Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"Skoda Octavia 4" - Мнения, Впечатления, Размисли и Страсти.


tuningmania

Recommended Posts

Октавията още я няма по нашите пътища но пак вече има ръководство за нея на БГ

 

https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/bg/Octavia_NX/11-2019/Manual/Octavia/A8_Octavia_OwnersManual.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 125
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • РусенскоВарено

    11

  • ID A

    11

  • shaft

    9

  • paradox

    9

  • 4 седмици по-късно...

Тъй като скоро ходих до ЕТ, питах кога се очаква да имат Октавиа 4 - момчето отговори, че ги чакат към края на лятото и, че ще са на цените на Superb-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, може. Само ако Супърб 4 стане на двойна цена. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Германия цените са известни като гледам. На посочения линк могат да се видят.

Оборудване Active 24470 eur, Ambition 26k eur, Style 28100 eur L%K 34600eur

 

 

https://www.skoda-auto.de/modelle/octavia-neu/skoda-neu-octavia-combi

 

Принципно цените в Германия на нови автомобили са малко по-високи от БГ

Редактирано от Speedster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато тук Амбишън на тройката преди фейса беше 36 000 лв, в Германия беше същата 23 000 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвън ми изглежда като фейслифт на фейслифта с уклон към дънните риби (фаровете определено ще цепят мрака ?).

Отвътре... Определено китайците са свалили цените на дисплеите. Като изключим това, не намирам кой знае какви разлики, освен измишльотината за предавките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, Bucket написа:

Никак не ми хареса теста при страничен удар в стълб, а това са само 32км/ч ?

 

Защо? Идеята не е да ти остане здрава колата, ами ти да си невредим, за да си купиш следващата (да пази Господ, нали) :) Всички по-нови коли са направени така, че да абсорбират удара максимално - мачкат се, скапват се, но вътре трябва да си добре. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, shaft написа:

 

Защо? Идеята не е да ти остане здрава колата, ами ти да си невредим, за да си купиш следващата (да пази Господ, нали) :) Всички по-нови коли са направени така, че да абсорбират удара максимално - мачкат се, скапват се, но вътре трябва да си добре. 

 

Съгласен на 100%, зони за деформация и поглъщане на енергия.

Но, съгласи се, че водача го отнесе доста сериозно и то при доста ниска скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии, посмачка си се доста, да :(

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

С максимално ниска муцунка - какво, към ламборгини ли се приближаваме полека-лека? :D:D:D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба ли го :) На мен ми допада. Има хубава линия. А и салона е (пак според мен де) - страхотен. Мнооого ми хареса. За сега обаче - нямам възможност да си я позволя. Иначе, с радост бих се метнал на т’ва RS iV

 

F4F7EB6F-4E4E-4514-ACE6-9E29DC50FB4D.thumb.jpeg.f401d2069de078ad8260a80f4498943d.jpeg
 

9A5D432A-67AD-49C8-BD95-4A834ADDA0E7.thumb.jpeg.df4b7f85a0ce85a3e4491bd12b8bd6e9.jpeg

 

51397212-BF9D-43AC-B63B-AF842BAFA4BE.thumb.jpeg.186f73c88870695bfbcdd1d65be0f2c2.jpeg

 

A4CAB611-5777-4034-880C-1C48FC2C19B4.thumb.jpeg.f1e0f9c0f7da7ca91be3e45f984cfd67.jpeg

 

D3B7EF40-D404-432A-B104-0816546D58CF.thumb.jpeg.73d878f8567dd66dda5e5abe7d30e6b7.jpeg

 

DBFD37D7-FF9A-460A-A505-1F7D4540E7CB.thumb.jpeg.d91e322b3382055dd04b76afba6684c6.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да доста обла са я направили и изглежда приятно, но ми напомня за Seat Exeo малко по страничната си линия с тази дълга и ниска муцуна. :) Това е най-красивата Октавия досега, според мен. :) И вън и вътре е "awesome". Постарали са се много, евала!

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалната изглежда приятно, тази просто има няколко грозни чернотии... Независимо как изглежда, не забравяйте, че е "танк с педали" - дори не искам да си представям унижението, когато тока в батерията свърши. Не, че 7,3 сек. 0-100 км/ч и 225 км/ч не са достатъчно унижение... А най-хубавото е двойно по-високата цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, pbanchev написа:

Нормалната изглежда приятно, тази просто има няколко грозни чернотии... Независимо как изглежда, не забравяйте, че е "танк с педали" - дори не искам да си представям унижението, когато тока в батерията свърши. Не, че 7,3 сек. 0-100 км/ч и 225 км/ч не са достатъчно унижение... А най-хубавото е двойно по-високата цена?

 

То и бензина може да свърши с този 40л резервоар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, Speedster написа:

 

То и бензина може да свърши с този 40л резервоар.

 

Поне може да се долее... след разходка с една кофичка до най-близката бензиностанция на 50-60 км (ако си на някоя българска "магистрала").

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, са! Ще има и чисти бензинов и дизелов до колкото видях. Пък 7.3 до 100 що да е унижение. Нормално си е за преднячка с тези показатели. Унижение за човек със Шкода на дали би имало, предвид монтираните агрегати, които винаги са най-слабите и скопени във VAG. Но пък могат да се позасилят и тея 7.3 да са 100-200, а не 0-100. Тогава, унижението остава за доооооста голям кръг фабрични бегачки (дори засилени) за 3-4-5 пъти повече мангизи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, zloQQ написа:

Е, са! Ще има и чисти бензинов и дизелов до колкото видях. ...

 

'ми к'во чакат, че не ги представят!?

 

Преди 19 часа, zloQQ написа:

Пък 7.3 до 100 що да е унижение. Нормално си е за преднячка с тези показатели. Унижение за човек със Шкода на дали би имало, предвид монтираните агрегати, които винаги са най-слабите и скопени във VAG.

 

7,3 сек. на кола с 245 к. с.... Предишните поколения RS се представят доста по-добре. За унижението... Имах предвид, че като свърши тока, остават 150 к. с. на доста повече килограми от "нормална" със 150 к. с. Тогава хич няма да е спортна... Иначе - да, Шкодите се представят доста добре за това, с което (заради кухите джендъри от VW) разполагат и то на приемлива цена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.