Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно решение!


maxrpm

Recommended Posts

Сашо, мани ги тия шкодаджии, обади се да ти дам за без пари тая кола. Сменено и е всичко-рейка, спирачки, носачи, амортисьори отпред и отзад, само че е без климатик. Гори 9 литра газ, проблемите са, че данъкът е 50 лв, няма еврокатегория  и задна дясна не се отваря, щото машинката е остаряла. 20 години,230000км, купувана от тук, без ламбди, без изгъзици. Не ми се занимава с вратата и в гаража ми се натрупаха няколко коли. А най добре е да си събереш 5 хилки и след това на лизинг нова дачия. По 200 лв на месец за 5 години

20200123_142830_resized_1.thumb.jpg.69c8ff350810adf757e61fd247e5658d.jpg20200123_142608_resized_1.thumb.jpg.af7168f8ba75375be728f0c6d2b9cf04.jpg20200123_142605_resized.thumb.jpg.22ef888a58539ec5c818d7966070a1c8.jpgи.

Редактирано от plamendor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 174
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    71

  • ID A

    23

  • Алекси Георгиев

    10

  • zloQQ

    8

Най-много писали в темата

Koлата, не е лоша, доста по - изпъната е от моята , ако не се лъжа от снимките ми прилича на Mazda 121, дано се продаде , но няма клима , не е за мен , а и не се лъжи, че новата кола няма да има стикери на Шкода клуба, все пак с тях съм израснал и от тях съм научил доста. Газта лесно ще я махна веднага, не е проблем. Честно казано ламбдата и на мен не ми бачка от 7 год, но инжекцията и всички изгъзици , ми улесниха живота много, обожавам ги , качваш се на -10, въртиш ключа и палиш, все пак е Шкода, няма да те остави на пътя никога и няма как да не запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, maxrpm написа:

Koлата, не е лоша, доста по - изпъната е от моята , ако не се лъжа от снимките ми прилича на Mazda 121, дано се продаде , но няма клима , не е за мен , а и не се лъжи, че новата кола няма да има стикери на Шкода клуба, все пак с тях съм израснал и от тях съм научил доста. Газта лесно ще я махна веднага, не е проблем. Честно казано ламбдата и на мен не ми бачка от 7 год, но инжекцията и всички изгъзици , ми улесниха живота много, обожавам ги , качваш се на -10, въртиш ключа и палиш, все пак е Шкода, няма да те остави на пътя никога и няма как да не запали.

Аз я подарявам, не да я продавам. И е корейка, а пък ако и махнеш газовото, ще се кориш цял живот. Бензин като нова 9 литра на 100. На 130 000 я заряза възрастният и собственик. Аз  и сложих нов съединител и помпа на съединителя. Преди 50000 км смених водна помпа и ремък, а миналият септември като взе да скърцаааааааа. Ядосах се и смених носачи, накрайници, амортисьори, карета, щото са за без пари. И кво? Накрая слязох лично в канала и затегнах един болт на планката на една щанга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - важното за една кола е да има клима и да не е комби. Ако човек кара комби , то той има 2 деца и куче. Ако човек кара комби , но не му работи климатика, значи човека има 2 деца и куче и се е отказал от живота ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбирай грешно брат, разбирам че си положил много усилия за колата , одобрявам го и уважавам тази постъпка. Разбирам че автомобила е добър, но не е за мен. Ще се радвам да отиде при добър и грижовен човек!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Относно газта , не мога да отрека че се обадих на една приятелка да я питам дали е свободно детското и клио,  дето не го е карала от години, защото знам че е на газ и е след основен, за да ходим до Русе за дачията , тя вика то, ся го кара приятеля на майка ми , незнам дали ще го даде , той си ходи на работа с него и т.н. и вече се разбираме как ще ходим с Б4 ката до Русе , щото поне е нафта и има винетка, годишна и как ще тръгнем в 6 сутринта, ще я гледаме, после ще ходим до банката , лични карти , п***и майни там и после се прибираме с 2те коли вечерта след нотариус.. И тя обявата за дачията я няма...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Малкия , ей до преди малко го тормозих , каза че колата е боклук, според него и че ако я напържа на пилеж, на огледа , някъде ще ме бият, но ще видим, ако ми хареса , утре сме банка...  Наи се притесних от това че каза че тези казанчета не се пукат като на фелицията , защото са вечни , тоест имаме гарнитура или турбина, но ще видим утре в лютеницата . Ясно е че колата има удар отдясно. Ако хвърли "боба" е ясна .. :) Ако тръгне тоя, да ме бие, ще се оправим, ключ за гуми , едно друго, ще му помогна на момчето.. ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Интресува ме какво мислите. Всякакви мнения са добре дошли, докато се събудя. Като се събудя звъня и оглеждам. Засега хората ми казват да бягам от тая кола , но все пак е 5 часа , всичките ми будни приятели ме пазят и не са много нормални попринцип .. :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак тест драйва на макса беше много як , аз въобще не държах , и първоначално отказах , защото знаех че тази кола ще я взема , но собственика настоя да го пробвам и даже вика - добре , нали ще я купуваш , настапи я , а ние сме на трамвайни релси в Надежда , отзад на седалката, беше Косьо галиарда от форума. Само каза - Макси , макси недей и както го чух , изведнъж макса ... беше с 8х по релсите, не знам защо... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм оптимист за Октавията. Мисля, че си взел правилно решение. Само казанчето за антифриза ми се вижда подозрително ново. Другия вариант е да е на реални километри и за това да е толкова беличко..., ама това е едно на две хиляди...

Редактирано от desislav stanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На реални километри не е. Километрите са поне със 100к отгоре. Казанчетата си се пукат, това си е болест на ВАГ. Маската на предния капак ми се струва, че е от преди фейслифта. Тия фарове са толкова зле, че ако колата ще се кара вечер, задължително трябва да се сменят, за да се вижда нещо. Има цигании по колата, но за мен най-правилно е да се направи оглед в сервиз, за да се видят реалните проблеми на колата и Сашо да си прецени. Само с гледане на място няма да стане, най-малкото, че тоя модел е нов за Сашо и много от проблемите му ще са чужди и няма да ги забележи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шоферската седалка е много запазена-може пък да излезе заек от шапката, не се знае..

Просто е очукана като манерка и сигурно са сменяни фаровете следствие на удар с най-евтините ръждилници, които са се появили в моргата.

Прилича на "женски" автомобил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, SKODA 105 RS написа:

Маската на предния капак ми се струва, че е от преди фейслифта. Тия фарове са толкова зле, че ако колата ще се кара вечер, задължително трябва да се сменят, за да се вижда нещо.

Маската с е ОК

https://www.autoevolution.com/cars/skoda-octavia-i-1997.html#agal_2

 

Фаровете се полират и газ.

Важно ече нема ръжди по калници и прагове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде мЕрнах да се коментира Дачия и искам да оставя 2ст. по темата.

Дачията е работна кола. Мислена е за такава. Не е мислена за комфорт на хората, които са в нея, което естествено кореспондира и с цената. Окачване и мотор са здрави, използват стари, добре утвърдени генерации на Рено. По отношение на всичко останало обаче (оборудване, интериор и т.н.) имайте предвид, че Дачия на 150 000 км. е като Октавия на 600 000 км. Естествено материалите, които са влагани са най-евтините, изработката също не е уау. Едната фирма, която управлявам има 3 Докъра, взех ги... кога да беше... 2015г. Бензинови, фабрична газ, ел. стъкла, климатик, блутут радио - 16 000 лв. без ДДС с 5г. гаранция. Вървят, ядове нямат. На по около 75К са средно. Не е правено нищо освен обслужване, но... На "моята" (имам си една, която си я карам като ми трябва служебна кола, само нея си ползвам), в първите няколко дни:

- Мокета при шофьорската страна излезе безвъзвратно от уплатнението при вратата и никога повече не се прибра там.

- Врътката за регулиране на височината на фаровете скъса жилото (или каквото и да е) на първото въртене

- Пред пасажера отпред в дясно се надигна една пластмаса, която и до ден днешен си седи на "вълничка"

Возят мега твърдо (но пък има много добра чувствителност във волана), седалките са отвратителни и нямат никаква упора, а ако решиш да ръчкаш (което често се налага, защото колата няма душа), разхода отива 13 на газ в София. Което за 1.6 кола си е бая, особено предвид факта, че се карат празни или натоварени с 100-150 кг. Другото, което е безумно смешно е влиянието, което оказва хидравликата (която е ел.) върху колата. Първо като я въртиш издава звуци, все едно катерица си губи девствеността и второ - при въртене, фаровете почват да мижат, а климатика чувствително си намаля духането, просто не й стига ток.

И за това твърдя, че е идеалната работна кола, но за друго не става. Въпреки всичко, тези цифри са непобедими - "Бензинови, фабрична газ, ел. стъкла, климатик, блутут радио - 16 000 лв. без ДДС с 5г. гаранция."

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, sauber написа:

...

Возят мега твърдо...

Предполагам, че това е валидно за Докера само. Понеже съм се возил в Logan MCV 2008-ма, примерно, и мога да кажа, че дупките изобщо не разбрах, че ги минаваме :) Също и Logan 2019г, седан - меко, та меко, отвратително меко, дори бих казал. Дупките изобщо не се усещат. Иначе, като цяло изобщо не са стабилни коли при повече от 100км/ч почва едно люшкане, клатене, изобщо не се държи нормално. Дори е страшно.  :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, cuca7 написа:

Маската с е ОК

https://www.autoevolution.com/cars/skoda-octavia-i-1997.html#agal_2

 

Фаровете се полират и газ.

Важно ече нема ръжди по калници и прагове

Хубаво пускаш линкове със снимки, ама поне го гледай и сравни с обявата!

Screenshot_20200507-092705_Chrome.thumb.jpg.c9c59df469be3541327ca1d1ec281ef6.jpg

 

Явно за теб е нормално, че може да мине котка през фугата между маската и фара?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Моята "Skoda Octavia 1 Combi" е на 280.000 Километра, вече на 21 Години, закупена е Нова от "Еура Тек" от Шефа на Баща Ми. Вече 200.000 Километра е при мен и не ми се е пукал разширителния съд на антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, tuningmania написа:

До "ВСИЧКИ" - Моята "Skoda Octavia 1 Combi" е на 280.000 Километра, вече на 21 Години, закупена е Нова от "Еура Тек" от Шефа на Баща Ми. Вече 200.000 Километра е при мен и не ми се е пукал разширителния съд на антифриза.

Не става дума да се пръсне на парчета, а за микропукнати, през които се губи минимално количество и се налага да се долива на няколко месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @SKODA 105 RS - Хъм.. Не помня кога съм доливал за последно. Май не е по-често от веднъж в Годината. Ще обърна внимание. Мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята, която в момента е вече към 320К няма грижа с доливането. Едно време ми свирна веднъж в студа, долях, и....толкова :)

А относно обявата...не, че нещо, ама само като видя мизерния волан и, лично аз съм до тук! По-добре с колело да движа от колкото да се кача в такава обстановка - и външно и вътрешно :)

А километрите, ако може да ги проверите - аз залагам на -350К поне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, zloQQ написа:

...лично аз съм до тук! По-добре с колело да движа от колкото да се кача в такава обстановка - и външно и вътрешно ...

Вече му предложих два магазина на 2 мин. от тях .. отказва ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @zloQQ - Преди Години ми светна индикацията за антифриза, но понеже не беше ниско нивото, се усъмних в причината и вместо да доливам, почистих датчика вътре в разширителния съд, че с Годините хваща някакъв окис. До сега повече не е светвала тази индикация :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, shaft написа:

Предполагам, че това е валидно за Докера само. Понеже съм се возил в Logan MCV 2008-ма, примерно, и мога да кажа, че дупките изобщо не разбрах, че ги минаваме :) Също и Logan 2019г, седан - меко, та меко, отвратително меко, дори бих казал. Дупките изобщо не се усещат. Иначе, като цяло изобщо не са стабилни коли при повече от 100км/ч почва едно люшкане, клатене, изобщо не се държи нормално. Дори е страшно.  :)

 

 

 

Логана не съм го "чувствал", но съм карал на Дръстер (Дъстър) и впечатленията са ми като от Докъра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.