Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Избор на Октавия 3 - 1.4 ТСИ


NiamamZaPasat

Recommended Posts

Доста свежа е колата. Кусура е едно петно от канаколит на капака пред скоростния лост, вижда се на прикачената снимка - бяло разлято вдясно. 

Имам и леко подозрение за това бумтене/вибриране което се чува отзад, има доста теми в бришкода: 

 

https://www.briskoda.net/forums/topic/303567-low-frequency-boom-in-cabin-fixed/

boom/pressure on the ears particularly when travelling at 20 to 30 mph over rough/damaged tarmac surfaces

 

Ще я покарам и до Еуратек да видим сервизната история, Хомологация N1 не е проблем надявам се. 

image.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах Н1 вече е със същия данък като М1, няма проблем да се регистрира на физическо лице.

Ограничението/минусът е че можеш да возиш двама отзад ако талона е 3+1.

 

Каското е в алианц с доверен сервиз, за което предстои слагане на имобилайзер(?)

Смятам да я тествам оше веднъж след шофиране по същия участък с октавия 3 фл 2017 (на приятел) за да преценя бумтенето отзад в главата ми ли е или стандартно за това окачване.

Редактирано от NiamamZaPasat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм променял Н1 в М1. Ходих до Технотест и извадих някакъв документ за съответствие (80 лв.) и след това следва пререгистрация в КАТ.

Беше преди 9 години .........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, JORDITO написа:

Октавията N1 си е 4+1

Не всички, тези които са Евро 5 са 4+1, след това са 3+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, legaltk написа:

В моя талон пишеше ТОВАРНА. 

А в частта от талона, която е на английски - TRUCK ???


 

Цитат

 

Не всички, тези които са Евро 5 са 4+1, след това са 3+1


 

Октавия 3 Vision 1.4 TSI , доставена на 29.12.2016 - регистрирана от Еуратек като Товарна N1 4+1,  с норма на емисиите Евро6.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рапид седан го регистрираха товарен 3+1, за Октавия досега винаги товарен 4+1 съм виждал. Но пък съм виждал Пасат комби товарен 3+1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4+1 пише в талона. Сравнителен анализ с О3 2017 ми показва че вибрацията отзад на празен багажник е нормална, трябва да си реша ще свикна ли с това или ще става по-дразнещо с времето.

На хубав път е минимално, каране по неравности, чакъл и т.н. градско го подчертават. 

 

Колата е много стегната приятна, нисък пробег и още 2 години каранция. за 20к годишно от които 90% извънградско мисля че не е драма.

 

Впечатления как се държи зимата, често въртя София - Боровец уикендите и до Банско 1-2 пъти на сезон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с вибрациите ми е интересно....

 

При мен колата е с със заводски пакет лоши пътища, джанти 17-ки заводски с 225/45/17 гуми Dunlop Sport MAXX RT  и за две години и половина никога не се е усещало нещо подобно при празен багажник, независимо от пътя.

 

Зимата колата е с перфектно поведение, ние я получихме в края на януари 2017, със монтирани в Еуратек 205/55/16 гуми Continental Winter Contact 5, до Бачково, до Чепеларе, Нос Калиакра, Истанбул стръмните сокаци, всичко това през зимата, никога не е имало проблем.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата по-горе в бришкода доста подробно го описва. Един резонанс идващ отзад, който някои хора не отчитат а други ги подлудява.

Гумите играят роля, въпросната кола е със стоковите мишленки / алуминиеви джанти 17.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така - подписахме, прехвърлихме и взех ключа. Остава добавък към каско и нотариуса на Еуратек . 

 

Благодаря за помощта и най-вече на legaltk че ме насочи към обявата. 2016 30к пробег - още мирише на завод.

 

Много и се радвам, нямам търпение да я карам още. Добре че взех тази с парктроника.

Ако вибрациите отзад ме дразнят ще си сложа допълнителна изолация.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте, нов съм във форума и си търся Октавия 3. Ровейки из форума забелязах, че обявата от първия линк е все още акутуална, скоро ходих да я видя, но не ме впечатли много и нямаше как да се тества. Сега разбирам, че е по-добре да я забравя... :) От друга страна попаднах на колата от тази обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11619361907332183

Тествах я и возеше много приятно  и наистина изглежда като нова. Закупена от и обслужвана в Еуратек София(чакам да ми прати разпечатките). Автомобила много ми хареса и сериозно се замислям дали да го купя. Според вас нормална ли е тази цена? Каско, Гражданска, ГТП са платени до Април 2022. Автомобила ще се ползва предимно градско с 1-2 пътувания на 2-3 месеца до провинцията/море/планина на година. Макс 15-20к км на година. Има ли сериозни проблеми с 1.4 тси двигателите от тези години?  Доколкото разбирам този двигател вече е с ремък и го няма стария проблем с веригата. Има ли нещо друго за кеото да се внимава? Благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чувал съм че е безпроблемен двигателя, но съм чувал и чел оплаквания и във форума от скоростите нещо от сорта на тракащи маховици и трудно превключване  знам,че има сменяни гаранционно комплекти съдинител и махвовик

п.п иначе конкретна обява изглежда много добре

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да тропа и да трака - безшумна е колата, вариантът със 150к.с., 4 години и половина, 55 000 км вече - лека и бърза, вътре необятен салон, отзад - бездънен хамбар - караш, возиш се и пееш, идеална както и за града, така и за дълъг път, изключително динамична и изненадващо икономична.

 

Около 100 лева е обстойният преглед в ЕТ, по желание, със записване и ако колата документлно е ОК да се движи по пътя, карате им я сутринта, цял ден я гледат и изпробват и към 5 следобед се изсипвате в сервиза да си я приберете, с един или два листа констатации.

 

Не я карайте в ЕТ Дружба 2, нещо тия дни хич ги няма откъм професионализъм, елементарна хигиена и прилагане на добри практики в отношението им към Октавия 3.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. Запазил съм час за преглед. А според вас ангренажния ремък за смяна ли е предвид, че е на над 6 години, въпреки, че километрите са малко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата @joro_kem Колата е излязла от магазина с друг собственик, но сега и занапред, евентуално, вече Вие ще я карате тази кола, по-добре инвестирайте превантивно сега, отколкото да си имате грижи после.

 

Проверете също дали са сменяни свещите , защото при мен, по предписание на производителя, тази смяна се прави на 60 000 км.

 

Ако решите да правите облужвания и смени в сервиз на Еуратек, те предлагат сервизни пакети за коли на възраст над 4 години с отстъпка на труда и частите. Отстъпката варира в зависимост дали ще изберете Шкода Оригинални пакети или Шкода Икономични пакети. Шкода България се ангажират с двугодишна гаранция на вложените части.

 

Повече информация има тук:  ŠKODA Сервизна програма 4+

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
На 21.05.2021 г. at 10:36, skodafen написа:

чувал съм че е безпроблемен двигателя, но съм чувал и чел оплаквания и във форума от скоростите нещо от сорта на тракащи маховици и трудно превключване  знам,че има сменяни гаранционно комплекти съдинител и махвовик

п.п иначе конкретна обява изглежда много добре

Колегата е прав имат проблеми със тракащи пружини на съединителя на свободен ход (при натиснат съединител и в движение като е зацепен тракането изчезва), Шкода не можаха да предложат аналог със по здрави съединители(от ЕТ казват да се кара така и не е проблем). Има случаи на сменени такива гаранционно и тракането се появява пак след 25-30хил.км. Маховика е едномасов, проблеми със механичните скоростните кутии нямат. Двигателят е здрав, даже в Германия има варианти на LPG Prins DLM. Колата кото цяла е здрава и комфортна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.