Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"Skoda Octavia 4" - Мнения, Впечатления, Размисли и Страсти.


tuningmania

Recommended Posts

Ами, нямам идея защо не ги представят. 200 за дизела и 245 за бензина ще са. 
Колкото до ускорението, нормалната 245 е за 6.5 някъде, но с допълнителен товар (батериите) - вероятно тези 7.3 до 100 са сравнително приемливи за кола на предно. Според мен, тези 7.3 ще са под 7 реално. Но...Шкода е все пак. Джендърите наистина ги орязват за съжаление

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 125
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • РусенскоВарено

    11

  • ID A

    11

  • shaft

    9

  • paradox

    9

Дори само заради височината, буквите РС са излишни според мен. Да си я бяха кръстили само iV. 

Ниската предница добре, ама това стеснение на бронята е доста грозно и доста далеч от спорта (пак според мен), особено съчетано с височината на колата. На всички спортни модели предната броня е възможно най-ниска, наще я вдигат нагоре.?‍♂️ 

Колкото бях изкефен на обикновенната Октавия, когато я представиха, толкова съм разочарован от този "РС". Да бяха боядисали хрома на нормалната в черно, сигурно щеше да изглежда по-спортно от това. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.03.2020 г. at 13:22, pbanchev написа:

Нормалната изглежда приятно, тази просто има няколко грозни чернотии... Независимо как изглежда, не забравяйте, че е "танк с педали" - дори не искам да си представям унижението, когато тока в батерията свърши. Не, че 7,3 сек. 0-100 км/ч и 225 км/ч не са достатъчно унижение... А най-хубавото е двойно по-високата цена?

Принципно 7.3 до 100 е що-годе прилично ускорение за такъв автомобил, с тези параметри. Явно са решили, че с хибрида няма да гонят особено спортни постижения. Според мен просто не трябваше да го "обличат" в спортния анцуг, а трябваше да си седи цивилка. Щеше да бъде най-бързата цивилка, а не най-бавната ВРС-ка. Не за друго, ама е по-бавна от О3 ВРС с 220к.с., а да не кажем, че и от О2 ВРС, която я дават за 7.2 до 100. Отделно ауспусите на хибрида са фалшиви, окачването е високо, каквото е на цивилните. Все неща, които лично мен ме карат да мисля, че по-удачния вариант щеше да бъде да не е RS. Ся някой ще каже "хубу, ама е яко да можеш да вземеш хибрида с vrs визия" и ще бъде прав, както ще бъде прав всеки, който поиска и базова 1.0тси да може да си я поръча с пакет "RS line" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вече можете да си разцъкате Октавия 4 в конфигуратора на сайта на Шкода България.

 

Засега има две нива на оборудване, двигателите са двойка дизел, със 115 и 150 коня, както и 1.5 бензин със 150 коня, ниво стайл е с възможност за избор на цвета на интериора, каросериите са налични във вариант комби и лифтбек.

 

 

Шкода Октавия 4 лифтбек

 

Шкода Октавия 4 комби

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @РусенскоВарено - Аз сгигнах до 83.000 Лева и спирам, че ми изстина Агнешкото..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @tuningmania - как пък я нагласи тая блага сума? ?

 

Аз спрях на 68 470лв с ДДС, за лифтбек, естествено, при това всичко, което ми е интересно, го вмъкнах в глезотиията.?

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @РусенскоВарено - Ами аз първо нацъках всичко, каквото имам на сегашния Автомобил и после по логиката "Ако ще е със същите екстри, като сегашния - за какво ми е?" и добавих още толкова и стана страшно :)

 

До @chavdarlk - Е ТИ ме изненада.. Май си конфигурирал нещо с ръчни прозорци :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, ID A написа:

Кола, като Октавия и то 2020 ще има ли въобще ръчно отваряне на прозорците?

 

Съмняваш ли се :D 100% за България ще има прозорци с ръчка, ще има и преден капак, който все още няма амортисьори, фарове, които нямат лупи или дневни светлини... особено с тези стартови цени от по "40 бона" /ужас/ така ще е. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, tuningmania написа:

До @chavdarlk - Е ТИ ме изненада.. Май си конфигурирал нещо с ръчни прозорци :)

Определено не е с ръчни прозорци, също така с нищо не е по-долу от сегашната ми конфигурация.
Повечето от новите "екстри" не са ми по вкуса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чарли, остави го Миро - само ни поднася на пързалката ?- неговата, освен че е оборудвана с печка, има и вградена конвекторна фурна с 14 програми, с телескопични водачи и двукръгова водна риза, затова е на тия пари.?

 

И за да не е спам мнението ми, ето едно доста подробно и изчерпателно Хърватско едночасово ревю, на английски език, на Новата Шкода Октавия 4 комби.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Вече има и ценова листа на Новата Октавия 4.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Искам да споделя кои неща не ми харесват в О4:

 

1) Никак не ми харесва решетката. Изкуствено е свалена надолу, което стои ни в клин, ни в ръкав. Дизайнът ѝ е грозен. Погледната отстрани, ребрата на решетката стърчат напред неясно защо. Формата на решетката е като на Kia, с тази разлика, че на Kia тази решетка стои добре. А самата решетка има дебела рамка, която ако е хромирана, прави решетката да изглежда по-малка, а ако е черна, те кара да се чудиш защо рамката я има изобщо.

 

2) Предният капак също ми се струва зле. Заради свалената надолу решетка, предната част на капака е заоблена надолу. А пък отстрани капакът стига толкова надолу, че играе ролята на горна част на калника. Луфтът между капака и калника става част от страничната линия на колата. И при най-малка деформация или проблем с реглажа на капака тази линия ще се наруши и ще бие на очи.

 

3) Хромираните лайсни във вътрешната част на предните врати при едно слънце ще станат на огледала и ще блестят в очите.

 

4) Най-много ме ядосва липсата на аналогово табло. Това виртуално безумие (виртуалният кокпит) ми идва не малко, а много в повече! Блестящ светещ екран с мърдащи големи цифри за скоростта, със странни индикатори за ниво на горивото и температурата на двигателя. Аналогово табло ще има само в най-ниския клас на оборудване - Active.

 

5) Никак не ми харесва липсата на механични врътки за климатика. Представете си как карайки, с подскачаща ръка ще трябва да целите някакъв touchscreen, за да променяте температурата.


6) Ще ми липсва и отварящото се отделение за малки вещи в горната част на таблото над централните духалки на моята O2. След О2 неясно защо го махнаха, а там има достатъчно място за него и това отделение е много по-удобно за очила отколкото това горе на тавана.

 

7) Размерът на резервоара от 45 литра ми се струва изключително малък. С моята дизелова О2 (с 55 литра резервоар) съм ходил до Черно море и обратно без да зареждам. А сега с бензинова RS ще трябва да спирам поне веднъж само докато стигна.

 

8) Цените са яко надути, което обаче не пречи да има и допълнителни тънки прецаквации на клиента в оборудването на отделните нива. Така например, чак в оборудване Style има седалки с регулируема лумбална опора и огледала, осветяващи праговете. В по-ниските нива на оборудване липсва опция за седалки с регулируема лумбална опора. Поне аз не видях такава опция в ценовата листа. При Style пък задните стъкла били потъмнени и има Kessy Full. Аз не искам нито потъмнени стъкла, нито Kessy Full, нито LED фарове за мъгла. Но явно ще трябва да ги взема (и да платя за тях), щом искам комфортни седалки.

 

9) А за предлаганите към момента джанти (видях ги в конфигураторите в немския и английския сайта на Шкода) мога да кажа само:

Ужас! Ужас! И пак ужас!

 

Иначе като цяло О4 не е зле. Липсва обаче онова чувство, което имах при оригиналната О2, където погледът ми не се закачи по абсолютно нищо  - когато я погледнах и седнах в нея, О2 ми се стори съвършена за моите нужди.  Неслучайно О2 тогава спечели класацията на годината за удовлетвореност на клиентите - те бяха получили точно това, което бяха очаквали - нито повече, нито по-малко. С О4 май няма да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.05.2020 г. at 22:21, Speedster написа:

Разликата между Style и Business е 6оолв.Странна работа

 

Нищо странно няма. Business е разширение на Ambition, а не на Style.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Малко снимки от шоурума на Тотлебен. Хареса ми като цяло.

 

 

20200701_163200.jpg

20200701_162730.jpg

20200701_162658.jpg

20200701_162651.jpg

20200701_162648.jpg

20200701_162643.jpg

20200701_162524.jpg

20200701_162356.jpg

20200701_162352.jpg

20200701_162348.jpg

20200701_162339.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се радвам, че не продължиха с разделения фар от фейслифта на О3 - нещо ужасно е.

 

Скаута версията не ми е много по-вкуса, иначе О4 изглежда по-широка от О3. @SKODA 105 RS  И на теб така ти се стори, нали?

 

А тенденцията с "изкараната" мултимедия извън таблото при новите автомобили е направо отврат :) Като подарена седи :)  Доста по-яко изглеждат коли, където тя е част от таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, fr1nklyn написа:

...

А тенденцията с "изкараната" мултимедия извън таблото при новите автомобили е направо отврат :) Като подарена седи :)  Доста по-яко изглеждат коли, където тя е част от таблото.

Това мисля го въведе Дачия с подарък таблет с карта от Виваком :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

Това мисля го въведе Дачия с подарък таблет с карта от Виваком :)

? Повечето точно така седят - сякаш могат да сe свалят и вземат вкъщи, без да наруши "линията" на интериора :)   

 

Скоро да не остане само букса, като докинг станция и всеки да си бодва телефона/таблета, който му е в джоба :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, SKODA 105 RS написа:

 

20200701_162348.jpg

 

 

Дали не липсва нещо тук? ? Един лъч на трилъчевия волан може би? Да не е откраднат... Така ли е фабрично ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е новия "усмихнат" вариант на волана. Ще го слагат в почти всички нови модели. Ако не се лъжа само VRS ще са с три лъча(ето защо усмивката е беззъба)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, fr1nklyn написа:

Скоро да не остане само букса, като докинг станция и всеки да си бодва телефона/таблета, който му е в джоба :)

То това май ще е най-добрият вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @fr1nklyn - 

Преди 4 часа, fr1nklyn написа:

Повечето точно така седят - сякаш могат да сe свалят и вземат вкъщи

 

След един-два Модела и това ще стане ;) Дано!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, fr1nklyn написа:

 

Дали не липсва нещо тук? ? Един лъч на трилъчевия волан може би? Да не е откраднат... Така ли е фабрично ?

 Гледали са от Млада Болеслав, Чехия,  какво става във Щутгарт, Германия.?

 

spacer.png

 

Поздрави.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.