Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със задна спирачка


inpeev

Recommended Posts

При годишния технически преглед на колата ми беше констатиран проблем със спирачката на задното ляво колело , като беше отчетен спирачен дисбаланс на задна ос 1136N (ляво колело) и 2374N(дясно колело) , а за ръчната спирачка - 847(л.к.)  и 2109(д.к.). В сервиза ми смениха цилиндърчетата на двете колела , провериха накладките и барабана- всичко е наред . Спирачната течност е сменена януари 2017 г. Къде другаде може да е причината ? Колата е Октавия 1 - 2003 год- TDI , 90 к.с.-195000 км .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята има същия проблем. Сменил съм цилиндърчета, челюсти, спирачна течност, пълна ревизия на всичко, барабаните бяха ок. Просто толко си могат. Проверяващия на пункта ми каза - "ти си добре, знаеш ли други VAG-aджии какви идват..." :D ? Ходи да ти раздвижат апаратите - това му бяха думите после. 

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, inpeev написа:

При годишния технически преглед на колата ми беше констатиран проблем със спирачката на задното ляво колело , като беше отчетен спирачен дисбаланс на задна ос 1136N (ляво колело) и 2374N(дясно колело) , а за ръчната спирачка - 847(л.к.)  и 2109(д.к.). В сервиза ми смениха цилиндърчетата на двете колела , провериха накладките и барабана- всичко е наред . Спирачната течност е сменена януари 2017 г. Къде другаде може да е причината ? Колата е Октавия 1 - 2003 год- TDI , 90 к.с.-195000 км .

Да ти премерят вътрешния диаметър на барабана, има минимална стойност ако е над нея накадките не опират по цялата повърхност в барабана. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото е и при мен... вече съм вдигнал ръце... криви предни дискове, проблемни задни апарати (дори и сервизирани), които задържат и т.н. и т.н.

Явно си им е "детска болест" на нашите автомобили... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като помпат да обезвъздшават върви ли нормално течността да няма запушване ? другото което се сещам е механизма за регулиране ,ако е износен или е клеясала и движи трудно няма как да се компенсира износването на накладките и барабана

на другата кола на прегледа се установи,че няма спирачки отзад, свалих барабаните буталата почти не движеха ,освен това от мърсотия и феродо бяха клеясали механизмите,затова поръчах цял комплект,който включва и механизмите за регулиране ,вчера бях на преглед резултата е перфектни спирачки

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, имам решение за теб. Нови задни, ама наистина нови апарати (или поне фабрично рециклирани) бяха/са под 100 лв. бройката. За отпред шенкели с всичко закачено на тях от голф 4/ауди а3 1.8 турбо или помпа дюза 130 коня. Дисковете освен с по-голям диаметър са и по-дебели и по-трудно се кривят. 

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, niki написа:

Жоро, имам решение за теб. Нови задни, ама наистина нови апарати (или поне фабрично рециклирани) бяха/са под 100 лв. бройката. За отпред шенкели с всичко закачено на тях от голф 4/ауди а3 1.8 турбо или помпа дюза 130 коня. Дисковете освен с по-голям диаметър са и по-дебели и по-трудно се кривят. 

Здравей, Ники!

Наскоро ходих в сервиз за задните спирачки - пак ми раздвижиха апаратите и разбира се - нови дискове и накладки, че старите се бяха н@@к@ли... Ще покарам малко и ще видим дали наистина няма да взема нови апарати за отзад.

А за отпред решението ти е да мина от 280 на 288мм ИЛИ има и по-големи дискове?

Просто ми омръзна да се кривят предни дискове за по има-няма 2000 км... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

288, за по-големи е по-сложно. Аз сложих такива спирачки с дисковете и накладките, с които си бяха. Така ми тресеше и шлайфах дисковете и сложих нови накладки. Пак почна да тресе. След това сложих нови дискове с накладки, но смених и лагерите и главините с нови. Това беше преди 15 х.км. От тогава не са се обаждали вибрациите и тресенето. Ако се появят, тук ще пиша. 

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, niki написа:

смених и лагерите и главините с нови.

 

Ако едно от двете (или и двете) са заминали, положемието щеше да е... 

Спирането на колата щеше да е последна грижа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагерите бяха нови, но главините стари. А при смяна на главини няма как да не смениш и лагери. 

Но, никой не убеждавам, споделям опита си. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но животът на семейството ми е безценен за мен. Иначе тези неща могат да се правят на етапи. Това обаче е ако си бил на барабани отзад. Иначе е по-евтино. 

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а какво препоръчвате - рециклиране на апаратите ИЛИ директно да купувам нови?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.10.2019 г. at 11:28, inpeev написа:

И къде е този кантар ?

 

ако проблема е в кантара, то той се отразява и на двете колела.

 

На 9.10.2019 г. at 9:21, inpeev написа:

При годишния технически преглед на колата ми беше констатиран проблем със спирачката на задното ляво колело......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.