвърлени в ремаркето на Коце с матрял за вторични :)

Та така , това бе реално работата по колата. Към момента Марта си седи в гаража и чака да нов мотор и хубаво време.

Следва още 1 пост :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.