Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

inpeev

Проблем със задна спирачка

Recommended Posts

inpeev

При годишния технически преглед на колата ми беше констатиран проблем със спирачката на задното ляво колело , като беше отчетен спирачен дисбаланс на задна ос 1136N (ляво колело) и 2374N(дясно колело) , а за ръчната спирачка - 847(л.к.)  и 2109(д.к.). В сервиза ми смениха цилиндърчетата на двете колела , провериха накладките и барабана- всичко е наред . Спирачната течност е сменена януари 2017 г. Къде другаде може да е причината ? Колата е Октавия 1 - 2003 год- TDI , 90 к.с.-195000 км .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
lyubcho88

Моята има същия проблем. Сменил съм цилиндърчета, челюсти, спирачна течност, пълна ревизия на всичко, барабаните бяха ок. Просто толко си могат. Проверяващия на пункта ми каза - "ти си добре, знаеш ли други VAG-aджии какви идват..." :D 🙄 Ходи да ти раздвижат апаратите - това му бяха думите после. 

Редактирано от lyubcho88

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Алекси Георгиев

2003-та с барабани ли е?! 😲

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
cuca7

да,що е под 100коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Andro73
Преди 10 часа, inpeev написа:

При годишния технически преглед на колата ми беше констатиран проблем със спирачката на задното ляво колело , като беше отчетен спирачен дисбаланс на задна ос 1136N (ляво колело) и 2374N(дясно колело) , а за ръчната спирачка - 847(л.к.)  и 2109(д.к.). В сервиза ми смениха цилиндърчетата на двете колела , провериха накладките и барабана- всичко е наред . Спирачната течност е сменена януари 2017 г. Къде другаде може да е причината ? Колата е Октавия 1 - 2003 год- TDI , 90 к.с.-195000 км .

Да ти премерят вътрешния диаметър на барабана, има минимална стойност ако е над нея накадките не опират по цялата повърхност в барабана. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jorojoro

Същото е и при мен... вече съм вдигнал ръце... криви предни дискове, проблемни задни апарати (дори и сервизирани), които задържат и т.н. и т.н.

Явно си им е "детска болест" на нашите автомобили... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Алекси Георгиев

FSIII ли са апаратите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
inpeev

Цилиндърчетата са нови , накладките и барабана са измерени - нямат проблеми !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
skodafen

като помпат да обезвъздшават върви ли нормално течността да няма запушване ? другото което се сещам е механизма за регулиране ,ако е износен или е клеясала и движи трудно няма как да се компенсира износването на накладките и барабана

на другата кола на прегледа се установи,че няма спирачки отзад, свалих барабаните буталата почти не движеха ,освен това от мърсотия и феродо бяха клеясали механизмите,затова поръчах цял комплект,който включва и механизмите за регулиране ,вчера бях на преглед резултата е перфектни спирачки

Редактирано от skodafen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jorojoro
Преди 22 часа, Алекси Георгиев написа:

FSIII ли са апаратите?

Моите - да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
niki
Отговорено (Редактирано)

Жоро, имам решение за теб. Нови задни, ама наистина нови апарати (или поне фабрично рециклирани) бяха/са под 100 лв. бройката. За отпред шенкели с всичко закачено на тях от голф 4/ауди а3 1.8 турбо или помпа дюза 130 коня. Дисковете освен с по-голям диаметър са и по-дебели и по-трудно се кривят. 

Редактирано от niki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jorojoro
Преди 12 часа, niki написа:

Жоро, имам решение за теб. Нови задни, ама наистина нови апарати (или поне фабрично рециклирани) бяха/са под 100 лв. бройката. За отпред шенкели с всичко закачено на тях от голф 4/ауди а3 1.8 турбо или помпа дюза 130 коня. Дисковете освен с по-голям диаметър са и по-дебели и по-трудно се кривят. 

Здравей, Ники!

Наскоро ходих в сервиз за задните спирачки - пак ми раздвижиха апаратите и разбира се - нови дискове и накладки, че старите се бяха н@@к@ли... Ще покарам малко и ще видим дали наистина няма да взема нови апарати за отзад.

А за отпред решението ти е да мина от 280 на 288мм ИЛИ има и по-големи дискове?

Просто ми омръзна да се кривят предни дискове за по има-няма 2000 км... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
niki
Отговорено (Редактирано)

288, за по-големи е по-сложно. Аз сложих такива спирачки с дисковете и накладките, с които си бяха. Така ми тресеше и шлайфах дисковете и сложих нови накладки. Пак почна да тресе. След това сложих нови дискове с накладки, но смених и лагерите и главините с нови. Това беше преди 15 х.км. От тогава не са се обаждали вибрациите и тресенето. Ако се появят, тук ще пиша. 

Редактирано от niki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Алекси Георгиев
Преди 3 часа, niki написа:

смених и лагерите и главините с нови.

 

Ако едно от двете (или и двете) са заминали, положемието щеше да е... 

Спирането на колата щеше да е последна грижа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
niki

Лагерите бяха нови, но главините стари. А при смяна на главини няма как да не смениш и лагери. 

Но, никой не убеждавам, споделям опита си. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
lyubcho88

То това е ъпдейт над 1000лв обаче!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.