Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia Soul Kombi 2006 1.2 липса на мощност


ngalabov

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Предварително се извинявам ако темата ми не е на мястото си.От 2 месеца съм "горд собственик" на Шкода Фабия комби Soul 1.2/12V 64к.с. двигател BME и вече се питам има ли живот извън сервиза-колата няма никаква мощност,а при най-малкото нагорнище-изобщо(скоро се наложи да качвам не особено голямо такова на 1-ва и аварийни,че имаше коли зад мен-нямам идея дали е нормално за този двигател,но за мен не е).Колата е на 160 000 км и историята й е следната:след покупката смених въздушен и поленов филтър+свещи,бензинов филтър,масло(5W-30)+маслен филтър.До колкото знам веригата не е сменяна.Колата съм я карал всичко на всичко 3 пъти извън града и трите пъти светва жълтата лампа"check engine".В града няма проблем с въпросната лампа,поне до момента.Първия път беше проблем с горивото,втория проблем с бензиновия филтър,а третия изкара грешки"P0172 и P0133".Момчетата в сервиза мериха компресията и на трите цилиндъра е 11(нямам идея, колко трябва да е).Също така се оказа,че има и проблем с катализатора.Направи ми впечатление,че има разход на масло-при смяната на топъл двигател маслото беше до горната черта,а след няма и 100 км при същите условия маслото беше до средата на щеката.За мен очевидно има проблем,но най-големия е липсата на мощност-не е нормално(поне за мен) при баир в далечината,въпросния автомобил да спира-120 на равно са мираж...Да уточня,че живея в Австрия,но бих бил благодарен ако някой ми даде жокер,къде може да е проблема,и евентуално да го отстраня в София(ако изобщо има смисъл да го правя).Благодаря предварително на отзовалите се.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те умират 1.2, ама чак пък на 160000 да харчи толко масло не е нормално. Катализатора ако е запушен може да я души? 11 компресия.е добре и би трябвало клапаните да са ок. Странна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може да започнеш от катализатора (нов/тръба) , но с този харч на масло ако сложиш нов ще го батисаш , за това по-добре иди арабите да го изкъртят и ако тръгне виж , защо харчи масло (или са гумички на клапани или е калпаво маслото) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, The Best Forman написа:

Да може да започнеш от катализатора (нов/тръба) , но с този харч на масло ако сложиш нов ще го батисаш , за това по-добре иди арабите да го изкъртят и ако тръгне виж , защо харчи масло (или са гумички на клапани или е калпаво маслото) .

Преди смяната маслото беше Q8 10W40.В момента е с Castrol 5W30 и разлика няма-яде го за закуска :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.