Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgtransexpert

Recommended Posts

DSG-doctor.BG

От средата на февруари вече се сдобих с така очакваната и търсена в продължение над една година Skoda Octavia II vRS (1Z) 2.0TDi CR. След доста прегледани/гледане, очакване и следене на обяви в mobile.de се стигна и до очакваната сделка, от която към момента съм много доволен. Имаше помощ от приятел и няколко премеждия с докарването, но нищо фатално или сериозно.

 

Началото 😉

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_01

 

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_02

 

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_04

 

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_06

 

Последва моето пристигане, регистрация и обратно към България

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_08

 

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_09

 

След завръщането в България последваха и задължителните сервизни процедури преди да престъпя към тунинга. Започнах със смяна ангренаж с водна помпа, пистов ремък с обтегач, смяна вътрешни карета, смяна масло DSG с филтър и първото тунинг подобрение, алуминиев корпус за масления филтър на DSG скоростната кутия.

87884598_1685004931639357_50956280469840

 

87866008_1685004671639383_87267185629593

 

87781264_1685004491639401_90795989729888

 

87877892_1685004814972702_17228876908331

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
DSG-doctor.BG

Последва подмяната на джантите, които си чакаха чинно няколко месеца 😆

the+White+Queen+Revo+RV018+Matte+Anthrac

 

the+White+Queen+Revo+RV018+Matte+Anthrac

 

the+White+Queen+Revo+RV018+Matte+Anthrac

 

Последва регистрацията в КАТ и се започна 😆.... чип тунинг на двигателя в пакет с чип тунинг и на DSG кутията...

ECU Stage 2 205Ps/430Nm

the+White+Queen+DSG+doctor+BG+ECU+chip+t

 

the+White+Queen+TVS+Engineering+ECU+chip

 

DSG Stage 2+ повишен въртящ момен до 500Nm & Driveabillity пакет

the+White+Queen+DSG+doctor+BG+DSG+chip+t

 

the+White+Queen+TVS+Engineering+DSG+chip

 

Лека фото сесия преди карантината ☣️

the+White+Queen+Skoda+Octavia+vRS+1Z+2_6

 

the+White+Queen+Skoda+Octavia+vRS+1Z+2_3

 

the+White+Queen+Skoda+Octavia+vRS+1Z+2_4

 

Идеално време за боя на предния капак, двете брони, задния спойлер бяха дадени за боя. Докато ги върнат, започнах с монтажа на интеркулера от Audi S3 (8P) и след него спортния панелен филтър.

the+White+Queen+OEM+intercooler+Audi+S3+

 

the+White+Queen+OEM+intercooler+Audi+S3+

 

the+White+Queen+Revo+ProPanel+vasdushen+

 

the+White+Queen+Revo+ProPanel+vasdushen+

 

Детайлите се завърнаха боядисани и готови за монтаж 😉

the+White+Queen+OEM+Rear+spoiler+Skoda+O

 

the+White+Queen+OEM+Rear+spoiler+Skoda+O

 

the+White+Queen+OEM+Rear+spoiler+Skoda+O

 

Последваха ги и новите 😆 пребоядисани и обслужени спирачни апарати от VW Golf 6 R 2.0TSi, двукомпонентните дискове 345ммх30мм, спирачни маркучи АТЕ и ОЕМ щитове...

the+White+Queen+D9Brakes+predni+spirachn

 

the+White+Queen+D9Brakes+predni+spirachn

 

the+White+Queen+D9Brakes+predni+spirachn

 

Задните дискове двукомпонентни дискове 310ммх22мм, щитове и АТЕ маркучи са в изчакване до сдобиване с подходящите апарати за монтаж 😆... пристигнаха и още глезотийки, но всяко нещо по реда си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
SKODA 105 RS

Хубава реклама си правите, но не може да се отрече, че се влага страст в този проект. Какви са постигнатите резултати след ремапа и също така, колеги бяха споделили оплаквания за фабрично криви джанти от точно този модел. Какви са вашите наблюдения? Също така ако може да споделите тегло на джантите, ако сте ги теглили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
DSG-doctor.BG

@SKODA 105 RS Гумаджията, където правих монтажа имаше кантар (не съм сигурен точно колко е верен и точен), но той сложи две джанти за проба и показаха 9.890кг/9.910кг. Аз оплаквания нямам от джантите, няма кривини или друго, което да е извън посочените фабрични параметри.

Преди да ги сменя имах проблем при плавно ускорение от 60км/ч до към 120-130км/ч като си люлееше колата, така се прибрах от Германия. Огледах джантите, с които я взех и те са със силиконови централни втулки, за което имах леки съмнения, но както писах и по-горе, смених вътрешните карета и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
svi

Честито колега, колата изгледа супер, със задраве да си чя караш. Интересува ме интеркулера, мислех да го заменя със такъв, но видях че отворите са с Ф55, а оригиналните са Ф 70, сменял ли си и пътищата и каква е дебелината на новия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
DSG-doctor.BG

@svi Аз съм ОЕМ-те маркучи, но... играчката е голяма да не кажа "убийствена". Имам и силиконов кит на 70мм, но със стругаря решихме да си с ОЕМ маркучи. При положение, че турбо пътищата са си същите.

 

93702766_1733769980096185_32221350043393

 

93510171_1733769990096184_43238981828209

 

93771072_1733769970096186_26666411527986

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
svi

Интересува стоков за Ауди S3 с дебелина 42 мм ли е или тунингов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
DSG-doctor.BG

@svi с интеркулер от OEM Audi S3 (8P) е колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.