Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колата гасне в движение и неможе да запали


Winningwomen11

Recommended Posts

Здравейте. Като загрее колата започва да придърпва все едно бензина свършва и след 3 4 км гасне в движение и не иска да запали. От 1 година колата е по сервизи и решение на проблема няма. Някой имал ли е подобен проблем. Колата е Шкода Фабия 2004 мотор 2.0 бензин. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво пише на диагностика? Филтъра за гориво сменян ли е? Има хора сменяли бензиновата помпа от резервоара, ама чак пък толкова да не са проверили в сервизите до сега, не ми се вярва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика не излизат грешки. Датчик колянов вал е сменен. Филтъра за гориво също. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не излизат грешки , значи е нещо , което не може да се проследи , като например прекъсваща и укъсяваща бобина или комутатор .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, Гена. Както ти напиасх, за бобина излиза грешка мисфайър на цилиндър. Компютъра я хваща по детонационния датчик. Прекъсване на екуто, също ще изскочи, като грешка, от другите модули.

Когато има грешка, но тя не се записа, значи това е нормално състояние, без да се засича хардуерен проблем. Както е липсата на гориво например, разместен датчик за положение и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо - това е архаична система свалена от Голф3/Ауди и се съмнявям да толкова умна.

После , компа на Ф1 е на много добро място за обливане с какво ли не .

И на края - ако е бензинова помпа ще има и други симптоми (трудно палене от трето-четвърто въртене) , липса на динамика и тъпчене в определени обороти , а от първия пост аз разбирам , че като я запалиш сутрин няма проблем и след 3-4 км. гасне , което за мен е някакъв ел. проблем с уред склонен към прекъсване при загряване (това е моита логика)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

познат имаше подобен проблем не набиваше грешка,оказа се дроселова клапа почисти я и я адаптирай с ваг-ком 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена виж сега, еку, а и който и да е контролер са изключително надежни! Те или работят или не. Средно положение няма! Ако наистина гаси по ЕКУ, таблото ще светва, като коледна елха, тъй като ABS, ASR, ESP веднага ще губят комуникация с него. Ще пищи сигнализацията и т.н. Хардуерна грешка няма как да остане незаписана!

Това е проблем или с датчик или нещо друго, но сигналът е в граници и съответно контролера не го хваща. И преди да се хвърля да сменя ЕКУта и прочие, да вземе да провери при двигателя, аджеба има ли гориво с необходимото налягане или не. Може и горивният филтър да е дефектен/неправилен.Може да има отсекателна клапа някъде, била тя фабрична или заради газ ако има, може аларма електрически да му гаси колата. За датчик за колянов вал, пак има грешка, така че едва ли е и това.

А за това колко е дърт един двигател, то и твоя 1.4 на старата ти Фабия е чешко изпълнение, което си мъкнаха още от МБто с увеличен обем и наблъскана електроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата IDA е прав! Тук проблемът може да е MAP сензор, Ламбда - регулиращана преди катализатора, някой вакум тръбичка да се е извадила или много вероятното, да не и достига ток или гориво. На празен ход няма натоварване на двигателя и горивото и тока си стигат. Като се подаде газ, ако някоя бензинова дза се е позапушила или някой кабел от бобината към свещите изтърва - може да гасне колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.