Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgtransexpert

Marshala90

AVTOGUMI.BG - Разочарован от обслужването

Recommended Posts

Marshala90

Здравейте,

Нямах никакво намерение да подхващам още теми, но те ме принуждават като продължават да се държат по същия начин и в друг форум.

Искам да изразя и ВЪЗМУЩЕНИЕТО си от екипа на AVTOGUMI.bg. Никога не съм получавал по-вулгарно отношение от официална комуникация в интернет.
И по-конкретно:
- Категоризираха въпросите ми като "МАЛОУМНИ"
- Категоризираха ме в графата "БОЛНИ МОЗЪЦИ"
- Категоризираха много от потенциалните си клиенти като "НЕНОРМАЛНИЦИ" и евентуално и аз в това число.
- Казаха, че усмивка приемали моите "ЛАИШКИ ПРИЩЕВКИ"
- Надали имало друга фирма, която да "отговаря на мейлите в неделя следобед и с радост и усмивка да приеме всичките Ви лаишки прищевки. "
- Изказаха, че имат най-доброто обслужване в страната като заключение 😮

И всичко това беше относо DOT-а за гумите и без никаква друга странична провукация от мен.
Възмутен съм от отношението, което показаха. ДОРИ хипотетично да приемем, че обидите които са изказали са с право, то те НЯМАТ ПРАВО да използват такъв вулгарен език в официална кореспонденция и дори в неофициална, ако уважават себе си..
По много различни и културни начини може да се тушират всякакви въпроси, да се "разкара" определен потребител, но НЕ и по този вулгарен език/начин...

Продуктите може да им са ТОП, но с такава кореспонденция няма и да достигна до техните продукти.

Също така, когато постанах това, те отново написаха съобщение под мнението ми като не се отглониха от този "подобаващ" тон.
Аз трябва да съм Ви благодарен, че сте ми отговорили в неделя ли, карал ли съм Ви? А също така един от офисите ви работи в събота и неделя, а за това нещо се заплаща, получавате заплати и смеете да се туапте в гърдите как едва ли не аз трябва да се чувствам привилигерован, че комуникирате с мен. Вие не комуникирате с мен заради сините ми очи, а защото имате икономическа изгода. А накрая искате да кажете, че едва ли не ще е заради сините ми очи...

Прикачвам кореспонденцията както пожелаха няколко потребители и мнението от форумното им мнение.

НЕ ТОЛЕРИРАМ ТОВА ВИ ОТНОШЕНИЕ! АЗ СЪМ ЧОВЕШКО СЪЩЕСТВО, ИМАМ ДОСТОЙНСТВО И ВИЕ И НИКОЙ ДРУГ НЯМА ПРАВОТО ДА ГО ПОТЪПКВА!

П.С. Нямам намерение да се обяснявам защо ми е нужен DOT-а, това не Ви влиза в работата и интересува само мен. Вашата работа е да казвате какво предлагате на бъдещите и настоящи клиенти,а ако нямате това желание, то по най-учтив и човешки начин да откажете и прочие.

Поздрави,
Иван

avogumi1.jpg

avtogumi2.jpg

avtogumi3.jpg

avtogumi4.jpg

mnenieirabvreme.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
iavkata

Колега, въз основа на кореспонденцията, която си приложил, мога да кажа, че всичко, що се отнася до процесите и начина на работа (за складовете, за невъзможността за абсолютно точна проверка на ДОТ-а, производството, стареенето на гумите и т.н.), е точно така както са го описали хората от екипа на Avtogumi.bg - дословно! Смятам, че хората са направили всичко възможно, което им е по силите, за да отговорят на изискванията ти. Без да се засягаш, не влагам нищо лично, нито искам да давам етикети, особено на хора, които не познавам, но ти наистина си от онзи минимален процент максимално взискателни педантични клиенти, които дори граничат с буквоядство.

 

Съвсем друг е въпросът по какъв начин са ти го демонстрирали - отношение, което, независимо от ексцентричността на клиента, е недопустимо за кой да е търговец, защото, бидейки такъв, негово единствено мото трябва да е "Всичко за клиента, той винаги е прав" - могли са и по доста по-културен начин да те "отсвирят" без да нарушават добрия тон и етично поведение, така както би подобавало на уважаващи себе си търговци.

 

Моето лично мнение е, че това им поведение ги прави по-малко търговци с нюх (защото така губят потенциален клиент), но въпреки това не ги прави по-малко професионалисти в областта, в която работят.

Редактирано от iavkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Marshala90

Напълно съм съгласен с това което казваш и аз не коментирам продуктите им, може да са и най-добрите дето се казва.

Не коментирам и моята взискателност.

Просто ме възмути вулгарният им тон, което е недопустимо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sauber
Преди 12 часа, iavkata написа:

Колега, въз основа на кореспонденцията, която си приложил, мога да кажа, че всичко, що се отнася до процесите и начина на работа (за складовете, за невъзможността за абсолютно точна проверка на ДОТ-а, производството, стареенето на гумите и т.н.), е точно така както са го описали хората от екипа на Avtogumi.bg - дословно! Смятам, че хората са направили всичко възможно, което им е по силите, за да отговорят на изискванията ти. Без да се засягаш, не влагам нищо лично, нито искам да давам етикети, особено на хора, които не познавам, но ти наистина си от онзи минимален процент максимално взискателни педантични клиенти, които дори граничат с буквоядство.

 

Съвсем друг е въпросът по какъв начин са ти го демонстрирали - отношение, което, независимо от ексцентричността на клиента, е недопустимо за кой да е търговец, защото, бидейки такъв, негово единствено мото трябва да е "Всичко за клиента, той винаги е прав" - могли са и по доста по-културен начин да те "отсвирят" без да нарушават добрия тон и етично поведение, така както би подобавало на уважаващи себе си търговци.

 

Моето лично мнение е, че това им поведение ги прави по-малко търговци с нюх (защото така губят потенциален клиент), но въпреки това не ги прави по-малко професионалисти в областта, в която работят.

 

Аз също смятам, че въпросите на голегата са били too much, но той е в правото си да ги задава. А те са в правото въобще да не му отговорят ако преценят. Но да му отговорят по този начин е както казваш ти - "е недопустимо за кой да е търговец".

Има един маркетинг подход, който е популярен в САЩ в някои браншове. Той е точно " Fuck you, имаме си достатъчно клиенти". И е напълно умишлен и там доста вирее за определени компании. Тук не го виждам. А изглежда, че автогуми нещо са се "почувствали", което е сигурен признак, че ще залезат, освен ако не решат да си променят поведението.

Мен като цяло тая история ме втрещи, защото съм им клиент от 2011г. (вече бивш, след тая селска изцепка) и не мога да повярвам какво виждам. До тук съм виждал точно обратното, безупречено клиентско обслужване. За 20тина комплекта гуми, които съм поръчал от тях, проблем е имало един единствен път, когато ми бяха пратили грешен размер. На другият ден ми доставиха правилният. Във всеки останал момент всичко е било 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Passi

Ми и аз съм на мнение,че въпроса за най-скорошен ДОТ е малоумен. 2019г е повече от достатъчен отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft

И аз смятам, че "набора" е малко досаден с тези си супер много и детайлни въпроси още в първия си мейл, и продължава да ги ръчка... Повечето изискани данни са напълно ненужни никому, само човек без опит би задал такива въпроси, което го разбирам и би трябвало и професионалистите да го разбират добре. Както се вижда от първите мейли - търговецът проявява професионализъм и отговаря нормално на въпросите в началото... макар и да не са супер подробни в отговорите си, но не е и нужно. Всеки нормален човек би разбрал, че няма да получи по-детайлен отговор и няма да продължи да ръчка. :) Обаче виждам как са предизвикани от продължилите досадни въпроси и констатации... коментари за системи и мейли и всякакви други ненужни "заяждания", според мен. Не знаем как работи системата и дали е по-удобно да се отговаря на мейла или през поръчка в магазина и т.н. Не е нужно да се коментира това нещо. Всеки си има начин на работа. :) Ако аз бях на мястото на търговеца не бих отговорил изобщо или бих казал само "не можем да Ви предоставим такава информация" и да приключа с кореспонденцията.

 

Не одобрявам такова поведение спрямо клиента от страна на търговеца, каквото се вижда в кореспонденцията по-горе... Дори да има 1 милион "лоялни" клиенти, всеки клиент е важен и е потенциален нов "лоялен", който би могъл да удари в земята всички лоялни клиенти взети заедно, ако прави големи регулярни поръчки например, макар и да е досадник. :) Но всеки си преценява как да си движи бизнеса.

 

Получавал съм същото отношение от Еуратек, където бях питал в два поредни мейла, изпратени в рамките на 10тина дни, колко струват 2 отделни неща, и ми бяха отговорили "Господине, вие само си питате, а нищо не купувате!"... :) В такъв момент ми идва да отида на място да го намеря този "писач" и да си го питам цял ден кое-колко струва. След малко си представям някакъв кисел човечец оттатък, който е в постоянен цикъл (дори и "мъжко" да е, още по-лошо е, когато е в цикъл), който или ще напуска, или просто си е страшен олигофрен, сърдит на живота си откакто се е родил и не си заслужава да му се обръща никакво внимание... 

 

Епитетите, които използва търговецът по-горе и на мен не ми харесват, но си представям някой сърдит дебил, който трябва да работи и в Неделя, а пък времето беше супер, или някоя злобна женица, която е написала всичкото това... и е избухнал при поредния мейл с дразнещи коментари... не знам :)

 

Тоест, тази случка тук не би ме отказала пак да купя гуми от тях, макар и да им е селяндурско държанието, ако цената си заслужава. Все пак аз не купувам търговеците и няма да живея с тях вкъщи. Купувам качествен продукт на добра цена. 

Пазарувал съм няколко пъти от тях, препращал съм приятели към тях, винаги всички сме били доволни, защото винаги са доставяли еднакви нови гуми навреме. И все пак не винаги нещата им са по-евтини. Привидно да, по-евтини са и бързо ги доставят, но не е така при всички продукти. Както са написали - имаме отворен/свободен пазар, всеки може да си поръча каквото и да било от където и да било и си има глава на раменете, мисли, ако може и знае как... и така. :) Онлайн търговията е такава, че виждаш стоката наживо, чак когато ти дойде в ръцете и имаш право да я откажеш, или да я приемеш. Ако те е срам да я върнеш, когато не те устройва и влезеш в "черния списък" - пак има много варианти. :) От гледна точка на търговеца пък е отвратително да е платил стоката, да е платил доставки и накрая да му я върнеш, защото една от гумите има едно число малко по-различно в DOT-a и ще се върти сигурно по-малко или пък ще "държи" по-малко и т.н. Това е страшно грешно схваната информация. Също така констатацията "То е ясно, че ще е от 2019-та" за дот-а и "не вярвам, че някой ще купува нова гума от 2017 - 2018" - има и такива хора, гумите са на 50% от цените за същите, но от 2019 и работят по същия начин. :) 

 

Колкото до въпросите: за мен повечето въпроси са си чиста провокация... пък отговорите им дадени от по-глупав, нетърпелив и нервен човек се вижда какви са. Доста често писането се интерпретира по различен начин, защото няма интонация и емоция в него - всеки си го разбира, както си реши, в зависимост от моментното си състояние и т.н. Предполагам, че така са направили и търговците. :) И пак казвам, ако бях на мястото на търговеца когато прочета мейла с констатациите, след като търговецът е казал, че са от 2019-та гумите - няма да отговоря повече на нито един мейл. :) За щастие мога да си го позволя, както са казали и те. :) 

 

Не защитавам нито една от страните в спора, защото нямам нищо общо с никого, но моето мнение е, че "каквото повикало-такова се обадило", наистина.  :) 

 

Онлайн търговията е най-обикновено и просто посредничество между склад и крайният потребител. Тоест, търговецът 100% няма информация какво продава от склада и как се складират нещата в Германия и т.н. :) Знае основните неща, които са му напълно достатъчни, като че: складът не държи стари гуми, а ако има залежали такива то те обявяват във всяко едно описание на продуктите си и съобразяват цената с това нещо; складът е коректен и може да се разчита и т.н., това е напълно достатъчно за един онлайн търговец. А един складов работник да го накараш да проверява гуми по 1000 пъти днес, нали ще каже "фак ю / шайза", защото има сигурно 100 000 онлайн търговци, които пазаруват от този склад. ;)
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Marshala90

Привет, shaft, 

 

Съгласен съм с това което казвате, но не и с това "каквото повикало, такова се обадило", това не трябва и не може да бъде мото на един продавач. Там няма огледално отношение за да се използва това мото.

Всеки който работи с клиенти е длъжен да спазва добрият тон, независимо отсрещната страна. 

Ами ако на това ми изказване се сипят обиди, какво правим, ако и аз почна в прав текст като тях, тогава трябва да се срещаме на UFC ли? 

Не съм глупак и не оспорвам закачливото си поведение, но то бе провокирано основно от това, че прескачат дадени мои въпроси, ами кажете просто "не можем да дадем тази информация" или нещо от сорта. 

И знаете ли, че от тези 8-10 сайта, до този момент само 4 са ми отговорили, за какво отношение говорим, за какъв бизнес говорим... 

И това за стария дот го казах и аз, че 2017 и 2018 биха се купили като нови, но ако са с намалени цени, поради DOT-а. 

 

Но в никакъв случай това поведение може да бъде оправдано от каквото и отношение отсреща. Още повече моето, което е супер минимално като закачка и не съм си позволил да обиждам в прав текст. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft
преди 51 минути, Marshala90 написа:

Привет, shaft, 

 

Съгласен съм с това което казвате, но не и с това "каквото повикало, такова се обадило", това не трябва и не може да бъде мото на един продавач. Там няма огледално отношение за да се използва това мото.

Всеки който работи с клиенти е длъжен да спазва добрият тон, независимо отсрещната страна. 

Ами ако на това ми изказване се сипят обиди, какво правим, ако и аз почна в прав текст като тях, тогава трябва да се срещаме на UFC ли? 

Не съм глупак и не оспорвам закачливото си поведение, но то бе провокирано основно от това, че прескачат дадени мои въпроси, ами кажете просто "не можем да дадем тази информация" или нещо от сорта. 

И знаете ли, че от тези 8-10 сайта, до този момент само 4 са ми отговорили, за какво отношение говорим, за какъв бизнес говорим... 

И това за стария дот го казах и аз, че 2017 и 2018 биха се купили като нови, но ако са с намалени цени, поради DOT-а. 

 

Но в никакъв случай това поведение може да бъде оправдано от каквото и отношение отсреща. Още повече моето, което е супер минимално като закачка и не съм си позволил да обиждам в прав текст. 

 

Приветско,

 

И аз това казвам по-горе, уж :) Недопустимо е да отговарят така. Някой си е изпуснал нервите и най-вече е имал доста свободно време да си пише мейлчета с ненужно съдържание - явно не е имал много работа... :) А относно поговорката - заядливо ми звучат нещата, когато ги чета. Не трябва тя да е мото на търговец, разбира се. Няма спор. :) Разбира се, при четене има повече въображение и се губи интонацията на казаното, дали е закачливо или не. Затова поставяме препинателни/пунктоационни знаци - донякъде да изразим емоция в писането. Неща от сорта на "Моля ви да си отговаряме на запитванията!" ми звучат гадничко и биха провокирали точно такива отговори. Мога да отговоря "Ако искам ще отговарям на запитванията." и се връщаме в детската градина. Не можеш насила да накараш някого да ти каже нещо, което не иска или не може да каже, а пък да го вкараш в обяснителен режим и да му казваш какво точно искаш да ти напише, защо не може и как така няма да казва, още по-малко - възпитано е да се откажеш малко по-рано и да си направиш сметката сам, дали това нещо като клиент те устройва или не. :) 

 

Колкото до пращането на мейли, както и аз правя често, това не е задължителна и бърза комуникация. Означава, че човек не бърза, има някакво намерение, но има време да си чака...има време и да се откаже - тоест, да губи време. Също означава, че това е потенциален клиент или просто си пита анонимно, защото не се обажда с гласа си по телефона, ами пише мейл, за да е по-неангажиращо. Има доста тънкости в психологията на тези неща. Мейлите отиват в спам доста често и ги забелязвам доста късно - мога и да не отговоря, ако не го видя, пък може и да не искам да отговоря и т.н... :) Тоест, щом пишеш мейл, значи нямаш зор, можеш да си чакаш с дни, равносилно е на пращане на писмо по пощата, вместо да се обадиш по телефон и да стане по-бързо. Всеки знае това и знае, че няма бърза работа да отговори на мейла. Така че, прекалено голямо значение и време му се отдава на това нещо, а и това би било достатъчно да отговори защо само 4 сайта от 10 са отговорили. Защото тези се надяват на продажби или си мислят, че предлагат качествена "поддръжка", а останалите знаят, че клиента няма зор, щом пише мейли и отделно при последователна кореспонденция и отговори черно-на-бяло точно такива неща стават, каквито се видяха тук. :)

 

Разбирам и двете страни в спора... и на двете позиции съм бил и мога да кажа, че няма прав тук. Единствено обидите са изключително ненужни и говорят за изключително дебилно поведение на супер "беден" човечец /или провокирана жена/, който не може да отговори по друг начин, освен с обиди. Това е. :) 

 

И още нещо да кажа - председател съм на Хюндай Клуб България. Като такъв писах мейл (не бързах) към въпросния сайт с предложение за партньорство с тях, дали имат интерес или не, какво биха предложили те от своя страна и т.н. Не получих нито един отговор от тях. Реших да изчакам малко, понеже беше началото на пролетта и може би имат супер много работа...след като минаха 3-4 месеца си казах, че е хубаво да се чуем по телефона (чухме се) - отвърнаха ми да напиша един мейл с какво точно предлагаме ние и може да измислят нещо, но за сега нямат никакъв интерес към партньорство, защото работят на много малки маржове и по-скоро няма да има смисъл за тях (това ми го казаха устно, но по мейла не получих никакъв отговор). Все пак... пратих и втори мейл, просто ей така, да си имат, всичко е възможно да се промени, знае ли човек. :) Отговор все още нямам, скоро ще стане година, но и не чакам такъв, разбира се. Това също не би ме спряло да пазарувам от тях, ако цената е добра. :)

 

За мен това са търговци без принадлежност и ангажираност, които просто продават стоки по интернет и не ги интересува, дали пак ще се върнеш - ако искаш се връщай, ако не - има поне 5 милиона други клиенти, а всички знаем, че това не е като с хляба - може хляб да няма /нали е вреден сега/, ама гуми за колата винаги ще има. :)

 

И малко забава да вкараме в темата - хапчетата са тези:

image.png.b8706a5632e794c42227f0a68acecaa1.png

 

 

image.png.96eb51368d227943cab10b4fa218ddca.png

 

Пия по 2 таблетки сутрин и вечер - помагат ми доста. Откакто приемам хапчетата навреме, не си го слагам на душата... :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Marshala90

Абе, че съм бил синя китка, бил съм спор няма 😆 , така си е...

Единствено знам, че съм прав за едно, това не е правилен начин на комуникация.

А за e-mail-те е малко относително, но в днешно време са от доста голяма важност, но просто в България това понятие малко куца.

 

Но и най-странното е, че много рядко съм получавал адекватно отношение/решение, когато съм имал определен казус някъде. Те си мисля, че като им пише "управител" на табелката и са господари на всичко :D и над всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft
преди 14 минути, Marshala90 написа:

Абе, че съм бил синя китка, бил съм спор няма 😆 , така си е...

Единствено знам, че съм прав за едно, това не е правилен начин на комуникация.

А за e-mail-те е малко относително, но в днешно време са от доста голяма важност, но просто в България това понятие малко куца.

 

Но и най-странното е, че много рядко съм получавал адекватно отношение/решение, когато съм имал определен казус някъде. Те си мисля, че като им пише "управител" на табелката и са господари на всичко :D и над всичко.

 

Абсолютно вярно е всичко написано... особено щом пише на табелката "управител" /говоря за тези по търговските обекти/ - някои си мислят, че са хванали дЕдо Боже за шлифера :) А това за мен е тъпа работа, защото "у-правяш" всички проблеми... и навсякъде те викат да ти мрънкат на главата... но хората се кефят, че са "шефове" от които нищо не зависи всъщност. :D

 

И точно... в България мейлите се възприемат по доста странен начин. Отново нещата са криворазбрани, но това е... :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Много се впрягате за глупости. То да е само един с "тъпи" според продавача въпроси, иди дойди, ама като по цял ден ги слушат? Поставете се в техните обувки. Питаш ДОТ казват ти, оттам ма кога точно е али бали... В един сайт след негативно ревю, подобно на това без кореспонденцията, бяха описали че клиентът искал гуми с дот от текущата седмица. Е кажете честно, вие как ще реагирате? Като добавиш и ниската заплата...

Преди време си купувам чистачки бош, цената е към 60 кинта, случайно през сайта на Бош за оторизирани дилъри гледам, че един е на улицата където е и офисът ми. Питам ги каква гаранция имат -" ако си закачите вкъщи в гардероба в оригиналната опаковка 2 години. -Ми дай едни тогава за гардероба 😁". Вече са май към 5 годишни, още си чистят добре, но започнаха да проскърцват сега на студено. За другата кола директно там, даже ме беше запомнил и пита " - И тези ли за гардероба?" Смеем се и двамата.

Мой приятел произвежда нещо си. Е уикенда са почти нормални работни дни. Все има нещо да се довършва. И точно тогава е лудница от тъпи въпроси по телефона. И всеки настоява, че е клиент и трябва да го третират с ВИП отношение. Няма как да стане. Това че даваш пари, не означава да минаваш през хората.

Просто в такава среда живеем, че се отнасяме подозрително към всичко и всеки, когото не познаваме. Оттам се нервим за всякакви глупости. Зависи от всеки от нас как ще се отнася към околните. Много често ако налетите на продавач, който се нерви, ако и вие почнете да му се нервите и доникъде няма да стигнете. До скандал със сигурност. Няколко благи думи и обръщат палачинката и започват да говорят с уважение, чак и някакво плахо извинение промълвяват. За мен лично така представено, не го смятам за негативен отзвук. Не съм бил клиент на автогуми и нямам нищо общо с тях.

 

П.П.: Аз пък си купих гуми с ДОТ от предишната година по 400 + бройката. Проблеми никакви. Много се разглезихме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Идеята е, че не е нормално, някой да те охарактеризира като малоумник, задаващ малоумни въпроси. Т’ва си е обида! Може да съм всякакъв, но не т’ва е начина! Аз също се разправям с клиенти от типа “олеле-мале!!!”, но никога не съм отсвирил някой или обидил. Имало е случаи, когато ти се качват на главата с прищевки от хиляда и една нощ и сме се справяли. Но е имало и неща, които обясняваме в прав текст, че НИЕ няма как да направим/осигурим. Ама Еди-кой-си можел... Ами - добре! Щом някой го може, значи няма проблем - идете там! В интерес на истината - 90% от клиентите ни с които сме имали подобни несъгласия по нещо в изпълнението, са пробвали “Еди-кой-си” и са ни звъняли след т’ва да изпълним ние обекта или да оправим след тези, които всъщност са...послъгали.

Аз като цяло смятам, че не е допустимо така да се отговаря на мейл на клиент! Т’ва е официална комуникация и нищо не пречи, със нормален тон да се напише, че точен дот не са в състояние да гарантират, защото просто нямат налична стоката в техен склад. Толкова е просто :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Marshala90

👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
sauber
преди 29 минути, ID A написа:

Много се впрягате за глупости. То да е само един с "тъпи" според продавача въпроси, иди дойди, ама като по цял ден ги слушат?

 

Само ако технологията беше достигнала нивото на ауто риплая и бланковите отговори... Почти във всяка сфера на дейност, има неща, които огромна част от клиентите не разбират и задават въпроси като цяло. В тяхната сфера това е въпросният DOT на гумите. Толкова ли някой мозък не може да измисли един бланков отговор от 10 изречения, в който се казва какво могат да гарантират за ДОТ и какво не и да го пращат на всички, които им досаждат?

На вместо това, в интерес на оптимизиране на работното време и процес, някой бастун реши да напише "На малоумни въпроси не отговаряме по принцип..." след което да изпише един ферман. И да натисне бутона сенд с всички сила, че да спи довечера по-добре с мисълта как е "затапил" някой. И цялото това нещо с цел да получи задоволство в живота си, в който иначе вероятно нищо от него не зависи. Как знам, че последното е вярно? Хора, от които нещо зависи в този живот, не говорят/пишат по този начин на други хора.

 

Отделно от това, сайта им често предлага един и същи размер гуми с различни цени. Което е тотално поправимо, стига някой да реши да си мръдне пръста. Но отново вместо някой да си мръдне пръста, решава да пише фермани. И сайта им е с този "пропуск" от както пазарувам от тях. Смятай колко работни часа са отишли в обяснение само на тоя казус и предизвиканите от него въпроси.

Това, което автогуми не осъзнават, е че работят в условия на конкуренция. За разлика от фирми, които са вносител и дистрибутор на дадена марка или ексклузивен нейн представител, те не могат да си позволят такова поведение, защото ще глътнат вода.

Еуратек ги дадоха за пример, че имат същото гъз поведение, но когато искаш Шкода нямаш избор. Аз като искам гуми Континентал (примерно), имам поне 5-6 избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Passi

На мен ми е интересно като как си представяте търговеца в България да провери кога точно са произведени гумите които са в Германия?  Ще каже на Ханс да влиза в склада и да избере "най-пресните" ,че има тук един потенциален клиент. А и ако е удобно да ги остави така леко встрани докато потенциалният клиент получи отговори от десете сайта на които е писал и вземе решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman
преди 20 минути, Passi написа:

...

Колега , има и такива сайтове (търговци) .. няма да правя реклама на такъв , но във форума има такъв "Монк" клиент ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Marshala90
Преди 1 час, Passi написа:

На мен ми е интересно като как си представяте търговеца в България да провери кога точно са произведени гумите които са в Германия?  Ще каже на Ханс да влиза в склада и да избере "най-пресните" ,че има тук един потенциален клиент. А и ако е удобно да ги остави така леко встрани докато потенциалният клиент получи отговори от десете сайта на които е писал и вземе решение.

Здравейте, 

 

Не знам дали изобщо сте отворили кореспонденцията, но там ясно си личи, че имат тази услуга и че имат гуми на склад в България и става въпрос точно за тях. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
gstoychev

'Техният' склад също е условно понятие. Два пъти са ми пращали гуми от Диана поръчани през avtogumi.bg. Според мен не трябва да стоят в този раздел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.