Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

tuningmania

"Skoda Octavia 4" - Мнения, Впечатления, Размисли и Страсти.

Recommended Posts

mitko0511

От детайлите в ценовата листа заподозрях, че колелата на новия модел са с малко по-голям диаметър от тези на предишните модификации. Но не бях сигурен дали не е грешка в ценовата листа. Сега виждам, че колелата наистина са с 1 размер по-голям диаметър. Имам предвид колелата, а не джантите. Диаметърът на предишните колела съответстваше на 205/55R16, а на новата - на 205/55R17, както се вижда от снимките на колегата Stucata малко-по-горе. Т.е. диаметърът на новите е с 1 инч по-голям. Това означава, че при идентични джанти гумите на новата Octavia са с малко над 1 см по-високи. Това според мен е добре, тъй като при 18" джанти гумите на старата Octavia бяха много тънки и проблемни за нашите ръбове, копки и трапове по улици и пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Stucata

Хайде, Томас, дърво такова, давай! 😆

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
РусенскоВарено

През конфигуратора на сайта на Шкода Чехия може да се сглоби Октавия 4 RS, с бензинов двигател с 245 к.с. и 6 степенна механична скоростна кутия.

 

Чехите искат 1 111 600 крони, ако сложите всичко без теглич в промо версията "125 години Шкода", което в наши парички е 82 563 лв.

 

Колата е достъпна и с дизелов двигател, също и с хибридна система, като има избор между 6 степенна механична скоростна кутия и DSG.

 

car-card-C6V68B12.pdf

 

Октавия 4 RS Лифтбек.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
paradox

Не разбирам хората които се оплакват от прогреса... дигитални били таблата, нямало било карбуратори, как щяли да се счупят... мрън мрън.. Мисля че Octavia 5 е перфеткенa и посоката е правилна. Мисля че проблема е в отминалата младост и че връщане назад няма. 

 

Бъдещето на автомобилите е ясно и то е да стават високотехнологични машини с минималистичен дизайн. Сигурно в близките 10-20 години ще можем да ги управляваме само с мисълта си и пак ще има хора, на които няма да има харесва щото щяли да се развалят и нямало да могат да си сменят стрелката на спидометъра.  Още по сигурно е че най-вероятно личния автомобил, ще изчезне като такъв за по голямата част от населението, а ще може да си извикаме автомобил, когато и където ни трябва на съвсем поносима цена. 

 

С нетърпение очаквам да излезе сериен ел. автомобил с пробег 1000 км, за да сложим точка на ДВГ. Според мен ДВГ е мъртва концепция вече, бъдещето е в електричеството и други технологии, но не и на изкопаемите горива. Новия Ениак е страхотна стъпка във вярната посока... но все още пробега е незадоволителен. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Никой май не се оплаква от прогреса! Не допада дизайна на разни джаджи в автомобила на колегите. А за Октавия 5 - дали е перфектна и дали е правилна посоката, ще узнаем след...7-8 години :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
stoyanow

Здравейте, предстои избор на нова служебна. Заглеждам Октавия 4 седан. Имаме няколко 3 ки FL 1.5 TSI DSG и се предствят добре.

Обаче новата в Business оборудване с този двигател отива над бюджета за оперативен лизинг. На същия бюджет, но с механична кутия обаче е Style ( не мога да повярвам, Coming/Leavin home са активни само в Style или след доплащане :)). В Style обаче са и матричноте ЛЕД фарове, докато в Business само лед, които обаче не са като при старата в Style-Vision изпълнение.

Та екстри или автомат ? :) И изобщо някакво мнение би ми било от полза.

А корола хибрид ? :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
alvinivanov

Ами аз карам с 1.5, ръчка, но Камик и при мен е ОК, защото градско извънградско е 20/80%. За града с автоматика ще много по-удобно. Двигателя работи много тихо и отделно старт/стопа ми правят малко проблеми в града. Мисля си че е изгаснал по кръстовищата или старт/стопа се е включил, но се свиква. Аз лично бих заложил на екстрите, ако се кара повече извънградско, пред автоматика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
stoyanow

Благодаря.

65/35 е градско/извънградско. Като извънградското в повечето случаи е по 3-4 часа на посока...

Честно казано ми писна да сменям скорости, но допълнителните екстри в Edition също са интересни - дигитално табло, kessy less ( не съм сигурен, че толкова ме интересува) и не на последно място матричноте фарове, които обаче са плюс, ако пътуваш доста вечер и то на извънградско.

Така или иначе все още си чакам офертата и евентуалните наличности, но реших да проверя и мненията. 

Редактирано от stoyanow
Корекция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
setfan

Вземай автоматик... градско извънградско няма значение. Важното е колко км. ще се кара. Влезна ли в тапа било то на магистралата или в час пик, започвам да искам автоматик...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
stoyanow

И аз така мисля. Каквито и екстри да имаш скоростната кутия винаги е в удобство на шофьора.

Може да е малко офф, но новият Леон комби някой гледал ли го е ? Интересно изглежда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
paradox

Колеги вече 5 та О4 виждам в софия на улицата, някой няма ли да се похвали с нова :)😍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
igeorgiev82

Аз видях една със ниско ниво на оборудване.Беше ПОТРЕС🤢🤢🤮🤮

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.