Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Zokyto

Проблем при студен двигател

Recommended Posts

Zokyto

Здравейте. Проблема е следният. При палене сутрин колата тресе яко все едно работи на 2 цилиндри. Смених свещи(дензо иридиеви), бобина на 2ри цилиндър, измих дросела, и нищо! Ето снимки от дросела. Измил съм го със спрей за почистване на карбуратори ИДЕАЛНО! Давайте идей. 

IMG_20191031_153603.jpg

IMG_20191031_153553.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ohboli19

А с оборотите какво се случва ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto
Преди 1 час, ohboli19 написа:

А с оборотите какво се случва ?! 

Оборотомера не мърда. На 850 седи без да играе. Обаче забелязах, че при опит да задържа оборотите на 1500,на пример, или на 2000-играят.Държа педалът на едно положение, а оборотите падт и се вдигат. 🙄🤔

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ohboli19

Не става ясно какъв е автомобила , модификация , бензин или дизел , но мисля че от някъде " гълта " въздух  ... Но нека колегите с повече опит да кажат също .

Огледайте всичко по пътя на въздуха до дросела да няма пробив ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Автомобила е Шкода Фабия 2 2009г. 1.2 бензин 69к.с.не знам как се води двигателят 3 цилиндров е с фабрична газ. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodafen

най-вероятно си работи на два цилиндъра измерете компресията вероятно са клапани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Почвам да се замислям за премахване на катализатора.Има леко претрисане и на топъл мотор. Вчера закачихме колата на диагностика, и показа 2 грешки. Ламбда сонда и бобина на 2ри цилиндър. Аз съм ги сменил и двете, ама явно тия в Ланди ренцо софия не са изтрили грешките. Момчето ги изтри и заработи по-добре колата. Тая сутрин я палнах и забелязах че пак претеиса и се мъчи. За това се замислям или за обучение на дросел, или катализатор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Ново 20-се. Черен антифриз!Смених го и пак почерня. За 5км. почерня. 

Сега карам с вода.Да видя 2 3 дена кво ще е положението. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Днес закачихме колата на студен двигател и грешките бяха следните.IMG_20191115_114914.thumb.jpg.35696884b3c5d0b0843749f6990cdc1a.jpg 

След запалване на двигателя и предвижване на 200м със зор, защото колата работеше на 2 цилиндъра и не вдигаше повече от 2000оборота.На колата даде само тази грешка. IMG_20191115_115926.thumb.jpg.b33f45a83bf714a7bc668db7e5832bc1.jpgСлед изгасване на колата и стартиране отново колата си работеше без проблеми.Моля помагайте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodafen

мисля,че е липса на  компресия от клапани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto
Преди 5 часа, skodafen написа:

мисля,че е липса на  компресия от клапани

Тия дни ще я меря да видим,но ако няма компресия и на топъл двигател няма да работи.? 🙄

Редактирано от Zokyto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Колега , ако пазиш старата бобина , сложи я на първи или трети цилиндър и виж дали ще има "мис файър" .. подозирам , че може да има лоша спойка и в ЕКУ-то или лоша връзка по инсталацията.

П.П. Най-лесно ще диференцираш нещата ако има второ ЕКУ (100% работещо) и някой , който може да го обучи - ако се запази проблема , значи е инсталация .. ако изчезне - ЕКУ.

Може да изключиш и дефектна бобина , като сложиш тази на друг цилиндър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto
Преди 21 часа, The Best Forman написа:

Колега , ако пазиш старата бобина , сложи я на първи или трети цилиндър и виж дали ще има "мис файър" .. подозирам , че може да има лоша спойка и в ЕКУ-то или лоша връзка по инсталацията.

П.П. Най-лесно ще диференцираш нещата ако има второ ЕКУ (100% работещо) и някой , който може да го обучи - ако се запази проблема , значи е инсталация .. ако изчезне - ЕКУ.

Може да изключиш и дефектна бобина , като сложиш тази на друг цилиндър.

Здравей колега! Днес мерих компресията.15 на всички цилиндри.Поръчал съм нова дюза. В Понеделник ще дойде. Ако се окаже, че проблема не е в дюзата не знам вече какво да правя. Ако можеш да ми помогнеш пиши на лично да се разберем, щото така като гледам май и в еуратек няма да ми помогнат,и нямам идея къде да я карам тая барака. 😭

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Много вероятно да е нещо по еку-то, щото понякога светкат лампите за есп и абс по време на движение. След спиране гасене на колата и палене на ново гаснат. 🙄🤔🙈

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Колеги помагайте! Колата започна да губи мощност. Осещам я и в байр а и при ускорение. Възможно ли е да съм за нова глава и клапани? Гледам, че попипва и от масалцето.В движение като дам рязко газ започва да бучи, все едно ще излитам, а не набира.Колата има катализатор. Не знам точно на колко хиляди километри е колата, но компресията на студен мотор е 15 и на 3те цилиндри. 

Редактирано от Zokyto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Сега пък централното си отключва и заключва вратите когато му кеф на него. В движение на място. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ohboli19

доколкото знам една от причините за загуба на мощност при ускорение е проблем с горивната помпа , само предположение разбира се , но си струва да се провери .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Загубата на мошност е на газ. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Здравейте колеги. Вчера видях още нещо. IMG_20191215_142602.thumb.jpg.1d1d929146ee03673c0b08f3e3e60ca2.jpgВъзможно ли е заради тия цепнатини 2ри цилиндър да си прави шеги с мен!? 🙄🤔

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Здравейте колеги. Благодаря на всички който се отзоваха, и на тези които не ме е*аха за слива. 😉Та така. Проблема е решен! Колата върви на пушка! 😁 Загубата на мощност се оказа от калпави свещи(Дензо-чисто нови), а прекъсването сутрин от газта. Някоя дюза пропуска и някой клапан не затваря, и при палене на студен двигател се дави от богата смес,защото гори банзин, но опуска и газ! Пак благодаря на всички, надявам се да съм полезен за напред на някой човечец като мен! ✌️😁

Редактирано от Zokyto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Здравейте отново.Проблема продължава при мен. Оказа се, че проблема не  е бил в рейката и дюзите. След смяна на цялата газова с газов инжекцион на TEHC проблемът със студеният старт си остана. Миналата седмица реших и закарах колата в ЕУРАТЕК-Дружба. След 3 дни престои и тестове ми съобщиха, че не могат да остановят проблема, тъй като колата имала газ, и те били безсилни! 🙄🙆‍♂️🤷‍♂️ Странно, но факт!Не знам от тук нататък какво ще правя, но определено съм СТРАШНО РАЗОЧАРОВАН  от тая марка, и сервизът в които ходих!!! Със сигорност това ле бъде последната шкода която карам!Сменил съм 2 Нисана за 15г. и не съм имал никакви проблеми за тези 15г.....Е тая шкода ми РАЗКАЗА ИГРАТА!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
felicialx

Жалко за разочарованието. ПроблемиТе за да се стигне до него са поне два. Първо 3 цилиндров двигател не се купува и второ газта не може да е фабрична, а най много да е слагана в ЕТ. Никой сервиз от официалните няма да ти оправи кола с газ. Имал съм Фиеста 2010г с наистина фабрична газ, но правена за италианския пазар и тук в Мото пфое отказаха да я правят защото за БГ такава кола с газ не е продавана. Закарах я в БРЦ и проблема беше изгорял бутон на газта за 80лв. заради което влизаше в някакъв авариен режим, смениха го  и всичко заспа. Фиестата беше 4 цил 1.4 и на 350000 км като 300 от тях навъртяни от италианци :)Газта си беше 100% фабрична защото беше описана в индетификационната табела на  колата и по вин кода излизаше че е с LPG. На фабията със сигурност по вин номера не излиза че има LPG. И както казах 1.2 на газ не става. Просто това е едно недаразумение на ВАГ. 150к и всичко отива в кофата. Успех със следващата кола, дано да нямаш такива проблеми с нея!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Здравей колега. Реших да те послулам и днес ходих до БРЦ. И там греда! Казаха ми, че се занимават само с БРЦ газови системи и не могат да ми помогнат, тъй като газовата ми не е БРЦ! Сериозно обмислям вариантът да ходя до Варна. Гледам тук във форума има добри отзиви за сервиза във Варна. Малко ми е далечко.....ама май нямам друг вариант.🤷‍♂️ Или някой колега ако може да препоръча някой по на близо.?Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Zokyto

Здравейте! Развитието на проблема. Колата се оказа със заминала глава. Разглобихме я, и я занесохме на ремонт.След ремонта главата стана чисто нова питах майстора и той каза, че веригата няма нужда от смяна!Само бананите вика ше сменим и семеринг на колянов вал. Сглабя колата, пали и след 2км.колата гасне и до там! Не е откъснала веригата. В понеделник ще разглабя да видим кво се е случило. Предполагаме, или е откъснала разпределителен вал, или е превъртяла шайба на разпределителен вал!Давайте предположения!Тази гимнастика с ремонта до сега ми излезе на 1000лв!И не се знае к'во ще става. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Моето предложение е друг мотор .. до колкото знам и в ЕураТек да я закараш , ще ти я върнат със заводски отремонтиран мотор , а твоя ще бъде върнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.