Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно решение!


maxrpm

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Приятел караше служебен Docker дизел , и го караше като бензинов , за да не трака, да го дразни, смятай сменя се скорост на 3500. Веднъж му казах - брат след 14 мин трябва да сме на симеоновско , да вземем последните уплътнения за 120 ка в България , минути по - късно докера се кара с 16х на 4та, но стихнахме за 11мин... А Емил не мога да го виня , аз навремето яко му се навиках, даже му казах че аз не мога да го пазя от грешките в живота и да не си купува италиански боклуци, френски чи*** и румунски недоразумения и че ако иска, да са му спокойни старините , трябва да си вземе Шкода, той сега ми връща жеста... БМВ то , много бях навит на 530D , malkiq ме убеди че БМВ то не е кола , много е хубава , задното е много удобно, просто с толкова примери и снимки който ми прати , се убедих че BMW то е бездънна яма ... Пичките , вече да кажа честно не ме интересуват особено. Читавите ку**и и в Шкодата ще се качат, пък колко са тесни , ще проверим с термометъра за корона вирус ... 1.9 tdi е сигурната почва , ще видя ...

 

Днес се чувам с бащата , викам му баща на 6ти отварят София , дай да мръднем някъде с колите , да хапнем по едно шкембе?!? Той вика ми аре на Витоша ! Викам - баща аз , там, кръчми не знам , аз там съм ходил да е**  в горичка, ако знаеш ти, ок ... Пък камоли за дрифт , супер банално е да дрифтиш на Витоша , целия БМВ клуб го прави ... и Мерцедес клуба и всеки с задно...  То колата с задно , реално е автомобил , колата с предно е за пенсионери , тръгнали за мляко до магазина. Това ще го твърдя , докато съм жив! ;)

 

Все пак да не забравяме думите на инструктора с БМВ то - "Добре че сме с нови гуми , караш много рисково и ако бяха стари , щяхме отдавна да сме в канавката, тази кола е с задно! " Което за мен означаваше че аз съм забравил да карам кола с задно, тъй като аз рискова ситуация не усетих! :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 174
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    71

  • ID A

    23

  • Алекси Георгиев

    10

  • zloQQ

    8

Най-много писали в темата

преди 24 минути, maxrpm написа:

Все пак да не забравяме думите на инструктора с БМВ то - "Добре че сме с нови гуми , караш много рисково и ако бяха стари , щяхме отдавна да сме в канавката, тази кола е с задно! " Което за мен означаваше че аз съм забравил да карам кола с задно, тъй като аз рискова ситуация не усетих!

Че как да я усетиш, като в завой натискаш съединителя, вместо да мачкаш газта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Найстина искам да се науча да карам правилно. Лично те каня , с макса да ми покажеш или с друга кола , по твой избор , без да се ебавам, да ме научиш как се взема завой на скорост! Щото аз до ден днешен се опитвам да ги взимам на скорост и всичко приключва със съединител и спирачка и после от 3та включваш на 2 ра , за да потеглиш...

 

От кранки знам че газта се мачка след половината на завоя , а в завой се влиза без газ...

 

Онзи ден , на връщане от село Железница , се опитах да свалям завойте на скорост с 7км/ч и малко след табелата за Бистрица , щях да си купя Ок2 преди фейса, добре че човека се усети и влезе в банкета ... :(

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ако не е с обратен наклон завоя, без значение от колата дали е с предно или задно можеш да я контролираш само с газта. Ти караш боклук и то боклук защото си го оставил със скапани амортисьори, пружини, окачване и гуми и се опитваш да караш като другите. Не трябва да гледаш тях, а само себе си. Ако завоя ти се вижда много остър не е нужно излишно да силиш, че в последния момент да се метнеш на спирачката. Не се мъчи да я лъзнеш колата, защото си много далече от такова ниво. 

Мога да ти препоръчам на пуст паркинг с леко натисната спирачка да се пробваш да сваляш предавките и да започнеш да чувстваш какво прави двигателя при спиране (моторна спирачка) и кога разчиташ само на спирачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ивчо , това съм го научил още на 17. А че колата няма нито един здрав амортесьор , го знам от 2 години ... ;) Гумите са ясни , задните са зимни от 2016та а и ти знаеш аз какво обичам да правя с гумите , за кеф ..  Да подскажа че задните гуми първата година ги карах отпред :DАко ще я карам , това лято ще е със 15ките ... Oще се чудя какъв цвят да навапцам джантите ...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, няма значение какво има или няма дадена кола. Нито пък целя да те обидя по някакъв начин. Трябва да се научиш да познаваш възможностите на колата. А за начало, да се научиш да спираш с и без двигател. И това не си го научил, иначе нямаше да натискаш съединител в завоите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз спирането с двигател съм го овлядял , проблема е че при ниска скорост на 2-3 та в града, колата сама те бута напред и трябва да спреш със спирачка, същото е и на спускане на завой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо набиваш съединител в завой? Това не ти ли е част от подготовката да скочиш на спирачката? А трябва дори и да си влязъл бързо в завоя, да натиснеш леко спирачката и двигателя ти помага, че не е отделен. Даже ще ти помогне още, така както си натиснал спирачката и с десния крак натиснеш съединителя, смъкнеш предавка надолу и пак отпуснеш съединителя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато слизаш завой на 2ра , ти си в обороти, а ако го слизаш на 3та си с неподходяща скорост , и в 2 та случая или трябва да чукнеш спирачка, или да натиснеш съединител в завоя и да свалиш на 2ра , тоест ако влезеш в завоя на съединител , ти е 100 пъти по удобно , защото в средата на завоя , можеш да забиеш която и да е скорост, без да се бавиш...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предавка се избира и сменя преди завой. По-добре свали леко скоростта преди завоя и в завоя поддържай леко ускорение до възстановяване на предишната скорост. А при скорости за втора предавка само си вдигаш крака от газта. Натиснеш ли съединител колата ще се запази скоростта си и ще я намалиш по-трудно със спирачката. И спазваш дистанция спрямо предния, през цялото врвме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да не говорим че се почувствах dead inside. Оня ден правих врата на Golf 5 Plus 2008 ма, на една приятелка и вчера и викам на мацката - ще ходиш тая седмица с Шкодата на работа, пълна е с бензин, мен кола сега не ми трябва, ще взема голфа , да видя що не се отваря прозореца и да оправя колоните , може и да му купя винетка и да мръдна до Пловдив. Тя вика - ооо не става , голфа климатика му целия е ръждясал и аз не го карам извън града , остта на компресора е яко ръждясала ... ще скъса ремък на магистралата... WTF 2008 ма кола , е опасно да излезе от София , погледнах в земята и се запитах на къде ли съм тръгнал?!?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че не ти е казала, че диференциала на карбуратора е със счупени спици и затова ти гаснат фаровете понякога и може да те глобят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, аз в честността на никого от участниците не се съмявам. Изобщо не става дума за такова нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И аз също, затова когато ми се каже - "Голфа е зле, не е за каране!" Това означава , точно каквото е казано. Въпроса беше, че щом голфа не става , какво ли може да се очаква от кола от "горубляне" :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На 13 съм , братле, от скоро крадна колата на тате и ходя с нея за цигари и пиене. Като ходя на дискотека я паркирам с по - лъскавите тасове откъм дискотеката.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и ти магазинера сте в нарушене.

А и скоро не си ходил на диско,не работят от доста време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Когато найстина бях на 15 , само един магазинер на село отказа да ми продаде бира, защото съм под 18 , казах му някой неприлични думички , качих се в червената Шкода, оня ме гледаше като пребозало теле , взех си бира от друг магазин и после найстина отидох до селската дискотека , ама беше затворена, казаха че няма достатъчно хора ... :( Смятай 2002 ра на село не е имало хора за една дискотека ... е*ати скуката...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Едно време по селата, незнам , може би и сега някой хора питаха
- Ти на кой си ? (Как ти е фамилията?)

Сещаш се какъв ми беше отговора ! :) (включваше роднините на продавача... )

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, maxrpm написа:

Найстина искам да се науча да карам правилно. Лично те каня , с макса да ми покажеш или с друга кола , по твой избор , без да се ебавам, да ме научиш как се взема завой на скорост! Щото аз до ден днешен се опитвам да ги взимам на скорост и всичко приключва със съединител и спирачка и после от 3та включваш на 2 ра , за да потеглиш...

 

От кранки знам че газта се мачка след половината на завоя , а в завой се влиза без газ...

 

Онзи ден , на връщане от село Железница , се опитах да свалям завойте на скорост с 7км/ч и малко след табелата за Бистрица , щях да си купя Ок2 преди фейса, добре че човека се усети и влезе в банкета ... :(

 

 

Саше, припомни си преди няколко години на срещата на Първенец, когато с Петьо те качихме на Силвията. Така се кара правилно палава кола със задно, и то на планински път. Аз си спомням, че като слезе беше бял като платно :D А ние с Петьо се хилехме, щото сме свикнали да караме мощни коли със задно. 

Та идеята ми е, че за да караш правилно се изисква нещо повече от механичните рефлекси. Да усещаш колата, пътя, и 100 други неща. Ти на 120ката дърпаш ръчни, аз със 120ката се въртя на место на сняг само, че няма пауър). И съединителя в завой, коментирали сме го на живо, не е добре... Иска много, много практика. Аз ако знаеш колко гуми съм изхвърлил, докато се науча...

Редактирано от __smirnoff__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво , днес случайно видях , че се продава в мобиле Фабия ВРС Limited Edition (N66 от 100) и я пратих на Сашко ..  отговора:

 

Screenshot_2020-05-04-14-53-53-727.jpeg

Мисля , че няма смисъл от коментар :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Абсолютно така си е , много добре съм си го казал . ;) А Силвията ... тя има специално място в сърцето ми, само като се сетя за страха , примесен с кеф и ..... недей че както съм тръгнал да вадя едни пари , ще си намеря една Силвия , после ще дам сумати за части , ако намеря... :) После ще я закарам на село и ще кажа - ето дядо , по азбучен ред са, 1981 ва и 1982ра ... :P Toва е една много грозна и изключително бърза кола! Евала и правя !

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Силвията може да се сравни с ок2 VRS и историята за дядо и внуче. Дядото куса с лъжичката на внуче и му казва - Хапвай ,дядо, хапвай да пораснеш!!! :) То, Силвията е 120 ка на стероиди, все пак!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачията не издържа до края на карантината. Обявата я няма , дали е за добро или лошо, само съдбата знае ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.