Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новите модели на Seat, представяне


Stucata

Recommended Posts

Ето малко материал от посещението ми при брат'чедите от Сеат:

 

На прицел бе основно Терако. Изложеният е ниво Style, т.е. има едно ниво над него - Екселанс, което е по-барнато :)

Муцуната ма мен ми харесва:

629522420_IMG_20190810_1147212.thumb.jpg.75e721eef5ddad189f70a3416f717102.jpg

565706461_IMG_20190810_1202312.thumb.jpg.83a9d668604ad2a48f5b1d7b2418e03d.jpg

 

Задницата - малко противоречива..., но багажникът е щедър, като експонатът е 7-местен и при определени условия и аз се събирам на третия ред (предните обаче са доволно дръпнати напред и главата ми опира в тавана, т.е. 3тият ред е само за деца или за хора под 1.80м):

1931148339_IMG_20190810_1211052.thumb.jpg.9046d49e1f31be42bc4ad90e6236cf98.jpg

797909905_IMG_20190810_1208542.thumb.jpg.8b80e2315f24d0bb3481370acf00dcd0.jpg

IMG_20190810_115004~2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...та, виртуален кокпит е серия при "стайл":

1802824430_IMG_20190810_1155412.thumb.jpg.6c33d0c12ca1071e48e82f0c15e43314.jpg

1028747052_IMG_20190810_1155522.thumb.jpg.f9a0ae7c8dca87ccf51bd8ad4cec4660.jpg

 

Ето изглед към 2рия и 3тия ред седалки:

1963486579_IMG_20190810_1149182.thumb.jpg.b00da1dd1836f9d503cb5552445a0679.jpg

 

И малко качество на материалите:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И около Атеката се завъртях.

 

Предница на "цивилната", с топ ниво Екселанс:

1170381483_IMG_20190810_1158192.thumb.jpg.a58e9d5263b58ba321d845ef436d6cd0.jpg

 

Предница "FR" (fоrmula racing, за който не знае), но не хващам разлика с цивилката...:

2096639012_IMG_20190810_1202462.thumb.jpg.f957998d5b125b773ca99e38f8d9c44a.jpg

 

По-къса е от Теракото:

2146286086_IMG_20190810_1158332.thumb.jpg.647f39a1ef066576441264fd8561043e.jpg

 

Интериор в цивилката:

880048611_IMG_20190810_1201452.thumb.jpg.8f7345dae66d6cc7695b35d572683116.jpg

219647704_IMG_20190810_1201372.thumb.jpg.6458782f6b591f8fd87b4bd09e5976cb.jpg

 

Клипче:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме кефи как изглеждат седалките. Предвид, че са ВАГ вероятно не са удобни, ама форма и комбинация на цвета са яки :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Stucata написа:

Ето малко материал от посещението ми при брат'чедите от Сеат:

На прицел бе основно Терако. Изложеният е ниво Style, т.е. има едно ниво над него - Екселанс, което е по-барнато :)

Муцуната ма мен ми харесва:

629522420_IMG_20190810_1147212.thumb.jpg.75e721eef5ddad189f70a3416f717102.jpg

 

 

На мен пък в муцуната ми прилича на Дарт Вейдър.

Каква е тази марка Сеат? От кога е? Испанци кога са правили коли? Матадори. Маври и т.н.  Гледайте си Шкодите.....Стуца.:)

Иначе, готини репортажи правиш. С кеф ги гледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, joro-120L написа:

Гледайте си Шкодите.....Стуца.:)

Докато настоящата е моя собственост, ще я гледам като писано яйце (то при мен това е принцип за почти всички мои вещи). Следващата, ако живот и здраве я извадя от шоурум, няма да е с марката Шкода. Адски много нерви хвърлих около посещенията ми в Еуратек. Наясно съм, че другаде вероятно не е по-различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Stucata написа:

Докато настоящата е моя собственост, ще я гледам като писано яйце (то при мен това е принцип за почти всички мои вещи). Следващата, ако живот и здраве я извадя от шоурум, няма да е с марката Шкода. Адски много нерви хвърлих около посещенията ми в Еуратек. Наясно съм, че другаде вероятно не е по-различно.

За нов автомобил вече съм на принципа купуваш колата, която искаш/можеш. И после, ако не си доволен от официалния сервиз  - обслужваш я където ти решиш, съпроводено с нужната документация. Това са неща, които ги знаеш. Преди години официалните сервизи пуснаха Програма 4+, за да привлекат по-старите автомобили с изтекла гаранция. Сега явно ще трябва да поработят над въпроса как да задържат новите коли. Според мен проблема не е в нежелание от страна на тези сервизи да работят добре (кой бизнес бяга от пари?), а защото нямат достатъчно на брой компетентен и кадърен персонал. Няма работна ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, Bondo написа:

СтуцА, не ти отива този сеат!

Отива не отива...това е положението към момента в СУВ сегмента на Сеат? Срещу 64000лв се купува Екселанс ниво на Терако с 2.0тси (190к.с.), 7дсг. Който иска - купува ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, не знам, дали знаете, но тия “джипки“ се правят от чехи в Чехия, не от еспаньолци в Еспаня - нищо, че е Сеат.

Даже Тарако-то е от Wolfsburg. Само Атека-та е от Kvasiny.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, shaft написа:

Между другото, не знам, дали знаете, но тия “джипки“ се правят от чехи в Чехия, не от еспаньолци в Еспаня - нищо, че е Сеат.

 

Ако ще и извънземни да ги сглобяват - марката е испанска. Какво ме топли мен, че примерно Москвич се сглобява в Германия. Москвич ли е?

За мен, Сеат е по-малко автомобил от Шкода. Точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Сеат-а, зависи кой им прави частите. Ако не си ги правят сами - не виждам проблем. Доста красив дизайн имат колите им, а на пътя изглеждат силни. Двигателите също са им по-мощни. Като здравина...всичките са боклук новите, знаеш най-добре - в другата тема лагери сменят на 40 000км на под 3-4 години коли. Аз сменях лагер на корейски боклук, уж, на 140 000км на 12 години. Мъка е вече, да си изкарат гаранцията новите...

 

ПП: Преди време бях чел някъде, че дръжките на вратите на Сеат-ите се чупели, като солети, и не само - доста неща от интериора се чупели толкова лесно... Иначе... и Шкода не е марка вече, както и Сеат - всичко се прави под натиск на по-големите и щом мога да заменя всички видове части между Сеат, Ауди, VW, Шкода и кой-знае-още кои марки - значи са един чеп. Разликата идва от дизайна и пластмасите - ето това ни остава да избираме вече :)

И както по-горе Юлича каза - избираш си дизайна, избираш да те кефи, като я погледнеш и после си я обслужваш, където и да било - караш, докато държи и после следващата... отмина времето на "ще я карам 20 години" - друг път... 

 

Ето аз изобщо не харесвам новите дизайни на Шкода - нито една не става за гледане /лично според мен/ :) Изобщо, ама изобщо не ме кефят. И знаеш ли - миналата година взехме черно Рено Клио 4 2018-та година 1.5 дизел 110 коня - 27 000лв с кожи, навигации, 8 тонколонки (нали Шкодите за тези пари ги дават само с предни, каквато беше и моята), full led pure light фарове и стопове (няма никъде крушка с жичка), чудеса, които в никоя Шкода за тези пари не са чували, че съществуват... дори за тези пари нямат конкурентен двигател в Шкода :) Това бяга, като ужилено. Но да... от представителството си казаха, че окачването е слабо и кара по 30-40 000км и ще го сменям 5 пъти, докато трае гаранцията - 5 години и 150 000км. Та така направихме - избрахме дизайна и комфорта, другото не ме интересува особено, вече, защото всичко се прави по един начин - криво за крайния потребител. :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, не знам как да го обясня....Айде така - Шкода е по-престижната марка. Ясно е, че това си е мое мнение.;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, joro-120L написа:

Венци, не знам как да го обясня....Айде така - Шкода е по-престижната марка. Ясно е, че това си е мое мнение.;)

 

Да, това го разбирам, защото и аз смятам така. И... даже в Еуратек ги чух как си приказваха, че на някаква оперативка им били казали "Това е, край, Шкода вече не е евтина марка, а е престижна марка." и ми беше доста смешно, но ако ги сравняваме със Сеат - да, Шкода е доста престижна марка. :) И все пак, съвременният потребител, който се обажда на СБА, има в каското си клауза за пътна помощ на пътя, да дойдат да му залепят гумата с "ремонтния му комплект", и не знае как да отвори капака отпред, за да си види течностите - той избира дизайн, екстри, гаранция, пари - друго не го интересува. :) Шкода не предлага златното съотношение екстри-цена вече, а преди го предлагаше. Това е една от причините да не избера отново нова Шкода, а стар корейски кошник, от който между другото съм страшно доволен за тези 70 000км. Онзи ден гледах, че ми харчи 6лв/100км повече от Шкодата и предлага 2х по-широк салон, 4х по-висок просвет и 1.5х по-широки гуми, 4х4, стабилност и т.н... за 6лв/100км не боли толкова. :)  И все още, като си видя Шкодата на снимка... така да го кажа - ми се вдига от кеф, докато с джипа не е така :) 

 

Но, нали... съвременният потребител ще избира само по дизайн, гаранция, цена. Вече е факт... марката не му е от значение.

 

ПП: Ако избирам по дизайн и аз, кое изглежда по-добре:

 

Това, с 10 фара, разхвърляни както им е дошло:

is-skoda-mulling-a-k.jpg

 

 

Или това, което е изпипано във всеки детайл:

Hyundai%20Tucson%20N-Line%20front%203-4.

 

... и Сеата от по-горе, който прилича на нормална кола с нормални секции отпред, дори леко агресивна. При всички други марки водещото е дизайна, а при Шкода, дизайнерите следват, каквото им се каже "отгоре" и... за мен, не им се получава изобщо. И все пак, това си е мое мнение и мое разбиране. Просто, затова ме изгубиха... :) Рапид за 29 000лв бензин под 100 коня май беше /не помня/, вътре изглеждаше приятно рециклиран.

 

Интериорът на рендето:

image.png.51fdcecc676b2c68bbcc25b42d709fd5.png

 

Кожа в комбинация с алкантара или някакъв велур - не мога да го преценя. А да... коженият му волан не се е изтъркал, както е при Шкодите - до 10-15 000км изглежда, като на 200 000км /нашият на Фабията не искаха да го сменят гаранционно - бил каран с пръстени и се е надрал, но това не е вярно - това, че се бели, като изгорял турист на плажа - няма да го коментирам/. Реното в момента е на 10 000км и се кара всеки божи ден - чистя го веднъж на 3 месеца, защото нямам време. На снимката ги няма стелките - не се купуват отделно, просто тук са свалени. При Шкода май и стелките са отделно... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за дизайна на Шкода - Ще го търсите Кабан!

 Така, както си ги подредил, избирам Шкода. Освен разхвърляните фарове, които не ми пречат, има много добри пропорции. Това също е важно.

Този Хюндай е голям грозник. С тая оградна мрежа отпред. Като цяло е мн. груб. Как може да ти хареса. Все едно гледам нещо Сделано в СССР. Шкодата е с класи над него по дизайн.

Ама вкусове, кво да се прави.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е, защото на пътя изглеждат различно, а на снимки са съвсем други. Като го видиш едното как стои на пътя и другото - разликата се хваща лесно.

Иначе...идентичността на марката свърши със Супърб 2. От там нататък, всичко изглежда еднакво, с твърде малки, но множество фарчета, или с твърде големи и ръбести ЧЕРНИ дупки на мястото на фара...така изглеждат отдалеч.

 

Иначе, на мен лично ми харесва единствено и само това, като дизайн и пропорции и бих го карал с огромен кеф, докато върви:

247829_2017_Hyundai_Santa_Fe.jpg

2017_hyundai_santa_fe_sport_test_drive_o

1?viewerID=d92cd6eb

2017-Hyundai-Santa-Fe-Side-View_o.jpg

 

Има стойка, визия, агресивен поглед, стабилно стои на пътя, страхотни пропорции, не седи клекнала отпред или отзад, не е безлична и равна, и не е уеднаквена с всички видове модели на марката, за да не знаеш какво виждаш, а да познаеш само марката... Ако можех да си го позволя, щях това да карам, докато не издъхне тотално. Ще му кърпя всички ръжди... :)

 

Не съм пристрастен, защото карам модел на марката, просто ми харесва наистина и ме кефи как стои на пътя. Това, че е по-зле от моето моделче откъм доста неща ще го пропусна -  4х4-то умира бързо, раздатки хвърля, шлиците на диференциалите глади понякога, по двигателя ролките на пистовия ремък ги прави на кашкавал, има и други неща, по-малък просвет с 4-5см, което си го прави лека кола. 21см с 4 човека вътре, и без хора е 23см от земята моята - мерих я. Този модел вътре е леко по-тесен и материалите са по-зле. Факт... Но дизайнът ме кефи много. Въпрос на вкус и кеф. И все пак, това не е в ценовия клас и на най-скъпата Шкода и няма как да сравняваме. Говорим за дизайн само.

 

А това е Кодияк отстрани:

Skoda-Kodiaq-Left-Side-View-113301.jpg?w

Нещо много сбъркано има в него, но не мога да кажа какво... Може би “квадратните калници“ и непропорционалните прозорци...дръжките на вратите не следват линията, а тя минава над тях и седи неестествено, все едно са го ритнали...отзад “клечи“, като немска овчарка...ама не мога да го гледам, толкова ми е гаден. :(

 

Tarraco-то също изглежда страхотно, изглежда готово да бяга бързо:

seat_tarraco_002.jpg

 

Дръжките на вратите са част от линията, прозорците са съразмерно разпределени - доста издържан дизайн.

 

На мен и Бентли не ми харесва, де :D с изключение на това:

small190328_Ben_V8_Design_Edition_Ext_Si

 

...също съразмерен дизайн.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези вече по-приличат на коли.:)

Венци, съгласен съм с всичко от последния ти пост. Без майтап. Сериозен съм.

Съжалявам много. Спама стана прекален в тази тема. Може би причината е в мен.

Оцапах на Стуцата хубавата темичка. А той момчето с такъв мерак и снимки показа и клипче. Потрудил се.

Венци, както прецените. Аз мисля, от пост №10/вкл./ надолу, всичко да се изтрие. /Без 11ти на Бондо./

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, бате Жоре не, изкривих се да пиша от телефона, ще умра...хахаха! Никой да не трие, че разгонени термити ще го посетят! Нека си седят нещата, освен ако Стуцата не каже, че иска мЕтла на всичко спамерско, разбира се :D

 

Колкото до Шкода...според мен нещо се счупи от Супърб 2 насам и не мога да го преглътна, гадно ми е... Тези модели бяха емблематични за марката и “говореха“ много, а сега навсякъде е само конфекция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци,

Втори път споменаваш Супърб 2. Да ти кажа нещо за моя. Изпълнението, както се вижда е Лаурин и Клемент.

Радва ме, че тази модификация е най-високото ниво на оборудване. НО, Повече ме радва, че е създадена в чест на тези двама хора. Да се знае за съществуването им, да е жива паметта им и, че благодарение на тях, днес караме автомобили с марката Шкода.

За новите коли е ясно положението. Ние/аз/ през цялото време говоря за марката. История, традиции.

Добре. Влизам ти в положение. Като не ти се трие това, което си сътворил има и друг вариант. Понеже си майстор по преместването и именуването на нови теми, посочените от мен постове може да ги преместиш на по-подходящо място.;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, може ли някой да ми обясни какъв дизайнер трябва да си за да плеснеш (буквално!) дисплея така:

IMG_20190810_115552~2.jpg

Извинявайте, ама тая мода е безумна. Изглежда ми все едно са го забравили и са го добавили след премиерата ;)

 

И, без да ми се сърдите, ама на нито една от горе пуснатите "тухлички" не харесвам моцуната. Всичките са ми ... излишно раздути. Ама всеки с вкусовете си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много такива...

Иначе, новата Октавия 4 вътре ще има същия телевизор:

https://www.motor1.com/news/364566/2020-skoda-octavia-interior-caught

В Клиото е същия чеп... Събира прах зад дисплея...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безумица. Дано им дойде акъла в главата и почнат пак да мислят като нормални хора ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвратително е, наред с лъскавите черни пластмаси, които се драскат от влажна кърпичка... 

 

Ама...няма да спрат, докато не стигнат до това:

tesla-model-3-interior-01.jpg

 

Полека-лека копчетата, като: избор на режим на каране, климатик, подгрев, бордови компютър, ESP и други се превръщат в иконки на тъчскрийн TV-то... И става теслА-та.

 

Тук поне е малко от малко интегрирано и все пак изглежда огромно:

2017_Tesla_Model_S_2.jpg

 

Писах "car interior 2020" в гугъла и 99% са с пльоснати таблети, но най-фрапиращото е на мерцедес - 1 метър таблет /или два слети в една рамка/:

2020bf566e307d226a6ecf960e26de98.jpg

 

“Ожастен ожаст!“

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това Terraco много ми прилича отпред на Хюндай Кона а отзад малко на Рено Меган с умалени фарове.

За 62к с удоволствие се мятам на Октавия RS.:) преди да пуснат тази 2020 че тези таблети не ме кефят.:)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.