Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"Skoda Octavia 4" - Мнения, Впечатления, Размисли и Страсти.


tuningmania

Recommended Posts

 

Преди 9 часа, tuningmania написа:

До @fr1nklyn - 

 

След един-два Модела и това ще стане ;) Дано!

Преди 9 часа, winrg написа:

То това май ще е най-добрият вариант.

Нека да остане само USB C, като стандарт и всичко ще е точно. Само Apple се назландисва, въпреки, че те си го кръстиха Thunderbold 3... :D  Иначе каквото искат да ти дават - таблет, табло, телефон.


 

Преди 4 часа, РусенскоВарено написа:

 Гледали са от Млада Болеслав, Чехия,  какво става във Щутгарт, Германия.?

 

Някой май е копи-пействал :)

 

Преди 12 часа, Mygyl написа:

Това е новия "усмихнат" вариант на волана. Ще го слагат в почти всички нови модели. Ако не се лъжа само VRS ще са с три лъча(ето защо усмивката е беззъба)

Хахаха - ако не си си платил за VRS, получаваш само два лъча :)

Няма шега, наистина е така. Ето една снимка на O4 RS таблото - тук волана наистина изглежда доста добре

aantekening-2020-03-03-100029.png

 

*EDIT:*  При избор на DSG, лоста липсва вече :)

Редактирано от fr1nklyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 125
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • РусенскоВарено

    11

  • ID A

    11

  • shaft

    9

  • paradox

    9

Преди 1 час, fr1nklyn написа:

...

*EDIT:*  При избор на DSG, лоста липсва вече :)

Разгеле , гнома на АМС Кристиян Менцел и без другото се оплакваше от тази "буца" (както го нарече) при теста на Audi RS5 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, tuningmania написа:
Преди 16 часа, fr1nklyn написа:

? Повечето точно така седят - сякаш могат да сe свалят и вземат вкъщи, без да наруши "линията" на интериора :)   

 

Скоро да не остане само букса, като докинг станция и всеки да си бодва телефона/таблета, който му е в джоба :)

След един-два Модела и това ще стане ;) Дано!

Ауди са така за топ нивото в A/S8. Таблет с размерите на смартфон без телефонната част, но какъв е смисълът? Най-вероятно ще нашият по един малък тъч екран във всяка врата, който да командва прозореца/зоната на климатика/инфотейнмънта  и с QR код да дава достъп на приложение, с възможност за ограничаване на правата. Апъл вече обявиха, че ще вкарат дигитален автоключ в телефоните си и BMW ще е първата марка, при която собственикът ще може да отключва и пали с телефона си колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, fr1nklyn написа:

 

aantekening-2020-03-03-100029.png

 

*EDIT:*  При избор на DSG, лоста липсва вече :)

 

Безумен е този "превключвател" на скоростите.

Генерално колата хваща доста окото и е на сетлинни години визуално пред 03 ФЛ, но това гигантско копче за ел.стъкло не мога да го приема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Островитяните знаят как да предствят колата така, че наистина да хване окото.

 

spacer.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, ID A написа:

Апъл вече обявиха, че ще вкарат дигитален автоключ в телефоните си и BMW ще е първата марка, при която собственикът ще може да отключва и пали с телефона си колата.

 

BMW предлагат много отдавна отключването чрез смартфона, даже имаше реклама как бащата позволява на сина да вземе новата Баварка, ама младежа забравил ключа, баща му го гледа през прозореца как понечва да се върне вкъщи за него и му праща код до телефона. Младежът се усмихна, доближи си телефона до дръжката на шофьорската врата на БМВ-то, отвори, намести се, запали и отпраши.

 

Ауди също предлагат идентична функция за повечето от колите в моделната си гама.

 

 

 

 

Screenshot_2020-07-03 A4 B9 Limo FL.png

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, РусенскоВарено написа:

Островитяните знаят как да предствят колата така, че наистина да хване окото.

 

spacer.png

 

? Все едно започва 'carwow' (имаше един такъв канал в тубата), май англичани също :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, fr1nklyn написа:

 

? Все едно започва 'carwow' (имаше един такъв канал в тубата), май англичани също :) 

Нали?

 

Всичките канали в Тубата за авто ревюта от Острова са ми любими - CarWow, Carbuyer, Car Gurus UK, Telegraph Cars, What Car?.

Също много ме радва, че там са май три или повече дилърите на Шкода за цялото Кралство и всеки  от тях влага доста усилия в популяризирането на марката като цяло и за всеки отделен модел в частност.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли любителите на "високите" технологии да ми отговорят на следния въпрос (защото съм аналогов "задръстеняк") - Когато (не "дали"!) китайския таблет (със себестойност 8 $) в средата на таблото се бъгяса и не може да бъде заменен, защото вече не се произвежда, как ще си настроите температурата на климатика? Или пък, за по-лесно - как се настройва температурата, особено в движение - с мазане по някакъв дисплей или с "врътка"? В това отношение, Шкода надмина смартфона на колела - Ауди! И без това съм започнал, поне да довърша... Безключовият достъп е най-голямата порнография (досега) - по-добре си оставяйте колите отключени и с работещ двигател - възможността за кражба е по-малка! Що се отнася до волана... При RS-а е добре. Двуспицовия не изглежда особено добре - най-вече заради липсата на третата спица. За щастие, това е поправимо - има триспицов като допълнително оборудване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И ето го официалния съпорт на "дигитален ключ" от Apple - iOS 13.6 Update :)

Screenshot 2020-07-16 at 8.51.20.jpeg

Редактирано от fr1nklyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две неща имам да кажа.

1. Седана/Лифтбек прилича на изморена Инсигния, първа генерация, която и е виснал задника.

Двуспицовият волан, може да е ретро закачка с моделите от 60-80-те години,  но е отвратителен.

2. Работя с технологии ( www.thrax.bg ), но в живота и около себе си, гледам да стоя далеч от тях.

Дигиталните табла и контроли са най-отвратителното нещо което може да видим. Тотална липса на двигателна памет / усещане при управление на елементарни функции като степен на вентилатор. 

Което според мен, ще доведе до увеличен брой катастрофи, но тази статистика ще я гледаме след години, дали е така, или не.

Шарении и електронни игри за китайци и деца, които никога не са били в планината, гората, дори извън града в който са родени.

Ще ни липсват стрелките и циферблатите, нормалните датчици за температура и гориво.

Сега се слага китайски таблет, софтуера се пише на 7-ми километър в София и има безброй софтуерни предпазители, които ще започнат да пукат след 7-8000 работни часа, или 4-5г.

Време ще е за следващата кола, а тези няма да има шанс да сменим и една част, очаквам лагер на колело да се сменя с целият мост, или направо сервизният комплект да е нова кола.

Добре дошли в 2020-та, както е казал Айнщайн: Четвъртата световна война, ще се води с камъни и пръчки.

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.07.2020 г. at 10:35, Bucket написа:

1.Двуспицовият волан, може да е ретро закачка с моделите от 60-80-те години,  но е отвратителен.

 

?

 

На 16.07.2020 г. at 10:35, Bucket написа:

2. Работя с технологии, но в живота и около себе си, гледам да стоя далеч от тях.

 

? И аз работя с технологии, и аз съм така : )

 

На 16.07.2020 г. at 10:35, Bucket написа:

Дигиталните табла и контроли са най-отвратителното нещо което може да видим. Тотална липса на двигателна памет / усещане при управление на елементарни функции като степен на вентилатор. 

 

? Тези дигитални табла и контроли всъщност са по-евтини за производство от старите аналогови, а те допълнително ни прецакват като ни ги продават като екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.07.2020 г. at 9:38, mitko0511 написа:

 

 

? Тези дигитални табла и контроли всъщност са по-евтини за производство от старите аналогови, а те допълнително ни прецакват като ни ги продават като екстра.

2014-та на изложението Electronica Munich, ги видях в зародиш тия неща и ми стана лошо, 2018-та вече гледах масово навлизане и залагане на LiDaR във вратите на колите (което май ще влезе 2022 в производство), LoRa, mesh, IoT и 48V бордна инсталация с wi-fi управление на стоповете при Audi и реших, че ходя на си живея на село и ще карам кола с карбуратор.

Малко съм като Джероум от Гатака, аналогов тип, в епохата на програмираните хора.

Не споря, че колите вървят натам, не можем да избегнем прогреса, но губим характера на колите, после на живота и накрая ставаме безполови, еднотипни, изморени и отегчени хора.

Сега дали е бмв, шкода, опел или киа, силуета е еднакъв, визията е почти същата и всичките части вътре са Рено, проектирани в София, сглобени в Ботевград и Айтос и минали QA в Словения, преди да се завие един болт в Млада Болеслав или Рюселхайм,  при цени х2 и х3 в сравнение с преди 15г.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами...акционерите искат печалба :) Т’ва май е разковничето. И е нормално да взимат много кинти в момента за тези “шарени благинки” в шоурум-а. 

Много по-тънко е да изплющиш един шарен дисплей в производството вместо аналоговите му събратя и всичко да е на него от колкото да имаш 50 отделни копчета. Лошото е, че като сдаде багажа дисплея - колата може да стане недвижима собственост. Примерно, на Тесла, ако изпуши...и си до там. То, всичко е през телевизора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @zloQQ - Телевизора, както го наричаш, е само един екран с лентов кабел. Не трябва да е скъп. При "Skoda Octavia 3" дигиталното табло ако не се лъжа е под 1000 Лева в "Еура Тек". Аз се притеснявам вибрациите как ще им се отразяват в дългосрочен план, че аз не съм от масоняците, които могат да си ги сменяват сутрин и вечер. Иначе, часовете Работа, на дали ще са Проблем. А вече за физическа повреда да не говорим..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички гледат екрана като хардуер и изработка, но никой не се сеща за:

1. Програмисти;

2. Дизайнери;

3. Тестери;

4. Мениджъри;

5. Време за разработка и Други;

Всички са искали пари, добро вложение е имало и т.н. После това нещо е доста глупаво, но струва 10х повече от обикновено табло, защото има и управляващ модул и програма, дизайн, всичко. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек занимаващ с разработка на такъв приложен софтуер, ще ти кажа, че с количеството пада цената. Веднъж разработен, след това само се зарежда.

Този телевизор, като хардуер е глътнал много повече ресурс, но сравнен с производството на класическо табло е в пъти по- евтин заради по-малкото операции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ID A написа:

Като човек занимаващ с разработка на такъв приложен софтуер, ще ти кажа, че с количеството пада цената. Веднъж разработен, след това само се зарежда.

Този телевизор, като хардуер е глътнал много повече ресурс, но сравнен с производството на класическо табло е в пъти по- евтин заради по-малкото операции.

 

Да, но стрелката и класическата електро-магнитна системка която е движи ще живее още 100г.

Докато тоновете софтуер, които само се слагат един върху друг, рано или късно водят до брутални проблеми.

Да не говорим заради аутсорсинга и намалаяването на цената, един калпав кондензатор сложен на критично място, заради 1 цента по-ниска цена, може да доведе до милион автомобила на реколл...

Прекалено е дълга веригата и глезени потребителите, за какъв чеп ти трябват екстри като line асистент, или подгряваща поставка за чаша, колата си е кола и върши работа и без тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно, че колата си върши работа, но как да разчиташ на задкормилното устройство. Когато някоя руса хубавица се заплесне с червилото и навлезе в насрещната лента, тогава човек разбира за какво е lane асистента. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Прекрасна колица за парите и класа. Единствените ми забележки са куците джанти на изложеното комби и седана в Дружба, както и една евтина дупчено-рязана пластмаса на говорителите в предните врати. А воланът е бонбон! ;) РС-ката ще е още по-прекрасна! :) Ето какво видях, пипнах и чух:

 

 

 

IMG_20200801_150232~2.jpg

IMG_20200801_150006~2.jpg

IMG_20200801_150019~2.jpg

IMG_20200801_150148~2.jpg

IMG_20200801_150140~2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @ID A - Това май е по-голямия от двата вида екрани..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, tuningmania написа:

До @ID A - Това май е по-голямия от двата вида екрани..

 

Това там е по-малкият дисплей.

По-големият е този тук долу, той е без кръгли врътки:

 

spacer.png

 

Редактирано от mitko0511
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.