Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

tuningmania

"Skoda Octavia 4" - Мнения, Впечатления, Размисли и Страсти.

Recommended Posts

Speedster

Октавията още я няма по нашите пътища но пак вече има ръководство за нея на БГ

 

https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/bg/Octavia_NX/11-2019/Manual/Octavia/A8_Octavia_OwnersManual.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Foz
Цитат

 

Става ясно как ще изглежда спортния волана на Октавията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
rosied

Тъй като скоро ходих до ЕТ, питах кога се очаква да имат Октавиа 4 - момчето отговори, че ги чакат към края на лятото и, че ще са на цените на Superb-a.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
JORDITO

Това с цените на Супърба му кажи на тоя дилър да смени дилъра 🤣

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft

Може, може. Само ако Супърб 4 стане на двойна цена. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Speedster

За Германия цените са известни като гледам. На посочения линк могат да се видят.

Оборудване Active 24470 eur, Ambition 26k eur, Style 28100 eur L%K 34600eur

 

 

https://www.skoda-auto.de/modelle/octavia-neu/skoda-neu-octavia-combi

 

Принципно цените в Германия на нови автомобили са малко по-високи от БГ

Редактирано от Speedster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
JORDITO

Когато тук Амбишън на тройката преди фейса беше 36 000 лв, в Германия беше същата 23 000 евро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Xavi

Отвън ми изглежда като фейслифт на фейслифта с уклон към дънните риби (фаровете определено ще цепят мрака 🤩).

Отвътре... Определено китайците са свалили цените на дисплеите. Като изключим това, не намирам кой знае какви разлики, освен измишльотината за предавките😃

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Bucket

Никак не ми хареса теста при страничен удар в стълб, а това са само 32км/ч 😕

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft
преди 12 минути, Bucket написа:

Никак не ми хареса теста при страничен удар в стълб, а това са само 32км/ч 😕

 

Защо? Идеята не е да ти остане здрава колата, ами ти да си невредим, за да си купиш следващата (да пази Господ, нали) :) Всички по-нови коли са направени така, че да абсорбират удара максимално - мачкат се, скапват се, но вътре трябва да си добре. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Bucket
Преди 22 часа, shaft написа:

 

Защо? Идеята не е да ти остане здрава колата, ами ти да си невредим, за да си купиш следващата (да пази Господ, нали) :) Всички по-нови коли са направени така, че да абсорбират удара максимално - мачкат се, скапват се, но вътре трябва да си добре. 

 

Съгласен на 100%, зони за деформация и поглъщане на енергия.

Но, съгласи се, че водача го отнесе доста сериозно и то при доста ниска скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft

Амиии, посмачка си се доста, да :(

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ID A

Нямаше да и дадат 5 звезди, ако ударът беше проблемен за водача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ


Отмениха автосалона, но премиерата си остана :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft

С максимално ниска муцунка - какво, към ламборгини ли се приближаваме полека-лека? :D:D:D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Ба ли го :) На мен ми допада. Има хубава линия. А и салона е (пак според мен де) - страхотен. Мнооого ми хареса. За сега обаче - нямам възможност да си я позволя. Иначе, с радост бих се метнал на т’ва RS iV

 

F4F7EB6F-4E4E-4514-ACE6-9E29DC50FB4D.thumb.jpeg.f401d2069de078ad8260a80f4498943d.jpeg
 

9A5D432A-67AD-49C8-BD95-4A834ADDA0E7.thumb.jpeg.df4b7f85a0ce85a3e4491bd12b8bd6e9.jpeg

 

51397212-BF9D-43AC-B63B-AF842BAFA4BE.thumb.jpeg.186f73c88870695bfbcdd1d65be0f2c2.jpeg

 

A4CAB611-5777-4034-880C-1C48FC2C19B4.thumb.jpeg.f1e0f9c0f7da7ca91be3e45f984cfd67.jpeg

 

D3B7EF40-D404-432A-B104-0816546D58CF.thumb.jpeg.73d878f8567dd66dda5e5abe7d30e6b7.jpeg

 

DBFD37D7-FF9A-460A-A505-1F7D4540E7CB.thumb.jpeg.d91e322b3382055dd04b76afba6684c6.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
shaft

Да, да доста обла са я направили и изглежда приятно, но ми напомня за Seat Exeo малко по страничната си линия с тази дълга и ниска муцуна. :) Това е най-красивата Октавия досега, според мен. :) И вън и вътре е "awesome". Постарали са се много, евала!

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro_kem

Много добре изглежда четворката. За пръв път лифтбека ми харесва повече от комбито 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pbanchev

Нормалната изглежда приятно, тази просто има няколко грозни чернотии... Независимо как изглежда, не забравяйте, че е "танк с педали" - дори не искам да си представям унижението, когато тока в батерията свърши. Не, че 7,3 сек. 0-100 км/ч и 225 км/ч не са достатъчно унижение... А най-хубавото е двойно по-високата цена👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Speedster
Преди 5 часа, pbanchev написа:

Нормалната изглежда приятно, тази просто има няколко грозни чернотии... Независимо как изглежда, не забравяйте, че е "танк с педали" - дори не искам да си представям унижението, когато тока в батерията свърши. Не, че 7,3 сек. 0-100 км/ч и 225 км/ч не са достатъчно унижение... А най-хубавото е двойно по-високата цена👍

 

То и бензина може да свърши с този 40л резервоар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pbanchev
преди 45 минути, Speedster написа:

 

То и бензина може да свърши с този 40л резервоар.

 

Поне може да се долее... след разходка с една кофичка до най-близката бензиностанция на 50-60 км (ако си на някоя българска "магистрала").

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Е, са! Ще има и чисти бензинов и дизелов до колкото видях. Пък 7.3 до 100 що да е унижение. Нормално си е за преднячка с тези показатели. Унижение за човек със Шкода на дали би имало, предвид монтираните агрегати, които винаги са най-слабите и скопени във VAG. Но пък могат да се позасилят и тея 7.3 да са 100-200, а не 0-100. Тогава, унижението остава за доооооста голям кръг фабрични бегачки (дори засилени) за 3-4-5 пъти повече мангизи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pbanchev
Преди 19 часа, zloQQ написа:

Е, са! Ще има и чисти бензинов и дизелов до колкото видях. ...

 

'ми к'во чакат, че не ги представят!?

 

Преди 19 часа, zloQQ написа:

Пък 7.3 до 100 що да е унижение. Нормално си е за преднячка с тези показатели. Унижение за човек със Шкода на дали би имало, предвид монтираните агрегати, които винаги са най-слабите и скопени във VAG.

 

7,3 сек. на кола с 245 к. с.... Предишните поколения RS се представят доста по-добре. За унижението... Имах предвид, че като свърши тока, остават 150 к. с. на доста повече килограми от "нормална" със 150 к. с. Тогава хич няма да е спортна... Иначе - да, Шкодите се представят доста добре за това, с което (заради кухите джендъри от VW) разполагат и то на приемлива цена...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.