Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

k.chepishev

Покупка на Octavia 2 RS TDI 170hp

Recommended Posts

k.chepishev

Здравейте колеги,насочил се към покупка на Октавия 2 RS TDI или TDI без RS пакет от 2010г задължително CR.(в зависимост какво изпадне :)). Поразрових се из форума за информация за слабите места на модела. Интересува ме мнение за DSG кутията като цяло и някаква ориентировъчна цена за първоначално обслужване. До момента съм карал само бензинови автомобили като сегашната ми е Октавия 1 1.8Т, която скоро мисля да пусна в продажба.За момента съм попаднал на тези две обяви който ми хванаха окото като едната не е RS:

https://mobile.bg/11568010780649517

https://mobile.bg/11570260870345723

Моля споделяите мнения и ако случайно има някоя която се продава и знаете че е ОК пишете на ЛС.

Благодаря!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

DSG-то трябва да е ОК. Разбира се, условието е да е поддържана така, както трябва. Иначе, болежки са ЕГР, актуатор, DPF вероятно според т’ва, как е карана. CR-а е достатъчно надежден и си заслужава определено! Относно обявите - изглеждат доста добре колите. Задължително ги прегледай с VAG-COM, та ако има нещо - да си кажат. Километрите не ги коментирам (може да са реални, може да не са). Важното е състоянието на автомобила според мен. Моята я взех, докарана от Швейцария с документите от покупката - Пт първи собственик. С пълна сервизна история и подръжка до продажбата. Съответно и на реални 170К. Та, има коли на сравнително малко километри, но си трябва проверка, за да се потвърди. Аз също се чудя дали да не сменя моята ръчка с автомат, но за сега май съм пас...

Упсех в избора! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
k.chepishev

Възможен ли е някъде преглед на километрите без да имаш човек в ЕТ. Всъщност едната обява е за кола от ЕТ на 190к км с 4х4, но не съм сигурен какво е обслужването там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
k.chepishev

И ако може да споделите какъв е реалния градски разход на този мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Не ми беше нужно да имам човек в ЕураТек. Просто учтиво попитах дали може да видим, каква история изобщо има колата тъй като искам да я купувам. Вярно, беше 2017 март месец, но... Та след проверка се оказа, че каквото имам попълнено в сервизната книжка е абсолютно вярно. Също и говорих с компанията, която е притежавала автомобила по телефона - бяха изключително любезни. Но т’ва е “частен случай” на който попаднах :)


За разхода - мога да споделя моя, но имай в предвид, че колата е с ръчна кутия.

Градско - 7.28/100 за 20115 км.

Извънградско - 6.48/100 за 8308 км.

Магистрала - 6.29/100 за 3410 км.

Т’ва ми излиза като статистика. Средния разход за ~35К (някъде съм забравял да отбележа явно градско/магистрала) ми излиза 6.98/100

4х4 и автомат ще добавят поне 1 литър отгоре, вероятно дори 1.5-2.0 с моя стил на шофиране. Но ако се кара спокойно - вероятно ще има разход около 7.5-8.0/100
 

Питай също някой запознат в детайли с VAG-COM за километрите. Мисля, че може да се видят километрите на автоматичните кутии някъде из програмата, които (по спомен) не могат да се променят. Другото е, като се закачи колата за диагностика да се видят грешки ако има на какви километри са записани. Случи ми се да гледам кола на “130К реални”, а имаше записани грешки на 200+ км. Та ако търгаша не е запознат и да е изтрил грешките - ще може да видиш и при една обикновена диагностика ако има проблем.

Предполагам, може да се обърнеш към Петър за инфо и евентуално помощ преди покупка на кола. Стига да има време - ще помогне. Ник-а му е Pepino 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
k.chepishev

По телефона ли се свърза със ЕТ за проверка или на място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

На място бях. Ако решиш да купуваш дадена кола - може да я провериш в ЕураТек и да я проверят. Т’ва също е начин :)

Принципно не дават инфо и може да откажат ако не си собственик, но вероятно съм попаднал на служител на кеф, пък и бях любезен. Просто обясних, че искам да взема кола с тази рама и искам само да проверя реалните километри и достоверноста на  сервизната книжка. Блага дума железни врати отваря са казали хората :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mishelle

Разгледах и двете обяви. Като на снимка и двете коли изглеждат добре. Малко ме съмнява на швейцарката това да са й реалните километри. Разделено по години излиза, че е карана средно по 16 000км. на година. Същите сметки при втория вариант от ЕТ показват около 30 000 на година, което е по-реално. Това са дизелови автомобили. Масово хората купуват дизел, ако ще карат повече. Но може и да бъркам за първата, трябва да се провери на място. Възможно е първите години да е карана много, а после да е станала излишна. Знае ли човек...

 

Разликата в двигателите не е малка. Но не е от първостепенно значение, когато става дума за кола втора употреба. RS-а е по-динамичен, но 140-те коня на другата след ремап могат лесно да се трансформират до RS-овите. И след такъв ремап ще прави по-добро ускорение от място заради 4х4.

 

На въпроса ти за скоростната кутия. Ще ти хареса. DSG, ако е изправна, сменя достатъчно добре. Попълнил си, че си от София. Този автомат ще ти бъде от огромна помощ в софийския трафик. Това е една от причините да искам следващата ми кола да е автомат. Когато излизаш на извънградско с DSG (или друга автоматична кутия), потренирай, преди да предприемеш сериозни изпреварвания. Няма нищо общо с ръчката, което в началото е малко досадно. Но свикнеш ли, няма грижи.

 

Коя от двете да избереш? Това можеш да решиш само ти и само след оглед на място. Ако имаш нужда от независим сервиз за обективен оглед, виж от раздел Бял списък сервиз Трансексперт - може много да ти помогнат.

 

И не на последно място. Да споделиш дали и какво си избрал :)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
k.chepishev

Днес се обадих по обявата за RS-a. Момчето ми обясни че е с пълни документи от Швейцария и тук са сменени ангренажен комплект с ролки и водна помпа. Каза че километрите със сигурност не са връщани. Не съм сигурен, но ангренажен комплект по книжка не се ли сменя на 210хл км. Ако е така няма логика да са сменени на 135хл съвсем излишно, за водната помпа е ясно тя си се сменя и преди това. Евентуално тази неделя мога да отскоча да я видя. Завел я е автомивка и се е спукало предното стъкло, та каза че сваля 500лв от цената или може той да го оправи. Ако успея да отида в неделя ще споделя мнения. Имам VCDS с кабел за диагностика, но все още не съм го разгледал достатъчно за да знам как да проверя километрите на кутията. Разбрах че там не можели да се върнат.

Благодаря за отговорите и информацията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Да, 210К е интервала. Абсолютно няма логика за смяна, особено, направена от прекупвача! Имаш още 1/3 пробег, а наливаш пари в ненужна смяна (смаляваш печалбата респективно!)...

Т’ва, с честната дума на продавача, че не е връщан километража само с книжката може да го докаже. Ама книжки се правят - Горубляне е залято с такива коли на по 130К :) Аз бих я проверил по VIN в ЕураТек (или с него да идете - все пак той е собственик. Може да е истина и ще е супер ако е така, защото на снимки изглежда доста добре, но масово не е така. Другото малко странно - стъкло най-често се пука от напрежение! Освен от удар де, което пак си е напрежение един вид. Имам предвид, огледай хубаво за удари отпред, като вдигнеш капака! В детайли гледай, дори най-дребни неща. Предното стъкло може да се спука ако е имало удар и не е изправена така, както трябва (все още е усукана). Имай го т’ва в предвид. Моята я спазарих с доста доволна сума надолу точно заради т’ва, че видях, че е була удряна, а продавача се изкара направо жертва - не бил знаел, ала-бала. И на други места съм писал, пак ще го надраскам: за съжаление, тук идват употребени коли на доста километри, удряни или удряни на доста километри. Т’ва е! 98% са такива не само по мое мнение.

Надявам се да излезе читава колата и да се похвалиш! Ако не - минаваш на следващата. Най-хубаво е да не бързаш с покупката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
tuningmania

До " @k.chepishev " - Освен Киломегрите, за Ангренажният Ремък мисля, че има изискване и за Години. Например, в "Еура Тек", при смяна на Ангренажен Ремък, дават Гаранция 150.000 Километра или Две Години. Или поне така беше 2018 Година, като ходих да питам за моя Автомобил. Иначе и аз не схващам Логиката, Прекупвача на Употребявани Автомобили да ги обслужва вместо бъдещият Собстввник, при всеизвестното отрицателно мнение за Българските Прекупвачи на Употребявани Автомобили. От всички рискове с Употребяван Автомобил, най-голямият е да се Закупи от България. Аз лично се разходих до Германия и си взех един "Superb". Цените на "Wizz Air"-а, макар, че се повишиха последната около Една Година, още са поносими и имаш не малък Бонус - Разходка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mishelle
Преди 20 часа, zloQQ написа:

И на други места съм писал, пак ще го надраскам: за съжаление, тук идват употребени коли на доста километри, удряни или удряни на доста километри. Т’ва е! 98% са такива не само по мое мнение.

 

Преди 11 часа, tuningmania написа:

...при всеизвестното отрицателно мнение за Българските Прекупвачи на Употребявани Автомобили. От всички рискове с Употребяван Автомобил, най-голямият е да се Закупи от България. Аз лично се разходих до Германия и си взех един "Superb".

 

Всичко е точно така, както сте го написали. Но често стигаме до това заключение без да си зададем въпроса защо е така. Всъщност и въпроса го знаем, и отговора го знаем, но си траем, защото така ни е по-добре. Мнението ми е, че на пазара за употребявани автомобили у нас има предимно кошници, защото не сме склонни да броим  РЕАЛНИ пари за съответния автомобил. Търговеца, за да докара нормална (за нашите представи) цена, купува кочина, лъска я, върти й километрите и ни продава точно това, което искаме - хем да е лъскаво, хем да е евтино. Отиваме в автокъщата и търсим автомобил, който да е като нов. И почваме с претенции и изисквания, които са по-подходящи за някой шоурум на вносител, т.е. за нова кола - да няма драскотини, волан, табло, салон да са като нови, технически да е перфектна и т.н. Трябва да призная, че с тези наши изисквания накарахме търговците да станат факири и магьосници. Виждал съм нов внос кола "преди и след". Дори аз не бих могъл да я докарам в такъв търговски вид...

 

Тук, във форума, се продадоха няколко коли на колеги. Купувани са нови и грижливо поддържани. Искаха им по-висока от обявените по автокъщите са "същите" коли цена. И народа се мръщеше. Даже имаше нелепи подмятания и коментари. Което затвърждава горното ми мнение.

 

Когато взимах моята сегашна RS-ка, цената на същата, но от частно лице в Германия, беше с около 8к лева отгоре. Със сигурност е имало защо да е така. Разполагам с данните на предишния й собственик, частно лице в Швейцария. Така и не посмях да му пиша. Защото едва ли ще ме изкефят снимките, които би ми пратил.

 

За момента нямам оплаквания. Каквото трябваше съм оправил. Но следващата ми кола, ако е отново втора употреба, ще бъде или от първи собственик от България, или ще хващам самолета като @tuningmania.

 

Относно спуканото челно стъкло и обяснението на продавача. Не му вярвам. От какво може да се спука стъкло на автомивка? Всички препарати са в пластмасови меки опаковки, водоструйките имат защитни накрайници, прахосмукачка не може да го счупи. В автомивките не ползват чукове, клещи и отверки, за да се е отплеснал инструмента. Отивай в Еуратек за другата. Ако не ти хареса, ще излезе следващия автомобил. Пък и вече ти написах - тяхната най-вероятно има повече екстри от швейцарката, а конете лесно се изравняват. Освен това, някой ден, когато я продаваш, ще имаш пазарно предимство, разполагайки с документи от официалния вносител. И историята на автомобила ще е ясна и по-лесно доказуема и проследима.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

@tuningmania - Може ли да разкажеш какви са стъпките, сам да отидеш и да си докараш автомобила до тук от Германия, може и на лично? Поздрави! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mishelle

Може и тука, Монка. Ако се заформи добра дискусия, ще я отделя от темата на колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
k.chepishev

Нямам опит със закупуването на автомобил от чужбина лично, но ми се струва че след като се пресметнат всички разходи не е никак по-евтино освен това че имаш предимството да си избереш сам колата. Случва се и тук да има хора който наистина продават добри екземпляри на реални километри, но винаги ще си остане предимството да вземеш нещо от официален представил, макар и да са им завишени доста цените. Както се казва при втора употреба всичко е на късмет. Продължавам да търся и ако харесам още нещо ще ви споделя тук за още мнения.

Благодаря за включването на всички!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Недей да разчиташ на “официалния представител”! При употребени автомобил, интереса е профита, който ще направят и съответно падат на нивото на обикновените “търгаши” за съжаление.

@Mishelle , Юли - прав си! Предлагането напълно отговарят на търсенето. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
tuningmania

До " @Mishelle " - Хубавите неща струват повече Пари. И то не само при Автомобилите.

 

До " @BlackSpot " - Накарах мой Приятел, който знае Немски Език, да се обади на Продавача, да пита какви Проблеми има Автомобила и да поиска да изпратят по Електронна Поща Извлечение от Електронната Сервизна Книжка, като всичко от Извлечението отговаряше на това, което тук ми казаха от "Еура Тек". След като прецених, че ме устройва конкретният Автомобил, с друг Приятел отидох в Германия, огледах го реално, направих "Test Drive" и реших, че ще го Купя. В моя случай, Автомобила се продаваше от Официален Представител на "Skoda" за Германия. Платих "Superb"-а и моментално ми бе издадена Фактура. След това бях съпроводен до Клон на "КАТ" - Германия, където ми бе издаден Регистрационен Талон, с Временни Транзитни Номера и веднага след това на близо в един преместваем павилион ми бяха отпечатани самите Регистрационни Табели и Застраховка. След това заредих до горе с Дизел и право към България :) При мен така се развиха нещата. Като Цена за Докарването - отиване до Германия, Регистрация, Застраховка, Връщане до България - около 800 Лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

@tuningmania Много благодаря за инфото! Значи всичко става лесно, ако имаш познати там, за сам ще си е още по-голяма разправия. Поздрави! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
piccinini
Отговорено (Редактирано)

Пробегът при внесената е доволно върнат според мен, колегата Mishelle много добре  обяснил защо. Другата, ако е купувана от тук, би трябвал да има история

Кола от автокъща според мен е почти сигурна преебавка, най-добре е кола, купувана от България, от първи собственик, с проверена история. Това естествено вдига цената доста.

Преди година и аз търсех кола втора ръка, бях намерил купувана от тук, но в Еуратек не ми дадоха инфо за колата по телефона, нямали такава политика. Може би ако се отиде на място има по-голям шанс. Другият вариант е да се свържеш с Пепино, карате колата, той я закача и започна четене на информацията и даване на разяснения. Мисля, че горе долу може и да ти каже пробега с колко е манипулиран.

Редактирано от piccinini

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
snadboy1

Здравейте колеги, от извесно време заглеждам Шкоди и накрая реших да се регистрирам в форума. Имам познат в ЕТ и го помолих да ми даде инфо за RS-а от обявата в първия пост. Колата преди година и половина е влизава в Шкода по акция, която акция обаче не се знае каква е и тогава е била на 120 000км. Отностно , защо е сменян ангренажа според мен, като се сменя водна помпа е редно и ангренаж да се смени така и така труда е един, пък и стотина лева отгоре не са кой знае колко. Заглеждам от скоро и аз RS-и като тази в обявата от първия пост та реших да се обадя на човека. Съгласен е да я заведа на мой сервиз за да се прегледа по обстойно. Като гледам километрите и от това което ми казаха в ЕТ си мисля ,че километрите са си доста реални пък и излиза в справката ,че колата е 2012г. Момчето каза ,че от април тази година не е карана. Само с парите май ще ми е трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
k.chepishev

Здравей snadboy1!!

Да не е от тези акции за дизел гейт за намаляване на вредните емисии. Но е супер че си успял да събереш инфо, нещо друго не ти ли каза твоя човек от ЕТ?

За стъклото спомена ли ти продавача, както каза и на мен по телефона?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Ако е “дизел гейт” малко греда е в случая. Но пък вече има решение и на този проблем - човек от клуба може да върне стария софтуер и да е пушка колата :)

Айде, да я отнася колата някой от Вас и да се похвали :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.