Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Инфо за обсужване на 1.4 тди


RahzeL

Recommended Posts

Здравейте колеги! След като продадох Фабия 1 1.4 16в 75к.с. с която за 5години сме имали 2 сериозни ремонта (2 бобини само :) Попадна ми Фабия 2 1.4 тди 69-70 к.с. 2008г на 300к реални км. Колата е купувана от еауратек за служебен автомобил на Хилти, след което попада в комшията като върната от лизинг. Мотора работи много добре и тихичко (за изненада на повечето от Вас) Така да пристъпя и към въпросите :) Има ли начин да разбера дали ангренажа е за смяна? Предния собстеник не помни да е сменял и също така не помни дали преди да купи автомобила е сменян. Реално ще трябва да го сменя от което произхожда и следващия ми въпрос, а именно: Имало някаква верига на маслената помпа която било хубаво да се обслужи заедно с ангренажа ? Това е първият ми дизелов автомобил и не съм много наясно какви са процедурите, а не искам да прецакам хубавата кола с незнание. Притеснението ми относно ангренажа е свързано пряко с първата ми фабия, която не изкара 1-2 месеца след покупка от автокъща "напълно обслужена" и скъса ангренажа с 80 на околовръстното :) Като цяло така като гледам на нещата и в двата сценария заминават една и съща сума пари... Извинявам се за дългия пост, но се опитвам да съм максимално обяснителен. Все като ако има нещо неясно, питайте :) Мерси за отделеното време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали мотора е същия за Ф2, но за Ф1 1.4 TDI PD, три цилиндъра мотор - да сменя се верига на маслената помпа. Ето една тема от VW форума която описва процедурата. LINK

Редактирано от Black_Fury
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, много благодаря за тази тема. Бях попадал някъде на нея но не и обърнах внимание! Сега я изчетох и ще предприема необходимите мерки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених целия комплект в началото на миналия месец, подтикнат от този пост. Моята кола беше на 358 хиляди км и не знам дали е сменяна преди веригата. Когато свалиха старата верига, ми казаха че е била тъкмо на време за смяна. Майсторите при които ходя редовно и на които имам доверие ми препоръчаха да взема оригинален комплект, тъй като с други коли са имали проблеми със комплекти заместители (можеш да видиш онлайн, разликата в цената между Febi Bilstein и оригинален). Всичко с труда ми излезе 655.00 лв. - това включва трите зъбни колела, верига, обтегач, силикон за картера и болтове за картера и други болтове. До колкото ме информираха в Еуратек цената е сходна, но там задължително сменят и ангренажен ремък за да могат да дадат гаранция за ремонта. Ако трябва да направя наново ремонта, не бих взел болтовете за картер, освен ако някой от тях не е много ръждясал, това са 30 лв които можеш да си спестиш. Това е моят опит, надявам се да помогне информацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На комшията, който не помни дали си е сменял ангренажа, не вярвай на нищо, което ти каже за колата. ? Задължително си огледай и окачването. След 300к по българските пътища + служебна кола, може да очакваш всичко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, marinpetroff написа:

На комшията, който не помни дали си е сменял ангренажа, не вярвай на нищо, което ти каже за колата. ? Задължително си огледай и окачването. След 300к по българските пътища + служебна кола, може да очакваш всичко. 

Абсолютно. И 100к на българските пътища са достатъчни да разкажат играта на окачването...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен, всичко е до онзи, който върти геврека :)

Аз за 190к и 11 години съм сменил по предницата:
1 път тампони на предните носачи

2 пъти тампони на стаб. щанга

2 външни накрайника

1 външен маншон

1 път биалетки

1 външно каре
3 пъти дискове и накладки

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това добавих "+ служебна" ? Защото не само в България, служебните автомобили са всичко друго, но не и пазени и такъв пробег е геройство ?

Редактирано от marinpetroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Ходих в еуратек и от там ми казаха че 2016 на 169000 км е сменян ангренажен комплект с водна помпа и съединител. В момента е на 308000 и след преглед в сервиз, по окачването смених един накрайник и един маншон, както и тампони на задните амортесьори. В момента не я карам много и към края на месеца влиза за обслужване. Отново благодаря за споделените коментари. За миналия месец има 200км навъртяни, а до края на този едва ли ще направи още 200, тъй като съм почти всеки ден на работа и карам служебната :)

Редактирано от RahzeL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги, наближава времето... Бихте ли ме посъветвали от кои марки да бягам и кои са по-качествени? Както казва Ицо Хазарта - Имам човек :) който ще ми даде добра отстъпка и бих взел с нея малко по-добро качество части. Има доста марки вече и съм им изгубил спатийте... Също така ако можете да ми кажете горе-доло каква цена да очаква за комплект ремък, ролки и водна помла? Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.