Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скала - поръчана


Recommended Posts

На 30.07.2020 г. at 20:58, joro-120L написа:

Веднага изключвах старт-стопа и в последствие лайн асистента.

Та, той държи колата "в пътя". Волана се върти сам, според маркировката. Подразни ме, защото при преминаване в друга лента се вдървява волана. Сякаш не ми дава да напусна лентата. Той ше ми каже къде да карам аз.;) Не ми се смейте. За пръв път карам кола, която сама всичко прави.

Жорка, благодаря за прекрасното продължение на ревюто за този прекрасен автомобил. Следващия път, когато го караш, пусни мигача преди смяна на лентата, а не заедно с напускането на сегашната. Тогава асистента няма да направи опит да ти попречи :)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Mishelle написа:

Жорка, благодаря за прекрасното продължение на ревюто за този прекрасен автомобил. Следващия път, когато го караш, пусни мигача преди смяна на лентата, а не заедно с напускането на сегашната. Тогава асистента няма да направи опит да ти попречи :)

 

Я да видим сега кой кара без мигачииии.....:)

Сигурно е така Юли. Не съм обърнал внимание. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, също при адаптивния темпомат пускането на мигача оставя колата да ускори, въпреки наличието на автомобил отпред. Всички тези системи са много хубави, но и аз ги изключвам с качването в колата. Точно, както казваш, Жоре - "той ше ми каже къде да карам аз" :D

А с това за лентите, специално, как се стреснах първия път, не е истина... буквално рефлекса ми реагира и врътнах волана, та замалко да стане обратен ефект и да се забия в съседчето отдясно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте,

 

Позволявам си да задам въпроса си тук, защото също живея в Алпите и обмислям Скала.

Защо 1,5 двигателя а не 1,0 110кс?

Екстрата, с която ще надградя Селекшън поради климата тук е отопляемо предно стъкло. Въпреки, че паркирам в подземен паркинг, ама все пак. И двоен под, и резервна гума мисля. Някакви други препоръки?

Мисля да поръчам от Бг поради разликата в цената с АТ, сега има промоция с връщане на стар автомобил. И изобщо относно промоциите дали не е по-удачно да се изчака до декември? Дали за празниците не правят по-изгодни оферти? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, Gergana написа:

Здравейте,

 

...Защо 1,5 двигателя а не 1,0 110кс?

 

 

Здравей,

/поздрава е на "Ти", защото смятам, че въпроса е "До Всички", както казва един наш готин колега и приятел/

 

Има хора тук, които разбират от двигатели, но вече втори ден не се обаждат. По-скоро, имат опит и с 1.0 и с 1.5.

Сигурно дават предимство на автора на темата да отговори. Лично мое мнение е, че по-мощния мотор е за предпочитане. Добре е да има запас от мощност. Колата се кара много по-леко. В смисъл- с малко газ, пъргава е,  ускорява за кратко време. Просто, не я носиш на гърба си. Движи се с лекота. Но, това всеки не може да го усети. Другата разлика е, че 1.0 е три цилиндров мотор. 1.5 - четири. Повечето цилиндри са за предпочитане. Спокойно може да си вземете и 1.0. И, за да не съм голословен ще Ви кажа, че 15г. съм карал кола с мотор 52 к.с. Така, че и 110к.с. вършат доволно работа.

От опита ми с на дъщерята Скалата/минах около 1000км./ 1.5 е минимума или долната граница за тази кола.

По въпроса за условията за поръчка на нов автомобил, нищо не мога да кажа, защото не съм поръчвал.

 

п.п. Може и други да изкажат мнение. Темата, мисля е приключена и носи "спам".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @joro-120L - Няма "Spam". 1.5 е по-добрият вариант, определено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро, нещо се издъних в изказа. Темата за на дъщерята колата я смятам за приключена и може да се коментира или продължи темата просто за модела. Като, това няма да го смятам за спам. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да взема да хвърля и аз моите пет ст'инки по темата "Кой мотор" .. та моя опит и това , което съм изчел казва - този , който има по-малко въртящи елементи и този с по-голям обем. В три цилиндровите мотори има една камара балансиращи валове , вериги и зъбни колела , които веднъж разцепени , после целия мотор отива в кофата (така съм чел). От друга страна - имах възможността да карам по едно и също време мотор 1.2 с турбо и 1.8 атмосферен ... миксера си е миксер - натовариш ли го , се предава и ако вярно ще се кара колата само из Алпите , никога няма да си помисля за 1.0 ТСИ , па ако ще и 1000 коня да напишат в талона :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз да изкажа своето мнение по темата за цилиндрите на Скала! В момента съм с Камик 1,5 и съм впечатлен от двигател и ускорение! Предишният ми личен автомобил беше фабия 1,2 с 4 цилиндъра и 110 к.с, като изручно я взех, че е с 4 цилиндъра? Преди имах служебно Пежо 1.2 с три цилиндъра и 82 к.с.! Ами какво да кажа, голяма разлика, спрямо фабията, а пък за Ка мика да не говорим? Смятам, че правилният подход е 1.5 ТСИ, но всеки си знае и има вкусове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.