Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с парното


Tino

Recommended Posts

Октавия 2 има една жабка в центъра на таблото, над централните въздуховоди. За Суперб 2 таблото е цяло, а ако трябва да го сваляш е голяма играчка.

Виж в бришкода, може да имат тема по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих го виновника, намира се зад жабката. Може да се види, като се махне страничния панел, но няма достъп до него. 

Тази седмица ще сваля жабката, и ще премахна кондензатора за да видя стойностите с VCDS то. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навярно  си "набарал" сензора за краката на пасажера. Датчиците са поне 4 на брой. Два са в общата част на въздуховода и са един до друг. Другите 2 броя ляв и десен са в тръбите покрай краката в ляво и дясно.

Трябва да търсиш къде се намират два датчика разположени един до друг в централния въздуховод веднага след разделянето на ляво и дясно.

Датчиците имат две крачета.Може да се премерят с мултицет . При 25 'C трябва да са около 10Ком , ако някой е със значително по-ниско съпротивление - примерно 1-2...5-6 Ком  се започва да му се бае ...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ........не знаех че са 4 бр. Значи трябва да търся някъде под централната част на таблото, при въздухопровода. Май ще се разглобява таблото ?

Скоро инсталирах мултимедия, и естествено бях оголил доста, дори и централните решетки на парното, и не ги видях. Което значи ще се е веселоооо....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен. 

За тези които имат този проблем, Шкода Съпурб 2 - 2010 година. 

Цензорите за 4, както каза колегата. Два има зад страничните капаци на таблото, където от лявата страна са бушоните, и по един от всяка страна в конзолата в краката. 

Там има един въздуховод за краката от всяка страна, със издърпване се откача, и вътре в тръбата от която е разкачен, е датчика. 

При мен проблемния беше горе в дясно. 

Закачих VCDS, и наблюдавах 4те температури, като откачах един по един дадчиците, за да установя кой точно е този с 78те градуса. Въпреки че ясно си ги изписва програмата. 

Така махнах съпротивлението на дефектиралия, вчера не тръгна, но днес и след почистване, заработи перфектно. Почистих и останалите 3, и сега вече, благодарение на колегите имам парно и то доста приятно. 

Не са скъпи, тук където живея, така че ще си купя и в деня в който някой се прецака, сменям за 3 мин и готово. 

 

Благодаря колеги, ще имам да почерпя. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.