Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Retrofit на Окти 1 - Bi-Xenon Лупи


mom4ence

Recommended Posts

Кондензатора се връзва, там където събираш двата диода и отиват към релето на баластите. Целта на кондензатора е да подпре захранването за времето през което преминава ключа от къси към дълги. Капацитета се определя опитно, ама опитай с 1000uF/50V. 

Релето към соленоидите ти е излишно, ако на жълтия и белия идва +12, а кафявия е маса.

 

Ето така

cHO3o39.jpg

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, lyubcho88 написа:

Кондензатора се връзва, там където събираш двата диода и отиват към релето на баластите. Целта на кондензатора е да подпре захранването за времето през което преминава ключа от къси към дълги. Капацитета се определя опитно, ама опитай с 1000uF/50V. 

Релето към соленоидите ти е излишно, ако на жълтия и белия идва +12, а кафявия е маса.

 

Ето така

cHO3o39.jpg

Аз в момента не съм по тая схема, а ползвам у/та от първата снимка.Мисля да пробвам с 10 000мф и да го вържа паралелно на захранването на баласта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане на баласта, да сложиш кондензатор. Консумацията там е висока и ще го разреди при превключването. Освен това паралелно на него ако е, релето ще замине за 0-ла време от първоначалното му зареждане.

Идеята на релето е, че схемата става слаботокова и ти трябва малко опора за да задържи намотката включена докато дойде второто напрежение от дългите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, lyubcho88 написа:

Няма да стане на баласта, да сложиш кондензатор. Консумацията там е висока и ще го разреди при превключването. Освен това паралелно на него ако е, релето ще замине за 0-ла време от първоначалното му зареждане.

Идеята на релето е, че схемата става слаботокова и ти трябва малко опора за да задържи намотката включена докато дойде второто напрежение от дългите.

Аз в момента съм с такива, на тах няма как да вържа кондезатора всичко е капсоловано.Мисля, че ако го вържа към оригиналната инсталация нищо няма да стане.Имам и такива, там положението е същото, всичко е капсоловано в управлението.

Струва ми се че ще трябва да си правя всичко сам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да отворя едното , едно реле , няколко диода и кондензатор на 470мф.Май китайците са открили топлата вода преди мене.

Това , което отворих е дясното , другото в ляво е капсуловано , не може да се отвори , и е доста по тежко.Взех ,щото не съм виждал такова до момента.

Събота ще е ден на тестове и ще пиша пак , ако не , ще направя такова по твойта схема горе.

 

viber_image_2019-11-19_20-04-35.thumb.jpg.cca4e39313a8652476256da34d731fc9.jpgviber_image_2019-11-19_20-01-37.thumb.jpg.37e09e14121c213171d812b23b17fbb8.jpg

Редактирано от mom4ence
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реленцето е от най-китайските. Вероятно ще работи известно време. Дано не те предаде, когато грам не ти се пипа в студа :). Пиши как е, все пак. Иначе ако искаш да стане и да не го пипаш повече ползвай някакво такова реле, но го вържи по схемата дето ти пратих. Два диода и конезнзатор може и без платка да запоиш и да ги увиеш с термо шлаух, да е защитено от вода/кал и тн.

EC_REL1.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, lyubcho88 написа:

 

Имам аз две такива, ще ги ползвамМисля на отделни кръгове да ги направя. Кабел 1 квадрат мисля ще е достатъчно. 

Редактирано от mom4ence
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направил съм го, но нямам време да го сложа.Промених малко схемата и направих силовата верига с 2 релета. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Момчета зимата си отиде а аз още не съм монтирал ксенона : )

Достраша ме да махам оребряването на оригиналните стъкла и поръчах от аутобим ляво + дясно 45лв. Оребряването си е бая. 

 

Как бихте ме посъветвали да го махам? 

 

Финализирахте ли начинът на подаване на електричество към баластите и пластинката за дългите? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 12.12.2019 г. at 13:18, cenarius написа:

Момчета зимата си отиде а аз още не съм монтирал ксенона : )

Достраша ме да махам оребряването на оригиналните стъкла и поръчах от аутобим ляво + дясно 45лв. Оребряването си е бая. 

 

Как бихте ме посъветвали да го махам? 

 

Финализирахте ли начинът на подаване на електричество към баластите и пластинката за дългите? 

 

Проблема е решен , тоя месец нямам никакво свободно време , сигурно чак пролетта или лятото ще се занимавам , оребрението се маха много трудно , виж в vw форума имаше един майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.