Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем 1,8 TSI


Guest

Recommended Posts

Здравейте,

 

Отскоро съм собственик на Шкода Супърб,

1,8 Т, 2011 година. Севризна книжка, първи собственик и т.н. Оказа се, че гори масло...

почти колкото бензин, последно което засякох, 2 литра за 350км. Обадих се в един сервиз от “известните”, така ми представиха този двигател, че излезе, че аз съм единствения глупак на този свят, който не знае че е пълен боклук и трябва да го сменям едва ли не на малсимум 100000км.

Преди това проверих колата в Еуратек, казаха ми карай си я, всичко е 6, първият собственик се кълне, че колата е перфектна.

 

Моля споделете, имате ли такива драматични проблеми, колата е на 120 000км.

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с друга марка масло , дръж я в по-ниски обороти на дълъг път (карай по-бавно) и ако пак гори масло , разхлупвай мотора , хвърляй едни бутала и сегменти и си чисто нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло си за основен ремонт.  Аз бих се върнал в ЕТ да ги питам,  кое точно е 6? Не че ще промени нещо,  но поне ще ти олекне след скандала :) иначе,  да - този мотор от второто поколение е известен,  с това,  че е калпав. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, от прочетеното 5, 6 хиляди лева ми се струват поносими(ако това ще реши проблемът) от въпросният сервиз ми цитираха сума от 14-15 хиляди лева, което много ме изуми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта е неизбежен. Поне не се знае за някой с този мотор, който да го е пропуснал. Тавана на този ремонт в ТОП сервиз е около 7000 лв. Като това е сума със застраховка тип "ако изкочи нещо и по периферията".

Избери правилно мястото където ще го правиш за да не повтаряш. След него би трябвало всичко да е 6 и да се радваш на хубав автомобил с много приличен разход и вървеж.

 

п.с. - 15К сигурно струва чисто нов мотор с цялата му периферия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, sauber написа:

Ремонта е неизбежен. Поне не се знае за някой с този мотор, който да го е пропуснал.

Притежаваме Суперб 2008 1.8 ТСИ, на реално 104000км, без проблем с маслото :)

Обзалагам се, че сервиза обявил цена от 15к, издава наръчник за ремонт на DSG и прави обучения   за собственици на сервизи, тип Юли Толкин (как да печеля много пари, като не ремонтирам евтини коли и си избирам клиентелата според моята изгода). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стенли, не знам. Ти беше писал, че има късна ли, ранна ли модификация на тоя мотор, който не дава проблем. Ама колко са те? 5 от 1000.
За сервиза, сещам се за кой говориш, предположих го и аз, но те нали не работят с коли по-стари от 5г. (или нещо от сорта).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, sauber написа:

Стенли, не знам. Ти беше писал, че има късна ли, ранна ли модификация на тоя мотор, който не дава проблем. Ама колко са те? 5 от 1000.
За сервиза, сещам се за кой говориш, предположих го и аз, но те нали не работят с коли по-стари от 5г. (или нещо от сорта).

Първата генерация на този мотор е добрата. Като си откриват проблема при втората генерация, правят акция и започват да слагат бутала от първата генерация. За сервиза - кой би отказал ремонт на тройна цена? Тя цената е или да те откаже или да знаят защо се захващат.

На мен преди години ми направиха оферта за смяна на предни дискове и накладки за 320 лв с частите от мене. Това е един друг реномиран сервиз който се премести от Горубляне във Враждебна. Просто учтиво ти казват, че не им се занимава с теб. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Цената, която ми дадоха, 14-15 е за цял мотор, но днес се обадиха да кажат, че до 7 може да се направи основен ремонт, бутала т.н, ако обаче цилиндрите са здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 7к ще ти направят ремонта в Еуратек с оригинални части. 12к е чисто нов мотор в Еуратек .За по-прилична сума се прави ремонта с ремонтен комплект на Колбен Шмидт.

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих ремонта с бутала на Kolbenschmidt и тотала беше към 4300-4500

 

Взех колата на 116000км също с перфектна история от 1 собственик в Германия. Просто проблемите на този мотор почват към 80-90 хиляди. Трудно е предния собственик да не е знаел, че гори масло. Те за това се разделят с нея. 

 

PS: И още нещо... Карането с доливане не върви за дълго. Прегаря клапан и става още по-весело

Редактирано от dimitar_ak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко,

Дай му линк към твоята тема.

П.п. Сега видях, че Милен е дал линк към темата, където е и твоето описание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.