Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вибрации в таблото!


Odhinn

Recommended Posts

Привет колеги!

Колата е 1.9TDi ALH 90hp с ремап. Миналата година бе сменян радиатор на парното и след около месец забелязах, че таблото изпада в резонанс (жужи) между 1100-1300 оборота. Когато колата е покарана започва да го прави и на място. Като бутнех настрани скоростния лост (без да включвам предавка), резонанса изчезваше или се променяше. Мисля, че и като навивах волана много в лява посока се усилваше (не съм сигурен). В сервиз ми смениха тампон на скоростна кутия (ляв), защото като се сменяла предавка двигателя се лашкал (аз като я покарах малко разлика не видях в това) и таблото бе отваряно само до комфорт модул (защото не ми работят ел. огледалата). Вземам я и сега е много по-зле - усилващ се резонанс от място (пак като е покарана) в целият диапазон до 2000 оборота, натам вече не се чува толкова от двигателя - може и да го има. Като вдигна 2000 оборота и отпусна газта пак се чува. Върнах се в сервиза, само запалена като натиснаха кората отгоре, резонанса спря. Махнаха кората, и вече не успяха да го накарат да спре. Като се бута лоста настрани, вече не се променя жуженето! Двигателят изглежда много спокоен на празен ход (не се лашка или подскача). Ако можете да помогнете с предположения, ще съм много благодарен!

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно като са сменяли радиатора на парното се е прецакала работата. Нещо счупено и/или недозавито предполагам има. Но без ревизия - няма как да се разбере. А си е бая разкачване ако решиш да го правиш. Но не е невъзможно де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Привет!

Таблото бе ревизирано в сервиза - промяна няма. Симптомите са същите. Когато е студена няма такива вибрации, като поработи започват дори на празен ход. Скоростният лост вибрира доста осезаемо, когато го докосна вибрациите спират. Топката му никога не е била притисната към моста, но ми направи впечатление че и махната пак има вибрации. Понякога затихват на празен ход, ако изфорсирам двигателя пак се появяват. Относно влошаването след смяната на тампона на скоростите, в момента направо няма каране до 2000 оборота, постоянно някъде вибрира (понякога много силно). Вероятно имам проблем с маховика (демферен), защото не гаси меко, а клапана е гледан, че работи. Според мен вибрациите идват от двигателя/скоростите щом лоста вибрира, но какво е повредено че да се стигне до там. Не съм пробвал да шофирам с ръка поставена на скоростния лост, за да разбера дали спира да вибрира понякога. Ако все пак имате и други идеи, моля споделете.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само предполагам , но понеже пишете че е сменян тампон на скоростна кутия да не би проблема да е там - неподходящ, твър, мек или бог знае как монтиран .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.