Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgtransexpert

shaft

ОПРАВЕНО: Електронна винетка - системата не работи коректно (проблемът е оправен)

Recommended Posts

Моджо

Честно казано няколко винетки съм купувал вече, с няколко карти, и от комп през сайта и през приложението на тел-а и проблем не е имало.

Не знам, чудно ми е. И всичките ми колеги не са имали проблем. Сите сме ИТ-та не работим с хартиени пари :))

А иначе ипеи си премятат едни тхт файлчета помежду клиентите си. Реално ти не плащаш на бгтола. Ипей ти зима парите, подава инфо към Х , Х си отразява, че е минало плащане и си чака парите. Но винаги съм си гу купувал направо през картата/те и проблем не е имало. Зема тая година да си купа през ипей за по-сигурно :))

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft
Преди 3 часа, Моджо написа:

Честно казано няколко винетки съм купувал вече, с няколко карти, и от комп през сайта и през приложението на тел-а и проблем не е имало.

Не знам, чудно ми е. И всичките ми колеги не са имали проблем. Сите сме ИТ-та не работим с хартиени пари :))

А иначе ипеи си премятат едни тхт файлчета помежду клиентите си. Реално ти не плащаш на бгтола. Ипей ти зима парите, подава инфо към Х , Х си отразява, че е минало плащане и си чака парите. Но винаги съм си гу купувал направо през картата/те и проблем не е имало. Зема тая година да си купа през ипей за по-сигурно :))

 

 

'миии, след като се борих достатъчно много и пробвах многократно 3-4 дни подред, реших, че ще тръгна с колата без винетка и на поста, ако ме спрат, ще ги накарам да ми я купят те :) За жалост или щастие ги нямаше в този ден и почнах да се чудя къде в Неделя мога да си купя винетка. Не открих карта с теминали, не открих карта с търговски обекти... :) Тогава видях, че в ипей има възможност за е-винетка и пробвах - стана без проблеми в рамките на минута-две. Моята винетка си я купих вчера - също без проблеми, но само през ипей. По нито един друг начин не става - А1, бгтол, винетка.бг, мобилно на бгтол - никъде не бачка. Гърми нещо с подписването на транзакцията... за жалост не записах грешката.

 

Мой приятел си купи седмична винетка от бгтол пред мен с неговата карта от ДСК - нямаше проблем. Неговата карта е съвсем обикновена безконтактна карта. Писахме данните на моята карта, която е същата, в неговия телефон - не и не. Гърмеше със същата грешка. :) Гледахме си в банкирането - нямам никакви по-различни настройки - всички неща са еднакви. Той получава SMS с код, който да въведе, а използва токен устройство за подписване на транзакциите. Аз не получавам смс, ами ми иска пин + токен код. Така плащам по цял свят без проблеми.

 

Деинсталирах и инсталирах многократно приложението на бгтол, пробвах къде ли не - не и не. 

 

Докато пишех това мнение реших, че ще опитам отново и ще снимам грешката, за да се види какво точно дава, защото на мобилното си беше "дебъг" информация отвсякъде - нещо, което не трябва да се вижда от всеки, според мен :) Опитах отново и вече приложението ми поиска 3D автентикацията - поиска ми пин код + динамична парола/код от токена.

 

Нямам идея, дали е нещо временно /работи временно/ или просто ъпдейтнаха модулчето с платежните системки /приложението не се е ъпдейтвало/, защото вероятно се обаждаме доста хора с този проблем, щом им беше известен така ясно, но мога да кажа с чиста съвест, че в момента нещата работят съвсем различно от преди седмица. Работят! Евала! ;)

 

Не съм тествал да плащам, дали ще мине плащането, но нещата се държат съвсем различно - преди избирах "Verified by VISA" и въвеждам данните на картата. След "натискане"  на "плащане" изгърмяваше с грешка. Сега препраща коректно към автентикацията, пише си и Банка ДСК, логото излиза - всичко изглежда добре вече :) Пробвах го три-четири пъти - еднакво се държи. 

 

Похвално е, явно някой си върши работата качествено. Може и да няма драми след месец, когато системата ще получи доста голям пик от поръчки, но ще видим ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Венци, с риск да ми се разсърдиш, но попита ли ДСК? Защото всеки път с нова карта от Уникредит ми е страшно тегаво, докато я настроят и ми се е случвало с предишна карта да не ми минава в началото и да показва нулева наличност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft
Преди 11 часа, ID A написа:

Венци, с риск да ми се разсърдиш, но попита ли ДСК? Защото всеки път с нова карта от Уникредит ми е страшно тегаво, докато я настроят и ми се е случвало с предишна карта да не ми минава в началото и да показва нулева наличност.

 

Защо да се разсърдя... проблемът не е бил в банката, на 100% :) 

 

1. картата е издадена Април месец. Преиздавам я за пореден път с този номер /имам я от 8 години - пластиката се променя само/.

2. другите ми карти са от преди 1-2 години - не са безконтактни и са съвсем различни...

3. на международната финансова организация картата е издадена преди 2-3 месеца и сработи с изпращане на СМС и потвърждаване през мобилното приложение на телефона.

 

Таа... не се сещам за проблем, който да има банката, след като по цял свят плащам с тази карта през всякакви онлайн магазини, където са с директно плащане, а не през платежна система/организация. Тоест, с какво "нашата" система е по-различна от всички по цял свят, където не съм имал проблеми изобщо... :) 

 

Просто в бгтол-а имаха проблем, който успяха да отстранят, което ме радва, евала! Тоест, не взимат само заплатки, а и нещо се случва. Тъпото е, че не си признават за проблема, което е разбираемо защо го правят, всъщност... :)

 

Бас държа, че някой е дебъгвал няколко дни на "production", за да разбере какво се случва и след това ъпдейтнаха модулчето просто - сега това нещо работи. :) В сайта грешката беше "неговоряща за програмиста", тоест някакво съобщение за потребителя. Обаче в мобилното си беше дебъг инфо, излизаха 2 или 3 съобщения едно след друго, сред които едното беше същото като в сайта /потребителското/ :)

 

ПП: Сега разглеждах разписките, които издават за винетките и там има едно "Начин на плащане / Payment Method:". При различните плащания нещата са различни. :) Виждам, че вариантите са да пише номер на картата (маскиран със звездички) или следното "In NSP (В брой)". Тези, които са минали 3те, които платих през ипей и с другата карта са с "In NSP (В брой)". Другата, която мина директно с картата през сайта на бгтола е с "VISA ******ХХХХ". :) 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Плащал съм две винетки, декември 2018 и на двете е посочен мастъркард звездичките и последните 4 цифри. Не мога да си представя, че при бъгав модул мастър ще минава, а виза не. По-скоро си мисля, че след няколко опита, някъде в системата на банката ти е светнала лампичка, подозрителна активност и някой е започнал да проучва и ти е оправил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Моджо

1-вата винетка за тая година си мина от първия път  с плащане с карта. И се появи веднага и в сайта. Втората ще е по-късно, че не знам точно откога ще я пусна да е валидна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Izolini

Въпрос - при валидна електронна винетка и пускане на заявка за нова системата няма ли да я направи автоматично от датата на изтичане на старата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Vladi_a

Не. Не ме питай откъде знам:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mishelle

Онзи ден по новините дискутираха точно този въпрос. Към момента системата позволява купуване на винетка за автомобил с валидна такава. Очаква се в скоро време актуализация на софтуера, която да предупреждава, ако има дублиране на период.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Взех си днеска през телефона, никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Днес ми се наложи да отскоча до Перник. Минах през Княжево и някъде на двулентовия участък извън града видях как един от тол полицията скокна, вдигна стоп палка, изчака секунда и спря конкретна кола от колоната. Зачудих се как определи точно пък тази кола от колоната към София, че трябва да се спре. Беше с Кади без камери отгоре. И малко по-нататък видях една Дачия с камерите на покрива, насочени към пътя. Бяха на по-малко от 300 метра една от друга двете. Интересна тактика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Izolini

Те там така си седят. Основно стрелят посоката Перник-София, първия седи в средата на изкачването от Драгичево, втория е след Лукойл. Първия снима, втория спира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft
Преди 8 часа, Izolini написа:

Те там така си седят. Основно стрелят посоката Перник-София, първия седи в средата на изкачването от Драгичево, втория е след Лукойл. Първия снима, втория спира.

 

На четири места стоят... На изкачването след Драгичево на отбивката за почивка, малко по-нагоре в гората отдясно, точно преди Лукойл на завоя, където въртят сногорините и срещу Авиа-та.

 

Мен лично са ме спирали 4 пъти с джипа отсреща на Авиа-та, докато още бях с хартиена винетка. Ако имаш залепена винетка на стъклото ще те спрат точно теб. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

На много места по пътищата седят по тази схема - през 200-300 метра. Единия снима, другия - спира. Спирали са ме, че не бяхме прехвърлили винетката след смяна на номера. 3 дни бил срока - с молба в АПИ. Имало и глоба, но човека ни обясни, че няма желание да ни глобява, каза ни къде да идем и да оправим нещата (а ни спряха около Русе!). Иначе винетката си излезе на стария номер - провериха си го надлежно в системата и видяха, че не лъжем. Пожелаха ни приятен път и...така. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Когато ОБЩЕСТВОТО е на линия в една държава!

https://m.dir.bg/it/tehnologii/programisti-uvolniha-ministar-v-chehiya

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
tuningmania

До " @zloQQ " - Тук за Съжаление нямаме Общество. Първо трябва да има, пък после да гоним ниво :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Днес пробвах да си купя винетка през приложението, както винаги досега, но греда. Интернета е лагав по разбираеми причини и докато дойде потвърждение за плащането, сесията и изтече времето. Уви плащането мина обаче. Свързах се по телефона, веднага провери по номер служителката на БГ ТОЛ, каза ми изтекло време преди плащането и че сумата при такива случай не се осчетоводява, а я връщали на наредителя.  Да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Speedster
На 25.03.2020 г. at 16:56, ID A написа:

Днес пробвах да си купя винетка през приложението, както винаги досега, но греда. Интернета е лагав по разбираеми причини и докато дойде потвърждение за плащането, сесията и изтече времето. Уви плащането мина обаче. Свързах се по телефона, веднага провери по номер служителката на БГ ТОЛ, каза ми изтекло време преди плащането и че сумата при такива случай не се осчетоводява, а я връщали на наредителя.  Да видим.

 

Плащането не е минало на 99,9%. Имаш блокирана сума по сметката, за която вариантите са два: да се осчетоводи или да отпадне. Щом търговеце в случая БГ Тол са ти казали че плащането не е минало значи не е минало. Ако е минало но не си получил услуга/стока имаш право да свържеш с търговеца и да ти възстанови парите. Ако той откаже имаш право да оспориш транзакцията чрез банката издател на картата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Вчера минах през банката и след не много дълго чудене решихме да изчакаме края на месеца, ако случайно са блокирали сумата и тогава ще оспорваме.

Иначе през приложението си взех винетка и всичко беше ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.