Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем при студен двигател


Recommended Posts

Здравейте. Проблема е следният. При палене сутрин колата тресе яко все едно работи на 2 цилиндри. Смених свещи(дензо иридиеви), бобина на 2ри цилиндър, измих дросела, и нищо! Ето снимки от дросела. Измил съм го със спрей за почистване на карбуратори ИДЕАЛНО! Давайте идей. 

IMG_20191031_153603.jpg

IMG_20191031_153553.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ohboli19 написа:

А с оборотите какво се случва ?! 

Оборотомера не мърда. На 850 седи без да играе. Обаче забелязах, че при опит да задържа оборотите на 1500,на пример, или на 2000-играят.Държа педалът на едно положение, а оборотите падт и се вдигат. 🙄🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става ясно какъв е автомобила , модификация , бензин или дизел , но мисля че от някъде " гълта " въздух  ... Но нека колегите с повече опит да кажат също .

Огледайте всичко по пътя на въздуха до дросела да няма пробив ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила е Шкода Фабия 2 2009г. 1.2 бензин 69к.с.не знам как се води двигателят 3 цилиндров е с фабрична газ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-вероятно си работи на два цилиндъра измерете компресията вероятно са клапани

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвам да се замислям за премахване на катализатора.Има леко претрисане и на топъл мотор. Вчера закачихме колата на диагностика, и показа 2 грешки. Ламбда сонда и бобина на 2ри цилиндър. Аз съм ги сменил и двете, ама явно тия в Ланди ренцо софия не са изтрили грешките. Момчето ги изтри и заработи по-добре колата. Тая сутрин я палнах и забелязах че пак претеиса и се мъчи. За това се замислям или за обучение на дросел, или катализатор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20-се. Черен антифриз!Смених го и пак почерня. За 5км. почерня. 

Сега карам с вода.Да видя 2 3 дена кво ще е положението. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Днес закачихме колата на студен двигател и грешките бяха следните.IMG_20191115_114914.thumb.jpg.35696884b3c5d0b0843749f6990cdc1a.jpg 

След запалване на двигателя и предвижване на 200м със зор, защото колата работеше на 2 цилиндъра и не вдигаше повече от 2000оборота.На колата даде само тази грешка. IMG_20191115_115926.thumb.jpg.b33f45a83bf714a7bc668db7e5832bc1.jpgСлед изгасване на колата и стартиране отново колата си работеше без проблеми.Моля помагайте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, skodafen написа:

мисля,че е липса на  компресия от клапани

Тия дни ще я меря да видим,но ако няма компресия и на топъл двигател няма да работи.? 🙄

Редактирано от Zokyto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако пазиш старата бобина , сложи я на първи или трети цилиндър и виж дали ще има "мис файър" .. подозирам , че може да има лоша спойка и в ЕКУ-то или лоша връзка по инсталацията.

П.П. Най-лесно ще диференцираш нещата ако има второ ЕКУ (100% работещо) и някой , който може да го обучи - ако се запази проблема , значи е инсталация .. ако изчезне - ЕКУ.

Може да изключиш и дефектна бобина , като сложиш тази на друг цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, The Best Forman написа:

Колега , ако пазиш старата бобина , сложи я на първи или трети цилиндър и виж дали ще има "мис файър" .. подозирам , че може да има лоша спойка и в ЕКУ-то или лоша връзка по инсталацията.

П.П. Най-лесно ще диференцираш нещата ако има второ ЕКУ (100% работещо) и някой , който може да го обучи - ако се запази проблема , значи е инсталация .. ако изчезне - ЕКУ.

Може да изключиш и дефектна бобина , като сложиш тази на друг цилиндър.

Здравей колега! Днес мерих компресията.15 на всички цилиндри.Поръчал съм нова дюза. В Понеделник ще дойде. Ако се окаже, че проблема не е в дюзата не знам вече какво да правя. Ако можеш да ми помогнеш пиши на лично да се разберем, щото така като гледам май и в еуратек няма да ми помогнат,и нямам идея къде да я карам тая барака. 😭

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно да е нещо по еку-то, щото понякога светкат лампите за есп и абс по време на движение. След спиране гасене на колата и палене на ново гаснат. 🙄🤔🙈

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • 4 седмици по-късно...

Колеги помагайте! Колата започна да губи мощност. Осещам я и в байр а и при ускорение. Възможно ли е да съм за нова глава и клапани? Гледам, че попипва и от масалцето.В движение като дам рязко газ започва да бучи, все едно ще излитам, а не набира.Колата има катализатор. Не знам точно на колко хиляди километри е колата, но компресията на студен мотор е 15 и на 3те цилиндри. 

Редактирано от Zokyto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пък централното си отключва и заключва вратите когато му кеф на него. В движение на място. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото знам една от причините за загуба на мощност при ускорение е проблем с горивната помпа , само предположение разбира се , но си струва да се провери .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Вчера видях още нещо. IMG_20191215_142602.thumb.jpg.1d1d929146ee03673c0b08f3e3e60ca2.jpgВъзможно ли е заради тия цепнатини 2ри цилиндър да си прави шеги с мен!? 🙄🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Благодаря на всички който се отзоваха, и на тези които не ме е*аха за слива. 😉Та така. Проблема е решен! Колата върви на пушка! 😁 Загубата на мощност се оказа от калпави свещи(Дензо-чисто нови), а прекъсването сутрин от газта. Някоя дюза пропуска и някой клапан не затваря, и при палене на студен двигател се дави от богата смес,защото гори банзин, но опуска и газ! Пак благодаря на всички, надявам се да съм полезен за напред на някой човечец като мен! ✌️😁

Редактирано от Zokyto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • 1 месец по-късно...

Здравейте отново.Проблема продължава при мен. Оказа се, че проблема не  е бил в рейката и дюзите. След смяна на цялата газова с газов инжекцион на TEHC проблемът със студеният старт си остана. Миналата седмица реших и закарах колата в ЕУРАТЕК-Дружба. След 3 дни престои и тестове ми съобщиха, че не могат да остановят проблема, тъй като колата имала газ, и те били безсилни! 🙄🙆‍♂️🤷‍♂️ Странно, но факт!Не знам от тук нататък какво ще правя, но определено съм СТРАШНО РАЗОЧАРОВАН  от тая марка, и сервизът в които ходих!!! Със сигорност това ле бъде последната шкода която карам!Сменил съм 2 Нисана за 15г. и не съм имал никакви проблеми за тези 15г.....Е тая шкода ми РАЗКАЗА ИГРАТА!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Жалко за разочарованието. ПроблемиТе за да се стигне до него са поне два. Първо 3 цилиндров двигател не се купува и второ газта не може да е фабрична, а най много да е слагана в ЕТ. Никой сервиз от официалните няма да ти оправи кола с газ. Имал съм Фиеста 2010г с наистина фабрична газ, но правена за италианския пазар и тук в Мото пфое отказаха да я правят защото за БГ такава кола с газ не е продавана. Закарах я в БРЦ и проблема беше изгорял бутон на газта за 80лв. заради което влизаше в някакъв авариен режим, смениха го  и всичко заспа. Фиестата беше 4 цил 1.4 и на 350000 км като 300 от тях навъртяни от италианци :)Газта си беше 100% фабрична защото беше описана в индетификационната табела на  колата и по вин кода излизаше че е с LPG. На фабията със сигурност по вин номера не излиза че има LPG. И както казах 1.2 на газ не става. Просто това е едно недаразумение на ВАГ. 150к и всичко отива в кофата. Успех със следващата кола, дано да нямаш такива проблеми с нея!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

Здравей колега. Реших да те послулам и днес ходих до БРЦ. И там греда! Казаха ми, че се занимават само с БРЦ газови системи и не могат да ми помогнат, тъй като газовата ми не е БРЦ! Сериозно обмислям вариантът да ходя до Варна. Гледам тук във форума има добри отзиви за сервиза във Варна. Малко ми е далечко.....ама май нямам друг вариант.🤷‍♂️ Или някой колега ако може да препоръча някой по на близо.?Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • 2 месеци по-късно...

Здравейте! Развитието на проблема. Колата се оказа със заминала глава. Разглобихме я, и я занесохме на ремонт.След ремонта главата стана чисто нова питах майстора и той каза, че веригата няма нужда от смяна!Само бананите вика ше сменим и семеринг на колянов вал. Сглабя колата, пали и след 2км.колата гасне и до там! Не е откъснала веригата. В понеделник ще разглабя да видим кво се е случило. Предполагаме, или е откъснала разпределителен вал, или е превъртяла шайба на разпределителен вал!Давайте предположения!Тази гимнастика с ремонта до сега ми излезе на 1000лв!И не се знае к'во ще става. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето предложение е друг мотор .. до колкото знам и в ЕураТек да я закараш , ще ти я върнат със заводски отремонтиран мотор , а твоя ще бъде върнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.