Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Подходящо моторно масло за октавия 3,2000 кубика TDI DSG


Павлов

Recommended Posts

Здравейте колеги интересува ме подходящо моторно масло за шкода октавия 2015 година,2000 кубика DSG.Скоро трябва да го сменям и се чудя какво е най подходящото за този мотор.Някакви мнения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-подходящото е т’ва, което отговаря по спецификация за дадения мотор. Xenum или Ravenol са чудни (лично мнение). По-скъпо стъпват, но поне си сигурен в маслото. За DSG - май се препоръчва оригиналното масло за кутията. Колегата @tuningmania мисля че предлага все още от него. Или пък предлагаше за други кутии? Не съм сигурен, но той може да каже :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за сега няма да сменям на кутията,а на мотора и затова питам за мнения каква марка масло да сложа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като свърши гаранцията и избягах от ЕТ сложих първо Bardahl-XTEC, след това Motul-8100-X-clean-plus. И двете бяха мноооого по-добри от това, което сипваха в ЕТ. Двигателя утихна, температурата на маслото падна значително. С Мотул е малко по-тиха от колкото с Бардал. За следващата смяна ме агитират за LIQUI-MOLY-Top-Tec-4200

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @Павлов " - За този Двигател, Фабрично се препоръчва масло с вискозитет "5W-30" покриващо спецификация "VW504.00/VW507.00". Според мен, най-важното е да е сигурно, че маслото е Оригинално а не е Фалшификат (а Фалшификати има много). След това вече, може да се избира Марка. Аз лично съм привърженик на Марката "Mobil 1", като повече от 10.000 Километра не престоява в Двигателя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да много е важно да са оригинални.Аз съм в Германия и тук нещата в това отношение смятам,че да малко по различни,но просто се чудя какво масло да и сложа.Купих я преди година и е време да го сменя нищо че му дават пробег 30000 км.Аз лично смятам че това е твърде много за едно масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @Павлов " - Всичко над 10.000 Километра е много. Изключение може да се допусне ако се Шофира стотици Километри без спирания (през които маслото да изстива). Сменяй смело на 10.000 Километра :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,направо на 5000 го сменяй. Лятото летен антифриз,зимата зимен. Дръж я в гараж. Не я карай в дъжд и сняг,че може да ръждяса. Качвай се само с безопасни дрехи. Не носи халка и пръстени,че ще издраскаш топката на скоростния лост. На децата слагаш пантофи в колата, да не цапат мокета. И градско не я карай,че задръства бързо DPF филтъра. ?

По темата за маслото - значи най-доброто е на някоя мега,хипер,тунинг рацер,спорт фирма, която произвежда лимитид едишън хипер масла, защото е откраднала химиците на НАСА,ЦРУ,МОСАД и КГБ.

Сваля 30 градуса температура, вдига 10 коня и е... Дъ бест оф дъ бест.

И всичко това се прави само и единствено за да може следващия собственик да получи оргазъм от кеф,какъв гледан автомобил получава и да го скине от каране.

 

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм против лонглайф обслужване, но не виждам нищо страшно в това да сменяш всички филтри (и горивния в това число) на 15000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В прекомерното вталяване, което няма и никаква техническа обосновка няма "нищо лошо". Само финансово се прецаквате, друго не се случва.

Имам приятели в САЩ с автомобили на по 500-600К мили. Обслужват си ги така, както са ги обслужвали и като са били на 15К мили - както пише в книжката. И драми нямат.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема я направихме на нищо. Поне има няколко отговора, които вършат работа, после се отплесна.

 

Преди 19 часа, sauber написа:

Имам приятели в САЩ с автомобили на по 500-600К мили. Обслужват си ги така, както са ги обслужвали и като са били на 15К мили - както пише в книжката. И драми нямат.

Мешаш световете. Там автомобилът не е лукс, а необходимост. Тук още не можем да надживеем чакането с години "да излезе номер за Москвич". После да го караш 34 години, че друга няма да видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да определено заприлича на нищо,аз просто попитах за съвет кой какво масло е слагал.Поне все пак се споменаха 3-4 марки масла.

Редактирано от Павлов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.04.2020 г. at 11:51, sauber написа:

Имам приятели в САЩ с автомобили на по 500-600К мили. Обслужват си ги така, както са ги обслужвали и като са били на 15К мили - както пише в книжката. И драми нямат.

До колкото знам в САЩ никой не препоръчва смяна на масло на 30к км. Препоръките са за смяна между 6к и 10к мили (10-16к км). Поправете ме ако греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

До @Павлов - 4.3 Литра събира Двигателя с Масления Филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро може ли да ми покажеш наживо масло фалшификат и как го разпознаваш? Стана ми интересно.

Колега @Павлов на колко хиляди е колата и с какво масло е карана досега (вероятно има стикер)? Гори ли ти масло?  

Ако няма проблем до момента с маслото, което е слагано, аз бих продължил със същото. 

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @JORDITO - Няма как да ТИ покажа на живо Масло - Менте, по простата причина, че 99.99% съм убеден, че аз не притежавам такова, както и кракът ми не e стъпвал на място, където има вероятност да се Продава такова. Относно Автомобилни Части/Консумативи, преди 15-ина Години, с "Skoda Octavia 1 Combi", нямаше толкова варианти да се снабдявам с този вид стоки от Чужбина и определено съм имал Проблеми с некачествени неща. На Тема "Ментета", включително второ качество стоки за третия Свят, толкова съм убеден в това, че направо се изприщвам. Ще споделя аз как процедирам в най-честия случай (разбира се, понякога има вариации): Намирам Официалния Сайт на Производителя и проверявам дали има Официален Представител в България. Разбирам Цена в България. Проверявам Цената в Чужбина с Доставка до България. Поръчвам от Чужбина. Иначе, като Информация за Ментета търся в Интернет, като преглеждам Десетки Сайтове и по този начин си изграждам някаква обща представа. На Тема Автомолни Масла, Руснаците имат най-много Информация, включително Снимкова, как се различават Ментета от Оригинал. Даже разбрах, че тук, в България, се/се е произвежда/ло Фалшиво Масло..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега шкодата е на 130000 и от шкода са и слагали до сега шел масло 5w30,не харчи масло,но мисля да и сложа Castrol 5w30

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Павлов написа:

Ами колега шкодата е на 130000 и от шкода са и слагали до сега шел масло 5w30,не харчи масло,но мисля да и сложа Castrol 5w30

Пробвай, мисля, че Кастрола е по-добър вариант от Шел за регулярно обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз така мисля аз съм в Германия и мисля,че би трябвало да няма проблем с ментетата,но ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.