Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Mikata72

Тресене и шум в купето

Recommended Posts

Mikata72

Здравейте ! Преди година закупих Шкода Супърб 2007г 2.0, 140 к.с BSS мотор. От извършеният преглед имаше тресене на мотора и шум в купето особено при 2500 оборота ! Ходих в сервиз и ми казаха, че тресенето е от съединителя ! Направих обслужване... и смених, съединител, нови тампони за двигателя FEBI, тампон на скоростната кутия....никакъв ефект ! Отново смених тампоните на двигателя с втора употреба, отново нищо ! Ходих в сервиз на Шкода в Плевен, казаха ми, че е от предният тампон на двигателя, кото и него смених и отново си остана това тресене и шум в купето ! Прегледаха ми ауспуховата система всичко беше наред, мека връзка и така на татък !Изчетох форуми, питах хиляди майстори и проблема си остана !?? Моля ако някой се е сблъскал с подобен проблем нека да сигнализира за помощ и съвет !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
zloQQ

Не знам дали нещо изпада в кофти резонанс при тези обороти, защото си сменил доста неща, а проблема стои. Може някой сензор/датчик да се шашка при тези обороти и да прави проблем. След 2500 как е? Като цяло, сериозен сервиз ти трябва, за да поставят точната диагноза. За съжаление не мога да споделя за такъв при теб - просто не съм запознат. Ако беше в София - Трансексперт или някой от другите сервизи за които има добри отзиви тук, биха свършили работа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
winrg

Вибрациите и шума има ли ги при форсиране на място или са само в движение?

Ако са само в движение има ли значение на коя предавка е? Има ли 4х4?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mikata72
Преди 5 часа, winrg написа:

Вибрациите и шума има ли ги при форсиране на място или са само в движение?

Ако са само в движение има ли значение на коя предавка е? Има ли 4х4?

Да ! Вибрациите и шума ги има при форсиране на място, особенно при 2500 обороти !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
winrg

Хмм, интересно. Да не би да са сменяли ангренажен комплект и да не са зацепили валовете правилно?

Дюзите в норма ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Mikata72

Благодаря, за вниманието ! Да, провеил съм и дюзите в норма са . За ангренажният ремък предполагам, че майстора правилно го е монтирал, но ще провря....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.