Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Zokyto

Проблем при студен двигател

Recommended Posts

Zokyto

Познат ми дава мотор на 110000км.РЕАЛНИ за 1000лв. и се чудя. Да видим кво ше каже майстора утре и ше реша. Толко ли па да не стават ремонтите по тоя моторетки!? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Здравейте оказа се откъснат клапан на 2ри цилиндър. 

received_2274940046146922.jpeg

received_279591306404317.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Вай , вай не сложи ли нови като ревизира главата ?

Преди дори и да не е бил , сега май е по-добре да сложиш нов мотор .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto
Отговорено (Редактирано)

Майстора дето прави главата каза, че е сложил всичко чисто ново! Легла(щото са керамични), клапани, водачи, гумички, абе всичко по главата е сменено с ново!Каза, че е сложил метални водачи, щото нейните били месингови и не карали много. За това сложил някакви метални уш да кара повече. Та може ли и от тях да доиде проблема с клапана. Взе ми 600лв. за главата. Сега сме му я върнали и ще видим кво ше стане.Сега трябва да се смени и буталото с биелата, щото е ударило много зле. Клапана се е забил яко. Та ако стане главата ше си сбирам моя мотор, щото 1000лв.не ми се дават. Бая дадох до тук. 

Редактирано от Zokyto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

За да се забие клапан в бутало има два варианта - да скъса/прескочи верига или да си попаднал на клапани с шупли и да са се скъсали по време на работа .. от Фаворит насам се слагат клапани с наслоен мек метал и чугунени водачи , демек чугунените водачи няма начин да са причината (поне така си мисля аз).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Веригата е здрава! Явно клапана е имал шупла...... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Здравейте.Тъй като майсторът каза, че от моята глава не става нищо човекът ми даде негова отремонтирана глава.Проблемът е, че след като събрахме двигатекя колата не иска да заработи нормално!След като скъса клапана предният път е светнал чека. Питах майсторът дали са изчистили грешката и той каза, че не са. Та въпросът ми е има ли вероятност заради не изчистената грешка колата да не пали? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Колеги , здравейте. Пробкемът беше в маслените хидравлики на повдигачите.Майсторът ги смени и колата заработи, ОБАЧЕ.!Когато колата е на тихи без климатик моторът претъися съвсем слабо. В купето се усещат много слаби вибраций,но когато е на климятик и на тихи обороти-двигателят тресе като полудял! Някой може ли да каже на какво се дължи това. Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Премерете пак компресията .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Всичко е чисто ново!Колата е от основен ремонт! Сегменти, лагери,по главата също всичко е ново!Съмнява ме времената на запалване и предваренията и закъсненията,щото тия в Ланди Ренцо бъзикаха таблицата.И ме съмнява че е за някакви настройки. Инапе всичко е зацепено с инструменти за зацепване.Та не схващам защо да мерим компресия? Какво имаш в предвид? Какво те съмнява? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Ако само на газ тресе , може да до настройки на газовата уредба .. пробвай на бензин ако е същото , тогава търси проблем в мотора.

П.П. Мислех , че сте я събрали със старите бутала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Тресе и на газ и на бензин.Само 1 бутало купих 2ра ръка за 2ри цилиндър.Сегменти и лагери комплект направо взех. И претрися на тихи и на гяз и на бензин, а като пусна климатика направо клати купето. И преди претрисяше от време на време ама сега е повече, а с климатик е яко клатене!Вчера гледах на приятел Ибизата със същия мотор. Оня мотор спи! И с климатик и без! А е на 450000км. Без ремонти по мотора! 450000 РЕАЛНИ! ТОЙ я взе на 26000 беше ударена. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.