Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Някой с повече километри от мен?


Tino

Recommended Posts

Здравейте колеги. 

Както се подразбира от заглавието на темата, ще ми е интересно дали има Супърб 2. 2010 година, 1.9tdi, 140 сс, БИЛА Е ТАКСИ В МАДРИД, с повече километри от моята (579602 км.) и в такова състояние. 

Има снимки на колата. Втора година я карам, само редовното обслужване съм и правил, и смяна на рейката, нищо повече. 

Нито тропа, нито има висок разход, върви като луда, шумове никакви от към двигател или скорости. Купето не е мръднало от деня на покупката до сега, както и интериора. 

Лично аз съм очарован от машината, както от към двигател, така и от купе о комфорт. 

20200219_094920.jpg

20200219_094930.jpg

20200219_094941.jpg

20200219_095011.jpg

20200219_095020.jpg

20200219_095117.jpg

20200219_095203.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава колица! Сигурен ли си, че е 1.9, а не 2.0? Или пък да не е 140 коня. Може и да бъркам, но май само 2.0 са 140

Дълго още да те радва и да те вози безпроблемно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @Tino " - Нито съм чувал, нито съм виждал "Superb" на толкова Километри. Това е Велико. Малеееее. Аз съм на окило 180.000 Километра и се притеснявам, че са много а то ще излезе, че още се разработва. Само "OEM" масло на Автомитика слагай и по-често от 60.000 Километра го сменяй. Как се държи "DSG"-то? ТИ съсипа всичко Детско в мен. Ха-ха..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, cuca7 написа:

Я дай снимка на шоферската седалка да я видин на 600000км

 

преди 46 минути, zloQQ написа:

Хубава колица! Сигурен ли си, че е 1.9, а не 2.0? Или пък да не е 140 коня. Може и да бъркам, но май само 2.0 са 140

Дълго още да те радва и да те вози безпроблемно!

2.0   e, моя грешка 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, tuningmania написа:

До " @Tino " - Нито съм чувал, нито съм виждал "Superb" на толкова Километри. Това е Велико. Малеееее. Аз съм на около 180.000 Километра и се притеснявам, че са много а то ще излезе, че още се разработва. Само "OEM" масло на Автомитика слагай и по-често от 60.000 Километра го сменяй. Как се държи "DSG"-то? ТИ съсипа всичко Детско в мен. Ха-ха..

хахаха, радвам се че се кефиш искрено, усещам те хехехехе. DSG - то е уникално човек. от последната му смяна съм минал около 12 хил км. Имам още доста до поредната смяна , заедно с филтъра. 

Таксиметровия шофьор, от който я взех, испанец и личен мой приятел от дълги години, много я гледаше и поддържаше колата. И за това я взех, на 100% тово доверие. И не се излъгах. Имал съм коли ( няма да споменавам марки ), на по 230 - 280 хил. км , и не искам и да се сещам  какви главоболия са ми създавали. И тук няма гаранция, но все пак, втора година я карам с голям кеф. 

Каквото и да стане с мотора, което за километрите му вече ще е напълно нормално, СМЕНЯМ го с втора употреба( 800 - 1200 евро са тук ) и пак ще имам кола. Купето е уникално запазено, амортисьори, окачване - на 6. Пу да не ми е уроки.....

Редактирано от Tino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кола на 10 години, която да е въртяла по 50-60К на година не е нещо невиждано. Да не кажа, че повечето "*NOV VNOS* *REALNI KILOMETRI*" по българските автокъщи са горе долу с тоя пробег. Не и по табло разбира се... :D

През годините съм се убедил в едно и то важи за почти всички коли (без значение от марка, немска ли е, японска ли е, корейска ли е, италианска ли е) - Не е важно на колко километра е колата, а е важно предишният собственик/ци дали е бил свиня. Гледан автомобил от километри не се плаши. В днешно време всичко подлежи на ремонт и рециклиране, стига да не си "Абе ше я карам така" и "Не ми се занимава, то не й пречи".

Колицата е супер, пожелавам ти много да те радва, само нафта да й наливаш и газ да й даваш :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е дали на този автомобил са му обслужвали DSG'то с нещо, за нещо? (освен смяна на масло)

Малиии, 600К пробег.

Да си я караш с кеф.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sauber написа:

Колега, кола на 10 години, която да е въртяла по 50-60К на година не е нещо невиждано. Да не кажа, че повечето "*NOV VNOS* *REALNI KILOMETRI*" по българските автокъщи са горе долу с тоя пробег. Не и по табло разбира се... :D

През годините съм се убедил в едно и то важи за почти всички коли (без значение от марка, немска ли е, японска ли е, корейска ли е, италианска ли е) - Не е важно на колко километра е колата, а е важно предишният собственик/ци дали е бил свиня. Гледан автомобил от километри не се плаши. В днешно време всичко подлежи на ремонт и рециклиране, стига да не си "Абе ше я карам така" и "Не ми се занимава, то не й пречи".

Колицата е супер, пожелавам ти много да те радва, само нафта да й наливаш и газ да й даваш :)

 

 

Благодаря ти много за пожеланията. Дано ни радват колите на всички и да им се наслаждаваме. 

Идеята ми беше не да се оплакам, а точно обратното. По добре реални км, от колкото да се чудим ---- абе на 120 хил а пък еди кво си....... благодаря, наистина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, Levcho написа:

Интересно ми е дали на този автомобил са му обслужвали DSG'то с нещо, за нещо? (освен смяна на масло)

Малиии, 600К пробег.

Да си я караш с кеф.

 

Мога да твърдя че скоростите не са отваряни от както са излезнали от завода. Познавам собственика от повече от 15 години и помня как се радваше като я взе. 

Значи вече имаме DSG на повече от половин милион км хехехехехех. Но редовната им смяна на масла и филтри е задължителна. 

Пожелавам на всички колите да достигнат тези километри без проблемно, и само, както каза колегата Sauber, нафта, масла и филтри и ГАЗЗЗЗ. Благодаря ти за пожеланията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добър автомобил.

Дори да има на тези км собственика в Б-я като я купи 2-ра ръка няма как да знае, тук над 200 хил. няма.

Кода на мотора с 3 или 4 букви е ?

Редактирано от deas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, deas написа:

Много добър автомобил.

Дори да има на тези км собственика в Б-я като я купи 2-ра ръка няма как да знае, тук над 200 хил. няма.

Кода на мотора с 3 или 4 букви е ?

Кода на мотора е BMP - 103kw

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и други колега, но или не знает, че са на толкова или няма да си признаят.

 

Имаш ли двете дупки на таблото от таксиметрови апарат и радиостанцията?

 

Преди 4-5 години продадох металната кора от Октавия 1 на един човек, каза че кара такси в Испания и , че най-нормалното нещо за Октавия 1 1.9ТДИ  е да направи 700-800 000км без проблеми.

 

Беше докарал на сина му едно много малко карано такси Октавия 1 на 400 000км.

 

Със здраве да си я караш колата и да продължава да те радва.

 

Преди около 2 години бях пускал тук една тема за бели шкоди внос от Испания, понеже изведнъж се появиха 3-4 обяви. 

Обявите вървяха с по 3-4 000лв по ниско от другите обяви в сайтовете. Всички имаха по 2 дупки на таблото отстрани на навигацията, а някои направо ги продаваха с лепенките "забранено пушенето" и "сложи си колана".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, stanley написа:

Има и други колега, но или не знает, че са на толкова или няма да си признаят.

 

Имаш ли двете дупки на таблото от таксиметрови апарат и радиостанцията?

 

Преди 4-5 години продадох металната кора от Октавия 1 на един човек, каза че кара такси в Испания и , че най-нормалното нещо за Октавия 1 1.9ТДИ  е да направи 700-800 000км без проблеми.

 

Беше докарал на сина му едно много малко карано такси Октавия 1 на 400 000км.

 

Със здраве да си я караш колата и да продължава да те радва.

 

Преди около 2 години бях пускал тук една тема за бели шкоди внос от Испания, понеже изведнъж се появиха 3-4 обяви. 

Обявите вървяха с по 3-4 000лв по ниско от другите обяви в сайтовете. Всички имаха по 2 дупки на таблото отстрани на навигацията, а някои направо ги продаваха с лепенките "забранено пушенето" и "сложи си колана".

Здравей, нямам дупки по таблото. Имам две малки точно над ключа за фаровете, на декоративната лайсна. Апарата и е бил монтиран без твърдо захващане, с подлепещи стикери. 

Аз живея в Барселона, и тук на 80% от такситата са Шкода. Както и в Мадрид. С тази разлика че в Барселона са грозно черно - жълти ( Без да засегна никой от Ботев ) а в Мадрид бели, както е моята. 

Лиценза на такситата тук е ужасно скъп, и това ги задължава да карат нови коли, от магазина. Прегледите им са на 6 месеца, а самия преглед е доста подробен. Вече видях 2 - 3 Тесли - таксита, та ще ги чакам да станат на по 500К да ги видя тия миксери на кво ще приличат :):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Tino написа:

Има и други колега, но или не знает, че са на толкова или няма да си признаят.

ако не знаят реалните километри е ок, но ако не, защо да не си признаят??? То е все едно да те е срам от това че вече си на 50 год, а колко скоро бяхме на 30 ::). 

Аз се кефя на моите километри и ми е гот като я натисна тая ´´шушана´´.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли информация за турбото и DPF (ако има) налагало ли се е смяна, ремонт, почистване ?

Ремъци на колко км са сменяни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Tino написа:

ако не знаят реалните километри е ок, но ако не, защо да не си признаят??? То е все едно да те е срам от това че вече си на 50 год, а колко скоро бяхме на 30 ::).

 

Мен не ме е срам да кажа, че съм на 50 г. Даже ги минах.

Като гледам така, Супърба ще ме надживее, с оглед годишния ми пробег. На 150 000км. е. Или поне ще го карам, докато забранят дизел Евро 5. :)

Честито ти колица! Със здраве да си я караш, без аварии и само да те радва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, deas написа:

Имаш ли информация за турбото и DPF (ако има) налагало ли се е смяна, ремонт, почистване ?

Ремъци на колко км са сменяни

  

Добри въпроси. И от мен един-два: Съединители сменяни ли са?

 

Преди 8 часа, Tino написа:

Купето не е мръднало от деня на покупката до сега.....

 

В Испания, вали ли сняг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

Добри въпроси. И от мен един-два: Съединители сменяни ли са?

ще го питам дали е сменял съеденители на кутията, но мисля че не. Утре ще ти кажа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

Имаш ли информация за турбото и DPF (ако има) налагало ли се е смяна, ремонт, почистване

Турбото, EGR ,генератор и компресор ги смени преди да ми я продаде, на около 510 - 515К. Заедно със 4 амотисьора. 

По късно ми захлопа рейката, опитах се да я натегна малко, но явно си беше тотално заминала - смених я с втора употреба, и вече почти 22К нямам проблем. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

В Испания, вали ли сняг?

Иска ми се, ама уви, няма сняг поне около и в Барселона. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

Мен не ме е срам да кажа, че съм на 50 г. Даже ги минах.

Като гледам така, Супърба ще ме надживее, с оглед годишния ми пробег. На 150 000км. е. Или поне ще го карам, докато забранят дизел Евро 5. :)

Честито ти колица! Със здраве да си я караш, без аварии и само да те радва!

Благодаря , да ти се връща двойно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.